Keresés

Részletes keresés

Józsga Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71668
Az új menetrendkönyv szerint PM (persoane automotor) vonatok járnak újjabban (vagy csak fognak járni):
- Calafat - Poiana Mare
- Piteşti környékén Curtea de Argeş, Cîmpulung, Roşiori, Murnu Măgurele, Piatra Olt, stb.
- Olteniţa
- És a Bánátban, majdnem minden mellékvonalon. Itt eddig is voltak, de sokkal kevesebb vonattal, AB-k és Árpádok jártak. Ide is kerültek 772-esek talán.
(De szerintem még nem érkezett meg mindegyik Romániába.)
Kézdvásárhely felé kezdtek járni először, még októberben. Zernestet is sejtettem... De ezek nincsenek benne a menetrendkönyvben.

Kolozsvár - Temesvár és Szatmár? Ez így sincs benne a menetrendben, de a CFR-nél nem lehet tudni...

CSEFERE FOREVER!!!!!!

Előzmény: SZsolt (71663)
1047 005-2 Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71667
A tegnapi 42655,a mai 42656 is 80 km/h-s zajgenerátorral közlekedett.V43-1215
Előzmény: rg7 (71653)
Józsga Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71666
"Egyelöre a piacra április elejétől csak az 1,4L Renault Clio motorral felszerelt benzines változat kerül 4 féle kivitelben..."
Confort, Rapsodie, Clima, Scala. A Clima nyilván légkondis, de a többiben mik az extrák? Gondolom elektromos ablakemelő nincs. A SupeRNovában sem volt még, rendelni sem lehetett.
Előzmény: SZsolt (71662)
1047 005-2 Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71665
M43-1127 is hazatért.
Előzmény: V42 515 (71595)
Blöky Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71664
Orient-Expressz:
Klasszikus útvonal szvsz az I. világháború előtti. Párizstól Bécsig megegyezett a mai útvonallal, majd Stadlau - Marchegg - Pozsony - Bp.-Nyugati - körvasút - Fc. áth. - Belgrád - Szófia - Konstantinápoly.
Előzmény: zar 116 (71623)
SZsolt Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71663
"Nem tudja valaki, hogy a CFR 772-esek melyik fűtőháznál, hány, merre, milyen vonatszámban, stb"

Vonat számokat nem tudok, de Brassóban lettek átfestve és azt hiszem ott is maradtak. Ha minden igaz egy jár Brassó és Zarnesti között.

Desiro ügyben tényleg már járnak Bukarest-Iasi és Bukarest-Pitesti-Craiova között. Nagy reklámot is csaptak a "Kék nyilaknak", mert így hívják őket. Minap kezembe került egy tájékoztató térképpel ellátva. Be volt rajzolva az említett két útvonal és még a Kolozsvár-Nagyvárad-Arad-Temesvár és Kolozsvár-Dézs-Szatmár útvonal. Azt hiszem ezek fognak következni.

Előzmény: Józsga (71647)
SZsolt Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71662
"Nem tudod véletlenül, csak benzinásat csinálnak vagy motorínásat is?"

Egyelöre a piacra április elejétől csak az 1,4L Renault Clio motorral felszerelt benzines változat kerül 4 féle kivitelben, de a cég terveiben szerepel a dízel is.

Előzmény: Józsga (71654)
Blöky Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71661
"négycsatlós, két futókerekes, ez talán a 130 - as sorozat"
Ha 4-csatlós akkor nem lehet(ett) 130 sor. Talán 140?
Előzmény: seTTebello (71570)
rg7 Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71660
"Szerintetek lenne ilyeneknek létjogosultsága nálunk?"

Mármint a reklámnak a mi gépeinken is?
Szerintem igen:

1 - bevételi forrás
2 - így némelyik "roncs" kap valamilyen fényezést (vagy csak matrica?)
3 - bizonyos jól kitalált reklám akár image építő is lehet
4 - nem tűnne fel annyira az esetleges graffiti

Előzmény: v63 152 (71658)
v63 152 Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71659
Tenk lyú!
Előzmény: emká48 (71655)
v63 152 Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71658
Szerintetek lenne ilyeneknek létjogosultsága nálunk?

http://www.werbeloks.de/

HáBé Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71657
Pálinkás és balesetmentes jóreggelt!

Egy piciny pontositás:

2028-as vonatként gázolt Solymár és Pilisvörösvár között a 002-es uzsgyi március 11-én. Az áldozat bevetette magát a csodagép elé, de túlélte. Egy igen ifjú hölgyről vala szó. Végtagcsonkolás... :-(
Szerencsére az utasok között volat orvos is, aki szakszerűen ellátta a sérülést, és a Pvv-i átjáróban már várta a mentő.

Nagyjából ennyi történt.

Előzmény: -gonosz- (71604)
emká48 Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71656
Nem.
Előzmény: Gödény (71651)
emká48 Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71655
Csöpi, ha már meleg lesz.
2114 - 44343
A 010-es még áll, de már ki lett cserélve a szélvédője. Jövő 7 elején elindul.
Előzmény: v63 152 (71648)
Józsga Creative Commons License 2003.03.14 0 0 71654
"A Dacia Solenza hivatalos bemutatója a köznépnek március 13.-án volt."
Nem tudod véletlenül, csak benzinásat csinálnak vagy motorínásat is?
Előzmény: SZsolt (71643)
rg7 Creative Commons License 2003.03.14 0 0 71653
Ma ismét sikerült 80 km/h-s gépet vezényelni az S8308/S8301-re.(V43-1184)

Késett oda-vissza.

Gratula az érintetteknek.

nohab Creative Commons License 2003.03.14 0 0 71652
Tényleg, megvannak még a NOHAB-os holmik?
Előzmény: WOREK (71639)
Gödény Creative Commons License 2003.03.14 0 0 71651
Csak nem a Lisztet hoztad ?
Mellettem a mamának leesett a cumisüveg az asztalról ...
A Hegyeshalom - Győr szakaszon az osztrák gepekn (a Sissyk is) gyakran vészfékeznek, úgy tűnik, a bikaknál se jobb a helyzet.
Előzmény: emká48 (71638)
M41 2127 Creative Commons License 2003.03.14 0 0 71650
Szia Józsga.

MAIL MENT

Előzmény: Józsga (71647)
v43 2281 Creative Commons License 2003.03.14 0 0 71649
Keleti leghosszabb vágánya a 7-es számú és 505m hosszú.Második leghosszabb a 6-os ez 483méter.
ÜDV!
Előzmény: v_peti (71568)
v63 152 Creative Commons License 2003.03.14 0 0 71648
Köszi! Nem semmi teljesítmény. 1101 is visszament már. Azt hiszem idén eddig jól áll. Amit kiadott vissza is ment. Na ezekre az esetekre kötbéreznék a MÁV helyében. Örülök a 006-nak. Mikor látunk Csöpit személyvonaton? 004 és 010-es Taurus műxik már? Láttam ma a Déliben 008-ast 8036-tal. Úgy veszem észre, akár mi is lehet, oda mindig az megy.
2114 után hova fordul a gép és a vezér?

V63 022 kitűnően üzemel. Kémeim jelentették.

Előzmény: emká48 (71633)
Józsga Creative Commons License 2003.03.14 0 0 71647
Egyébként az egyik 628-as A1932/1931-es számban jár Nagyvárad - Kolozsvár között. Igaz, a vonat Galacig közlekedik, ezért Kolozsváron át kell szállni. Onnan nagy szerelvénnyel megy.
A másik 628-as járt Kolozsvár - Szatmár közt, de ez a vonat már nincs. Nem tudom hol van most ez a motorkocsi.
Egyébként a Desirok már járnak Bucureşti - Iaşi illetve Bucureşti - Piteşti - Craiova között. Ha lesz még több, fog majd járni: Brassó - Nagyszeben, Brassó - Craiova, stb.
Nem tudja valaki, hogy a CFR 772-esek melyik fűtőháznál, hány, merre, milyen vonatszámban, stb.
Előzmény: SZsolt (65065)
v63 152 Creative Commons License 2003.03.14 0 0 71646
Lehet. Keszthely biztos.
Előzmény: nohab (71640)
Józsga Creative Commons License 2003.03.14 0 0 71645
De én SupeRNovát akarok!! :(((
Előzmény: SZsolt (71643)
WOREK Creative Commons License 2003.03.14 0 0 71644
"jómunkásember" feliratu táblából öntött nincs, csak festett. :)
Előzmény: Józsga (71642)
SZsolt Creative Commons License 2003.03.14 0 0 71643
A CFR hivatalos web oldalán már jó pár hónapja rajta van a Herkules romániai "kalandjának" a leírása. Itt magtaláljátok angol nyelven:

http://www.cfr.ro/JF/engleza/0211/hercules.htm

Más:

A Dacia Solenza hivatalos bemutatója a köznépnek március 13.-án volt. Ami biztos újitás és már közre is adták az újságokon keresztül, hogy a csomagtartóba nem fog befolyni az esővíz. :)))

Előzmény: Józsga (71632)
Józsga Creative Commons License 2003.03.14 0 0 71642
Nem! Ő egy "Kiváló jómunkás" kitüntető táblát keres.
Előzmény: WOREK (71639)
csocso_1 Creative Commons License 2003.03.14 0 0 71641
nohab Creative Commons License 2003.03.14 0 0 71640
NOHAB! K. J. üdvözöl!

Én is viszont! Remélem, hogy egyre gondolunk (019 beó a gép utolsó napjáig)

Előzmény: v63 152 (71560)
WOREK Creative Commons License 2003.03.14 0 0 71639
Nekem van eredeti (öntött) "munkaközösségi" táblám, ha azt keresed.
tel 30 9 50 11 50
Előzmény: emká48 (71633)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!