Na ja. De amikor az 1.3-ason azt mondja ezekre a kérdésekre az oktató, hogy "ezt a tervezők úgyis tudják", akkor az ember kicsit elszomorodik. Mert a Rájár jelzés az tényleg fontosabb...
A burgaszi benne van a 120-ason Lőköstől kezdve, addig meg egy ütemessel megy együtt, ráadásul vissza Békéscsabáig meg van hirdetve korlátozás nélkül, tehát ez nem jó példa...
Állítólag Nagykanizsán a VI. vágányig fény egyéni kijárati jelzők vannak az ABC nagy betűivel jelölve. Most akkor azok milyen jelzők ? Vagy tényleg ennyire hülye a forgalom a saját dolgaiban ?
sörösgigant: Azért a nagy kedvencem a Cegléd balról a magasfogadóra felvezető vágányon az M jelű térközjelző ami mindíg vörös...
Már megint? Néhány éve pedig megcsinálták...
"milyen vonalismereted van "
Ez itt azért is érdekes kérdés, mert ez nem számít önálló vonalnak (ellentétben a Kőbánya kiágazás - Rákos nyúlfarknyi szakasszal, vagy a nyíltvonal nélküli Soroksár - Soroksár-Terminál állomásközzel), így oda - gondolom én - egy Abony-Szolnokra érvényes VOI-val lehet közlekedni...
Azért vannak Budapesten is érdekes dolgok. A Déliben pedig nemrég a Bb felépítmény/síndiagnosztikai csodajárgány járt. De a hagyományosan a Nyugati a legunalmasabb, ez tény.
Azért a nagy kedvencem a Cegléd balról a magasfogadóra felvezető vágányon az M jelű térközjelző ami mindíg vörös...Alumínuma vagy a Jóisten tudja milyen színű árbocon. Ugye mint végig fehérárbocos tárközjelzőnek, a szelvényszámnak kellene rajta szerepelni, de nem ! Tanult cimborád leqrt egyszer máshol, az elhagyott galaxisban, hogy "milyen vonalismereted van " ? Teszek rá mert a voihoz nem tartozik minden retek csonka, Istenvalaga, de ha már vizsgakérdés a jelzők jelölése, betűzése akkor jó lenne ha az illetékesek úgy jelölnék ahogy kell. Persze azóta is járok arra de nem vagyok rest rárádiózni a toronyra, hogy....
Ezért írtam, hogy ez minden érintett terület sara, nem csak eggyé. Mert a szabályokat mind a tervezőnek, mind a jóváhagyónak, mind az üzemeltetőnek tudni és alkalmazni kellene..