Azt nem értem, hogy miért Fehérváron tartják a Csörgő-napot, amikor ott aztán abszolut nincsenek megbecsülve ezek a járgányok. Remélem mutogatják majd, azokat is amire a MÁV méltán lehet büszke: 2116, 2160, 2169, 2199. A paralyosban kell keresni.
Lehetne játékot szervezni. Kedves Látogató tippelje meg, milyen sorrendben kerül az itt látható mozdonyokra az "S" betű? vagy: Ön szerint melyik a legkönnyebb per pillanat, azaz, melyikből szedték ki a legtöbb alkatrészt eddig? Vagy: az Ön véleménye szerint, miért selejtezték le a sorozat első darabját egy tűzeset miatt? Miért nem lehetett kiállítani a hamarosan megnyíló Füstiben, így legalább volna ott egy a sorozatból.
Tárnokon egy utas rosszul lett, majd az orvost meg sem várva kihúnyt.
A rendőrség viszont vizsgálódást kezdett annak okán, hogy állítólag olyan külsérelmi nyomok voltak rajta, ami összefüggésbe hozható a halálával, ezért 174' késése lett a vonatnak. Az utasok eljöttek a 8723-al.
Normál rend szerint (kivéve vasárnap) a 9.03-as vonat helyett mindennap Bz megy, csak amíg ugye Bz hiáyn volt, egy kicsit át lett alakítva a 135-ön az MD és M41 forda. De keddtől visszaállt minden a régi kerékvágásba, így már Szabadkára sem megy csörgő...
Én is csatlakoznék a MINDENKIHEZ jelszóhoz a következő kérdésem kapcsán:
Mikor lesz Székesfehérváron a Csörgő-nap, ill. mikor lesz a lovasberényi kölönvonat??? Ez utóbbi valami nosztalgiavonatféle lesz???
Ez már inkább a délkelet-alföldieknek: a szegedről 9.03-kor induló békéscsabai személyvonat ma 3Bz-ből állt (középen egy régi börtönBz éktelenkedett). Úgy hallottam, hogy még holnap is ugyanez lesz a helyzet ezzel a vonattal. Mi ennek az oka, ill meddig fog ez tartani???
Én is megpróbáltam előásni a K sorozatról valamit a neten. Közben találtam egy oldalt a Fekete tenger - Kaukázus vasútról. Nem fejezték be, mintha két szakaszban, a múlt század elején, aztán az 1950 - 1960 - as években építették volna.
Hm. _Nekem_ egyáltalán nem ismert :-))) Nincs benne a Transpress könyvekben... Hol lehet errôl valami anyagot találni? Végtére is, ha 1961, 50Hz és német, akkor elvileg a Szilivel lehet valamiféle rokonságban.
"Kevesebbet kell ellenöriznünk és csak azokkal kapcsolatban tagadható meg a kijárás.Ha a mühely nem teljesíti feladatait kijárhat a mozdony"
Nem kell az E1-es ahhoz, hogy megtagadd a kijárást.
Lapozd fel az F2-őt, annak is az 1.104.2.-es pontját, ami rendelkezik a különböző sínrendszerekhez használatos rögzítősarukról.
Ennek alapján minden mozdonyon 3 fajtának kellene lennie...
Jó, ha egy fajtával találkozol, bár állítólag a győri gépeket elkezdték felszerelni mind a három fajtával, a Milkabikákon pedig láttam a meglétüket.
Holnap 11:05-kor M61 001 Nyugatiból királyon keresztül megy Gödöllőre vagy Aszódra. Vissza alkalmas vonat menetrendjében, szerelvénynek közlekedik az MVP-be.
Saját házunk körül ezek beszerezhetetlenek, ... Mit jelent a "saját házunk", mert ha tudom, akkor látom, merre érdemes mozdulni. (Emilkében, ha olyan.)
Kijelölt vonalszakaszokon ideiglenesen engedélyezett sebességgel ú.n. különleges próba keretében vagy pedig külföldön, de majd DGKUm/THE GOD kifejti részletesebben, ez hozzájuk tartozik.
Így van, 160-ra lehetett vizsgázni, mert a megerőszakolt V63-as 182-vel tudott menni, és elég lett volna a 176 is.(1 futópróbát ki is bírt, általában.Néha nem...)
Ezért lettek a második sorozat xx-67-esek csak 140-esek.
A 200-as kocsik hatósági vizsgája külföldön volt, fővizsga után 160-al itthon futnak és majd a többit külföldön.
Ha még érvényes a dolog, akkor a By kocsik ciklusideje 27 hónap, de 18 hónap után le kell venni öket 100-asra. Hogy ezt mivel érdemelték ki, azt nem tudom :-)))
A próbán pedig 110 %-kal kell menni, tehát ma elvileg 132-vel mentek.
NEM!
2 év (24 hó) 120-al, és +12 hó 100-al. Ez összesen 36 hó, de még lehet 80-ast is csinálni belőle, akkor az még 1 év...
A fővizsga utáni próba nem hatósági próba, tehát elég a feliratozott sebességgel menni, nem 132-vel.
Viszont a By nagyon jó kocsi a 160-as próbát is kibírja....
Egy táblázat, mely az 1998-ban érvényes kocsiszám-5. és 6. jegyeit és jelentésüket tartalmazza. Frissebb sajnos nincs de az isteni szavak szerint jövőre már az is elavult lesz.
Fogalmazzunk úgy, hogy 1998-ban érvényben volt, (nem érvényes)de már akkor sem teljesen volt korrekt.
Kijelölt vonalszakaszokon ideiglenesen engedélyezett sebességgel ú.n. különleges próba keretében vagy pedig külföldön, de majd DGKUm/THE GOD kifejti részletesebben, ez hozzájuk tartozik.
Tudtommal a 100-as sorozatú V63-asok megengedett legnagyobb sebessége 140km/h (többet is bírna csak azt a marokcsapágyak nem szeretik annyira), az 1-es vonal pedig tartalmaz 160-as részeket.
Ha Magyarországon a leggyorsabb villanymozdony max. 130-al mehetett a közelmúltig és nem volt 120-nál nagyobb sebességre engedélyezett pályaszakaszunk sem, akkor vizsgáztatták 140-re a személykocsikat?
Ha még érvényes a dolog, akkor a By kocsik ciklusideje 27 hónap, de 18 hónap után le kell venni öket 100-asra. Hogy ezt mivel érdemelték ki, azt nem tudom :-)))
A próbán pedig 110 %-kal kell menni, tehát ma elvileg 132-vel mentek.
Tavaly november 20. - án voltan ott, BlackStarral és Kazánkováccsal. Ők a gőzmozdonyos fórumra szoktak írni. A mozdonyt most újítják fel, szobormozdony lesz. Még nincs kész, jó munkához idő kell, a románok mindig adtak arra, hogy csak tökéletes munkát adjanak ki a kezük közül. Nagyváradra fog kerülni egy másik gőzmozdony is, amely négycsatlós, két futókerekes, ez talán a 130 - as sorozat egyik mozdonya.
A kép alapján úgy fog kinézni a dolog, hogy a csarnokban megmaradnak a vágányok, az aluljáró pedig alattuk fog folytatódni - természetesen a boltok is oda települnek majd. Mekkora a Keleti pu. leghosszabb vágánya, és melyik az? (Ahol személyszállító vonat fogadható.)