Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68450
Ne is mondjátok, ezeket a szakszervezetis ingyenélőket úgy küldeném krampácsolni, mint a huzat. De ez nem egyedi jelenség. "Véletlenül" végignézhettem, ahogy a Magyar Postánál a szakszervezet sűrű nyelvcsapások mellett ott tapsikolt többszáz vezérigazgatósági dolgozó ész nélküli kirúgásához, az infromatikai igazgatóság lefejezéséhez és szétb@szásához. Mindezt úgy, hogy pár hónappal előbb ott rimánkodtak, hogy menjünk el Üzemi Tanácsot választani, mert ha nem megyünk el, akkor nem lesz aki védje az érdekeinket. Na, így sem volt, de legalább ott mereszthették a seggüket.
Ami felháborító, hogy vezető beosztásúak lehetnek szakszervezeti tisztségviselők (egyáltalán, tagok). Ez így csak egy korrupt gittegylet.
Előzmény: M61010 (68445)
DLala Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68448
Ja. Az előre borítékolható, hogy a szagszervezetek kussolni fognak az elbocsátásoknál, leépítéseknél, sőtvalszeg a vonalbezárásoknál is. Ki tudja, lehet, hogy olcsóbb megvenni pártucat funkcit, mint szxrakodni a sztrájkokkal...
És ezért a "nemes" célért még a szagszervezeti vezetésű járműjavítók disznóságait (lásd tengelyügy) is elleplezik.
Részemről a japán modellt tartanám célravezetőnek. A tököm televan, hogy egyes vastagbőrű, pöffeszkedő urak hogyan lopják szét azt a pénzt, amit én (is) fizetek be nap mint nap, a közérttől a benzinkúton át a TB-ig meg az adóhivatalig.
Előzmény: M61010 (68445)
rg7 Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68447
Volt, amikor az AEG-n villogott a felirat, hogy körözvény érkezett, de kiolvasni nem lehetett, irányítóhoz intézett kérdésre (mit küldtetek?) a válasz az volt, hogy semmit:))

De a C üzemmódok használatban vannak!
Ezekre vannak kódolva az állomási rádiók -ha van-
pl.: C18 Déli, C29 Kelenfölf. C10 Fradi etc.
A C51 pedig a mozonyok közötti beszélgetésre jó.

A B üzemmód nincs alkalmazva, nem lehet, hogy ezt akartad írni?

Előzmény: BAKTER (68444)
BAKTER Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68446
"Egy éve Kőbánya-felsőről loptak el két hattengelyes görgős vágánymező szállító kocsit és adtak el ócskavasnak"

Pár évvel azelőtt meg Rákosrendezőn történt hasonló eset.

Előzmény: DGKUm (68431)
M61010 Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68445
"A kutya úristenit! Az óvodások meg menjenek ahová tudnak! Ennek a mocskos korrupt szervezetnek pusztulnia kell! Kell a vasút, de nem kell MÁV!"
A régiMOL-újMÁV vezetés több legyet akar ütni egyszerre: Avval, hogy megveszi a szakszervezeti vezetőket teljesen nyilvánvalóan szét is akarja bomlasztani a 'gyülekezetet'. Ügyes! Mindennek a költségét a szociális intézményrendszer megszüntetése nyomán felszabaduló pénz fogja fedezni. Íme a szociálisan érzékeny ********* vezetés legújabb bűvészmutatványa: kábítás után jó nagy pofon! Még megéljük, hogy a vasutasok szentmisét mondatnak a Bazilikában, ha egyszer sikerül megszabudulni a "szakértelemtől".
Helyzetkép a MÁVnál: Dolgozó megy a tavaly még főnöke ürgéhez: Most mondd meg nekem, hogy ki a főnököm! -fakad ki. "Azt nem tudom, de azt sem, hogy ki a beosztottad!" Gratula: Európai vasutat építenek!
Előzmény: DLala (68428)
BAKTER Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68444
"Kapsch 450-es rádiók"
Igen! Vettünk megint egy olyan valamit, aminek a szolgáltatását nem tudjuk kihasználni. (Lásd "C" üzemmód, vagy a direkt utastájékoztatás, de még talán az adattáviratok lehetőségét sem használjuk ki)

Előzmény: rg7 (68437)
DGKUm Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68443
A lényeg az, hogy bármikor, bárhol is tartózkodjon az adott vontatójármű, lehessen a vezetőjével beszélni.
Mint már tegnap céloztam rá, a mobilszolgáltatók épp a "bármikor, bárhol" kérdését nem vállalják fel. A vasúti rádiókapcsolatnak olyannak kell lennie, hogy pl. egy tolatást ne csak megindítani, de megállítani is lehessen. Ha ez nem megy, a rádió tájékoztatásra jó, forgalomszabályozásra nem.
A nyílt és zárt rendszerek, az átjárhatóság rengeteg módon megoldható lenne, sajnos az anyagiak kérdése mindenbe beleszól. Mozdonyvezető barátom (Stockholmban) vállalati mobiljáról is tud nem vállalati hívást bonyolítani, de ugyanígy a kalauzkulcscsal nyitható pályaudvari szekrényben levő tárcsás telefonról is fel tud hívni, azonosítója birtokában. (Ez utóbbi a GySEV osztrák telefonjairól is járható.)
A vállalat által fedezett számlakeret sem nagy tétel, ha a munkabérek és a távközlés költségeinek aránya nem olyan, mint nálunk...
Előzmény: csiro (68438)
csiro Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68442
Igen, így van ez, és most sem várható változás.

A mondatom így igazán teljes:

...felvett hallgatók mindegyike ünnepelte már a 45 éves szülinapját, és nagyrészük most is vezető pozícióban van.

Előzmény: BAKTER (68441)
BAKTER Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68441
"felvett hallgatók mindegyike ünnepelte már a 45 éves szülinapját..."

Vagy 10 évvel ezelőtt volt olyan főnököm, aki miután elvégezte a "tudósiskolát" nyugdíjba is ment. Utána persze az egyik szakigazgatóságon osztogatta a jobbnál-jobb tanácsait... Lehet, hogy a mai napig is...

Előzmény: csiro (68434)
1047 005-2 Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68440
Kis plágium,de igaz!

"Pl. a"1"40-es vonalom több helyen nem tudok mozdonyrádiózni (recseg, nem érthető, vagy egyáltalán nincs kapcsolat) mint mobilozni 900 v. 1800 MHz-en..."

Előzmény: rg7 (68407)
rg7 Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68439
Érdemes megint átlátogatni ebbe a topikba:

MÁV Panaszkönyv

csiro Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68438
A lényeg az, hogy bármikor, bárhol is tartózkodjon az adott vontatójármű, lehessen a vezetőjével beszélni. Ez szélsőséges esetben emberéleteket menthet. Az, hogy ez milyen módon valósul meg - részletkérdés.
Előzmény: BAKTER (68436)
rg7 Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68437
De van olyan mozdonyrádió is, amivel lehetne 450 Mhz-en telefonálni is csak az opció nincs engedélyezve (AEG, Kapsch 450-es rádiók).
Előzmény: BAKTER (68436)
BAKTER Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68436
"Nincs a gépen rádió (van ilyen, a Bikák csak mostanában lettek felszerelve olyannal, amely mindenhol használahtó).

A mellékvonalakon járó Bz-ken nincs?
De van: Westel450-es."

Két dolog keveredik!
A "hagyományos" mozdonyrádió és a rádiótelefon! A kettő nem ugyanaz!

Előzmény: csiro (68411)
csiro Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68435
Kezdetben nem volt PGSM hálózat Abaliget környékén. Néhányan írtunk a PGSM-nek emiatt: türelmünket kérték. Aztán fél év mulva volt hálózat az adott részen. Ja, hogy ők szolgáltatnak? Netán ebből élnek?
Előzmény: division by zero (68432)
csiro Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68434
Nyugodj meg semmisem fog változni. A fiatalítás érdekében nemsokára induló tanfolyamra (managertanfolyam, "táltosképző") az általam ismert felvett hallgatók mindegyike ünnepelte már a 45 éves szülinapját...
Előzmény: DLala (68428)
division by zero Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68433
És hol darabolták fel őket?
Az a rengeteg kocsi amit a Fefében vágtak, és nem volt rajtuk Selejtezésnek nyoma se, azokkal mi volt a helyzet?
Ott is láttam egyszer görgőskocsi darabokat...
Előzmény: DGKUm (68431)
division by zero Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68432
Nem nagyon emlékszem olyanra, hogy nem működött volna mobil vonaton...
Településekből tudok olyat, ahol nem működik :-)
Előzmény: rezgaras (68427)
DGKUm Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68431
Mikor fogják elopni és aladják ócska vasként!:)
Nincsenek régi viccek, csak öreg emberek.
Egy éve Kőbánya-felsőről loptak el két hattengelyes görgős vágánymező szállító kocsit és adtak el ócskavasnak (PgK tulajdon, MÁVGÉP bérlet). Nem ez volt az első eset, csak az első, amin az érintettek megbuktak. A feldarabolt járműalkatrészek kocsiba rakva, lefoglalva a Kőér utcában voltak egy jó darabig, az azonosítás után lettek hivatalosan is nyilvántartási értékük töredékéért eladva.
Előzmény: scraapy (68366)
csiro Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68430
Természetesen az asztal lapja.
Olyan sik...

Nyilván körzeten belül hallaná egymást a geleta, a mozdonyvezető, és a tolvez. Úgy, ahogy most van. Persze a GSM-R ezt is megoldaná.

Előzmény: BAKTER (68426)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68429
SziasztoK!

Lehet, én haza/ munkahely felé menet oda-vissza szoktam mobilozni a 100-as vonalon.

Gina

Előzmény: rezgaras (68427)
DLala Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68428
Aki megnézte a mai MN-t, érdekes cikket találhatott benne.

AZ ÉRDEKVÉDŐKNEK MÁR JÓ
Több százezres szakszervezeti bérek a MÁV-nál

A cikkből megtudható, melyik szagszervezetis kb. mennyiért volt megvásárolható. A szagszervezeti vezérek ugyanis különmegállapodást kötöttek az új vezetéssel (Mándoki). Négy kategóriában többtucatnyi szagszervezeti funkci kap csodafizetést. "Főmunkatárs", "Munkatárs", "Szaktanácsadó", "Tanácsadó" titulusok vannak, hat-hétszázezer forintos havi fizetéssel, amiért dolgozni sem kell és a felsőfokú képesítés sem követelmény! Az érintett szsz. tisztségviselőket teljes munkaidőre való kikéréssel a humánpolitikai vezigh. foglalkoztatja (rejtegeti). És hogy ne derüljön ki a belső emberek számára a disznóság, a megállapodás kiköti, hogy a munkáltató az érintett tisytségviselők bérszámfejtését a MÁV Rt-n kívüli céggel köteles elvégeztetni!!!

(saját becsléseim szerint a díszes kompánia, közel 50 ember bérezése és közterhei kb. 500-600 millió forintba kerülnek évente. Kábé annyiba, amennyit az óvodásokon akarnak megspórolni)

A kutya úristenit! Az óvodások meg menjenek ahová tudnak! Ennek a mocskos korrupt szervezetnek pusztulnia kell! Kell a vasút, de nem kell MÁV! Egy esetleg újonnan felálló vasúttársaságnak egyetlen embert sem szabad átvennie! Különben rögtön a mocsárból indul és soha nem fog onnan kijönni.

rezgaras Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68427
manhattani írta:

> A mobilcégek a lakott területeket fedik le ... A vasútvonal meg nagyrészt lakatlan területen halad.

A mobilcégek az utakat is megpróbálják lefedni - anélkül nem lehet "lefedésrôl" beszélni. A legtöbb vasútvonal környékén - sokszor párhuzamosan vele - van út is. Nyílt terepen 5 km távolság nem szokott zavarni.

De különben is, mondja meg, aki próbálta: lehet-e vasúton mobiltelefont használni? (már az ablak mellett :-)))

Előzmény: manhattani (68396)
BAKTER Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68426
"az aztal lapja"
Minek a lapja?

"Tolatásnál még rendben,"
Szerintem meg pont tolatásnál okoz nagyobb veszélyt, ha összekeverednek a rádiókörzetek.

Előzmény: csiro (68419)
DGKUm Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68425
...beköltözött darazsak...
Ja és belső vizsgálatot kezdeményeztem ez ügyben. A dolgok jelenlegi állásuk szerint úgy néznek ki, hogy Péter most intézi Noé fegyelmijét...:-)
Előzmény: DGKUm (68424)
DGKUm Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68424
Az a helyzet, hogy én már futottam a PT oszlopba beköltözött darazsak elől. És TE?
Én nem, mert nem félek tőlük, így ha látok benne darázsfészket, vagy egyben le tudom szedni, vagy nem piszkálom.
Egyébként a lustaság a PT csatlakozókat az előírások szerint havonta ellenőrző társszolgálati dolgozókra is vonatkozik.
Előzmény: abdhulbin (68338)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68423
Sziasztok!

A 100-as vonalról van valami friss hír? Hamarosan indulok haza Ceglédre....és nem bízom a 22 óra előtti érkezésben....

Gina

hmsoft Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68422
Ma nagymennyiségű információ szivárgott ki hó formájában. A MÁV belső elhárítása komoly erőkkel keresi a felelősöket. Eddig két lóidomárt fogtak el, de bebizonyosodott, hogy a tőlük hallani vélt "hó" szó helyett valójában a "hő"-t alkalmazták, így némi magyarázkodás után szabadon engedték őket.

hm

DGKUm Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68421
Hogy aztan a futohaz nyitva van-e, azt nem tudom...
Nincs nyitva. Csak a körfűtőházban a rendezvény színhelye látogatható az ilyen programok alatt.
Előzmény: Adamis Gusztáv (68315)
csiro Creative Commons License 2003.02.04 0 0 68420
Olyan mozdonyvezetőt nem láttam akinek nem lett volna saját szakaszkulcsa...
Előzmény: DGKUm (68418)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!