Keresés

Részletes keresés

f_k Creative Commons License 2016.10.02 0 0 432460

Ehhez a II vágányon álló 553 utasait át kell szállítani 16.50 kor az I végén álló egységbe.

Lesz aki tévedésből rossz egységbe száll hiszen az érkező 546 kiszállítása közben történik ami felvázoltál.

Volt hasonló tapasztalatom Győrben amikor 2 egység akadt ott is volt aki a Hegyes felé indulóba szállt este nem a Pestibe.

(Pl.: 2013.03.14 a 21.31 es utolsó Győr Bp Déli személy.

Én idöbe észleltem nem sok kb. 20 utast érintett nekem köszönhetik , hogy nem az ellenkező irányba mentek.)

200 utas összepakol feláll stb. Hacsak a 17.04 es indulás előtt 30 perccel le nem zárják az induló 553 as egységét.

Kifogások: Nem a forgalmista nem a mozdonyvezető nem a vezető jegyvizsgáló dönt hanem az Írányítók.

Őket keresd meg hívd fel őket parancsolgass nekik mert Te mindenkitől okosabb vagy....

Idén 06.18-án a Délibe csak 10 szerelvény nem volt leszippantva feltöltve , vízzel felmosva kitakarítva.

Mégse érdekelt senkit..

 Betolt a 12 re indulás előtt 14 perccel akkor fogtak neki szippantani felmosni stb.

Láttam , ott voltam.

Előzmény: Ashi Valkoinen (432459)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2016.10.02 0 3 432459

16:50-kor megérkezik a páros a Keletiből. Ez két egység. Szétakad (ehhez nem kell váltót állítani), bejön a Bz 17:00-kor Szilvásról, 553 a 16:50-kor érkező vonat hátsó egységével kiadva elindul a Keletibe. 17:04 és 19:04 között meg talán összevarázsolják a két egységet Egerben...

 

Nem kifogásokat kellene keresni (szerelvényforduló, kézi állítású váltók), hanem megoldani azt a rohadt problémát.

Előzmény: f_k (432453)
siófoki35 Creative Commons License 2016.10.02 0 1 432458

Sok szeretettel várunk mindenkit a Vác környéki vasútvonalak 170 éves történetét bemutató kiállításra!

segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.10.02 0 0 432457

S gombbal akkor is "öblít", ha nincs víz. "Száraz öblítés".

Előzmény: r1232 (432444)
zjakabfi Creative Commons License 2016.10.02 0 0 432456

Tegnap este 18503 érkezése után 1 perccel érkezett egy Nosztalgia vonat 017-es Nohabbal.

 

Milyen vonat volt az?

 

DJ. Bakter Creative Commons License 2016.10.02 0 0 432455

Akkor fel kell venni egy új kódot a vonatinfóra :)

"Utas biológiai szükséglete miatti késés".

Előzmény: D F T (432454)
D F T Creative Commons License 2016.10.02 0 0 432454

Ebben az esetben az idő nem érdekel senkit. HHa menni kell, akkor menni kell. A Start ilyenkor a saját sz.rját eszi meg.

 

Előzmény: DJ. Bakter (432450)
f_k Creative Commons License 2016.10.02 0 0 432453

Egerben volt víztöltési lehetőség.

A szerelvényfordulón nem szoktak variálni Egerben, tolatást meg kell rendelni meg a páratlan végén célszerű mert jön a Szilvásváradról a Bz az 17 orára ér be.

Helyszíni állítású váltók vannak kenyérgőzös Eger személybe a dominó. Vágányút beállítása 4-6 perc minimum.

17.04 kor nem tudott volna elindulni a 553 így pontosan.

 

Előzmény: Ashi Valkoinen (432439)
zjakabfi Creative Commons License 2016.10.02 0 0 432452

Ismerősnél megvolt.

 

82-esen 1 Flirt, WC nem üzenem, szólt a jv-nek, és egy keresztnél elkísérte a WC-hez.

 

Előzmény: DJ. Bakter (432450)
DJ. Bakter Creative Commons License 2016.10.02 0 0 432451

...azt kihagytam, hogy megkeresi az állomáson a WC-t, elkéri a kulcsát, stb. :)

Előzmény: DJ. Bakter (432450)
DJ. Bakter Creative Commons License 2016.10.02 0 0 432450

Hát lehet, mondjuk elképzelem, ahogy Füzesabonyban vagy Hatvanban a nyugdíjas néni átcsoszog az aluljárón, elmegy W.C-re, visszacsoszog és megy tovább a vonat. Ez hány perc?

Előzmény: D F T (432449)
D F T Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432449

Pedig, ha szólva lett a jegyvizsgálónak, eddig minden esetben a következő állomáson arra várt a vonat, hogy a kedves utas elvégezze ügyes-bajos dolgait. (A gyorsvonatot is állították már meg azért, mert a kedves utasnak sürgős elintézni valója támadt.)

Előzmény: DJ. Bakter (432448)
DJ. Bakter Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432448

Ennek a protokollnak a gyakorlati megvalósítására kíváncsi lennék :)

De ekkor is pályaállapot miatti késés lenne a vonatinfón, az biztos.

Előzmény: r1232 (432446)
vrobee Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432447

Az utasok rohannának a WC-re, nade, hol is van ilyen a Keleti környékén?

 

a) A lépcső alján, a fornettis előtt jobbra :)

b) a környék beülős vendéglátóipari egységeiben (kfc...)

c) a szomszéd vágányon álló vonatban :D

Előzmény: Ashi Valkoinen (432439)
r1232 Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432446

Ízlelgesd azt a kifejezést, hogy ZÁRT rendszerű wc. És tudni fogod a.választ. Amúgy arra van protokoll, ha rossz a wc. Jelzed a jegyvizsgálónak, ha igényed van, és a következő megállásnál biztosítaniuk kell a lehetőséget arra, hogy el tudj menni.

Előzmény: -Smiley- (432445)
-Smiley- Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432445

De ga nincs hely benne akkor lenne jó a tulfolyós megoldást lkalnazni

Előzmény: segélyvonókészülék (432442)
r1232 Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432444

A Flirtön nem. Nincs víz, nincs wc, lezárja magát.

Előzmény: segélyvonókészülék (432442)
Komlósfecskés Creative Commons License 2016.10.01 -1 1 432443

 Nem normálisak ezek :(

 

Vagy ők, vagy te...

1. Egy sor térkő lepakolása, és a megálló épületének kipofozása nagyon nem egy nagyságrend egy új megálló építésével, semmilyen téren. És nem, 1950-ben sem így működtek a dolgok, mielőtt felteszitek ezt a lemezt.

2. Nem a pusztában van.

Előzmény: -Smiley- (432435)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432442

Ha nincs öblítővíz, attól még el lehet tüntetni a kagyló tartalmát, amíg van a tartályban hely.

Előzmény: -Smiley- (432440)
hmsoft Creative Commons License 2016.10.01 -1 0 432441

A félfejű sín az valami demódarab, vagy esetleg spec. célú?

Amúgy ilyen krómozott síneket hova gyártanak?

 

A Jevraz Holding dizájnerei azért krómozták le az acélárut, hogy az installáció kellően figyelemfelkeltő&lélegzetelállító legyen, arról nem hallottam, hogy nekiállnának nagy tömegben síneket fényesíteni. :) Ilyesmiket állítottak ki:
T62 - vályússín
R50, R65 - normál vignol sínek
R65DT350 - az R65T1-essel szemben, az edzést sűrített levegő hozzávezetéssel oldják meg, külön-külön a sínfej két oldalán
áramvezető sín (metróba)
UR65, UR50 - könyöksínek R65 és R50 kitérőkhöz
OR65, OR50 - csúcssínek R65 és R50 kitérőkhöz
(az UR, OR a "félfejű")

hm

Előzmény: segélyvonókészülék (432436)
-Smiley- Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432440

Nekem az nem fér a fejembe, hogy miért nem lehet egy túlfolyót építeni ezekbe a High-tech wc-kbe olyan esetben ha valami meghibásodás lenne? 

 

Így mondjuk bár lehúzni nem lehet de ha megtelik a tartály akkor is tudnál brunyálni max az kifolyna a túlfolyón a vágányokra.  Na bumm, nem eukomform de legalább nem h..gyozol be Pestig. 

Előzmény: Ashi Valkoinen (432439)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432439

Eger - Tatabánya kaland ezen a héten:

 

Péntek, 16:30.

Meglepő módon gyorsan szerzek jegyet az egri pénztárban. Persze, mert abban a sorban álltam, ahol a régi szoftverrel adnak jegyet, szemlátomást kétszer gyorsabban halad.

 

16:35 - Felszállok az egy egység FLIRT-re, amelynek a mozdonyvezetője gondterhelten ingázik a WC és a vezetőfülke között.

 

16:50 - Megérkezik a Keletiből a páros gyors két egység FLIRT-tel, mely utána 2 óra 14 perc dekkolás után indul majd vissza (19:04) a fővárosban.

 

17:04 - Elindulunk és haladunk menetrend szerint. WC hibát jelez (nincs víz), ezért nem is lehet használni. Egy kétórás vonatúton. Másik WC másik egység híján nincs.

 

19:00 - Meglepő mód pontosan, bejáraton ácsorgás nélkül megérkezünk a Keletibe. Az utasok rohannának a WC-re, nade, hol is van ilyen a Keleti környékén?

 

Tudom a vasutas mantrát, hogy szerelvényforduló meg minden szar, de ugyanmár, Egerben (ha már nem lehet szippantani és tölteni), miből állt volna a 16:50-kor érkező gyors hátsó egységével elindulni a Keletibe, amin működött a WC? Az állomáson marad két egységet meg össze lehet csatolni abban a rendkívül szerelvényspórolós 2 óra 14 perces fordulóidőben!

 

Vissza kell cserélni a szerelvényeket, karbantartási ciklus, meg miegymás? Igen. A plusz szerelvénymenet futását meg verjék le azon, aki miatt víz nélkül indult már az az egy egység a Keletiből... 

István Gyuri Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432438

Hát, ha tényleg "hajtányszerű", akkor itt érdemes próbálkoznod: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9122497&la=141157526

Ha bármi egyéb, akkor legyen Unimog: http://iho.hu/hir/huzd-meg-ereszd-meg-151022

Előzmény: namsier (432437)
namsier Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432437

Sziasztok,

Nagyon fura kérdésben kérném a segítségeteket, mert furja az oldalamat a kíváncsiság.

Rémlik nekem, hogy egy kézihajtány (szerű) gépezetnek ismertem egy "u/ü" betűvel kezdődő változatát, de az sem biztos, hogy igaz :)

Sőt tovább nehezíti a helyzetet, hogy a talán egy szénbányában használatos kiskocsival keverem.

 

Kérlek, ha eszetekbe jut bármi, "u"/"ü"-vel kezdődő sínen közlekedő, szállítási eszköz, azt ne habozzátok jelezni!

 

Köszönöm,

Balázs

segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432436

A félfejű sín az valami demódarab, vagy esetleg spec. célú?

 

Amúgy ilyen krómozott síneket hova gyártanak?

Oligarchák házivasútjaihoz? :)

Vagy Aranyosgyéresre kell, az elővárosba? :)

Előzmény: hmsoft (432431)
-Smiley- Creative Commons License 2016.10.01 -2 0 432435

Ja, Gyálon is felújították a pusztában lévő Gyál felsőt, ahelyett hogy a központba raktak volna egy peront, megállóval.  Nem normálisak ezek :(

Előzmény: GOLAZ111 (432434)
GOLAZ111 Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432434

Jó lenne a 142 - es duplavágány nélkül is, csak előbb a sok pusztamegállót kellene kiszedni, később lehetne 80 - as pálya is.

Előzmény: M63 010 (432394)
20-as vonal Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432433

Kihagytad Karakószörcsököt, a 909-es már ott is megáll, plusz jövőre Tüskeváron valamiért negyed órát dekkol. Szóval módszeresen romlik a menetidő. 

Előzmény: M63 010 (432432)
M63 010 Creative Commons License 2016.10.01 0 0 432432

Na ja, ne lassítsuk! A menetidő viszont szerintem nem romlott. A gond ott van, hogy legyen-e mellette párhuzamos személy, mert azokon nem túl sok az utas, ha viszont kivesszük őket, akkor a gyorsoknak meg törvényszerűen lassulnak. Ha meg a kisforgalmú megállókat kivesszük, az szintén a személyek kiesése mellett hat, ami meg a gyorsok lassítását vonja maga után. Viszont pl. egy Herendi megállás a busztömegeket csökkentené, akárcsak az órás követés Ajkától.

 

Amúgy jelenleg nincs sok pluszmegállás az eredeti gyorsvonati megállókhoz képest, bár Szombathely és Celldömölk között nem kéne lassítani, ott legyen csak gyors a vonat.

 

Eredeti gyorsvonati megállások: Szhely-Sárvár-Cdk-Boba-Devecser-Ajka-Veszprém-Hajmáskér-Várpalota-Szfehérvár-Kelenföld-Déli

Később Pétfürdőn is megálltak a vonatok. De ez még a kilencvenes években kezdődött. Ehhez az új rendszerben csak Öskü jött hozzá. Tehát összességében nem vészes az állomások számának a növekedése.

A baj a Szombathely-Celldömölk lassúzás pár vonatnál, igaz, ez menetidőben nem sok pluszt jelent, de megállásszámban már jelentősebb.

 

Na meg pár vonat szolgálati célból megáll a személyforgalomból már kizárt állomásokon műszakváltás céljából. Na ezért nem ártana sürgősen KÖFI-t építeni, hogy ne kelljen vasutas ezekre a helyekre. (Sárszentmihály, Csór, meg nem tudom mi a harmadik...)

 

 

Előzmény: 20-as vonal (432420)
hmsoft Creative Commons License 2016.09.30 0 1 432431

fényes síneket nem fogok itt reklamálni!

 

Pedig kérésed parancs :)

hm

Előzmény: Ep128 (432430)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!