Keresés

Részletes keresés

GOLAZ111 Creative Commons License 2018.08.17 -1 0 446270

Talán Friedrichstrasse.

Előzmény: attus germanicus (446266)
sörösgigant Creative Commons License 2018.08.17 -3 2 446269

Nem ismered-ismerheted hogy a látványos elemeken kívül még mi a dolgunk. 

Motivációs utazáson hasalt már rá exjv, hogy érkezés után nem öcssi, pizza, fagyizás , bandázás a cimbikkel, hanem menet az ügyeletre kulcsok le aztán tűz ki a tárolóba , fel az emeletre az új kulcsokért, majd átvétel, tolatás indulásra beállás. Utána mindenkivel egyszerre kell ( kellene ) foglalkozni, és indulás....

 Szegény nagyot nézett, pedig amúgy velük találkozunk a legtöbbet...

Azt szoktam mondani annak idején a mindenféle vezetsésee jogosultnak, hogy: "nem abból áll a vezetés, hogy induláskor felteszem a seggem konyhára és érkezés után lelépek mint kurva a sezlonról, hanem előtte-utána akad egy s más...."...

Előzmény: _Nyuszi (446264)
Pályaőr Creative Commons License 2018.08.17 -1 0 446268

Ahhoz kellenek a jó nemzetközi kapcsolatok is. Ha éppen lejtmenetben vannak, mint például most is, akkor arányosan olyat nő a várakozás, hogy még.

Előzmény: rutthin (446267)
rutthin Creative Commons License 2018.08.17 -2 0 446267

attól még a Mávnál ugyanúgy nem dolgozik 4 és 7 közt senki. Megtehetik.

 

Norbi, ez nem csak nálunk van így! Próbálj meg átmenni autóval a Magyar-Ukrán határon, műszakváltás idejében! Normál időben 2-3 óra a várakozás, váltás előtt-után meg 5 óra! Állami cégeknél már csak így megy ez...

Előzmény: norbee601 (446248)
attus germanicus Creative Commons License 2018.08.17 -1 2 446266

Pályaudvar-építés, 1894.

_Nyuszi Creative Commons License 2018.08.17 -1 0 446265

Órákig állt minden.

Abban igazad van, hogy kevés lyuk volt... kevés, mert csak egy... De az jó nagy. :D

Előzmény: sörösgigant (446263)
_Nyuszi Creative Commons License 2018.08.17 -2 4 446264

Persze, ez mind igaz.

Ami igazából meglepett, az az, hogy nem azt a választ kaptam, hogy "igen, lehetne", ha a szabályok között így lenne leírva, hanem azt, hogy mit képzelek ééén, hogy jövök én ehhez.

Előzmény: sörösgigant (446262)
sörösgigant Creative Commons License 2018.08.17 -1 0 446263

Konkrétabban ? 

 

Amúgy ott akkora forgalom mellett nehéz "lyukat" találni....

Előzmény: _Nyuszi (446261)
sörösgigant Creative Commons License 2018.08.17 -1 0 446262

Van igazságod is, de....

Igen, pl. az osztrákoknál ahol kiáll egy motorvonat órákra ott kiszemetel a mozdonyvezető. Igaz így nem esik ki az ideje, és a takarítókat is megspórolják. Felmosni nem kell neki, budit sem takarít...

A buszoknál is vannak méretes kiállások, de nézzük meg mekkora egy busz alapterülete és mekkora egy motorvonaté....

A szélvédők elhelyezkedése, illetve a járművek kialakítása is egészen más....Arról nem is beszélve hogy egy sofőr-egy busz. Itt a ma már ritka motorvonatozásom alatt megfordulhatok-4-6 kocsival is, bónuszként 1-2 mozdonnyal is, mivel vannak vegyes ( droid/ nem droid fordulók...)

 

 A forgalmi irodában tapasztaltakkal kapcsolatban meg igazad van. Igaz létezett-létezik talán valami olyasmi hogy a forgalmi szolgálat elsőbbsége...

Ha odamentek éjjel akkor nem kell foglalkozni azzal, hogy a bugris aludni akar, hiszen más is szívesebben alszik-aludna éjjel...

 

Az, hogy az áru/ biomassza odaérjen időben az már csak legenda hogy pl. bennünket nem érdekel.

Igaz akad pár tróger, de hol nem ? !

 

 

Előzmény: _Nyuszi (446260)
_Nyuszi Creative Commons License 2018.08.17 -3 2 446261

Igazából a probléma forrása a biztber volt, ebben igazad van. Ami a szépsége, hogy a nagy zavartatás már egyáltalán nem a biztbereseken múlott, hanem más szakszolgálatokon. :(

Szomorú világ ez. :(

Előzmény: Törölt nick (446203)
_Nyuszi Creative Commons License 2018.08.17 -3 13 446260

Fura ez a vasút.

Amikor a biztberes nappal bemegy a forgalmiba, hogy valamit megnézne, akkor azt kapja a fejéhez, hogy miért nem éjjel megy, két vonat között alig van 20 perc, nem lehet csak úgy nyomkodni a berendezést! Amikor pedig éjjel megy, akkor az a baj, hogy nem tud aludni, ezt nappal, két vonat között nyugodtan meg lehet nézni.

De ugyanezt látom sok helyen, máshol is: ez nem az én dolgom, nekem ezzel nem kell foglalkozni...... Kezdem érteni, hogy évekkel ezelőtt sokan miről írtak itt (is): a volánnál a buszvezető két forduló között felsöpri a vonatot, a MÁV-nál sokaknak az is derogál, hogy a motorvonat vezetőállását rendben hagyják ott maguk után. :-(

Mindig mindenről a másik tehet, mindig minden a másik dolga. Egy nagy zavartatásnál meg áll a vasút és soha, senki sincs, akit számon lehetne kérni: persze hibás csak a beosztott, utolsó dolgozó lehet; aki az utasítást írta, sose...

 

Nagyon gyakran az az érzésem, hogy az egy huszadrangú dolog, hogy az utas és az áru célba akar érni. Egy dolog számít: az, hogy nehogy többet kelljen csinálni, mint amennyit muszáj (erre - kívülállóként - nagyon jó példának látom a mellékvonali jegyértékesítést az mv. által).

Előzmény: fújógép (446245)
nememlexemki Creative Commons License 2018.08.17 -2 1 446259

pedig a főnökének is visszaszólt, ha úgy érezte -régebben-

rendes ember

"bogaras"

Előzmény: sörösgigant (446256)
nememlexemki Creative Commons License 2018.08.17 -2 1 446258

azt megnéztem volna, a méretkülönbség okán

Előzmény: K.O. Lompos (446242)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2018.08.17 -4 2 446257

Mindent elmondtál.

Előzmény: sörösgigant (446256)
sörösgigant Creative Commons License 2018.08.16 -4 8 446256

Értelmes, nem ostoba fószer szó se róla...

Viszont emberileg egy 00, kiállhatatlan, furafickó.....Közvetlen kollégáitól az infó...

 

Afféle neten keménykedő fotehuszár, megnézném a való életben mire menne....Gyáva. Pont. 

Amúgy egy "szigetüzemben"szaladgáló, azon kívül csak közvetett forrásokból tájékozott fazon....

 

Emberi kapcsolatai jóformán nincsenek, csodabogár. Amúgy nagy kedvence vagyok. Mikor a területére csináltam a vonalismeretet, kíváncsian vártam volna mit szólt volna hozzá ha mellé osztottak volna be tanulónak. :)

Előzmény: Törölt nick (446252)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.16 -4 4 446255

Előzmény: 1047 005-2 (446253)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.16 -2 0 446254

 

 

Előzmény: Dudari (446247)
1047 005-2 Creative Commons License 2018.08.16 -5 2 446253
Előzmény: Törölt nick (446252)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.16 -5 5 446252

Off

 

Azt szeretném megkérdezni, hogy neked ez egy napi rutin? Mármint okosnak kimutatva magad mindenbe beleböfögni?

1 darab használható tudásszegmens még nem érkezett. 

Írj a munkádról! Kíváncsi vagyok rá, mert jókora tapasztalatnak lehetsz birtokában. Tisztelni foglak ezért!

Előzmény: 1047 005-2 (446250)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.16 -1 3 446251
A vonatközlekedés, meg a rendező két teljesen külön téma.
Előzmény: 1047 005-2 (446250)
1047 005-2 Creative Commons License 2018.08.16 -7 0 446250

"de nem volt értelme attól még a Mávnál ugyanúgy nem dolgozik 4 és 7 közt senki."

 

 

Ha ez igaz lenne,akkor ebben az időszakban nem lenne vonatközlekedés az említett helyen!

 

Több magáncégtől is lehet tolvezt bérelni,meg szoktak járni maszekolni is,innen is-onnan is .

Előzmény: norbee601 (446248)
ikarus255 Creative Commons License 2018.08.16 -1 1 446249
norbee601 Creative Commons License 2018.08.16 -1 1 446248
Igy működik ez a vasúton.

Győr rendező is ugyanez.

És az se érdekli őket hogy egy elég komoly megrendelőt (Audi) szopatnak meg napi szinten, a Kádár-rendszerbeli szokásjog erősebb.

16:30-kor érkezik az Audi vonata, ami jó esetben 19:30 körül húzható ki a DB részéről. Ok, ott szintén a vasút módján működik a műszakváltás, volt rá próbálkozás hogy legyen köztes műszakban 10-22 tolatócsapat, de nem volt értelme attól még a Mávnál ugyanúgy nem dolgozik 4 és 7 közt senki. Megtehetik.
Előzmény: Dudari (446247)
Dudari Creative Commons License 2018.08.16 -1 1 446247

Vannak állomások Magyarországon ahol ki lehet tenni a "műszakváltás miatt zárva" táblát.

Fegyencváros kőbaltai felén 5.15-7.10 meg 17.10-19.00 között + - 5-10 perc nincs bakter, se geló. Kelet is bezár Nyugaton belassul minden.

A dolgozók vidékiek egyre kevesebben vannak és sok mindent megtehetnek. Többet mint máshol. Van több állomás még ahol van geló és néha egy órát is várni kell...

A megfutamodás elleni biztosítás miatt nagyon nem mindegy mikor ki akaszt.

Vannak személyvonatos körbejárós vonatok ahol nincs tol vez , de 30 percen belül megvan a körbejárás elég levegővel állva tartani a szerelvényt (személyvonat) ott akaszt az mv. de nem húzza be az elején a közepén a végén a kézifékeket, mint a tehervonaton (400-700 méteresek átlag), ami a gyaloglással is számolva lehet 20-25 perc főleg ha az állvatartási fék százalék magas esetleg az állomás 2,5 ezreléknél jobban lejt...

Előzmény: Rollende Landstrasse (446243)
Dudari Creative Commons License 2018.08.16 -8 3 446246

Szabadnapjaikon meg a mozdonyvezetők beállnak + Pft munkára, mert ők is segítségre szorulnak, mert kevesen vannak... ( vicc)

Legközelebb az mv beír a fejrovatosba, meg engedélyt kér a túlterhelt fszt helyett esetleg mentesíti a túlterhelt vjv.-t és jegyet ad és kezel le.  :)

Előzmény: _Nyuszi (446210)
fújógép Creative Commons License 2018.08.16 -14 4 446245

Te...négyszer lefogtam a kezeim,de  az ötödik f.sz hsz-ed után már elgurult a pirula ! 

B@zmeg : te nyomkodd a k.rva gombjaidat,ha nem megy,kérj segítséget...erre van kib..tt papírod !!!OK?????

Én meg elviszem a vonatot,A-ból B-be,és C -be,mert nekem meg arra van papírom !!!! OK??????

Majd ha én megkérlek-mondjuk addig állj féllábon- hogy HELYETTEM vidd el az Agramot ,majd akkor dumálj a "csoport"-ról,meg a MINDENKI SEGÍTHETNE dologról.

Előzmény: _Nyuszi (446210)
fújógép Creative Commons License 2018.08.16 -2 2 446244

A pályavasút mozdonyvezetői biztos tudnak..gondolom van belőlük elég sok.

Előzmény: _Nyuszi (446188)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2018.08.15 -2 1 446243

Nem kell túlbonyolítani. Néha elfelejti az irányítás, ott is emberek vannak. Ha szólunk, azonnal megy az e-mail.

Előzmény: 1047 005-2 (446237)
K.O. Lompos Creative Commons License 2018.08.15 -5 4 446242

Kérem !!!

 Szerényebben !! 

Ez a pöts soha nem volt a Bugaczi Havasokban !

 

Ha ott találkoztam volna vele..., beledobtam volna a kistóba :-P :-P :-P

Előzmény: sörösgigant (446233)
timetable Creative Commons License 2018.08.15 -2 1 446241

Igen, szolgálat folyamatosan van. (A határőrök is általában itt szoktak felszállni.)

Valóban, én a "gép" szót használom, de a szoftver a lényeg - mivel azoknak a pontos tudását kevéssé ismerem, nem mertem ez ügyben "okosnak látszani". :)

 

Nemzetközi utazás során a határt átléped egy vonattal, úgy hogy arról nem szállsz le. Évekre visszaolvasva lehet itt találni a történeteket a belföldi és nemzetközi jegyek, belföldi és szomszédos ország belföldi jegyek kombinálásáról, melyek indíttatása a takarékosság volt - és bizonyos esetekben nem volt szabályos. (Ha más nem teszi meg, erről szívesen írok holnap, de most sietek.) A konkrét példákra:

 

Komáromnál egyértelműen belföld-belföld. A másiknál elméletileg a teljes útra nemzetközi jegy kéne, de a gyakorlatban ennek általában nincs értelme. A díjszabás pedig, ennek feloldására sokszor célzottan használja az ún. "hosszabb út részbeni fedezésére felhasználható" fogalmat, mely során kimondja hogy ha a te jegyed egy nemzetközi viszonylatban használható, nem tiltja hogy hozzá további jegyeket vegyél, netán úgy sem hogy ugyanazzal a járattal mész tovább. 

 

 

Előzmény: beauvois (446239)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!