Keresés

Részletes keresés

V63 026 Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71526
"Azaz bizber KO. "

Az lehetséges, mert ezen a szakaszon nyáron is volt már, Apafa és Csapókert között a jobb vágányon.

MaZó

Előzmény: sssey (71525)
sssey Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71525
V63 026:

Debrecen hátárában, a hajdani MGM gyárnál (közismertebben Göcs) lévő átjáróban V43 1110 döcögött 6235-el, kb. 40 km/h-val, miközben a helytelen vágányon szintén Apafa felől M62 058 gépmenetben biztos sebességkülönbséggel elzúgott mellette. Nem gyakori látvány, az biztos...
(Hogy 6235 miért baktatott olyan lassan, azt nem tudom, Csapókerthez azért még nem kell ott fékezni, a városban 100-as lassújel van, de még a Szergej sem nézett ki úgy, mintha 100-al menne.)

Kedden a 14600-as kb pontos volt Karcagon. Majd 1 vagy 2 térközt mentünk normál tempóban, majd kb 2 vagy 3 térközt lépésben, majd 2 térközt kb 40 km/h-val, de a jelzőknél lépésben, végül az utolsó térközt ismét lépésben. Végül 20 perc késéssel érkeztünk Püspökladányba. Véletlenül láttam a volt Apavára mh utáni térközjelzőt, mely menetirányban sötét volt, menetiránnyal szemben pedig vörös. Azaz bizber KO.

Egyébként a másik vágányon ment a rendes sebességű forgalom.

sssey

Előzmény: V63 026 (71520)
sssey Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71524
Üdv Mindenkinek!

Az előző napok átolvasása után előbányásztam egy fénymásolatot. Egy táblázat, mely az 1998-ban érvényes kocsiszám-5. és 6. jegyeit és jelentésüket tartalmazza. Frissebb sajnos nincs de az isteni szavak szerint jövőre már az is elavult lesz.

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

sssey

Törölt nick Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71523
HáBé! Ez a felvételed nincs meg nagyobban egészen véletlenül?
(Új Bhv új forgóváza.)
Törölt nick Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71522
OFF: A VF-re csak egy kis korlát kellene, a korlátra a kertész kedvű vasutasok majdan szőlőt futtathatnak, meg rattan székek, a vezetőállás levágásával létrejött placcon pedig nagyon jó ebédelő hely lenne :) ON
Előzmény: V43 2376 (71521)
V43 2376 Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71521
Ma az Északi-Járműjavítóban:

Eiffel csarnok:

V43 1232: Már majdnem kész V6 nagyjavítással.

V43 1111: Balesetesen tárolva.

V43 1011: Gumirugós forgóváz csere után.

V43 1006: Gumirugós forgóváz csere után.

V43 1287: Néhány hónapja került be egy kisbusszal való ütközéskor keletkezett sérülése miatt. Közlekedni fog,nagyon értelmesen úgy csinálták meg,hogy a sérült eleje le lett szépen festve,mint a V6 gépek,már tényleg szinte csak zárlámpát nem tettek rá,az épp elejéhez pedig hozzá sem nyultak.

V43 1310: Gumirugós forgóváz csere után.

V43 1337: V6 nagyjavítás közben,hétfőn jött be,még csak a szétszedésébe kezdtek bele.

V46 026: V5 nagyjavítás miatt teljesen szétszedve.

V46 029: V5 nagyjavítás miatt teljesen szétszedve.

V63 042: V5 nagyjavítás miatt teljesen szétszedve.

V63 031: V5 nagyjavítás közben,szétszedése folyamatban.

V43 1090: V6 nagyjavítás miatt teljesen szétszedve.

V43 1234: Gumirugós forgóváz csere után.

V43 1249: Vendégforóvázon.

V43 1363:Balesetesen tárolva

VF-1266: Ex: V43 1246. Fűtőgéppe átalakítva,egy vezetőfülkével. Teljesen ronda lett,az eleje először sárga lett,ahogyan ez Hábé képén is lásztik. Így még nem volt olyan rossz,de a sárga részek is sötétkékek most már.

Bzmot 336: Tengely cserére várva.

Udvaron:

Bzmot 330: Tengely csrére várva.

Bzmot 326: Tengely cserére várva.

Bzmot 202: Tengely cserére várva.

Bzmot 337: Tengely cserére várva.

Bzmot 331: Tengely cserére várva.

Bzmot 354: Tengely cserére várva.

A28 001: Tolatógép az Északiban.

V63 003: Az egyik levágott megmaradt eleje tárolva egy pőrekocsin.

Bmxt 005: Balesetes,selejtezve: 2002.12.12

Dízel csarnok:

V43 1113: V6 nagyjavítás miatt teljesen szétszedve.

V43 1058: Már le van alapozva -V6- de még az elkészülése kicsit arréb van még.

V43 1173: Az udvarról hozták be,nem tudom,hogy mi a baja.

V63 013: Forgóváz csere.

V43 1165: V6 nagyjavítás közben,teljesen szétszedve.

V63 039: Az udvarról vitték be a Dízel csarnokba V5 nagyjavításra.

V63 150: Forgóváz csere.

V63 156: Forgóváz csere.

V43 1272: Már majdnem kész V6 nagyjavítással.

V43 1365: Már majdnem kész V6 nagyjavítással.

V43 1131: V6 nagyjavításra érkezett,szétszedése folyamatban.

V43 1255: Állítólag nemrég kiégett,erre utaló nyomok nem látszanak rajta,de gumirugós lett. Tolópadra állították,és bevitték az egyik fényező műhelybe,de szerintem nem fényezni.

V43 1025: V6 nagyjavítás miatt teljesen szétszedve.

A61 017: Tárolva.

M32 2042: Tárolva.

BDVmot 004: Leállítva baleset miatt.

63-41 005: Javítás közben.

V63 026 Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71520
Ma Csapókerten jártam kéregjegyért.
Buszból láttam a következő esetet: Debrecen hátárában, a hajdani MGM gyárnál (közismertebben Göcs) lévő átjáróban V43 1110 döcögött 6235-el, kb. 40 km/h-val, miközben a helytelen vágányon szintén Apafa felől M62 058 gépmenetben biztos sebességkülönbséggel elzúgott mellette. Nem gyakori látvány, az biztos...
(Hogy 6235 miért baktatott olyan lassan, azt nem tudom, Csapókerthez azért még nem kell ott fékezni, a városban 100-as lassújel van, de még a Szergej sem nézett ki úgy, mintha 100-al menne.)

MaZó

nidsz Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71519
jó egye bassza lehet hogy nem a Somogy expressz volt hanem valami más és lehet hogy késöbb indult de a többi igaz!!!
ndf
Előzmény: THE GOD (71514)
drdoktor Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71518
V63_1668
azért egy műhelyben nem kell mindent elhinni.
lehet legközelebb megkérnek hozzál már a raktárból reszelőzsírt meg fájronkulcsot:)
Előzmény: V63_1668 (71455)
luciluca Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71517
Kedves lopici!
Ugye, meg tudsz bocsátani szegény ősz fejemnek?
Természetesen nem volt szándékos.

Kedves Intersziti!
Kalapot emelek Előtted. Olyan szemed van, mint a sasnak... :-)

üdv luciluca

Előzmény: Intersziti (71511)
V43 1359 Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71516
Elvileg mindegyik dolgozik(láttam is).
Most már Sztgotthárd felé is elég sűrűn járnak, a fő előfordulási helyük pedig Zeg és környéke. A 302-est jóformán csak Hegyeshalom-Rajka fele láttam menni.
A megbízhatóságukról még nincsenek hiteles(min.95%-os pontosságú) információim.:-)
Előzmény: Szütyi (71510)
nohab Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71515
Tényleg, ha már remot, egy hete a 180-as Szergej vitte a 8801-est, a két remot Csörgő is kevés ahhoz, hogy egyet kiállítsanak belőle, vagy más szerepet kaptak?
Előzmény: Szütyi (71510)
THE GOD Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71514
Szórakozz máshol!

1999: Már IC Somogy volt, 17.36-kor indult, nem állt meg Puncihelyen, és Bx biztos nem volt benne...

g

Előzmény: nidsz (71512)
nohab Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71513
Dugattyúk jól vannak, az ékszereket remélem hamarosan megkapja az a pár leharcolt versenyző közülük :-)

Akkuszekrény gyakorlatilag kész, abroncsok meg... Majd :-))

Előzmény: Mad Scientist (71507)
nidsz Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71512
1999 telén (január vagy február)egy pénteki napon Budapest Déli Pu-ról 15:00-kor indultunk Pincehelyre a Somogy expresszel.a mozdony egy szili volt,mögötte 7 db másodosztályú Bx kocsi.Este 17:15 körül ütköztünk Tolnanémedi határában,egy fénysorompós vasúti átjáróban.egy lökést éreztünk,amint a szili egy pótkocsis traktornak csattan.a traktor több darabra esett szét.pl:a vezetőfülkéje 300 m-rel odébb volt az árokban,a pótkocsi ott helyben az átjáróban,kidöntve az egyik jelzőlámpát,oldalára borult.a 31 éves vezető életét vesztette.a V43-as mozdonyunk mind a négy tengelyével siklott.a vasúti pálya megrongálódott.19:10-kor indultunk tovább tehát jócskán lekéstük a Tamási fele induló vonatpótlót.
Intersziti Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71511
luciluca válasz erre | adatok | e-mail 2003.03.13 09:47 (71400)

locici:
Hát... igen, a múzeumvasutaknál! :-))

Hmmm. Lócici... :-DDDDD Bocs az érintettektől! :-) Tényleg! (De beszarok a röhögéstől, bocs!)

Előzmény: luciluca (71493)
Szütyi Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71510
Tudsz valami infót esetleg a többi remot Szergejről?
Mennek, merre mennek, mennyire mennek stb:-)
Előzmény: V43 1359 (71509)
V43 1359 Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71509
nohab!

Amit Te láthattál az csak a szokásos Graz-Szombathely Euregio személyvonat lehetett.
Szhelyi m.v. van rajta, Sztgotthárd és Szhely között.(A 301-es Szergej személyzete jár velük főként)

Előzmény: nohab (71499)
etwg Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71508
Uj főnök uj duma.

A CD (Cseh Vasutak) uj főnöke szinte naponta ad interviewt és modja el elképzeléseit. Ő kb. 2 hete vette át e posztot Ausztriábol jött, ott képviselte CD érdekeit, a neve Petr Kousal.

Ime néhány ötlete.

- Eltörölni a felárat a jobb vonatokon (IC, EC) mert ezek mai kihasználtsága katasztrofa.

- Bizonyos viszonlyatokban csökkentené az árakat, hogy az utazok többsége visszamenjen a vonatra a buszrol (Brno-Praha).

- Idöszakos tarifák bevezetése- pl. szünidei árak, nem csucsidejü vonatokon kedvezmények nyugdijasoknak, családos utazásoknak stb.

- Csökkentené a CD igazgatoságát a mai 800 főröl kb. a harmadára. A törvény csak azt irja elö, hogy könyvvitelig kell a vasutat megosztani, nem pedig azt, hogy 3 teljesen önállo vállalatot létrehozni. Ebböl az is következik, hogy valojában csak 3 könyvelöi osztályra van szükség a többiek bármelyik vállalatnak dolgozhatnak.

- Alapjában véve azonban fel szeretné osztani a CD-t egy tehervasutra ill egy személyszállito vállalatra.

- A személyforgalom elméletileg támogatva van, azonban a mai napig nem volt képes a CD megmondai, hogy ez valojában mibe kerül, igy az állam eddig a dotáciot is csak papiron adta.

- Ha ma nem vinnénk pénzt a teherforgalombol a személyforgalomba akkor már régen becsukhattuk volna a boltot.

- Sajnos a mai dotáciok csak arra jok, hogy növeljék a veszteséget. Az önkormányzatok kérik és kapják a vonatokat, és velünk fizettetik a költségeket.

- Mi 6,7 mld koronát kapunk a személyforgalomra, amiböl azonnal 1,5 mld-t visszavesznek a vasut használata miatt. SZerintem a személyvonatoknál nem kellene ezt a dijat fizettetni.

- A munkaerő leépités az egész vasutat fogja majd épiteni, de az irodai alkamazottakkal kell kezdeni.

- A szagszervezetek beleegyeztek abba, hogyha igy állitjuk fel a stratégiát akkor támogatni fognak.

- A mai napig nincs szerzödésem az uj munkakörre, még a fizetésemet sem tudom. Hivatalosan még mindig Ausztriába vagyok bejelentve.

- Mennyit keresett Ausztriában: kb. 2200 Eurot bruttoban plusz meg valami napidijat.......

Igy Kousal ur.

Mad Scientist Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71507
Én már fel is adtam a postán ! :-)))
Ráadásul a plafonon voltam, mert lett 150e hiányom (ami nálam hatalmas summa), de sebaj, még 1500 Ft az abroncsokra :-)))
Akku(szekrény), dugattyúk hogy érzik magukat?
M.S.
Előzmény: nohab (71504)
THE GOD Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71506
Savasztok!

RG7!
Csak azt akarom mondani, hogy nem tudom, honnan vették, hogy Te a Mándoki vője leszel, mikor mások meg az elnök lányával láttak?!

A fenébe! Én meg pitizek, hogy a jegyeded megszerezzem a Transrapidhoz való eljutásra...

Csúnyán át akarsz verni, ez sokba kerül még neked!

g

Előzmény: DGKUm (71505)
DGKUm Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71505
RG7!
Csak azt akarom mondani, hogy nem tudom, honnan vették, hogy Te a Mándoki vője leszel, mikor mások meg az elnök lányával láttak?!
nohab Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71504
Nagyon örülnénk neki :-))

Menni akar már a márka, de nem tudunk belevágni az abroncscserébe, amíg nincs meg rá a keret...

Előzmény: fant0mi (71503)
fant0mi Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71503
Heeheee... Most lattam az index zold SMSfalan, hogy adjuk adonkat a Nohab-GM-nek. Tegyuk ezt.
etwg Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71502
Kb. 10 napja a Herr Kules Zalaegerszeg felé tartott péntek delután osztrák kocsikkal.
Előzmény: nohab (71499)
gupeti Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71501
Az Elvia is szokott jópofa utiterveket összeállítani,
de most a szlovák netes menetrend elhódította a pálmát:

18.03.03 Budapest - Brezno

06:35 Budapest-Déli pu. IC 910
08:10 Csorna

08:12 Csorna IC 930
09:26 Wiener Neustadt

09:31 Wiener Neustadt IC 550 MAK EXPRESS
10:02 Wien Südbahnhof Bstg 11-19

10:22 Wien Südbahnhof Bstg 1-9 Zr 2508
11:38 Bratislava hl.st.

11:44 Bratislava hl.st. R 803 GEMERAN
14:49 Zvolen osob.st.

15:02 Zvolen osob.st. Os 7348
15:32 Banská Bystrica

16:13 Banská Bystrica Os 7429
17:21 Brezno

Number of trains 7
Distance 645 km
Journey time 10h 46min

Eredetileg 10:10 indulással ajánlott utat (érkezés u.a.),
de én korábban szerettem volna indulni.
Óhajom teljesült, tényleg korábban kellene indulni.
Biztosan tudják, hogy szeretek vonatozni :-)

SzigDani Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71500
Ez nem a nevezetes 5 gepes vonat?

SzigDani

Előzmény: nohab (71499)
nohab Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71499
Tényleg, hétfő este Rábafüzestől innen láttam haladni egy személyvonatot befelé, és meglepődtem rajta, hogy Herr Kules személyesen megjelent a vonat elején (oszták kocsik). Ez normál forda? Meddig jön? Magyar vezérrel? CSM-ben?

És mikor jönnek már be a szlovének is a jó kis GM-ekkel???? :-)))

etwg Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71498
Labancok ZSR kocsikban.

A ZSR 3 fekvökocsit állitott az osztrák hadsereg rendelkezésére. A kocsikat mostanába a délivasuton (Bécs - Graz) lehet látni. A kocsikat a Szlovák Nosztalicska társaság gondozza, és a szerzödés lejártával visszamennek hazájukba.

A GYSEV probavonat.
A 5047.502 nemrégen St. Pöltenben járt a Györ - Pamhagen Bécs St.Pölten vonalon. Állitolag egy ilyen viszonylatot terveznek drotok alatt.

SzigDani Creative Commons License 2003.03.13 0 0 71497
Tegnap ugyan mar megbeszeltuk, de akkor mondjuk el itt is: nem ugyanakkor voltunk vonatozni. Mi szombaton voltunk. :) A 942 Kelenfoldon meg tele volt, de kesobb nem talalkoztunk zsufolt vonattal.

SzigDani

Előzmény: István Gyuri (71425)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!