Keresés

Részletes keresés

segélyvonókészülék Creative Commons License 1 órája 0 0 446281

Ez a kulcsos baromkodás mikor fog végre kipusztulni a magyar vasútüzemből?

Előzmény: sörösgigant (446269)
segélyvonókészülék Creative Commons License 1 órája 0 0 446280

Bizony! Láttunk már nagy metamorfózisokat.

Előzmény: manhattani (446278)
segélyvonókészülék Creative Commons License 1 órája 0 0 446279

Igen, pl. az osztrákoknál ahol kiáll egy motorvonat órákra ott kiszemetel a mozdonyvezető. Igaz így nem esik ki az ideje, és a takarítókat is megspórolják. Felmosni nem kell neki, budit sem takarít...

 

Ez melyik cég?

Az ÖBB-PV 1500 takarítót alkalmaz, két forduló között megszállják a szerelvényt, de menet közben is van szemétszedés.

A westbahnt a steward(ess)ek takarítják fordulóállomáson (a budit is).

A gyesev is alkalmaz egy külsős céget.

Marad a Montafoner, a GKB, A Stern&Haferl, a StLB, meg asszem még az SLB és a NÖVOG.

Melyikről írtál?

Előzmény: sörösgigant (446262)
manhattani Creative Commons License 17 órája -4 0 446278

> Aki MÁV-nál így viselkedik az másik cégnél is,még akár a volánnál is.

 

Nem biztos. Úgy viselkedik, ahogy a másik cégnél elvárják/megkövetelik tőle.

 

Előzmény: 1047 005-2 (446272)
gunji jackdaw Creative Commons License 20 órája -1 0 446277

Nem (legalábbis aznap, a pályafutásából kiindulva valószínűleg azóta sem). A vasút mentségére legyen szólva, hogy ezek a diósdi úti aluljárónál vannak, nem a peronon (a peron ugye továbbra sem akadálymentesített). Viszont a peronon az utastájékoztatót hiba esetén pár nap alatt szokták javítani, úgyhogy akarat tényleg lenne :)

Előzmény: v_peti (446026)
vrobee Creative Commons License 23 órája -1 2 446276

Sok "nálunk fejlettebb" helyen láttam olyat, hogy vezető, kalauz stb. kidobta pl. a szemetet.

A működőképesség szempontjából majdnem mindegy, kinek a dolga, a kérdés az, hogy akinek a dolga, annak van-e akár belső, akár külső késztetése a munka elvégzésére.

Előzmény: r1232 (446275)
r1232 Creative Commons License 24 órája -2 0 446275

Ez a probléma nálunk fejlettebb vidékeken is fennáll. Csak ott van takarító, akinek ez a dolga. És adott esetben megrendelésre is jön.

Előzmény: vrobee (446273)
r1232 Creative Commons License 24 órája -1 1 446274

Aki MÁV-nál így viselkedik az másik cégnél is,még akár a volánnál is.

Még otthon is. Majd az asszony eltakarít...

Ez az a fajta viselkedésforma, amit otthonról hoz az ember..

Előzmény: 1047 005-2 (446272)
vrobee Creative Commons License 24 órája -1 1 446273

Aki MÁV-nál így viselkedik az másik cégnél is,még akár a volánnál is.

A kérdés nem ez, hanem hogy aki ezt egyszer megpróbálja, azt képletesen szólva tarkónverik-e utána a péklapáttal.

Előzmény: 1047 005-2 (446272)
1047 005-2 Creative Commons License 24 órája -2 3 446272

"a volánnál a buszvezető két forduló között felsöpri a vonatot"

 

 

Meg van a megoldás,minden fordulóállomásra buszvezetőt!(vicc)

 

 

 

", a MÁV-nál sokaknak az is derogál, hogy a motorvonat vezetőállását rendben hagyják ott maguk után. :-("

 

 

 

Aki MÁV-nál így viselkedik az másik cégnél is,még akár a volánnál is.

Előzmény: _Nyuszi (446260)
vrobee Creative Commons License 24 órája -1 0 446271

köln

Előzmény: GOLAZ111 (446270)
GOLAZ111 Creative Commons License 24 órája -1 0 446270

Talán Friedrichstrasse.

Előzmény: attus germanicus (446266)
sörösgigant Creative Commons License 25 órája -3 2 446269

Nem ismered-ismerheted hogy a látványos elemeken kívül még mi a dolgunk. 

Motivációs utazáson hasalt már rá exjv, hogy érkezés után nem öcssi, pizza, fagyizás , bandázás a cimbikkel, hanem menet az ügyeletre kulcsok le aztán tűz ki a tárolóba , fel az emeletre az új kulcsokért, majd átvétel, tolatás indulásra beállás. Utána mindenkivel egyszerre kell ( kellene ) foglalkozni, és indulás....

 Szegény nagyot nézett, pedig amúgy velük találkozunk a legtöbbet...

Azt szoktam mondani annak idején a mindenféle vezetsésee jogosultnak, hogy: "nem abból áll a vezetés, hogy induláskor felteszem a seggem konyhára és érkezés után lelépek mint kurva a sezlonról, hanem előtte-utána akad egy s más...."...

Előzmény: _Nyuszi (446264)
Pályaőr Creative Commons License 26 órája -1 0 446268

Ahhoz kellenek a jó nemzetközi kapcsolatok is. Ha éppen lejtmenetben vannak, mint például most is, akkor arányosan olyat nő a várakozás, hogy még.

Előzmény: rutthin (446267)
rutthin Creative Commons License 26 órája -2 0 446267

attól még a Mávnál ugyanúgy nem dolgozik 4 és 7 közt senki. Megtehetik.

 

Norbi, ez nem csak nálunk van így! Próbálj meg átmenni autóval a Magyar-Ukrán határon, műszakváltás idejében! Normál időben 2-3 óra a várakozás, váltás előtt-után meg 5 óra! Állami cégeknél már csak így megy ez...

Előzmény: norbee601 (446248)
attus germanicus Creative Commons License 27 órája -1 2 446266

Pályaudvar-építés, 1894.

_Nyuszi Creative Commons License 28 órája -1 0 446265

Órákig állt minden.

Abban igazad van, hogy kevés lyuk volt... kevés, mert csak egy... De az jó nagy. :D

Előzmény: sörösgigant (446263)
_Nyuszi Creative Commons License 28 órája -2 4 446264

Persze, ez mind igaz.

Ami igazából meglepett, az az, hogy nem azt a választ kaptam, hogy "igen, lehetne", ha a szabályok között így lenne leírva, hanem azt, hogy mit képzelek ééén, hogy jövök én ehhez.

Előzmény: sörösgigant (446262)
sörösgigant Creative Commons License 29 órája -1 0 446263

Konkrétabban ? 

 

Amúgy ott akkora forgalom mellett nehéz "lyukat" találni....

Előzmény: _Nyuszi (446261)
sörösgigant Creative Commons License 29 órája -1 0 446262

Van igazságod is, de....

Igen, pl. az osztrákoknál ahol kiáll egy motorvonat órákra ott kiszemetel a mozdonyvezető. Igaz így nem esik ki az ideje, és a takarítókat is megspórolják. Felmosni nem kell neki, budit sem takarít...

A buszoknál is vannak méretes kiállások, de nézzük meg mekkora egy busz alapterülete és mekkora egy motorvonaté....

A szélvédők elhelyezkedése, illetve a járművek kialakítása is egészen más....Arról nem is beszélve hogy egy sofőr-egy busz. Itt a ma már ritka motorvonatozásom alatt megfordulhatok-4-6 kocsival is, bónuszként 1-2 mozdonnyal is, mivel vannak vegyes ( droid/ nem droid fordulók...)

 

 A forgalmi irodában tapasztaltakkal kapcsolatban meg igazad van. Igaz létezett-létezik talán valami olyasmi hogy a forgalmi szolgálat elsőbbsége...

Ha odamentek éjjel akkor nem kell foglalkozni azzal, hogy a bugris aludni akar, hiszen más is szívesebben alszik-aludna éjjel...

 

Az, hogy az áru/ biomassza odaérjen időben az már csak legenda hogy pl. bennünket nem érdekel.

Igaz akad pár tróger, de hol nem ? !

 

 

Előzmény: _Nyuszi (446260)
_Nyuszi Creative Commons License 1 napja -3 1 446261

Igazából a probléma forrása a biztber volt, ebben igazad van. Ami a szépsége, hogy a nagy zavartatás már egyáltalán nem a biztbereseken múlott, hanem más szakszolgálatokon. :(

Szomorú világ ez. :(

Előzmény: ívpótlék (446203)
_Nyuszi Creative Commons License 1 napja -3 12 446260

Fura ez a vasút.

Amikor a biztberes nappal bemegy a forgalmiba, hogy valamit megnézne, akkor azt kapja a fejéhez, hogy miért nem éjjel megy, két vonat között alig van 20 perc, nem lehet csak úgy nyomkodni a berendezést! Amikor pedig éjjel megy, akkor az a baj, hogy nem tud aludni, ezt nappal, két vonat között nyugodtan meg lehet nézni.

De ugyanezt látom sok helyen, máshol is: ez nem az én dolgom, nekem ezzel nem kell foglalkozni...... Kezdem érteni, hogy évekkel ezelőtt sokan miről írtak itt (is): a volánnál a buszvezető két forduló között felsöpri a vonatot, a MÁV-nál sokaknak az is derogál, hogy a motorvonat vezetőállását rendben hagyják ott maguk után. :-(

Mindig mindenről a másik tehet, mindig minden a másik dolga. Egy nagy zavartatásnál meg áll a vasút és soha, senki sincs, akit számon lehetne kérni: persze hibás csak a beosztott, utolsó dolgozó lehet; aki az utasítást írta, sose...

 

Nagyon gyakran az az érzésem, hogy az egy huszadrangú dolog, hogy az utas és az áru célba akar érni. Egy dolog számít: az, hogy nehogy többet kelljen csinálni, mint amennyit muszáj (erre - kívülállóként - nagyon jó példának látom a mellékvonali jegyértékesítést az mv. által).

Előzmény: fújógép (446245)
nememlexemki Creative Commons License 1 napja -2 1 446259

pedig a főnökének is visszaszólt, ha úgy érezte -régebben-

rendes ember

"bogaras"

Előzmény: sörösgigant (446256)
nememlexemki Creative Commons License 1 napja -2 1 446258

azt megnéztem volna, a méretkülönbség okán

Előzmény: K.O. Lompos (446242)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 1 napja -4 2 446257

Mindent elmondtál.

Előzmény: sörösgigant (446256)
sörösgigant Creative Commons License 1 napja -4 8 446256

Értelmes, nem ostoba fószer szó se róla...

Viszont emberileg egy 00, kiállhatatlan, furafickó.....Közvetlen kollégáitól az infó...

 

Afféle neten keménykedő fotehuszár, megnézném a való életben mire menne....Gyáva. Pont. 

Amúgy egy "szigetüzemben"szaladgáló, azon kívül csak közvetett forrásokból tájékozott fazon....

 

Emberi kapcsolatai jóformán nincsenek, csodabogár. Amúgy nagy kedvence vagyok. Mikor a területére csináltam a vonalismeretet, kíváncsian vártam volna mit szólt volna hozzá ha mellé osztottak volna be tanulónak. :)

Előzmény: ívpótlék (446252)
ívpótlék Creative Commons License 1 napja -4 4 446255

Előzmény: 1047 005-2 (446253)
ívpótlék Creative Commons License 1 napja -2 0 446254

 

 

Előzmény: Dudari (446247)
1047 005-2 Creative Commons License 1 napja -5 2 446253
Előzmény: ívpótlék (446252)
ívpótlék Creative Commons License 1 napja -5 5 446252

Off

 

Azt szeretném megkérdezni, hogy neked ez egy napi rutin? Mármint okosnak kimutatva magad mindenbe beleböfögni?

1 darab használható tudásszegmens még nem érkezett. 

Írj a munkádról! Kíváncsi vagyok rá, mert jókora tapasztalatnak lehetsz birtokában. Tisztelni foglak ezért!

Előzmény: 1047 005-2 (446250)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!