Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 2018.12.11 -1 0 448500

Sötétben?

Előzmény: -Smiley- (448499)
-Smiley- Creative Commons License 2018.12.11 -1 0 448499

Engedély nélkül indítottak el egy vonatot Zalaegerszegről, a szemből érkező szerelvénnyel együtt azonban biztonságos távolságra megálltak egymástól - közölte a MÁV Kommunikációs Igazgatósága kedden az MTI megkeresésére.

A társaság a zalatajkiado.hu információját megerősítve azt közölte, hogy vasárnap, nem sokkal 22 óra előtt, Zalaegerszegről engedély nélkül indították el a Zalaszentivánig közlekedő személyvonatot.

HALADÁSA KÖZBEN A VONAT TÖBB VÁLTÓT MEGRONGÁLT. A BIZTOSÍTÓBERENDEZÉS MEGFELELŐEN MŰKÖDÖTT, ÍGY A HIBÁT ÉRZÉKELVE AZ ELLENKEZŐ IRÁNYBÓL ÉRKEZŐ GÖCSEJ INTERCITY RÉSZÉRE MEGTILTOTTA A TOVÁBBHALADÁST AZ ÁLLOMÁSRA. A KÉT VONAT EGYMÁSTÓL 500 MÉTER TÁVOLSÁGBAN, BIZTONSÁGOSAN MEGÁLLT.

A két szerelvényen utazó 30-35 utas nem volt veszélyben. A helyzet tisztázását követően, fél óra elteltével érkezett meg az állomásra az intercity.

A megrongálódott váltókat hétfőn éjjel, fél kettő előtt helyreállították.

A MÁV SZAKÉRTŐK BEVONÁSÁVAL VIZSGÁLJA AZ ESETET.  

(Index)

 

 

Namost, a mozdonyvezetőnek nem tűnt fel hogy rosszul állt a váltó? 

 

 

István Gyuri Creative Commons License 2018.12.11 -1 0 448498

Nem hinném, hogy az utolsó pillanatban döntenék el, hogy 1-2-3 kocsi menjen vele....

Előzmény: rutthin (448497)
rutthin Creative Commons License 2018.12.11 -2 0 448497

Nem az IC összeállítása változik, hanem a 2 celli közvetlen kocsi kap Győrben 2 (vagy 3...vagy 1) Bhv, Byee, vagy Bp kocsit. Ami csak akkor derül ki, hogy milyet és hány db-ot, amikor az IC már Győrben van.

Előzmény: István Gyuri (448495)
rutthin Creative Commons License 2018.12.11 -1 0 448496

A 9226-nál!

Előzmény: haha 1970 (448494)
István Gyuri Creative Commons License 2018.12.11 -1 0 448495

rutthin: de a cellinél necces...(nem minden nap egyforma kocsik vannak a vonatokban...)

A Keletitől már nem változik az összeállítás, ha nem elég 1,5 óra eljuttatni az információt, akkor ott nagy problémák vannak :)

 

Előzmény: rutthin (448489)
haha 1970 Creative Commons License 2018.12.11 -2 0 448494

"Van idő megcsinálni a helyszínen"

Ezt melyik vonatnál gondolod?

Előzmény: rutthin (448489)
424 009 Creative Commons License 2018.12.11 -1 0 448493

Úgy néz ki újra belefognak ebbe a dologba, egyszer már nem sikerült nekik, de addig nem nyugszanak amíg keresztül nem verik... :(

 

Tájékoztatjuk utasainkat, hogy 2019. január 1-jétől megszűnik a START Klub Társkártya értékesítése. A 2019. január 1. után is érvényes START Klub Társkártyák, a rajtuk feltüntetett érvényességi időpont végéig továbbra is felhasználhatók 50%-os kedvezményű menetjegy vásárlására."

 

https://www.mavcsoport.hu/mav-start/klubkartya/start-klub-tarskartya

norbee601 Creative Commons License 2018.12.11 -1 1 448492
Milyen szazezer forintos? 30-ert valogathatsz.
Előzmény: shadoe (448474)
Pályaőr Creative Commons License 2018.12.11 -1 0 448491

ŽSR-en az ajtó menet közben nem nyílt, a peronablak se, az oldalfolyosóra a tömegtől nem lehetett bejutni, a két vagon közti ajtót tartottuk nyitva levegőért.

Előzmény: sssey (448473)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.12.11 0 5 448490

"Ekkora marhaságot életemben nem hallottam! Jó, hogy kötelezővé nem teszed már, hogy vegyek egy hülyetelefont!"

 

Az alapján, ahogy itt sikerült megnyilvánulnod, gyanítom, az a "hülyetelefon" okosabb nálad és ezért ragaszkodsz a kőkorszakihoz.

De legalább büszke ne lennél rá... Gondolom, olyan állomáson sem veszel jegyet, ahol csak automata van - mert az is ám egy nagy "hülyekijelző"...

Előzmény: shadoe (448474)
rutthin Creative Commons License 2018.12.11 -1 0 448489

Olyat nem lehet, hogy már szétakadás előtt mindenki megkapja a szétakadás utáni terhelést is?

 

GySEV-nél lehet, de a cellinél necces...(nem minden nap egyforma kocsik vannak a vonatokban...), de ott meg van idő megcsinálni a helyszínen!

Előzmény: segélyvonókészülék (448331)
Krtek Creative Commons License 2018.12.11 -1 0 448488

Ha ez már a 2019-re beharangozott egységes közlekedési rendszer (MÁV-xxKK (ex Volán)) része, és a jövőben a START Klub Kártya mindenre érvényes lesz (vö. Halbtaxabo / GA Svájc), akkor nem szóltam :)

 

Ha nem, akkor sajnálom.

Előzmény: Krtek (448487)
Krtek Creative Commons License 2018.12.11 -1 0 448487

A négyórás (3:59) korlátozás után egy kevesebbeket érintő változás:

 

https://www.mavcsoport.hu/mav-start/klubkartya/start-klub-tarskartya

 

Tájékoztatjuk utasainkat, hogy 2019. január 1-jétől megszűnik a START Klub Társkártya értékesítése. A 2019. január 1. után is érvényes START Klub Társkártyák, a rajtuk feltüntetett érvényességi időpont végéig továbbra is felhasználhatók 50%-os kedvezményű menetjegy vásárlására.

nazareth Creative Commons License 2018.12.11 -1 2 448486

Mondjuk fura, hogy itt nálatok ennyire ügyelnek az ilyesmire.

 

Emlékszem, még a '90-es évek legelején, tizenéves koromban a haverommal valahol Pápa és Győr között felfedeztük, hogy a gyorsvonat hátsó kocsijának végén lévő ajtó zárja rossz, és ki lehet nyitni kb. arasznyira. Ki is nyitottuk, ott vigyorogtunk ki rajta. Vaszaron észrevették a dolgot, Gecse-Gyarmaton megfogták a gyorsot, hátrajöttek, és jól letoltak minket a lábunkról.

 

Mi meg csak néztünk ki a fejünkből. A CFR-n szocializálódtunk, ott akkoriban teljesen természetes volt, hogy nyitott ajtóval mászkálnak a vonatok, sőt, a vonat végén lévő leengedett átjárólemezen ücsörögve, lábat lógatva is lehetett utazni, a kutyát nem érdekelte (mondjuk ma sem nagyon).

Előzmény: Tomasek12341 (448472)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.12.11 -2 0 448485
sssey Creative Commons License 2018.12.11 -1 0 448484

Nálam az Elvira felajánlja.

Előzmény: -Smiley- (448483)
-Smiley- Creative Commons License 2018.12.11 -1 0 448483

A 142-es fórumról idézve:

 

"A menetrendváltás óta nem lehet az S210-es vonatokra az e-ticket rendszerben jegyet vásárolni. Az elvira nem ajánlja fel a jegyváltás lehetőségét az olyan menetvonalakra, ahol az egyik választott járat S210-es. Hasonló mutatványra bukkantunk a 121-es vonal egyes járatai esetében. Érdekes lenne tudni, hogy a Vonatinfó alkalmazásban is felbukkan-e ez a "hiba". (Automatákon tegnap délután nem lehetett.)"

 

 

Tudja valaki az okát?

sssey Creative Commons License 2018.12.11 -1 1 448482

Ebbe bele sem gondoltam...

Hosszabb távon behozza a telefon árát! :-))))

 

sssey

Előzmény: norbee601 (448480)
1047 005-2 Creative Commons License 2018.12.11 -1 0 448481

".. meg heréli ki őket..."

 

 

Mit?

Előzmény: _Nyuszi (448471)
norbee601 Creative Commons License 2018.12.10 -1 1 448480
kapasbol 10 szazalek engedmeny .... egy gyori utnal oda vissza egy otszazas.....
Előzmény: sssey (448476)
hmsoft Creative Commons License 2018.12.10 -1 9 448479

Ragaszkodj a kőkorszakhoz!

 

Nem jó, mert ott az ember beleragad az örök dilemmába: kő' jegyet venni, vagy nem kő' jegyet venni?

(bocs)

 

hm

Előzmény: Törölt nick (448475)
scsabi Creative Commons License 2018.12.10 -1 0 448478

Nem egészen értem, hogy mire van szükséged, de itt van néhány link:

 

1) DB Cargo árufuvarozási kilométermutató (DIUM) kezdőoldal: https://www.dbcargo.com/rail-deutschland-de/info-service/online-tools/gueterbahnhoefe-dium-1696400

2) Áruforgalomra berendezett állomások és rakodóhelyek keresőoldala: https://dium.dbcargo.com/dium/index.jsp

3) DB Netz kiszolgálólétesítmények: https://fahrweg.dbnetze.com/fahrweg-de/kunden/nutzungsbedingungen/nutzungsbedingungen/nutzungsbedingungen_fuer_serviceeinrichtungen/serviceeinrichtungen-1369294?contentId=1369244

4) németországi vasúti rakodóhelyek grafikus jegyzéke, helyszínrajzokkal: https://fahrweg.dbnetze.com/resource/blob/1359444/1dfc5abf7d2d22fea71943c34efd27af/ladestellen_db_netz_graphisch-data.pdf

Előzmény: Tomasek12341 (448469)
zjakabfi Creative Commons License 2018.12.10 -1 1 448477

Én megértelek. De ejegyet gépről is tudsz venni, azt gondolom használsz.Első lépésben próbáld ott.

Előzmény: shadoe (448474)
sssey Creative Commons License 2018.12.10 0 3 448476

Évek óta használom a pdf jegyet telefonon. A Vonatinfót a bétateszteléstől folyamatosan.

 

Évente 2-3 alkalom volt, amikor megszívtam, hogy nem pénztárnál vettem jegyet.

Legutoljára kb 3 hete álltam sorban, mert összetett jegyeket vettem, de előtte több éve.

 

Szóval lehet ragaszkodni a régi dolgokhoz, de kérdés, hogy megéri-e.

Nekem bőven megérte, hogy elektronikus jegyre váltottam.

 

sssey

Előzmény: shadoe (448474)
Törölt nick Creative Commons License 2018.12.10 -4 6 448475

Igazad van, ne is hagyd magad. Ragaszkodj a kőkorszakhoz! :-))))))

Előzmény: shadoe (448474)
shadoe Creative Commons License 2018.12.10 -9 2 448474

Ekkora marhaságot életemben nem hallottam! Jó, hogy kötelezővé nem teszed már, hogy vegyek egy hülyetelefont! Eszem ágában sincs ilyet venni, nagyon jól elvagyok a nyomógombos, sokkal értelmesebb telefonommal 10 éve, ami nem idegesít halálra a kiismerhetetlenségével, az érintőképernyőjével, ami tuti, nem azt a betűt jeleníti meg, amit begépelnék, és magától kijavít, mert ezeknek már tudatuk van, és mindent jobban tudnak az embernél! Nem is értem, hogy jut valakinek az eszébe, hogy ahhoz, hogy egy utazási szolgáltatást használjak, a szolgáltató kötelezővé tegye, vagy legalábbis elvárja, hogy egy százezer forintos műszaki készüléket megvegyek? Esetleg vért ne adjon az utas a MÁV-nak, hogy még jobban működjön a hulladék szolgáltatása??? 

Előzmény: Ashi Valkoinen (448456)
sssey Creative Commons License 2018.12.10 -2 0 448473

BZ mellékkocsiban meg direkt nyitottunk ajtót menetközben, hogy nyáron legyen szellőzés. De ez csak 40-es tempónál.

Néhány forint érmém bánta... :-)))

 

sssey

Előzmény: Tomasek12341 (448472)
Tomasek12341 Creative Commons License 2018.12.10 -1 0 448472

Érdekes. Mondjuk fura, hogy itt nálatok ennyire ügyelnek az ilyesmire. Mármint most ezt nem rosszból gondolom, sőt, jó látni, hogy itt ennyire "felfújják"  azt, hogy nyitott ajtóval suhan a szerelvény.

 

Velem eddig már kétszer megesett, hogy egy régi B-s (lehúzható ablakú kupés) vagonban csak úgy kinyílt az ajtó, ahogy a szerelvény 100-120 km/h sebességgel száguldott. Csak úgy magától. Mondjuk igen, az annak is lehet az oka, hogy rosszul lett becsukva stb.

Előzmény: sssey (448470)
_Nyuszi Creative Commons License 2018.12.10 -1 0 448471

"A vasúttársaság folyamatosan építi be a régebb óta üzemelő kocsikba is az ajtócsukódást kezelő és felügyelő biztonsági rendszert."

.. meg heréli ki őket...

Előzmény: sssey (448470)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!