Keresés

Részletes keresés

kbn Creative Commons License 2017.05.29 0 0 436971

http://www.napi.hu/magyar_vallalatok/vasutra_teszik_a_waberers_kamionjait.639309.html

 

"Mostantól vasúti szerelvények is bekapcsolódnak a Waberer's rakományainak szállításába Budapest és a németországi Neuss között. A társaság más útvonalakon is tervezi az intermodális pótkocsis szállítást."

 

"A Waberer's szakértői csapatával jelenleg azon dolgozik, hogy következő lépésként új intermodális vonalakkal bővüljön a kínálat Olaszország és a Ruhr-vidék irányába. Szintén a tervek között szerepel, hogy a most indított, németországi útvonalon a heti 30 pótkocsis kapacitás 100 darabra növekedjen irányonként, valamint, hogy a dedikált vontatók száma (24 darab) megnégyszereződjön a közeljövőben - közölte a fuvarozócég."

segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.05.29 -2 2 436970

Nekem kedvencem az 5047.

Vezetni is szeretem, utazni is szeretek rajta. Ezen ellennék bármely dízeles vonalon, utasként pláne kívánni sem lehet ennél jobbat.

Mellékvonalon soha, semmi a nyomában sincs. A közelében sem.

Viszont a máv start egyszerűen nem méltó egy ilyen járműhöz.

Hülye hozzá, béna hozzá, meg le is sz@rná (mint a többit).

Ahogy r1232 kolléga írta, a gyesevnek MÁV Szombathelyi Ig. Soproni Területi Kirendeltségnek is beletörött a bicskája. Egy bizonyos időszaktól kezdve legalábbis. Amióta MÁV kirendeltség.

Előzmény: norbee601 (436966)
zjakabfi Creative Commons License 2017.05.29 0 0 436969

Segítséget szeretnék kérni.

 

Hol tudok vasúti szakkönyveket venni, olyat, amiből a mostani/leendő vasutasok tanulnak?

 

(Bizotsító berendezés, forgalom, földrajz, stb.)

 

 

r1232 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 436968

Ami fillérekért megy, az a Bz. A Jenbacher, mit tanult kollégám már említette, nem. És ez a mutatvány még a ződ-sárgáknak sem sikerül.

Előzmény: norbee601 (436954)
r1232 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 436967

És ez a berakott képből hogy derül ki? :P

Előzmény: ajm (436945)
norbee601 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 436966

Igazad van, pofozgassuk inkább a BZ-t még 50 évig, az biztos nem drága.

Előzmény: segélyvonókészülék (436960)
rm40 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 436965

> 1. Ez nem MTU. Ez Mercedes-Benz. Ott figyel a csillag a 120° hengerszögű V12-es mind a tizenkét hengrfedelén. (Tudom, hogy az mtu is merci, meg minden, de mégiscsak a Maschienen und Turbinen Union az nem Mercedes Benz, mer' nem és kész).

 

Mindenkinek igaza van valamelyest. Ezek a 183-as méretcsaládba tartozó MTU-motorok, melyek a Mercedes-Benz közúti jáműmotorra épültek. A "törzsmotor" részegységei tudtommal azonosak, csak az MTU más segédüzemekkel "öltöztette fel" a motorokat a különböző felhasználási területeknek megfelelően. Itt van egy jó áttekintő táblázat az egyes kivitelekről.

Előzmény: segélyvonókészülék (436960)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.05.29 0 0 436964

Úgy-úgy, igazad van!

Pláne nem MB... :) 

Előzmény: Grg (436963)
Grg Creative Commons License 2017.05.29 0 0 436963

Szvsz:

Motoren- und Turbinen-Union Friedrichshafen

Előzmény: segélyvonókészülék (436960)
bendeguz90 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 436962

Félve kérdezem: A lengyel Pesa-k nem lennének jók? 

segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.05.29 0 1 436961

Ha egy dezsőbe beletört a bicska, ami egy szutyok csuklósbusz, mechanikus váltóval, akkor a jenbacher pláne olyan magas a startnak, mint tyúknak az ábécé.

Ez műszakilag egy magas osztályt képviselő szerkezet, kifejezetten igényes, és drága elemekből.

Nagyon jó. Nem való ezek kezei közé.

Előzmény: norbee601 (436959)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.05.29 0 0 436960

1. Ez nem MTU. Ez Mercedes-Benz. Ott figyel a csillag a 120° hengerszögű V12-es mind a tizenkét hengrfedelén. (Tudom, hogy az mtu is merci, meg minden, de mégiscsak a Maschienen und Turbinen Union az nem Mercedes Benz, mer' nem és kész).

2. Egyáltalán nem probléma a felújítása. A legkevésbé sem az. Ellenben olcsónak sem nevezhető.

Előzmény: norbee601 (436959)
norbee601 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 436959

Egy MTU motor esetleges felújítása nehogy már probléma legyen.

Előzmény: Sabee Gigant (436956)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.05.29 -1 0 436958

Inkább harminc...

Előzmény: Sabee Gigant (436956)
1047 005-2 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 436957

"Állítólag lesz új, a mérőkocsiból."

 

 

Ami eléggé használt dolgokból lett összelegozva és nem alternatívái a Bz-nek.Ennyi erővel a Téglákat is félbe lehetne szedni,máris lenne 82 db.

Előzmény: GOLAZ111 (436951)
Sabee Gigant Creative Commons License 2017.05.29 0 0 436956

Csak a Jenbachereknek is előbb-utóbb szétesik a motorja, ne feledjük, hogy kb. 20 évesek.

Előzmény: norbee601 (436954)
kristoof Creative Commons License 2017.05.29 -1 0 436955

Húúú tényleg! Jól emlékszem, hogy az a projekt 2011-ben kezdődött? Eltelt hat év, de lesz az hét is, és gyakorlatilag ott tartunk... hol is tartunk? 

Előzmény: norbee601 (436954)
norbee601 Creative Commons License 2017.05.29 0 1 436954

A két darab IC+ -t hány év alatt sikerült megszülni?

 

A mérővonat meg tényleg kb azt tudná mint a Jenbacher.

 

Csak a Jenbacher fillérekért.

Előzmény: GOLAZ111 (436951)
GOLAZ111 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 436953

Nem kell kidobni semmit, csak ne vegyünk egy vadonatúj 17 éves BMW - t.

Előzmény: vrobee (436952)
vrobee Creative Commons License 2017.05.29 0 0 436952

Majd ha az állítólagból tényleg lesz, akkor ki lehet dobálni őket...

Előzmény: GOLAZ111 (436951)
GOLAZ111 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 436951

Az újabb 20 Flirt beszerzésével kidobandó, valamint az ÖBB-nél eladósorba kerülő Jenbacherekből kellene venni pár (kacatottucatot, és akkor a ca. 30 éves járművekkel felújítás után még ca. 20 évig lehetne a mellékvonalakat kiszolgálni.

 

Mégis minek? Állítólag lesz új, a mérőkocsiból. Egész pofásan néz ki. 

 

Előzmény: M63 010 (436948)
M63 010 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 436950

Mármint a GYSEV-nél!

Előzmény: M63 010 (436949)
M63 010 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 436949

Javítás: Újabb 10 Flirt.

Előzmény: M63 010 (436948)
M63 010 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 436948

Az újabb 20 Flirt beszerzésével kidobandó, valamint az ÖBB-nél eladósorba kerülő Jenbacherekből kellene venni pár tucatot, és akkor a ca. 30 éves járművekkel felújítás után még ca. 20 évig lehetne a mellékvonalakat kiszolgálni. A Dezső sok helyre túl nagy és sokkal drágább is. Elnézve a jelenleg Bz-vel (is) kiszolgált egyre fogyó számú vonalat (korábban bezárás, mostanában villamosítás miatt), egy jelentős részüket kiválthatná. Az IP-k természetesen maradnának.

 

Előzmény: alkotasu (436934)
GOLAZ111 Creative Commons License 2017.05.28 0 0 436947

Sajnos fogalmam sincs. 

Előzmény: kristoof (436943)
f_k Creative Commons License 2017.05.28 0 0 436946

19.45 helyett 20.20 kor startolt el tegnap este a Déliből.

Előzmény: ajm (436945)
ajm Creative Commons License 2017.05.28 0 0 436945

Arra célzott, hogy késésben van, el kellett volna mennie!

Előzmény: r1232 (436944)
r1232 Creative Commons License 2017.05.28 0 0 436944

Vágánszári menetrend, már 17.-e óta oda járnak a Keleti helyett.

Előzmény: gertam (436942)
kristoof Creative Commons License 2017.05.28 -2 0 436943

Köszi szépen! Annyit még megtudsz mondani, melyik típust váltották? Köszi!

Előzmény: GOLAZ111 (436941)
gertam Creative Commons License 2017.05.27 0 0 436942

PANTOGRÁFOSAT!

 

A MECSEK a Déliben szép csendesen pihen a 220-as cirmossal....:-( :-(

 

 

Vajh miért???

 

Üdv

 

-gertam-

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!