Keresés

Részletes keresés

segélyvonókészülék Creative Commons License 20 perce 0 0 436958

Inkább harminc...

Előzmény: Sabee Gigant (436956)
1047 005-2 Creative Commons License 20 perce 0 0 436957

"Állítólag lesz új, a mérőkocsiból."

 

 

Ami eléggé használt dolgokból lett összelegozva és nem alternatívái a Bz-nek.Ennyi erővel a Téglákat is félbe lehetne szedni,máris lenne 82 db.

Előzmény: GOLAZ111 (436951)
Sabee Gigant Creative Commons License 20 perce 0 0 436956

Csak a Jenbachereknek is előbb-utóbb szétesik a motorja, ne feledjük, hogy kb. 20 évesek.

Előzmény: norbee601 (436954)
kristoof Creative Commons License 30 perce 0 0 436955

Húúú tényleg! Jól emlékszem, hogy az a projekt 2011-ben kezdődött? Eltelt hat év, de lesz az hét is, és gyakorlatilag ott tartunk... hol is tartunk? 

Előzmény: norbee601 (436954)
norbee601 Creative Commons License 45 perce 0 0 436954

A két darab IC+ -t hány év alatt sikerült megszülni?

 

A mérővonat meg tényleg kb azt tudná mint a Jenbacher.

 

Csak a Jenbacher fillérekért.

Előzmény: GOLAZ111 (436951)
GOLAZ111 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 436953

Nem kell kidobni semmit, csak ne vegyünk egy vadonatúj 17 éves BMW - t.

Előzmény: vrobee (436952)
vrobee Creative Commons License 2 órája 0 0 436952

Majd ha az állítólagból tényleg lesz, akkor ki lehet dobálni őket...

Előzmény: GOLAZ111 (436951)
GOLAZ111 Creative Commons License 2 órája 0 0 436951

Az újabb 20 Flirt beszerzésével kidobandó, valamint az ÖBB-nél eladósorba kerülő Jenbacherekből kellene venni pár (kacatottucatot, és akkor a ca. 30 éves járművekkel felújítás után még ca. 20 évig lehetne a mellékvonalakat kiszolgálni.

 

Mégis minek? Állítólag lesz új, a mérőkocsiból. Egész pofásan néz ki. 

 

Előzmény: M63 010 (436948)
M63 010 Creative Commons License 6 órája 0 0 436950

Mármint a GYSEV-nél!

Előzmény: M63 010 (436949)
M63 010 Creative Commons License 6 órája 0 0 436949

Javítás: Újabb 10 Flirt.

Előzmény: M63 010 (436948)
M63 010 Creative Commons License 6 órája 0 0 436948

Az újabb 20 Flirt beszerzésével kidobandó, valamint az ÖBB-nél eladósorba kerülő Jenbacherekből kellene venni pár tucatot, és akkor a ca. 30 éves járművekkel felújítás után még ca. 20 évig lehetne a mellékvonalakat kiszolgálni. A Dezső sok helyre túl nagy és sokkal drágább is. Elnézve a jelenleg Bz-vel (is) kiszolgált egyre fogyó számú vonalat (korábban bezárás, mostanában villamosítás miatt), egy jelentős részüket kiválthatná. Az IP-k természetesen maradnának.

 

Előzmény: alkotasu (436934)
GOLAZ111 Creative Commons License 26 órája 0 0 436947

Sajnos fogalmam sincs. 

Előzmény: kristoof (436943)
f_k Creative Commons License 29 órája 0 0 436946

19.45 helyett 20.20 kor startolt el tegnap este a Déliből.

Előzmény: ajm (436945)
ajm Creative Commons License 1 napja 0 0 436945

Arra célzott, hogy késésben van, el kellett volna mennie!

Előzmény: r1232 (436944)
r1232 Creative Commons License 1 napja 0 0 436944

Vágánszári menetrend, már 17.-e óta oda járnak a Keleti helyett.

Előzmény: gertam (436942)
kristoof Creative Commons License 1 napja -1 0 436943

Köszi szépen! Annyit még megtudsz mondani, melyik típust váltották? Köszi!

Előzmény: GOLAZ111 (436941)
gertam Creative Commons License 1 napja 0 0 436942

PANTOGRÁFOSAT!

 

A MECSEK a Déliben szép csendesen pihen a 220-as cirmossal....:-( :-(

 

 

Vajh miért???

 

Üdv

 

-gertam-

 

GOLAZ111 Creative Commons License 2 napja 0 0 436941

A Siemensek személyvonatoznak, a brüsszeli elővárosi hálózaton, Gent - Brügge között, Antwerpen - Noorderkempen között (itt csak az autópályáról láttam).

Előzmény: kristoof (436940)
kristoof Creative Commons License 2 napja 0 0 436940

Ezek a "gumifejű" Intercityket váltják/váltották? Merre járnak ezek Belgiumban, mert az a terv, hogy megyek az ősszel. Jó lenne kipróbálni.

Előzmény: GOLAZ111 (436907)
gereblyepörkölt Creative Commons License 2 napja 0 2 436939

Ázsiai vegyes:

1. A tajvani THSR (Taiwan High Speed Rail) egyik 700T sorozatú járműve halad Taichung (台中) és Changhua (彰化) között.

2. Daewoo gyártmányú 2M2T konfigurációjú TRA EMU500-as sorozatú személyvonat halad Dadu (大肚) állomás közelében. A TRA 1995 és 1997 mintegy 86 darab, ehhez hasonló 4 kocsiból álló szerelvénnyel bővítette járműállományát, mely kocsinként 60 ülő és 120 álló utas befogadására alkalmas.

3. A thai SRT (State Railways of Thailand) A.N.S. 242-es (บนทป 242)  számú hálókocsija, mely 2008.02.23-ig a japán JR West állományát erősítette OHaNeFu (オハネフ) 25 303 néven. A JR West egyébként 2015-ig közel 50 használt személykocsit szállított az SRT-nek (ingyen), míg más JR társaságok szintén használt személykocsijaiból és motorvonataiból Thaiföld mellett Malajzia, Indonézia, Fülöp-szigetek és Myanmar is részesült.

Az egyébként 1977-es, Niigata Tekkosho (新潟鉄工所) gyártmányú, legfeljebb 110km/h-val továbbítható személykocsik (részleges) felújítás és átalakítás (pl. nyomtáv átállítása 1067mm-ről 1000mm-re) után álltak forgalomba Bangkok és Chiang Mai, Ubon Ratchathani, Nong Khai, Hat Yai, Sungai Kolok és a malajziai Butterworth között.

Mindemellett bizonyos éjszakai viszonylatokon 2016 óta CRRC gyártmányú személykocsik is bevetésre kerültek.

4. JR East 651-es sorozatból kialakított IZU CRAILE (伊豆クレイル) kirándulóvonat halad a Tokaido fővonalon Hayakawa (早川) és Nebukawa (根府川) között az Izu-félsziget népszerű kirándulóhelyei felé. A termes és fülkés kocsikat illetve kilátó- és kocsmakocsit is tartalmazó jármű hétvégente és ünnepnapokon közlekedik Odawara (小田原) és Izukyu-Shimoda (伊豆急下田) között, melynek során irányonként 2-2 nyílt pályás fotómegállás teszi érdekesebbé az utazást.

5. A 2015-ig Ueno (上野) és Sapporo (札幌) között közvetlen éjszakai összeköttetést biztosító "Hokutosei" (北斗星) éjszakai vonat OHa (オハ) 25-ös sorozatú szalonkocsija.

6. JR East E235-ös sorozatú EMU Okachimachi (御徒町) megálló közelében, mely a tokyo-i Yamanote vonal korábbi, E233-as motorvonatait hivatott leváltani a jövőben.

(A szélvédő mögött lévő 1115G-ből az "1115" a vonat száma melyből a "11"-es jelzi, hogy a járat 11 óra valamikor indult a Yamanote-vonal "kezdetét" jelentő Osaki (大崎) állomásról (így ezen számok 3xx-tól 24xx-ig terjednek), míg a "G" jelzi azt, hogy a Yamanote vonalon közlekedő járatról van szó. A szélvédőn lévő "01" pedig azt jelzi, hogy az E235-ös szériának ez az első tagja.)

sörösgigant Creative Commons License 2 napja 0 0 436938

Bocs r 1232 hsz-áre válaszoltam. 1-el előbb...

Előzmény: sörösgigant (436937)
sörösgigant Creative Commons License 2 napja 0 0 436937

Az utasnak totál mindegy hogy mi pattog, vagy hajózik a vonat elején. Totál mindegy ha odaér, nem marad fekve, tud fűteni ha kell...

Előzmény: rm40 (436923)
hobo-bobo Creative Commons License 2 napja 0 2 436936

Múlt héten láttam kiállítva Dunaújvárosban, nagyon szépen sikerült!

Gratulálok nektek!

 

Muki 

Előzmény: gertam (407297)
01016-25 Creative Commons License 2 napja 0 0 436935

És Dombóvár?

Előzmény: EVM (436932)
alkotasu Creative Commons License 2 napja -1 4 436934

Miért is?

Én egyelőre nem látok ezzel problémát. Tényleg nem a közel 40 éves buzenykákat kell átépíteni már. (15 éve kellett volna a szombathelyi prototípusnak megfelelően.) Ha kifejlesztik a mérővonat alapján a 4 tengelyes motorvonatot (motorkocsit), (és azt ráadásul itthon is gyártanák), az egy teljesen normális koncepció.

 

A klíma kérdése: a buszokban már sok helyen van klíma, már a helyi járatokon is egyre több. Ezzel kell versenyeznie a vasútnak, ha nem akarja a Bz-ket pár év múlva tök üresen futtatni. Tehát a hátralevő 8-10 évre pótmegoldás. De emlékeztetnélek arra is, hogy pl. Bp-en a 70-es évek elején-közepén úgy építették át a kb. 30 éves 1500-as villamos motorkocsikat, hogy pár év múlva ('81-82 körül) szétvágták őket. Tehát több közülük a 10 évet sem érte meg új formájában. Márpedig az jóval nagyobb beavatkozás volt, mint egy klíma beépítése.

 

Szerintem hagyd abba ezt az álladó nyavalygást, fikázást. Gondold csak végig, ha valaki rendszeresen a te munkádról, munkahelyedről (vállalkozásodról, stb.) mondana olyan véleményt, mint amilyeneket te szoktál írni ide, az hogyan hatna rád? Írom ezeket úgy, hogy semmi közöm a MÁV csoport egyetlen tagjához sem. És írom úgy, hogy azzal is tisztában vagyok, hogy sokminden nem működik jól ebben az országban. Viszont kell lenni koncepciónak. És ha most ez a koncepció, akkor azzal nincs baj szerintem.

 

(Csak zárójelben: nem értem, hogy kerül a cikkbe egy Bhv belsőről kép?)

Előzmény: kristoof (436928)
M63 010 Creative Commons License 2 napja 0 0 436933

Oké, így már érthető. :)

Előzmény: EVM (436932)
EVM Creative Commons License 2 napja 0 0 436932

A MÁV(gépészet) tulajdonában 3 eszterga van-keleti,Celldömölk,Debrecen.A STADLER-nek van még P.szabolcson. A keletis most javítás alatt van,ezért hordják máshová a járműveket esztergálni.

Előzmény: M63 010 (436927)
GOLAZ111 Creative Commons License 2 napja 0 0 436931

AM Cityrailnak is hívják az ilyen kialakítású sorozatot. Vallóniában még lehet találni érdekes járműveket.

Előzmény: DAttis (436920)
GOLAZ111 Creative Commons License 2 napja 0 0 436930

a legújabb rekonstrukció legfőbb újdonsága, hogy lehúzható ablakok kerülnek a járműbe.

 

És a csomagtartó sem fog beázni! És az eddigi ígéretekkel szemben ezeket már komolyan is lehet venni!

 

 

 

Előzmény: kristoof (436928)
benbe Creative Commons License 2 napja 0 0 436929

Jó régi kép: http://www.benbe.hu/gallery/hodosivasut/pic75_noframe_hun.php

 

Keletiben is van eszterga, oda főleg Uzsgyik járnak, amik viszonylag feltűnően elütnek az állomás átlag járműállományától.

Előzmény: M63 010 (436927)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!