Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

lilChris88 Creative Commons License 5 órája 0 0 10676

bakker most látom 99 ben nyílt ez a topik? jesszus :P akkorkellett volna rátalálnom fogadok h tömérdek csúnyabácsi fenekelt volna el xD

lilChris88 Creative Commons License 5 órája 0 0 10675

izzé, az email címem az afboy.1988@gmail.com :D Ha vki, aki rendes, megértő,kedves, akkor nagyon szívesen benne vagyok fenekelős játékban, SUB szerepben persze. Kezdő vagyok,soha nem csináltam még ilyet ,légyszíves így állj hozzám! köszike!

Kv&An Creative Commons License 6 órája 0 0 10674

Nem kedveljük a csupaszt .

Nem tagadom , nincs okom panaszra :D :D

Ám sajnos a kép csal  világítás miatt .

Nappali kép valósághűbb

Előzmény: nótiboj (10668)
Kv&An Creative Commons License 6 órája 0 0 10673

Egyformák vagyunk ,  kb. úgy viselkedünk mint bármely más pár , nekünk a kedveskedés nem simogatás hanem húzás csavarás valamely érzékeny ponton (csikló, herék, bimbők) .

A fenekelés hangulat függó volt hogy minden nap  csaknem egy héten keresztül..

Előzmény: nicko06 (10665)
Kv&An Creative Commons License 6 órája 0 0 10672

Kössz :) már megérte vacakolni velük.

Beszélgethetünk , semmi akadálya , a párom  nem szokott írni , de mindent megnéz .

Előzmény: libressz (10664)
hellolaca Creative Commons License 13 órája 0 0 10671

Hát már engem is!

Előzmény: lilChris88 (10667)
fenek_elek Creative Commons License 15 órája 0 0 10670

Adhatnál meg e-mail címet, vagy publikussá tehetnéd a profilodban. Akkor lehetne neked írni. Többen vállaltak már itt ilyet. Ha komolyan gondolod, többek között nekem is írhatsz és megoldjuk... ;)

(fenek_ellek@freemail.hu)

nótiboj Creative Commons License 16 órája 0 0 10669

szerintem olvass vissza, van itt par nikk, aki kezelesbe vesz...

nótiboj Creative Commons License 16 órája 0 0 10668

vazze, az en seggem se szortelen, de a tied mar kozel jeti kategoria... 😁

Előzmény: Kv&An (10663)