Keresés

Részletes keresés

scsabi Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71417
1) jóváhagyóról: ebből nekem az következik, hogy az első írásban megjelent példája annak a szemléletnek (gyakorlatnak) hogy országos közforgalmú vasút =/= MÁV
2) I. rész 1.1 Tehát a horvát, az osztrák, a török, stb. mozdonyvezetőre, ha Mo.-n vezetnek másképp fogalmazva: Magyarországon vasútvállalati engedéllyel rendelkező _bármely_ társaság személyzetére.
3) utasítás hatálya: figyelemmel arra, hogy minden magára adó társaság forgalmi utasítását F2-nek hívják szvsz pontosabb lenne pl. "Az E.1. sz. Utasítás hatálya kiterjed az országos közforgalmú vasúthálózat azon vonalaira ahol a forgalom lebonyolítása a ..... (utalás hogy melyik) F.2.sz Forgalmi Utasítása szerint történik. (vagy egyszerűen megismételni a MÁV F1 sz. jelzési utasítás 1959. máj. 31-től érvényes kiadásának 3. pontját)
1.4 az is lehet

cs

Előzmény: lopici (71412)
SzigDani Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71416
A HÉV rövid ideig volt 1100 V is, Óbuda állomáson meg madzag is van.

SzigDani

Előzmény: lopici (71412)
hmsoft Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71415
mdbz,

"Elég sok a félre informálás a topicban, de ez a csúcs!"

picitOFF
Gondolatban megfuttattam a dolgot.
A félreinformálás biztosan már az elhárítás műve, amely egy tucat nicknéven folyamatosan félretájékoztatja a topic olvasóközönségét.
Igen ám, de ezúttal a félretájékoztatás tartalma egy öngól. Hiszen ha lenne Skoda motoros Bz, akkor nem lenne igaz az a tantétel, hogy a Skoda motor megbízhatatlan volt - amit már a Bz-k beérkezését követő harmadik tizedmásodpercben hajtogatott mindenki. Ezek után nyilván minden Skoda motort ki kellett szerelni és száz méter mélyen elásni, nehogy véletlenségből is akadjon olyan, amelyik működni merészel.
Azt gondolná tehát az ember ezek után, hogy a "Skoda motoros Bz felbukkanása" című információ nem lehet az elhárítás műve. Na de az ember látta a "Tanu"-t, és tudja, hogy "az a gyanús, ami nem gyanús". Tehát az öngól nem gyanús, merthogy szándékosan van, a külső és belső osztályellenség megtévesztése céljából. Viszont az egyszeri ember azt is tudhatja, hogy az elhárítás is látta a "Tanu"-t, azaz mégiscsak az a gyanús, ami gyanús. Na de miért feltételezzük, hogy az elhárítás nem feltételezi, hogy mi nem feltételezzük, hogy ő, te, én, mi, ti, ők, nem látták a "Tanu"-t? És ha ők feltételezik, hogy mi feltételezzük, akkor ők megpróbálják az ellenkezőjét mutatni, csakhogy mi ezt is feltételezzük, ám feltételezhetjük, hogy ők is, de ők is feltételezhetik, hogy mi is, és mi is, hogy ők is azt, hogy mi is.
Ugye ismerős a vicc a medvével, a nyuszival és a gereblyével? (Tudod mit medve, b@szd meg a gereblyédet...)
picitON

hm

Előzmény: mdbz (71377)
Il treno Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71414
1. 35 - 40 éves Bo kocsiktól mit vársz? Örülni kell, hogy még futnak! Ahogy kinéznek az nem a vasúttól függ nagy részben, hanem az utasoktól! Utazási kultúra! 15 - 16 sz. vonatban közlekedő kocsik nagy része általában a kocsiműhelybe kerül belső berendezés javításra honállomásra érkezés után. Ezen el kell gondolkodni!
2. Évek óta a 15/16 sz. vonat belföldi részét Nagykanizsa állítja ki. Elmondhatom - de ez más véleménye is -, hogy a kanizsai kocsik állapota a MÁV átlag felett van! Nézz utána, hogy mit csinálnak a kocsikkal Záhonyban a csempészek és a vámosok!
Előzmény: V63 026 (71371)
osfan Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71413
Ahojj!
Hányféle fülkés kocsi van forgalomban a MÁV-nál, és melyik hol készült? Létezik valamiféle lista erről?
lopici Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71412
Megjelent nyomtatásban az új "E. 1. sz. UTASÍTÁS a vontatójármű személyzet részére" című, - még hatályba nem helyezett mű.
Mint megnevezéséből is kitűnik, elsősorban a mozdonyvezetők tevékenységét szabályozza.
Ebből szemezgetnék, ha nem untatom a T. asztaltársaságot.

1./
- Az első ami szembetűnik az az, hogy Jóváhagyta: a Közlekedési Főfelügyelet.
Ehhez kapcsolódóan pedig:
"1.3. ..... Az Utasítást és mellékleteit, azok módosításait a Közlekedési Főfelügyelet hagyja jóvá." (Kiemelések tőlem!)

- Az E.1.-es szerkezete hagyományosan 4 részből áll, hozzá 3 melléklet és 11 függelék tartozik.
I. RÉSZ: Általános szabályok...
II RÉSZ: Gőzös (külön kerül kiadásra.)
III.RÉSZ: Dizel
IV.RÉSZ: Villamosmozdonyok

I. RÉSZ

- "1.1. Az E.1. sz. Utasítás hatálya kiterjed az F.2.sz Forgalmi Utasítás hatálya alá tartozó vasútvonalak mozdonyszemélyzetére."
Tehát a horvát, az osztrák, a török, stb. mozdonyvezetőre, ha Mo.-n vezetnek.

- "1.4. ....ismerni kell...: - E. 106. sz Utasítás a nem MÁV által üzemeltetett legfeljebb 1100 V feszültségű villamos felsővezeték közelében teljesített szolgálat ellátására."
Ez mi a manó? Talán a városi villamos, v. HÉV?

- "2.1. A távvezérelt (mozdonyról, vezérlőkocsiról) mozdonyokra és dízel-villamos vonatfűtő járművekre nem kell külön kiszolgáló személyzet."
Tehát a Btx-re kell külön emberke, mert csak távellenörzött?

- "2.1.4. Nem kell külön járművezetőnek kísérni: - a szolgálatképtelenné vált és saját vonatában továbbított, járműve(ke)t,..."
Ez pozitív! Legalább nem kallódik el a dög gép. De micsoda előrelátás a többesszám! :-)))

- "3.1. Mozdonyszolgálatra olyan dolgozók oszthatók be, akik:
-......
-.....
-.....beosztásuknál fogva önképzésre kötelezettek és az előírt anyagból időszakonként eredményes vizsgát tesznek."
Tehát befellegzett a mozdonyvezetők sztrájkolásának! A közép és felsővezetők helyettesíthetik a sztrájkolókat!

- "5.1. .....(A mozdonyszemélyzetnek)... Mindent el kell követnie annak érdekében, hogy az emberi életek és anyagi javak épségét megóvja."
Ez a pont helyből 2 év Baracska minden mozdonyvezetőnek! Mi az, hogy "Mindent" ? Aki 160 km/h-val közelíti meg a közúti-vasúti szintbeli kereszteződést, megtett e "Mindent" az emberi életek és anyagi javak épségének megóvására? Persze, ha lelassít 100-ra, vagy 60-ra, vagy 20-ra, vagy megáll és körülnéz? Talán! Majd az ügyész eldönti. :-((
Talán a Minden elvárhatót....kifelyezés szerencsésebb lenne.

(folyt köv.)

scsabi Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71411
Nem. Ez Btx002 felvetésére -miszerint 1929 óta a Zalalövő-Őrihódos vonal az első újépítésű közforgalmú vasút- adott válaszok egyike.

cs

Előzmény: nidsz (71398)
szivats Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71410
Jól láttam délelőtt, hogy a 6307-be egy posta Bhv is volt sorozva?
Il treno Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71409
1. SZVÖR I. rész szerint 1 A + 3 B kocsi közlekedik Zágrábból Budapest - Miskolc útirányon át Nyíregyházára a 203/8403/5609-2/5609 sz. vonatban.
2. 851 sz. vonat a 9856 - ra az F 2. Ut. idevonatkozó pontjai szerint vár, mint csatlakozó vonatra.
Előzmény: ic708 (71395)
lopici Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71408
No akkor mostantól, ha üzemelőt látok, azt mindet összetöröm... :-)

Hát... igen, a múzeumvasutaknál! :-))

De a folyamatosan haladó felújításokkal teljesen kikopnak.

lopici

Előzmény: luciluca (71406)
V43 1359 Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71407
mdbz!

Még kérdezek pár dolgot és akkor talán sikerül elérni, hogy újra publikálj a topicban:-))))

Amúgy mostanában Szhelyről meg Cellből is vittek el gépeket.

Előzmény: mdbz (71405)
luciluca Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71406
lopici:
Ma már a higanyos thermoblinkert nem használják.

No akkor mostantól, ha üzemelőt látok, azt mindet összetöröm... :-)

üdv luciluca

Előzmény: lopici (71397)
mdbz Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71405
"Lehetne tudni a pszámát ennek a motorkocsinak?"

Lehetne!:-)

Egyébként 342 és D10-es motorral üzemel.

Előzmény: V43 1359 (71380)
kkalmi Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71404
A 851 sz. vonat a vonathoz menetrendszerint csatlakozó vonatra, mint általában minden vonat, a menetrendben meghatározott ideig vár, azaz ha nincs "csatlakozásra nem vár" jel, akkor a gyorsvonat 10 (20) percet.
Előzmény: ic708 (71395)
V43 2376 Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71403
"Nekem is van egy kérdésem.Mikor kapjuk már vissza a 1058-at az északiból,nem tudja valaki?"

Elvileg csütörtökön tudok erre válaszolni,jövő héten képet is teszek majd fel róla,ha esetleg sikerül majd fotóznom.

Előzmény: V63_1668 (71401)
V43 2376 Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71402
Tegnapi utastájékoztatás a Keletiben:

Az induló oldalon kiírás szerint az IC746 15:10-kor indul az 5. vágányról,az érkező oldalon ugyanekkor az volt kiírva,hogy a Balassagyarmatról érkező sebes is az 5. vágányra érkezik 15:07-kor,mindez 15:03-kor. AZ IC tényleg az ötödikről ment,a balassagyarmati vonat pedig a 12. vágányra jött.

V63_1668 Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71401
A V43_1073 köszöni szépen jól van,naponta találkozom vele.általában UD felé jár,meg nakizsa felé.Nem legjobb állapotban van,de stabil gép.Nemrég voltam is fent rajta.A belseje ocsmány,mert valami fasz ugyhagyta a fűtést,és a fesék foltokba lemállott a vezetőállás fém részeiről.1072 is jár felénk,1071 is,egyik kedvencem 1069 a jelenlegi legjobb Szilink.

Nekem is van egy kérdésem.Mikor kapjuk már vissza a 1058-at az északiból,nem tudja valaki? Nagyon hiányolom már No.1 kedvenc Szilikémet:))

Előzmény: V43 2376 (71393)
kkalmi Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71400
Nem ismerem Hajdúhadház állomást, de ha nincs széles peron, akkor, ha ilyet tapasztalsz, azonnal írj panaszkönyvet, mert azon túl, hogy utasításellenes, rendkívül veszélyes is.
Ha van széles peron, akkor sem ez a legjobb megoldás, mivel az előbb érkező vonatot lehetőleg a később érkező vonat ELÉ kell fogadni.
Előzmény: V63 026 (71353)
Btx002 Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71399
Üdv Mindenkinek!

Ma délután kint voltam SZEGED ÁLLOMÁSon:
Csak a szokásos Szeged - Szeged-Rókus táv, de volt egy érdekesség :-)))

A vonatom, a 7724, 14:22-kor vág a 135-ösnek.
7724: Btx039-Ax-Ax-Ax-MDmot 3036
Az első vágányon, a kijárattól balra már ki volt tolva a leendő 7734. Btx0??-Bx-Bx-MDmot 3035 összeállításban várta a bevetését. (Az MDmot 3035 a másik kedvencem :-))
A Dankó Pista (IC 703) 14:25-kor vág neki a majd' 200 kilométernek...

14:22-kor bemondják, hogy
"A Szeged-Rókus, Algyő, Hódmezővásárhely, Orosházán át Békéscsabár közlekedő személyvonat azonnal indul a kijárattól jobbra, az első vágányról!"
A két kalauz a szerelvény két végén. A forgalmista a peron elején: sípol, jelez a zöld forgalmi tárcsával. Az MDmot peron felőli ajtaja még nyitva. Másfél perc múlva előkerül a mozdonyvezető. Komótosan megindult a mozdonya felé. Útközben még megállt rágyújtani egy cigire... Végre elindulunk! Az MDmot 3036 sűrű fekete füsttel vonszol minket.
Szeged-Rendező után beért minket a Dankó Pista!!! :-))) Ha jól emlékszem a V43 1223 volt az élén. Egy ideig párhuzamosan haladtunk egymás mellett, majd utunk kettévált...
Szeged-Rókusról három perces késéssel indult tovább a szerelvény "Algyő, Hódmezővásárhely, Orosházán át Békéscsabára..."

Btx002

nidsz Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71398
ezek ugyebár olyan vasútvonalak vagy szakaszok amelyek nagyrészt iparvágány funkciót látnak el és egy részüket már megszüntették vagy bezárták.király hogy ezeket felsoroltad így egymás mellé.Én még kiegészíteném néhánnyal:

Tamási -Keszőhidegkút-Gyönk
Balatonfűzfő -Fűzfőgyártelep keleti rácsatlakozás
Papkeszi -Fűzfőgyártelep NIKE
Papkeszi -Cholorkémia lakótelep
Balatonszentgyörgy Zala-híd -Sármellék
Szabadbattyán -Börgönd
nagyobbak:
Székesfehérvár-Alcsútdoboz-Lovasberény
Kaposvár-Szigetvár

Előzmény: Bárdos Imre (71252)
lopici Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71397
A villogtatást végző szerkezet a legtöbb fénysorompóban egy higannyal részlegesen töltött U-alakú üvegcső (ún. thermoblinker), amelynek a két felfelé álló szárában fűtőszálak és érintkezők vannak. A fényeket az ide-oda lendülő higany kapcsolja be. Ha ez meghibásodik, úgy áll le, hogy az egyik piros világít. Jóval ritkábban fordul elő olyan zárlat, hogy mindkét fény égve maradjon.

Ma már a higanyos thermoblinkert nem használják. Egyébként jelfogókkal ellenörzött volt a villogó megakadása.
Ma már MAB (műszer automatika blinker) használatos, ami tisztán elektronikus, csak úgy az ellenörzése is. Ha elromlik; sötétre kapcsol a fénysorompó. Ezt pedig a KRESZ szerint komolyan kell venni!
Sajnos még mindig van olyan gépjárművezető, aki szerint ha nem villog a piros, akkor még lassítani sem érdemes.

lopici

Előzmény: luciluca (71315)
Józsga Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71396
Nem. A nagyvasutat... A nagybetűs KISVASÚT csak Podgoricáig vezetett. Igaz, Barban volt egy másik kisvasút, a Shkodrai-tóig. (Itt van két megmaradt gőzös kiállítva.) Podgoricában pedig volt egy harmadik kisvasút (is), a tó túlpartjáig. Ez utóbbi 600-as volt.
Előzmény: seTTebello (71327)
ic708 Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71395
Pontosítok:

Helló!

Kérdésem lenne:

1. A Márc. 15-én, Nagykanizsáról 15:15-kor induló S8403 vonaton, hány közvetlen kocsi van, ami Bp-felé közlekedik?

2. A Márc. 15-én, Nagykanizsáról 17:00-kor induló 851 vonat, meg szokta-e várni a Zalaegerszegről közlekedő 9856 személyvonatot (16:55-kor érk.)?

Köszi

Előzmény: ic708 (71394)
ic708 Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71394
Helló!

Kérdésem lenne:

1. A Márc. 15-én, Nagykanizsáról 15:15-kor induló vonaton, hány közvetlen kocsi van, ami Bp-felé közlekedik?

2. A Márc. 15-én, Nagykanizsáról 17:00-kor induló vonat, meg szokta-e várni a Zalaegerszegről közlekedő személyvonatot (16:55-kor érk.)?

Köszi

V43 2376 Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71393
A V43 1073-asról tudsz esetleg valamit ? Nagyon régen nem láttam már.
Előzmény: V63_1668 (71389)
nyomdász Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71392
A Vicinálisban már régebben is raktunk fel információt, itt ez az első alkalom.
Vonatozni lehet majd a Székesfehérvár-Lovasberény viszonylaton.

Itt van a viszonylag részletes program, de én nyomtatásban láttam részletesebbet is. Ha megkapom, azt is felrakom.
Mi itt a szerkesztőségben mindent elkövetünk, hogy nagy vonat legyen. Szervezzük az embereket. Kérlek segítsetek, hogy minél több utas legyen, sose lehet mikor fognak az ott élő emberek arra hivatkozni, hogy milyen sokan voltunk(leszünk) akkor.
-nyomdász-

Fejér Megyei Természetbarát Szövetség, 8000 Székesfehérvár, Ady E. u. 19-21. Tel.: (22)316-480
Futapest Klub, 1146 Budapest, Zichy M. út 14. Tel.: (1)479-0447
Lovasberény Polgármesteri Hivatal, 8093 Lovasberény, Kossuth L. u. 62. Tel.: (22)456-024
Pátka Polgármesteri Hivatal, 8092 Pátka, Vak Bottyán tér 4. Tel.: (22)465-002
Turista Magazin Szerkesztősége, 1139 Budapest, Frangepán u. 12-14. Tel.: (1)450-2088

Lovasberény – Pátka túra- és futónap
2003. május 17.
Több éves előkészítő munka után megvalósul régi tervünk, tavasszal jelentős mértékben bővítjük a Velencei-hegység jelzett turista úthálózatát. Az új utakon már a hegység északi részén - így Lovasberény és Pátka térségében is túrázhatunk.
Az új turistautakat 2003. május 17-én, a Lovasberény – Pátka túra- és futónapon avatjuk fel, melyre meghívunk minden érdeklődő természetjárót. A túra- és futónap programja:
1. Természetjáró különvonat:
Útvonal: Székesfehérvár – Csala – Pátka – Lovasberény és vissza. (Mint ismeretes, ezen a vasúti pályán mintegy 30 éve nem járnak már személyvonatok, csak tehervonat közlekedik néha.) A kedvezményes árú (250.-Ft) különvonaton való utazás egyúttal egy kivételes lehetőség a természeti szépségekben gazdag vonalszakasz megismerésére.
2. Gyalogos természetjáró teljesítménytúrák:
a.) Lovasberény – Pátka-40: 40 km-es teljesítménytúra
b.) Lovasberény-10: 10 km-es teljesítménytúra
c.) Pátka-10: 10 km-es teljesítménytúra
3. Erdei és mezei futóverseny:
a.) FUTAPEST-5: 5 km-es futóverseny
b.) FUTAPEST-20: 20 km-es futóverseny
4. Nyílt túrák, szakosztályi túrák, séták, sport, játék és pihenés:
a.) Könnyű túrák, séta, sport, játék és pihenés szabadon a Lovasberényi-kastélyparkban ill. a Pátkai-víztároló mellett
b.) Lovasberény és Pátka nevezetességeinek megtekintése, séta a településen
c.) Sport és kulturális programok (Szervezés alatt – bővebb tájékoztató április közepén)
A rendezvények központjaiban (Lovasberény sportcsarnok, Pátka sportpálya) büfé üzemel bőséges étel- és ital kínálattal. A túranap résztvevői szép emléklapot, a teljesítménytúrák teljesítői kitűzőt + oklevelet kapnak!
A túranap rendezvényeiről bővebb tájékoztatás kérhető, ill. jelentkezni lehet:
a) Rendezőség (Főrendező: Kovács Ferenc) Tel./fax: (22)504-742 Tel.: (22)504-743 (20)365-0086 E-mail: tajolobt@axelero.hu
b) Fejér Megyei Természetbarát Szövetség honlapján (kb. április 1-től): www.fejer-tura.hu
c) Turista Magazin Szerkesztősége Telefon: (1)450-2088, (70)316-6997; Fax: (1)450-2080 www.turistamagazin.hu e-mail: turistamagazin@timp.hu
Szeretnénk jól előkészíteni a túranapot, ezért kérjük az érdeklődőket, hogy részvételi szándékukat lehetőleg minél előbb jelezzék!
Kellemes szórakozást, jó kirándulást kíván minden résztvevőnek a
RENDEZŐSÉG

hmsoft Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71391
DGKUm,

"Unom ismételni már: 2929"

...de ha a tűzoltók fecskendője nem fecskendezett volna elég gyorsan, akkor 2928...

hm

Előzmény: DGKUm (71386)
hmsoft Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71390
outsiheder (71224),

"...hidd el nem falra hányt borsó..."

Nos, legalább "inspirálásodra" összeszedtem egybe a vonatkozó infók sűrítményét, ennyit biztosan megért. (Legközelebb nem kell összeszedni, csak hivatkozni. :))) )

seTTebello (71235),

Utánanézek, de valószínű, hogy egy ideiglenes jelölésről van szó. Gyanítom, hogy az "F" sorozat villamosfékes (ellenállásfékes) példányai közül az elsőt látjuk (melyek leszállításával a francia partner csúszott), és még az eredeti félpantográffal. Ezek később betagozódtak az "F"-be. ("Fr", ha jól emlékszem. Ehhez képest az ellenállásfékre a későbbi sorozatoknál a "t" alváltozatjel utal.)
A villamosfék az "F"-eken meglehetősen megbízhatatlanul működött, rövid idő után fel is hagytak a használatával. Olyannyira "szivenütő" lehetett a rossz tapasztalat, hogy a részben (pl. forgóvázak) az F-ből merített VL60, és még a VL80-nak is az első sorozatgyárott, "k" alváltozata nem rendelkezett villamosfékkel.

V42 515 (71241),

"Biztos 2130 volt?"

Amikor a felvételt visszahallgattam, ezt hallottam saját magamtól :))), de meghallgatom mégegyszer...

looksharp (71248),

"Nos, "mellékvonali betonalj" és "mellékvonali leerosítés" nincs."

Az alátétlemezes, síncsavaros közvetlen sínleerősítést a dr. Horváth Attila-féle "Sínleerősítések kialakítása és méretezése" c. könyv is a mellékvonali eszközökhöz sorolja.
A B, U aljakban 2-2 csonkagúla fabetét van, amiből persze még nem következik túl sok, de jellemzően éppen az előző mondatban szereplő sínleerősítést alkalmazták itt. (Más, "fővonalibb" jellegű, de ilyen csavartávolsággal akkoriban talán nem is állt rendelkezésre. Alátétlemez nélkül el tudok képzelni valami "fővonalibbat", de ahhoz meg az alj profilja nem jó.)
Elhiszem, hogy alkalmazták mind a sínleerősítést, mind az aljat fővonalakban. A sínleerősítés esetében ez mondjuk érdekes dolog, de az aljjal együtt, amikor az első "B"-k megjelentek és az újdonság erejével hatottak, magyarázható lehetett azzal, hogy "a betonalj az más, ahhoz ilyet is lehet használni". (Remélem hamar kiderült, hogy mégse.)

hm

V63_1668 Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71389
Az 1161ről azt mondták,hogy igen lapos a talpa,és egyéb futóműgondja van,ezt leszámítva semmi baja sincs,sőt,még stabilabb gépnek tartják,mint a most északiba küldöt 1173at.Egyebet nem tudok mondani:)
egyébként az 1066 is itt van,amit szépen kitakaritottunk,kapott vezállástisztítást,etc:) és ez a gép(a fotók köz is ott van) ideiglenes kerékpárt kapott.A képen látható,hogy az egyik sárga.Ennek szintén futóműbaja van,ha jól emléxem(nem 100%) csapágyolvadása volt.Ahogy a 1069nek és 1062nek is.Mostanában elég gyakoriak a csapágyolvadások.az ottaniak szerint ez ujabb keletű dolog,kb fél éve elég gyakori.
Előzmény: V43 2376 (71384)
V63_1668 Creative Commons License 2003.03.11 0 0 71388
Én azt írtam le,amit mondtak nekem az ottaniak! Ezt mondták szó szerint,hogy Skoda motoros,és kib* szarul néz ki.
Én azt írtam amit hallottam,ennyi.
Előzmény: mdbz (71377)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!