Keresés

Részletes keresés

Ep128 Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432429

Köszi, utánajárok! :-)

Előzmény: smith (432413)
hmsoft Creative Commons License 2016.09.30 -1 0 432428

Egy kis carszkojeszelói: niiiiiiincs kocsiiiiiiiii (rzd-partner.ru alapján)

Az utóbbi években arról ment a polémiázás, hogy túl sok a közcélú hálózati engedéllyel rendelkező teherkocsi, az operátorok mindenfélére hivatkozva, ideiglenesen leállítják azokat különféle állomásokon, akadályozva a forgalmat. Ezek után beindultak az állami moderátori intézkedések, úgymint új kocsik előállítására-vásárlására vonatkozó támogatások, de főleg a régi kocsik selejtezését célzó szabályozások. Az állomány nekiállt fogyni, és mint minden hasonló szituációban, sikerült átesni a ló túlfelére.

A Kuznyecki Szénmedence képviselői telekiabálták a VII. Nemzetközi bányatermék szállítási konferenciát, hogy most már aztán elég legyen, 600 ezer tonna szén döglik a depókban, mert az operátorok nem képesek kellő mennyiségű kocsit biztosítani. Más szénbányászok is bekapcsolódtak a panaszáradatba, például elsírták, hogy a Dél-Uráli Vasút területén van, hogy csak 60%-ot képesek elindítani a vevők felé, mert nincs miben szállítani. Az RZsD részéről bejelentették, hogy a kialakult helyzetet az operátorok közreműködésével, szorosabb fordaszervezéssel kívánják enyhíteni, 13 nap alá szorítva a magasoldalfalú kocsik hálózatszintű, átlagos fordulóidejét. Viszont két nagy operátor, a PGK és az FPK, súlyosbítja a helyzetet azáltal, hogy a magasoldalfalúak nagyobb hányadát nem akarják szénszállításra bevetni.

A gyártókkal foglalkozó elemzők siettek hozzátenni, hogy a selejtezési hullám 2017 tavaszára végetér - mert nem marad kocsi, amit az operátorok úgy selejtezhetnek, hogy jól járnak vele -, emellett a 2016-os teherkocsigyártási volument 30 ezres értékűre várják, 2017-ben pedig 40 ezret feltételeznek. Hogy a szénbányákat (akik 90 ezres hiányról beszélnek országosan) mindez mennyire hatja meg, majd elválik.

hm

segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432427

Ja, bokorugrósítani a gyorsokat gáz, ott különösem, ahol nincs helyette intercica.

Előzmény: 20-as vonal (432420)
norbee601 Creative Commons License 2016.09.30 0 2 432426

Nem is igazi ember akinek Hoboken nem azt jelenti :)

Előzmény: Sabee Gigant (432424)
-Smiley- Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432425

köszi

Előzmény: DJ. Bakter (432416)
Sabee Gigant Creative Commons License 2016.09.30 0 2 432424

Nekem is elsősorban a jó kis Mafia jut eszembe Hobokenről, volt hangulata a game-nek :) OFF vége :D

Előzmény: kopaszsop (432423)
kopaszsop Creative Commons License 2016.09.30 0 1 432423

csak neked, csak most, csak mert október 7-én jön a harmadik rész :D

http://mafiagame.wikia.com/wiki/Hoboken

Előzmény: M63 010 (432412)
20-as vonal Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432422

Igazad van,helyesen: például bazaltot.

Előzmény: r1232 (432421)
r1232 Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432421

Mondjuk ez sem igaz így, mert nem csak bazaltot használnak. Leginkább persze vulkanikus kőzetet, ami nem.csak bazalt lehet.

Előzmény: 20-as vonal (432419)
20-as vonal Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432420

Savária Expressz kihalt kb 22 éve.Én inkább a Savária Ic-hez viszonyítanám a menetidőt,de tudom ez utópia a 20-ason.Azt azért elvárnám,hogy ne falusi gyűjtőjárat legyen egy gyorsnak csúfolt járat.Ráadásul évről-évre romló menetidővel.

Előzmény: M63 010 (432411)
20-as vonal Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432419

Zúzott követ sehol sem bányásznak.csak bazaltot. Majd összezúzzák,osztályozzák.Ilyen van pl Uzsán is,mindjárt a kőfejtő mellett.

Előzmény: -Smiley- (432408)
Izsó001 Creative Commons License 2016.09.30 0 1 432418

Pár hónapja volt itt valamelyik topikon egy térképes vázlat, egy lehetséges nyomvonalról. Az a 150-esből indult és átkötött a 142 felé, Katonatelep és Kecskemét között valahol tért rá a 14-re. Az elég korrektül tartalmazta a Szeged körüli alternatívákat is. Valahol arrafelé látom a követendő irányt. Egy "hajszálnyival" több utast érintene, nem annyival lenne hosszabb, mint így pazarlóbb. 

A szegedi irányváltásról annyit: Salzburgban is irányt vált több vonat, de azért bemegy a főpályaudvarra. Akár ki is kerülhetné, de minek?

Előzmény: Komlósfecskés (432409)
e94 02 Creative Commons License 2016.09.30 0 2 432417

Erről nekem az a hír jut eszembe ami pár évvel ezelőtt bejárta a médiát. Az történt ugyanis, hogy Kelenföld felújítása során egy szemfüles utazó észrevette, hogy rozsdás tetejű síneket építenek be a szép fényesek helyett. :)

Előzmény: Ep128 (432404)
DJ. Bakter Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432416

Amit az előző képen látsz, az a régi, még használható szemnagyságú ágyazat. Ami ennél kisebb szemű, azt az alépítménybe építik be, a világos színű dolomit védőréteg alá.

Hazánkban Komlón, Uzsán, Szobon, Nógrádkövesden, Recsken, Tállyán bányáasznak vasúti zúzottkövet. Az sem volt példátlan, hogy importálták, pl. Békéscsaba környékén Romániából.

Előzmény: -Smiley- (432408)
benbe Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432415

A 100a tehermentesítése pár éven belül megvalósul a reptéri vasút által.

Előzmény: -Smiley- (432393)
haha 1970 Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432414

Részemröl nem is a menetidövel van a gond,hanem a büdős(WC illatú) koszos,kényelmetlen Halberstadti rosszvassal! Jó kis vonatok voltak azok a Bp 29-05 kocsikkal anno!

Előzmény: M63 010 (432411)
smith Creative Commons License 2016.09.30 0 1 432413

Várd meg, míg a PM1000 után az SMD-80 is jár arra. Vagy ha ezt nem tudod kivárni, sétálj el a Bendegúz téri strand felé, aztán egy idő után láthatod, hogyan fog lészen kinézni. :-)

Előzmény: Ep128 (432406)
M63 010 Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432412

Vasúti baleset. :( A városnév hangzása alapján Japánra tippeltem volna, de ez az USA!

 

 

http://www.origo.hu/nagyvilag/20160929-vonat-rohant-a-hobokeni-vasutallomasba.html

M63 010 Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432411

A több megállás ellenére a menetidejük még egészen normális! Ha nem lenne stokkozás, akkor mindkét irányban hoznák a páratlan Savaria-Expressz menetidejét, ami régen 2 megállással (Celldömölk-Veszprém) 3:15 volt. Most párosban 3:17, páratlanban 3:25. Na de a stokkozás miatt párosban ebből 3, páratlanban ebből 9 perc lejönne. Így ca. ugyanott lennénk, csak most sokkal több megállással.

Bár az átlagsebességük nem túl magas...

 

Előzmény: 20-as vonal (432391)
M63 010 Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432410

Kedden egy ismerősömet látogattam meg, és mivel Pestszentimre vasútállomása mellett dolgozik, ezért nem volt kérdés, hogy mivel megyek. Na de volt egy csomó késés. Tőle megtudtam, hogy valamilyen fénysorompós baleset volt a vonalon (142) kedden délelőtt. Mi történt pontosan?

 

Komlósfecskés Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432409

A kispesti szakaszon, igen. A vasgyári és a kispesti váltókörzet között van bő egy kilométer, az tényleg problémás. Utána a Bozsik stadion mellett voltaképp most is két vágány van, a lepukkant ipartelep felé talán lehetne ívsugarat is növelni, különösebb érdeksérelem nélkül, utána meg konkrétan a pusztában megy. Pestimrén a villamos helye nem lett beépítve, inkább csak Gyál felső környéke lenne necces. 

Nyilván lenne sikoltozás, meg kíváncsi vagyok a hatóság mekkora sebességet engedne Pestimre-Gyál központjában.

Előzmény: r1232 (432400)
-Smiley- Creative Commons License 2016.09.30 0 0 432408

Ennyi zúzott követ hol bányásznak? Hazai vagy importált vajon, vagy a régit is felhasználják?

Előzmény: r1232 (432407)
r1232 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432407

Viszont ez még a régi pálya és amit látsz a géplánc által az elhasznált kapcsolószerek miatt leszakított aljak (ami nem rendkívüli, elő szokott fordulni)...

Úgyhogy mellé, ezután jön majd a felépítménycsere. :-)

Előzmény: Ep128 (432406)
Ep128 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432406

(Ja, igen, ez már a géplánc által frissen lerakott új töltésen virító pálya. :-D )

Előzmény: Ep128 (432404)
norbee601 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432405
Létezik duo flirt, van plusz egy kocsija egy dízelmotorral, kompatibilis régi és új flirttel, kissel is.... Nem jobban megérné?
Előzmény: -Smiley- (432396)
Ep128 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432404

 

Itt-ott érdekes minőségben készül Balatonszárszón a vasútfelújítás... :-)

norbee601 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432403
Ha ez így lesz akkor az egész drótnak marhára semmi értelme.
Előzmény: M63 010 (432402)
M63 010 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432402

Azon igen! A gyorsok meg Füredig Szili+Halbi, onnan meg Csörgő+Halbi.

Előzmény: r1232 (432401)
r1232 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432401

Flirt fog menni szerintem.

 

Legfeljebb személyvonatokon. És Füredig, nem tovább.

Előzmény: M63 010 (432398)
r1232 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 432400

A 142-es pesti szakaszán a kétvágányúsítás elég nagy érdeksérelemmel, kisajátítással és költséggel járna. Szvsz felejtős.

Előzmény: -Smiley- (432393)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!