Keresés

Részletes keresés

nixon70 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 1564

Hali!

Írj nekik egy emailt(postacímre ajánlott jobb lenne), hogy az ügyetekről az összes levélváltást elküldöd a kereskedelmi és iparkamarához, békéltető testülethez, fogyasztóvédelemhez, amennyiben 5 napon belül nem kapod meg az ígért cuccokat.

Továbbá élhetsz az elállási jogoddal(15nap a vásárlás óta letelt?).

Előzmény: kiralyroli (1563)
kiralyroli Creative Commons License 2018.01.10 0 0 1563

Üdv!

 

Rendeltem egy tetoválógép felszerelésekkel foglalkozó webshopból tetováló tűket, de a tűk egy részének a sterilitása lejárt. Lejárt sterilitású tűket kaptam. Ígértek kártérítést dupla annyi mennyiségű tűt és egyszer használatos csőrt küldenek illetve egy sablon katalógust teljesen ingyen. Mai napra ígérték a postázást, állítják hogy feladták de küldeményazonosítót sem küldtek sem a posta nem küldött értesítést hogy csomagot adtak fel részemre, pedig az nap mikor feladják automatikusan jön az email a postától. Valószínűleg valótlant állítanak és nem adták fel. Mit tudok ebben az esetben tenni? Fogyasztóvédelem? Vagy hova forduljak? Nem nagy a kár, de az inkorrekt hozzáállásuk miatt mindenképp szeretnék hivatalos szerveket értesíteni a történtekről. Köszönöm a választ előre is.

Replay Creative Commons License 2017.12.04 0 0 1562

Ha úgy érzed, hogy átvertek, akkor menj a rendőrségre, de gondolom, ha kisebb összegről van szó, akkor nem igazán éri meg a hercehurca. Írj nekik postai tértis levelet, hogy elállsz az üzlettől és kéred vissza a pénzed. Ha a székhelyen sem lehet őket levélben elérni, akkor már lehet különböző hatóságokhoz fordulni (pl. NAV). 

Előzmény: iioplllll (1555)
ásítósmacska Creative Commons License 2017.12.04 0 0 1561

A békéltető testület sajnos csak ajánlást tehet a kereskedőnek...

 

Ill. ha nem teljesíti a kereskedő, akkor felkerül a Feketelistára.

 

Jobb esetben persze kártalanítanak téged.

 

Egyébiránt pedig indíthatsz polgári pert.

De mire sorra kerül a tárgyalás, meg addig megelőlegezheted a perköltséget.... szóval...

 

 

Előzmény: iioplllll (1560)
iioplllll Creative Commons License 2017.12.04 0 0 1560

Ezt a BKIK békéltetőt már tanulmányoztam és nem igazám értem.

 

 

Tehát vitám van adott kereskedővel. Beterjesztem a bkik elé. Oké.

Eddig.

 

Az lenne a kérdésem (általános) hogy mi van akkor, ha én bejelentést teszek X kereskedővel szemben és a BKIK megkeresi adott kereskedőt nyilván, de a kereskedő szóba se áll a bkik-kel, válaszra se méltatja?

És akkor a bkik majdan hoz egy határozatot, hogy adott kereskedő fizesse nekem vissza a termék árát (mondjuk) és a kereskedő azt mondja erre nem érdekel, nem fizetek semmit?


Akkor én a fogyasztó ott állok majd a határozattal a kezemben és.... és mi a folytatás?
Ezt nem értem!!

Hogy milyen eszközei vannak a bkik-nek adott kereskedő együttműködésre és (adott esetben akár) fizetésre kényszerítésére?

Előzmény: ásítósmacska (1559)
ásítósmacska Creative Commons License 2017.12.04 0 0 1559

Egyébként elég sok esetben egy homár poszt után jelentkezik a bepanaszolt cég, hogy nyilvánosan védekezzen.... Persze nem törvényszerű, de előfordul.

 

 

Előzmény: iioplllll (1557)
ásítósmacska Creative Commons License 2017.12.04 0 0 1558
Előzmény: iioplllll (1557)
iioplllll Creative Commons License 2017.12.04 0 0 1557

nekem konkrétabb lépés kell

 

ebből a homárból nem lesz pénz

 

 

 

Előzmény: ásítósmacska (1556)
ásítósmacska Creative Commons License 2017.12.04 0 0 1556

Írd meg a Homárnak. Elég nagy az olvasottsága, a nyilvánosság sok esetben csodákat tesz...

 

www.homar.blog.hu

 

Kiteszik cégnévvel együtt  a panaszt, jó nagy negatív reklám nekik.

 

 

Előzmény: iioplllll (1555)
iioplllll Creative Commons License 2017.12.04 0 0 1555

Üdv!

 

 

Ismerőp szituáció ha valaki apróhirdetési oldalon nézegetk talál egy tetsző terméket és egy névtelen magászemélynek egy zoki jakabnak utal át pénzt előre hogy az majd postázza a terméket és sose kapja meg.

 

 

Na de velem nem ez történt.

 

Mi van, ha engem nem egy névtelen zoknijakab vert át, hanem egy valós létező webshop, hivatalos cég, valós székhellyel üzlettel címmel stb?

Szóval a sztori: rendeltem egy webshopból, előre utalást választottam. Utaltam.
Megjött a visszaigazolás a rendelésről, majd megjött a visszaigazolás hogy utalásom beérkezett. Hamarosan átadják rendelésem a futárnak 1-2 nap. Ennek 3 hete azóta kuss van.

Hívtam őket telefonon (vezetékes számon!!) reggel délben este 1000x. Sose veszik fel. Írtam emailt kismilliót. Semmi válasz.

Rendelkezem a cég valós nevével (X kft) valós címével adószámával cégjegyzékszámával bejegyző hatóság nevével telefonszámával. Stb. Ami kell.

Na és most akkor mi van? Mit tehetek?
Telefon kilőve mail kilőve személyes is kilőve hiába van meg a cím mert én bp-i a cég meg szolnoki.

Teendők? Lehetőségek?

 

 

 

Köszönöm

tomoya Creative Commons License 2017.09.27 0 0 1554

Sziasztok!

 

Egy olyan kérdésem lenne, hogy milyen lehetőségeim vannak, ha egy az áramszolgáltató tulajdonát képező kismegszakító meghibásodott, de a szolgáltató nem hajlandó kicserélni azt ugyan olyan tulajdonságúra, csak kisebbre, azzal az indokkal, hogy az újat nem bírná a hálózat?

A teljesség kedvéért 3db 25A-es régi kismegszakító van felszerelve ami még a régi rendszerbeli módon van ellátva jelöléssel, de ez legközelebb a 25A C kismegszakítónak felelne meg. Megtörtént a hibabejelentés, kijöttek a szerelők jelezték, hogy csak 25A B-re cserélnék, de közölték nem ajánlják, mert ez kisebb tudású mint ami fel van szerelve. Inkább ne szereltessem fel, hanem adjak be egy igénybejelentő lapot teljesítménynövelés címszóval és igényeljem meg a C típusút. Ez is megtörtént, de elutasították azzal az indokkal, hogy a hálózat nem bírná el, ami nevetséges, mert a most felszerelt kismegszakítók gyári tulajdonsága az igényelt kismegszakító felett van ami igazából nem teljesítmény növelés hanem inkább csökkentés, de nekem megfelelne a 25A C kismegszakító is. Ezt nem hajlandóak csak B típusúra cserélni, ami esetén az eddig működő jó pár berendezés használhatatlanná válna. Illetve felajánlja, hogy kérjek teljesítménybővítést B típusú kismegszakítóval kalkulálva ami esetén irreálisan nagy értékű kismegszakító jönne ki.

Milyen jogi lépéseket tehetek vagy mire hivatkozhatok? Egyáltalán milyen jogaim vannak? Ha lehet inkább nagyobb balhézás nélkül szeretném ezt rendezni a szolgáltatóval, de mielőtt személyesen bemennék hozzájuk szeretném tudni, milyen kilátásaim vannak illetve mire hivatkozhatok, hogy ne verjenek át és ne érjen kár.

 

nixon70 Creative Commons License 2017.06.05 0 1 1553

A szervíz ek kell kiadn i egy csereutalványt, hogy a készülék nem javítható.

Ha erre sem reagálnak, akkor az összes levelezéseddel (oda-vissza) forduhatsz a fogyasztóvédelemhez.

A garanciális idő automatikusan növekszik a szervízidővel!

Előzmény: Csuhai Petra (1552)
Csuhai Petra Creative Commons License 2017.06.04 0 0 1552

Szakszerű véleményekre, tapasztalatokra vagyok kíváncsi és arra, mit tudok kezdeni a helyzetemmel: laptopot vásároltam az Asus-tól kétszáz ezer feletti összegben. Néhány hónap múlva jelentkezett egy probléma, ami meggátolta a munkámat (random kikapcsolt a gép és elveszett minden, amivel éppen dolgoztam). Elvittem a szervizbe, garanciálisan, kb. egy hónap alatt készült el. De újra jelentkezett ugyan az a probléma az átvétel után. És mindez megtörtént összesen háromszor. Az Asus-nak a második szervizelés alatt már írtam, hogy visszatérítést kérek (elutasították, de azt mondták, csak a következő alkalommal bírálható el az ügy - persze ha előfordul újabb probléma). Elutasítottak. 
Most pedig átvettem a gépemet a harmadik alkalom után (3 hetes várakozás), de nem érzékelhető az akkumulátor (nem működik töltőegység csatlakozása nélkül). Mit tehetek? Milyen fogyasztóvédelmi cikkelyre alapozhatok a panaszomban? Van-e esély arra, hogy pénzvisszatérítési kérelmemre igenlően válaszoljanak, ha a fogyasztóvédelemre hivatkozom (vagy maga a probléma után)?

W_B Creative Commons License 2015.11.13 0 0 1551

Gratula ! :)

Előzmény: kovaripeti1973 (1549)
lufi77 Creative Commons License 2015.11.08 0 1 1550

"Körülbelöl 5 percet volt a kezemben, eladtam 70.000 ért :) :)"

Fa@a gyerek vagy!

Előzmény: kovaripeti1973 (1549)
kovaripeti1973 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 1549

Úgy látom ez a fórum halott, akkor én magamnak leírom a válasz: Több e-maillel is bepróbálkoztak, különböző kifogásokkal akarták megmagyarázni, de én tartottam magam, hogy itt a szerződés létrejött és beadom a fogyasztóvédelem felé, így 2 hét után belátták hogy nagyot hibáztak, és kötelesek lesznek 91.000 felyett 5991 forintért elküldeni. Ez a tegnapi nap meg is történt. Körülbelöl 5 percet volt a kezemben, eladtam 70.000 ért :) :)

Előzmény: kovaripeti1973 (1547)
MJMJ Creative Commons License 2015.10.26 0 0 1548

Szüleim megbíztak egy bútorasztalos céget , hogy készítsenek nekik 2 db franciaágyat. Felmérés megtörtént, előlegként felvett a cég 60 000 ft-ot (július 18-án), majd azt ígérte, hogy augusztus közepére készen lesznek az ágyak. Október 20-án felhívtuk a céget, hogy ugyan mikorra készül el a munka, de fogalmuk se volt, hogy miről beszélünk, azt kérték, hogy 26-án hìvjuk vissza őket. Felhívtuk, majd közölték, hogy nekik ez nem éri meg, túl kis munka, majd valamikor készen lesz. Szeretnénk visszakérni az előleget,  viszont nem hajlandóak visszaadni (átvételi elismervény készült, céges bélyegzővel ellátva). Valakinek van esetleg hasonló tapasztalata? Mit tudunk tenni?

 

kovaripeti1973 Creative Commons License 2015.10.09 0 0 1547

Segítséget szeretnék kérni egy online vásárlással kapcsoltban. Október 5.-én a Medi Markt honlapján  vásároltam (megrendeltem) egy terméket. (Xbox 360 4 GB + Kinect + Kinect Adventures + Kinect Sports Ultimate csomag) A megrendelt terméket 5.991 forintért hirdették.

Megrendelés után értesítettek a megrendelés rögzítéséről.

Körülbelül 1 óra múlva kaptam egy megrendelés értesítőt, hogy „Az Ön által kiválasztott terméket megrendeltük beszállító partnerünktől. 
A termék várható beérkezése:7-10 munkanap.”

Majd pár óra múlva ismét kaptam egy értesítőt, hogy „Tájékoztatjuk, hogy az Ön által megrendelt termék ára egy sajnálatos adminisztratív hiba folytán a honlapunkon tévesen, 5.991 forint helyett 89.999 forintba kerül.

Hivatkoznak az ÁSZF-ünk 5.5.) pontjára. Szerintem annak a pontnak nem sok köze van a tévedéshez. Én pedig hivatkozok az 1.4.) pontra, ahol le van írva, hogy  szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató - a vásárlói igénybejelentést visszaigazoló e-mail üzenetet követően - a raktárkészlet ellenőrzése után a megrendelés teljesíthetőségéről visszaigazolást küld újabb elektronikus üzenetben Vevőnek vagy telefonon Ügyfélszolgálatunk tájékoztatja erről.

Mivel én nem értek a fogyasztóvédelmi jogszabályokhoz, segítséget szeretnék kérni, hogy nekem most jár-e ez a termék a meghirdetett 5.991 ft-ért? 

TZiky Creative Commons License 2015.09.10 0 0 1546

Először is olvasd el a Fizetési meghagyásos eljárás-t!

Aztán gyorsan járj utána, hogy hogyan és kinél kell, mert a fizetési meghagyásnak 15 napon belül ellent kell mondani, különben az behajthatóvá válik. Az ellentmondásban szerintem hivatkozhatsz a békéltető testület döntésére. És ha az ellentmondás következtében peresítésre kerül sor, szerintem akkor is hivatkozhatsz a békéltető testület döntésére.

De mindenféleképpen lépjél a jognak ezen területét nálam jobban ismerő embernél, mert a 15 nap telik.

Üdv:
TZiky:-))

Előzmény: Sosanna75 (1545)
Sosanna75 Creative Commons License 2015.09.09 0 0 1545

Sziasztok! 2013 augusztusában vettünk egy lakást, de csak novemberben költöztünk ide, a birtokba vételről jegyzőkönyv is készült. A jegyzőkönyvvel elmentünk a Főtávhoz és kértük, hogy vezessék át a díjfizető személyében történt változást. Kaptunk egy levelet, melyben tájékoztattak, hogy ez megtörtént és 2014 februárban rendező számlákat küldenek mind a régi, mind az új tulajdonosnak és mindenki a saját nevére szóló számlát fizesse be. Ez részünkről meg is történt, azóta is pontosan fizetünk mindent , elmaradásunk nincs. Ezért nagyon megdöbbentünk, amikor 2014 októberében felszólító levelet kaptunk a DHK Zrt-től, melyben 87.000 Ft-ot követeltek Főtáv tartozásra. Kiderült, hogy a tartozást az előző tulaj halmozta fel és a nevére 2013. augusztustól 2014. februárig (ebben benne vannak az ő rendező számlái) terjedő időszak számláit akarják kifizettetni velünk. Azzal érvelnek, hogy a távhő trv szerint a tulajdonlap szerinti tulaj soros kezesként fele a tartozásért. A Főváros Békéltető Testülethez fordultunk, mely nekünk adott igazat, miszerint az új tulajdonos a birtokba vételtől köteles az ingatlan terheit viselni és a távhő trv arra az esetre vonatkozik, ha pl kiadom albérletbe a lakásom és a bérlő nem fizet, akkor köteles vagyok a számlákat tulajként befizetni. A Főtáv egyébként soha nem küldött nekünk semmilyen levelet, melyben bármit követeltek volna, a tartozásról csak 2014 októberében szereztünk tudomást a DHK-s levélből.  Azt hittük ezzel vége, de tagnap fizetési meghagyás érkezett a közjegyzőtől és 100.000 Ft kifizetését követelik.  Nem értem mért kellene a régi tulaj számláit befizetnem.  Volt valakinek már hasonló ügye? 

atp Creative Commons License 2015.08.25 0 0 1544

Automata biztosítékot (hibaáram védő relé 4600 ft) meddig kell visszacserélniük, javíttatniuk ?

 

Vettem a boltban egy relét 2013.09.30 -án. Nincs két éve. Most szereltük fel, de egyből beragadt, majd ahogy próbáltuk visszakapcsolni el is tört. 

A boltban elzavartak, hogy 1 év garancia van rá.

 

Igazuk van? Vagy menjek a fogyasztóvédelemhez?

Mit mondtok?

Corv!n Creative Commons License 2015.08.23 0 0 1543

Vásároltam egy dobónyíl készletet egy webshopban, amit 6 napja vettem át. A leírása szerint erős anyagból, egészen pontosan acélból készült. Tegnap kipróbáltam a kertben. A 2. dobás után lejött a nyíl markolatának burkolata, még néhány dobás után pedig az egész nyíl elgörbült. Ez vmi lágyvasból készült szemét. Mivel igen boros árat fizettem ezért a pofátlan átverésért, erősen gondolkodom rajta, hogy a bolttal való egyeztetés nélkül egyből a fogyasztóvédelemhez forduljak. Ez kimeríti a félretájékoztatás fogalmát, nem? Az igaz, hogy a vásárlástól elállhatok, de az oldal szabályzata szerint a termékben keletkezett, nem rendeltetésszerű használatból eredő kárt nekem kellene megtéríteni, s van egy olyan érzésem, hogy itt érdekütközés lesz, mert tőlem egy fillért nem látnak ilyen címen. Ha viszont megkeresésem után átírják a webshopot, akkor utólag hogyan tudom igazolni a hatóság felé az átverést?

A szállítás költségét is a vevőre akarják terhelni, miközben nem régen olyan információt kaptam, hogy ilyet nem tehet meg az eladó. Mi az igazság?

 

Tanácsokat, válaszokat előre is köszönöm.

lufi77 Creative Commons License 2015.08.11 0 0 1542

Ezt általában azok a forgalmazok csinálják akik nem hivatalos garival árulják a cuccokat. Ezért tűnik úgy, hogy milyen rendesek, ill., hogy kötelező lenne.

Előzmény: tunderlala-3 (1540)
tunderlala-3 Creative Commons License 2015.08.11 0 0 1541

e-book olvasó akart lenni a 20 ezres tétel, bocsánat, siettem...

Előzmény: tunderlala-3 (1540)
tunderlala-3 Creative Commons License 2015.08.11 0 0 1540

Sziasztok!

 

Eddig, ha bármi elromlott garanciális időn belül, a forgalmazó saját költségen küldött érte futárt a szervízbe juttatáshoz, akár egy 20 eFt értékű laptop olvasóért is... azért kétszer is.

 

Van erre valami rendelet, vagy ezt a forgalmazó "grátisz adta"?

Ha rendelet van rá, meg tudná valaki mutatni, hol találom?

 

Adott egy 200 ezer Ft-os Dell laptop, 2 hónapja vásárolt, a forgalmazó a mi költségünkre akar futárt küldeni érte, az oda-vissza szállítást nekünk kellene állni... nekem ez fura. :o

 

Köszönöm a választ!

ásítósmacska Creative Commons License 2015.07.13 0 0 1539

Soha semmit termékbemutatós cégtől!!!

 

Ön venne 400 ezerért gagyi konyhai robotgépet?

És úgy, hogy ajándék porszívót is kap mellé? Mi Budaörs külterületén jártunk egy dühös családdal, hogy visszavigyük a vételt az egyik cégnek. Idős emberek életének megkeserítésével keresne pénzt törvényesen? Sose gondolta volna, milyen könnyű! Tovább »

forrás: Index.hu

ásítósmacska Creative Commons License 2015.06.30 0 0 1538

Ez az az albán pékség a Vasút u. sarkán?

 

 

Előzmény: Attila982 (1536)
nixon70 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 1537

Még jó, hogy azt nem mondták:

-Kedves tudatlan vásárló, a fémforgács tartja össze a sütit, az eredeti recept szerint a Vasorrú Bába forgácstaknyával készítjük, max 5%-ot tartalmazhat! :-)

 

Viccet félretéve; isteni szerencséd volt, hogy észrevetted, gyomor, vagy bélperforáció veszélye simán fennállhatott volna.Miért nem a vezetővel beszéltél?

Legközelebb vigyél fémdetektort, vagy ha az nincs, legalább egy mágnest.

Ha a süti már az ajtóban feléd repül, ne vedd meg!!!!! :-)

Előzmény: Attila982 (1536)
Attila982 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 1536

Sziasztok!

 

A képen látható extra magas fémtartalmú, finom csokis narancsos sütit ma sikerült vásárolnom a kelenföldi Lumi pékségben. Amint az a képen is látszik vékony fémforgácsok találhatók a desszertben. Szerencsémre nem a reggeli kómám közepette kíséreltem meg enni belőle először, hanem még ma este, így észrevettem a turpisságot. Valószínűleg extrém esetben súlyos gyomorproblémákhoz vezethet egy ilyen baki. Természetesen visszavittem a pékségbe, ahol a csinos, ám kevésbé jól nevelt eladó lány közölte velem, hogy "csak csokis-mogyorósra tudom kicserélni, mert elfogyott". Természetesen sem a "sajnáljuk", "elnézést kérünk,", "bocsánat" kifejezések, sem azok közeli, vagy távoli rokonértelmű frázisai nem hangzottak el. Blokkot sem kaptam a vásárláskor, de legalább a pénzt visszafizették.

 

Lehet, hogy nem egy kirívóan felháborító eset, de az ilyen apró kellemetlenségek alaposan tönkre tudják tenni az ember napját. Az egy dolog, hogy kb fél órám ráment a pénzem visszaszerzésére, de most még állhatok neki sütit sütni. :D

 

Üdv,

Attila

nixon70 Creative Commons License 2015.05.07 0 0 1535

Nagyon helyes, ideje volna már a tökükre lépni!

Előzmény: ásítósmacska (1534)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!