Keresés

Részletes keresés

benbe Creative Commons License 2016.10.28 0 0 432834

A Desiro ML egy márkanév, elővárosi motorvonatról van szó, Bécsben ugyanazokat az S-Bahnokat járja a Stammstreckén, mint a Talentek. Mindezt az ÖBB-nél "CityJet" márkanévvel.

 

Előzmény: vrobee (432833)
vrobee Creative Commons License 2016.10.28 0 1 432833

A méjnlájnon, ahogy írod. Alapvetően elővárosban elég szokott lenni egy _működő_ klotyó egy ekkora motorvonatra. A gond mondjuk ott kezdődik, hogy a Flirt nem (csak) ilyen fordákat jár, mondjuk Bp-Eger már nem kis részben távolsági forgalmat visz.

Előzmény: segélyvonókészülék (432831)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.10.28 0 0 432832

A legkevésbé sem!

Előzmény: 1047 005-2 (432830)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.10.28 -1 1 432831

A dezasztrón van S gomb. Mégis, illetve mégse...

 

Repzééknél a vjv eljéri a mozdonyvezetőtől a kulcsot, és megjavítja a budit a Flörtön.

 

Nem elég egy klotyó. A sógornál sem elég. Szerinted miért van a Dezső méjlájnon kettő? Biztos azért, mert a többi gönccel elég volt egy... Az új repzeflört is kétbudis lesz.

Előzmény: r1232 (432828)
1047 005-2 Creative Commons License 2016.10.28 0 1 432830

"Tény, hogy a pályának nagy az elmaradása a víztöltési lehetőségek terén."

 

 

Ez pont nem az ő feladatuk (lenne).

Előzmény: r1232 (432828)
r1232 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 432829

Nem az emberi végtermék szokta a dugulást okozni, sokkal inkább a mértéktelenül használt wc papír, vagy a bedobált törlőkendő, ami nem a wc-be való. De szedtek már ki eldobható borotvát, pelenkát stb. az eldugult wc-ből...

Előzmény: norbee601 (432825)
r1232 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 432828

Párszor már mondtuk, de akkor mégegyszer. A Flirtön nincs S gomb, a vonatkísérőszemélyzet nem fér hozzá a.vezérlőpanelhez, mert nincs kulcsa és a wc lezárja magát, ha hiba van, nem kell manuálisan zárni.

Az egy wc elég, elővárosi feladatkörben bőven. Igazából az utóbbi időben ritkán van azzal gond, hogy megtelt, vagy nincs víz, persze ha valaki nem foglalkozik vele és nem szól időben hogy szervíz kell (a kékeken már a vízkészlet fogyásáról is kapsz figyelmeztetést, nem csak a szenyvíztartályról megteléséről 80%-nál), akkor lehet gond.

Tény, hogy a pályának nagy az elmaradása a víztöltési lehetőségek terén. Szippantós viszont gondolom sógoréknál sincs minden bokorban.

Előzmény: segélyvonókészülék (432820)
r1232 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 432827

Azért ne vegyél mérget rá, hogy az a gond, ez a lerázós szöveg... :-o

Előzmény: Ashi Valkoinen (432819)
troglodita Creative Commons License 2016.10.28 0 0 432826

+ savanyú uborkát

Előzmény: norbee601 (432825)
norbee601 Creative Commons License 2016.10.28 -2 0 432825
A vasút mindent megtenne az utas elszállításáért, erre a gonosz utas az utazás előtt szándékosan már előző este eszi a babot, a káposztát, gondosan bő tej kíséretében, reggel elindulva óriási küzdelemmel görcsölve benn tartja, majd teleszarja a Flirt-öt.

És akkor a vasút a hibás?
Előzmény: vrobee (432824)
vrobee Creative Commons License 2016.10.28 0 0 432824

Hallottuk, mi erre a gyógyír, pusztán pedagógiai jelleggel.

Ki kell keresni azt az állomást, ahol a legmesszebb van a budi, legtovább tart előkaparni a kulcsot stb.

Aztán már csak annyi kell, hogy néhány lelkes rendszeres utazóra véletlenül pont az előtt az állomás előtt jöjjön rá a cifrafosás.

A vonat majd vár. Ha esetleg nem, akkor a MÁV fizeti a kártérítést.

:)

Előzmény: Ashi Valkoinen (432819)
haha 1970 Creative Commons License 2016.10.28 0 2 432823

Szerencse hogy ma péntek van,utolsó tanitási nap,hosszú hétvégére utaznak a családok,és a start erősiti a szerelvényeket,annyira hogy a 927-es a három kocsis alapszerelvény helyett csak kettő kocsival közlekedik!Ez annyira jó!!

troglodita Creative Commons License 2016.10.28 -1 2 432822

Vagy lehet kotkodácsolni, mint a spáros pénztárosnénik, hogy "nem értem ezeket a vásárlókat, mind hozzák ezt a pogácsát, hogy ez az akcijós, pedig nem is ez az, hanem a másik", ahelyett, hogy a kétféle pogácsát szépen elkülönítve és egyértelműen árazva prezentálnák a kedves és persze rém ostoba vásárlók felé...

Előzmény: troglodita (432821)
troglodita Creative Commons License 2016.10.28 0 0 432821

Igen, ezt nevezik "mérnöki tudománynak/művészetnek" ("art of engineering"), mikor olyan rendszert sikerül tervezni és megvalósítani, ami:

  • egyszerű
  • ésszerű,
  • költséghatékony
  • egyértelmű
  • ergonomikus
  • könnyen használható
  • könnyen karbantartható

Ha ez valamiért mégsem sikerül, akkor pedig nem vállat vonogatni kell, hanem kialakítani egy olyan speciális munkamódszert ("workaround"), amivel a tervezési/megvalósítási hiányosságok áthidalhatók.

Előzmény: segélyvonókészülék (432820)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.10.28 0 1 432820

Azért azt említsük meg, hogy helyenként a vonatszemélyzetnek is fel kéne nőni a vákuumos szaniterhez. Mer' amikor kagylóperemig oszcillál a mutra, és a t. vonatkísérő nem képes egy S gombot megnyomni, akkor baj van (mert vizet kellene tölteni, de azt biztos nehéz). Ja, lezárni sem képes.

Meg a lenntartásnak is.

Amikor a szappanadagoló bázisát egy elvágott pillepalack képezi, akkor azért a szakszerű karbantartástól elég messze vagyunk. Csörög-zörög a szekrényben minden, mert arra lusták, hogy rendesen visszazárják a belső ajtókat.

 

Az utasok máshol is dobálnak mindenfélét mindenhová. Vannak gondok a vákuumos klotyóval mindenütt. De egyrészt nagy marhaság volt egy wécével rendelni vonatokat, másrészt lehetne azért produktívabban is foltozni a lyukakat, ha már így alakult a beszerzés.

Nem kell mosdatni a szerecsent, lehetne ezt sokkal jobban is!

Előzmény: r1232 (432817)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2016.10.28 0 0 432819

Mielőtt idejövök vádaskodni, megkérdezem a vonatszemélyzetet a mosdó állapotáról és a nem működés okáról. Az utolsó három Eger-Keleti utamon mindháromszor "megtelt" volt az indok. 

 

Akkor lehet, hogy mégiscsak szisztematikus hiba van abban a nagyszerűen működő szippantási rendben, nem...?

Előzmény: r1232 (432814)
schlumberger Creative Commons License 2016.10.27 0 0 432818

Kösz!

Hogy van ez a beforgás? Időnként továbbmegy Délibe, vagy továbbjön Győrbe TB-ról?

Előzmény: r1232 (432815)
r1232 Creative Commons License 2016.10.27 0 1 432817

A vonatszemélyzetnek meg nem dolga a duguláselhárítás. Ha van rá idő, van pár dolog, amit meg lehet próbálni, de ha az nem segít, akkor nem marad más, mint lezárni.

Előzmény: zjakabfi (432816)
zjakabfi Creative Commons License 2016.10.27 0 0 432816

Ez biztos igaz, de a többi utas ettől még rosszul jár...

 

Előzmény: r1232 (432814)
r1232 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 432815

Amikor beforog a Délibe, vagy Győrbe.

Előzmény: schlumberger (432813)
r1232 Creative Commons License 2016.10.27 0 1 432814

Egyáltalán nem biztos, hogy azért van lezárva, mert megtelt és szippantani kell. Az esetek nagy százalékában a kedves utastársak áldásos tevékenységének köszönhető, mert képtelenek felnőni a zárt rendszerű wc használatához.. És nehogy azt gondold, hogy feltaláltad spanyol viaszt a szippantási renddel, mert az pont úgy megy, ahogy szerinted kellene, alapesetben nem várják meg, hogy megteljen.

Előzmény: Ashi Valkoinen (432812)
schlumberger Creative Commons License 2016.10.27 0 0 432813

Csak kíváncsiság: az ORL- TB járatot hogyan, mikor szippantják?

Előzmény: Ashi Valkoinen (432812)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2016.10.27 0 0 432812

Vajon hány lezárt WC-vel induló, egy FLIRT egységgel kiadott Eger-Keleti gyorsvonat kell még ahhoz, hogy a Start végre rájöjjön, ha már csúcsidőben 2 óra 14 percet áll a milliárdos gép forda szerint Egerben, akkor lassan oda is lehetne szippantós infrastruktúrát kialakítani? 

 

Meg szippantani se csak akkor kellene, ha már tele van, hanem rendszeresen. Bár nem tudom, miért vannak ilyen hatalmas elvárásaim...

Vendégsín Creative Commons License 2016.10.27 0 1 432811

Lesz majd MLCARGÓ... A kikötőben meg hülyén néz majd ki a harmadik sínszál. :-D

 

Előzmény: koller andor (432808)
troglodita Creative Commons License 2016.10.27 -1 0 432810

Érdekes, hogy a Google Maps és Earth nem mutatja ezt a vasútvonalat, gondolom azért, mert a Gazprom tulajdonában van. Amúgy itt lehet bővebben a földgázmezőről olvasni:

http://www.gazprom.com/about/production/projects/deposits/bm/

A vasútvonalról pedig itt:

https://en.wikipedia.org/wiki/Obskaya%E2%80%93Bovanenkovo_Line

És egy érdekesség a vonalról, ami persze logikus, de eddig nem gondoltam rá: "Ennek a vasútvonalnak a megnyitása lehetőséget adott számunkra a gyors, költséghatékony szállításra az időjárástól függetlenül, az egész év folyamán.”- jelent meg a Gazprom sajtóközleményében." (http://old.biztonsagpolitika.hu/?id=16&aid=992&title=ez-tortent-a-heten-9-het)

Előzmény: hmsoft (432801)
troglodita Creative Commons License 2016.10.27 -3 1 432809

pestisrácok megint gigantikus lyukat ütöttek a mocskos kommenisták mocskos pajzsán ;-)))

Előzmény: koller andor (432808)
koller andor Creative Commons License 2016.10.27 -1 0 432808

Szerintem csak átdátumozták a cikket.

Előzmény: 1047 005-2 (432805)
1047 005-2 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 432807

Az eredeti 6 éves ötlet szerint alapvetően a Gigant flottával fizették volna a "részvényeket".

Előzmény: DJ. Bakter (432806)
DJ. Bakter Creative Commons License 2016.10.26 0 0 432806

Arra leszek kíváncsi, hogy milyen trakcióval képzelik el ezt az akciót.

Lehet, hogy megint Szilit kell majd vezetni :((

Előzmény: 1047 005-2 (432805)
1047 005-2 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 432805

Ennyi (hír) melegítés után már a töltött káposzta se ér semmit.

Előzmény: schlumberger (432804)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!