Keresés

Részletes keresés

fantal Creative Commons License 2016.09.19 -2 0 432189

Sikerült megfognod a lényeget, nem is gondoltam, hogy ezt mínusz jelnek nézed/ik. Bocs, ki szoktam tenni egy kötőjelet a szám elé. Nem közlekedésmérnökül gondolkodom.

Előzmény: _Nyuszi (432182)
M63 010 Creative Commons License 2016.09.19 0 0 432188

Az utóbbit a környezetvédők (nem a civilek, hanem a hatóságok) akadályozzák!

Előzmény: -Smiley- (432187)
-Smiley- Creative Commons License 2016.09.19 0 0 432187

Szerintem semmi gond nincs a dízelekkel és tök felesleges pénzkidobás az északi partra 3 hónap szezon miatt a drót. Ha lenne egy normális menetrend, meg olyan állapotban lennének a dízelgépek, akkor semmi gond nem lenne.  Több esetben a mozdony döglött be, azért volt 2 órás késés, aminek semmi köze ahhoz hogy dízel vagy villannyal vontatsz. 

 

Ennyivel már jobb lenne akkor Szigligetnél lecsapni a Tapolcai ívet és esetleg Hévízig kiépíteni a pályát. 

Előzmény: fantal (432181)
r1232 Creative Commons License 2016.09.19 0 0 432186

Ez melyik alternatív univerzumban történt meg? :o

Előzmény: fantal (432181)
zjakabfi Creative Commons License 2016.09.19 0 0 432185

ezt kizártnak tartom.

 

 

Előzmény: fantal (432181)
ajm Creative Commons License 2016.09.19 0 1 432184

Pár éve a 979-esben volt vagy 15 perces tartalék, de szerintem ez a 35 perc túlzás!

Előzmény: fantal (432181)
haha 1970 Creative Commons License 2016.09.19 -1 0 432183

Ezt nem értheted,ezek a vonatok elöbb érkeztek,mert japánból jöttek!:)

Előzmény: _Nyuszi (432182)
_Nyuszi Creative Commons License 2016.09.19 0 1 432182

(A mínusz az korábban közlekedést jelöl szerintem kb. mindenkinél, a késést a plusz jellel szokás jelölni.)

Előzmény: fantal (432181)
fantal Creative Commons License 2016.09.19 -1 0 432181

Ezt a forgalmat a dízelek már nem bírják. A Bfüredre -30-cal érkező Tekergő Szabadbattyánig már -40-re növelte a késést. Ott ráraktak egy Szilit, és lám, a Délibe már csak -5-tel jött be. A villamos mozdony ledolgozta a késést. Tehát lehet romantikázni, h de szép a vezeték nélküli északi parti szakasz, csak a forgalom nagysága már rég villamosításért kiált.

Előzmény: -Smiley- (432178)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.19 0 0 432180

Nem lehet ezt ellenőrizni vagy karbantartani?

Hülye vagy? (meg ne sértődj!)

Az pénzbe kerül!

Előzmény: -Smiley- (432178)
Izsó001 Creative Commons License 2016.09.19 0 0 432179

" Balaton északi partján amit nyáron leműveltek az valami balkáni és vicc."

 

Türelem, már a drótot is készítik. ;) Pár év és örömöd fokozódhat. ;)

Előzmény: -Smiley- (432178)
-Smiley- Creative Commons License 2016.09.19 0 0 432178

Sajnos nem! Ez a remek magyar vasút állapot. 

Tehát Balaton északi partján amit nyáron leműveltek az valami balkáni és vicc. Már alapból seggbe kellett volna rúgni a felelősöket (vezetőkkel együtt)

 

De ez, hogy a 100-140-es vonalon már megint leszakad a vezeték pár ez már nonszensz. Nem lehet ezt ellenőrizni vagy karbantartani?  

Előzmény: r1232 (432177)
r1232 Creative Commons License 2016.09.19 0 0 432177

Szvsz te vonzod a bajt. :P

Előzmény: -Smiley- (432171)
kopaszsop Creative Commons License 2016.09.19 0 0 432176

25kV alatt tud-e menni a kütyü vagy sem

majd szól, hogy störungstörungstörung :P

Előzmény: Törölt nick (432175)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.19 0 0 432175

:)

A vezérlő Displayen látszik az összes kocsi, meg a mozdony psz. is.

Az más dolog, hogy engem csak az érdekelne, hogy 25kV alatt tud-e menni a kütyü vagy sem. A többi nem az én dolgom. Van erre fizetett csapat.

Előzmény: kopaszsop (432165)
f_k Creative Commons License 2016.09.19 0 0 432174

A végén még lesz uniós ingyenvonatozás a fiataloknak?

Egyre több uniós politikus támogatja, hogy járjon ingyen uniós Interrail a fiataloknak. Tovább »

forrás: Index.hu

GOLAZ111 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432173

Azok nem '50 - es évek beli kocsik. A '80 - as években gyártotta a Talbot gyár. ICR a sorozatjelük, ha minden igaz. És SNCB mozdonnyal is szoktak járni.

Előzmény: benbe (432155)
GOLAZ111 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432172

https://www.flickr.com/photos/simobest95/29395513846/

 

 

Keresés közben találtam egy érdekes dolgot. Mert persze megnéztem, hátha én emlékszem rosszul és nem is E444R mögött húzta a Fyra kocsikat. De így sem találtam meg. Egy facebookos csoportba tette fel valaki, szóval a keresés kb. reménytelen. 

Előzmény: benbe (432155)
-Smiley- Creative Commons License 2016.09.18 -1 0 432171

140-esen megint leszakadt az a ki... felsővezeték.

Nem lehetne megoldani hogy ha egyszer vonatra száll az ember akkor ne 2-3 órás késéssel érje el a célját mert idén nyáron sem a Balaton északi vonalán sem a Szegedi vonalon valahogy nem sikerül abszolválni a menetrendet. Unokaöcsémet vihettem kecskemétről Ceglédre hogy elérje a Nyíregyházi vonatát.  Gratulálok. 

gjovar Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432170

Gondolatoddal  nagyon is  egyetértek, én is  örülnék  problemamentesebb közlekedési  kapcsolatoknak -  az utasok szempontjából is . Technikai rész  meg a  szervezés  az  egy más tészta.

Előzmény: segélyvonókészülék (432168)
hmsoft Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432169

Ez nem az első eset (a VI. csonkából)

Aztán majd kiegészül az állomási technológiai utasítás: a VI. sz. csonkavágányon kiüzemelt állapotú vontatójármű nem tartózkodhat. Probléma megoldva.

hm

Előzmény: CsP50k (432139)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432168

Köszi, sajnos hivatalból eléggé vágom, hogy mi, hová, honnan, meg hogyan szokott jönni-menni.

 

De tudod, munkaügyileg nagyon jól, és annál is szívesebben meglennék a határállomások nélkül.

Előzmény: gjovar (432167)
gjovar Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432167

Közben  gondoltam  h  valami lehet,  mert  a kapellán  nem volt  semmi ilyen látható.

Tényleg  szervezéssel  az átkapcsolósdi  egyszerüsithető,vagy  legalábbis megszüntethető lenne a  személy részen.

A  teher az  más kérdés.  De  gondolj  bele, tegnap RJ 67  a  4.-re  érkezett,  ma  RJ  41 is,,  nem  tudom  miért, de szembe jött  AVALA  , stb.

.Ott  van  csak  egyet kiemeltem: REX  9405- - 06  , ez az 5.-re jön és megy./Ma a hangos szerint géphiány miatt kimaradt!/  Innen  szoktak Győr  felé is  inditani,  nem gyakran  az tény.  Ez a mai gyakorlat,  ha meg  késve  jön  valami, azt  Móváron  lehet esetleg fogni  néhány  percre. 

Előzmény: segélyvonókészülék (432164)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432166

A mozdony LTE bérlemény, amelyet az LTE-nek bedolgozó CRS mozdonyvezetője hagyott a VI. csonkában...

Előzmény: r1232 (432149)
kopaszsop Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432165

minden alkalommal megnézted minden nagysebességű inga végén is gépet, ugye? ;)

Előzmény: D F T (432152)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432164

Amit tolnak, tolnak, ami tud, gurul.

Nincs átkapcsolás, leégett valami gönc.

 

Még pár nap, és kiderül, hogy nem is kell ez az egész átkapcsolósdi, nélküle is mehet a bolt, szervezés kérdése, hogy minden oda guruljon be, ahonnét majd saját erőből mozdulnia kell... :)

Előzmény: gjovar (432163)
gjovar Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432163

hegyesben  kitolósdi van  ma?  délelőtt  3-4 diesel  sorakozott, egy kifele menő  RJ  mögött  M 47-es állt.   Csak  autóból  láttam.

sörösgigant Creative Commons License 2016.09.18 -1 0 432162

Ha te mondod..... Elhiszem, legyen úgy. 

Mondjuk nehéz elképzelni, hogy csak úgy engedély nélkül vonatozhasson valaki. Lehet naív vagyok, de nehezen tudnám elképzelni...

Előzmény: V43 1359 (432161)
V43 1359 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432161

Az nem mérvadó, nekünk is van több magyar engedéllyel rendelkező, rendszeresen bejáró gépünk, aminek nincs H betű az oldalán...

Előzmény: sörösgigant (432160)
sörösgigant Creative Commons License 2016.09.18 0 0 432160

Köszi...

Valóban a fene se gondolta volna, de ha DFT nem utal rá azt sem hogy megnézzem a rasztert az oldalán...

Előzmény: Törölt nick (432156)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!