Keresés

Részletes keresés

Divrotcé Creative Commons License 2016.05.23 0 0 428789

Talán 83 nyarára készült el teljesen, a bő 10 évvel ezelőtti állapotra az állomás, mert 83 szeptemberben már utaztam mint III. "Láblógató" kadétként, és a balatoni vonatokkal az A vágányokon már 80-al porolhattunk be, kifelé is, Igaz a dieselek, a legjobbak sem tudtak párosban ott 60km/h-nál az akkori testes vonatokkal...

 

Olyan gyorsan azért nem építették meg akkor sem. ;-) '83 decembere lehetett budaoi balvágány végleges bekötése és az V., VI., vágányok beüzemelése,  

 

'84 áprilisára tervezték a budai jobb vágány végleges bekötését, és a III., IV. vágányok üzembehelyezését.

 

'84 októbere lehetett a budaörs felőli csatlakozás átkötése.

Előzmény: sörösgigant (428781)
M63 010 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 428788

Gyerekként rémlik valamilyen átépítés. De Kelenföldön sohasem szálltunk le, csak egyszer a 80-as évek közepén, de akkor már megvolt a régi-új aluljáró. Arra emlékszem, hogy a bújtatás előtt volt olyan vonat, ami jó távol állt meg az állomástól. De lehet, hogy akkor a Keletiből jöttünk? A 80-as évekből ilyen csak egyszer rémlik, de akkor még nem volt szélesperon a Keletiben, így szűk helyen kellett bemenni. Ráadásul péntek délután volt, és átlós vonat. (Az 595-ös - Miskolc-Szhely) Így a szűk peronon keveredtek a fel és a leszállók. Bár szerintem mindkét oldalon meg volt ostromolva a vonat.

 

Előzmény: sörösgigant (428781)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.23 0 0 428787

Köszönöm, akkor ezek szerint félig sincs átfedés azzal a hellyel amit én ismerek és légópincének gondolok. 

GOLAZ111 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 428786

Nem, ma is megvan. Vezetékek futnak benne.

Előzmény: Törölt nick (428783)
Hamster Creative Commons License 2016.05.23 0 0 428785

Köszönöm a visszaemlékezést! A dolog nagyjából stimmelhet az én időszámításomban is. Ezek szerint régen nem volt felüljáró a peronok közt, az csak ideiglenes megoldás volt? Csak mert arról mesélt valaki a családban, hogy hogy utálta.

 

A második aluljárót egyébként ugyanekkor építették? Azt, ami az állomásépülettől indult, és amikről rámpák jöttek fel a peronokra, gondolom üzemi célból:

Előzmény: sörösgigant (428781)
Hamster Creative Commons License 2016.05.23 0 1 428784

A távfűtés csövei mennek át a régi aluljárón - ez az egyik első élményem az átépítés után, hogy épületgépész szüleim mesélnek erről, én meg szomorkodom, hogy át akartam volna ott is menni :)

Előzmény: Törölt nick (428783)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.23 0 1 428783

Talán a 80-as nyári szünet utánra zárták be a Rimaszombati utca és a Gellért plébánia között a régi aluljárót. 

Mi a bánat? Ezt vajon betemették?  Voltam egyszer a pincében, oda kb. a plébánia mostani területén másztunk le. Rohadt nagy volt (úgy rémlik), de egyik része sem tűnt valamikori aluljárónak. Az viszont biztos, hogy a vasút alatt bóklásztunk. És az is hogy több helyen le lehet(ett) jutni. 

Előzmény: sörösgigant (428781)
manhattani Creative Commons License 2016.05.23 0 0 428782

Amikor Gaskót elküldték (?), állítólag azt mormolta: "Szakadjon rátok a tető..."

Előzmény: CsP50k (428778)
sörösgigant Creative Commons License 2016.05.23 0 2 428781

79 ősszel még ugyan úgy nézett ki minden mint előtte....

 

80 kora tavasszal álltak neki a mai Üzemi épület építésének. A Mechwart mögött, elkezdték a földmunkákat ami először egy nagy gödör lett teli vízzel. Valaki kiugrott a kerítésen, egy elszállt labda után és pocsolynak nézte a tavat amiben szépen el is merült , szerencsére ideiglenesen. A labda meglett..-:)

Talán a 80-as nyári szünet utánra zárták be a Rimaszombati utca és a Gellért plébánia között a régi aluljárót. Helyette felette egy ideiglenes felüljárót építettek...

Valamikor 80 őszén (?) álltak neki a régi alacsony szélesperonok között a mai "régi"aluljáró lépcsőaknáknak. Akkor még nem volt kész a Délibe a villamosítás, mert az esti Komárom-Győr felől érkező személy ott vágott a tömeg által a sínek közé lökött férfit , aki sajnos percek alatt kiszenvedett...

A régi A, B peronok amúgy sokáig megvoltak a régi formájukban. 

A C peron talán 82 tavaszra készült el. Az egyik oszlop+ tetőelem beszerelés előtt hatalmas csikorgás-robaj következtében el is dőlt, a diáktársaim nagy-nagy gyönyörűségére...

 

Érdekes, a 40-es, 30-as vonal akkoriban a ma már lepusztult emeletes házakhoz jóval közelebb húzódtak. 81 környékén Klf és a Kamaraerdőbe vezető villamos felüljárója között kb félúton volt a 3 vágányban egy törés, ívkorrekció v. mi a rosseb...

Az 1-es vonal bekanyarodása az 1-es oldalon nagyjából ott volt ahol most csak talán beljebb csatlakozott be az állomásra, mivel az állomás azon vége keletebbre helyezkedett el, mint ahogy a képen is látható....

 

Az átbújtatott 1-es vonal a 2-es oldalon az talán még a Déli villamosítása után készült el, erre nem emlékszem. Arra viszont igen, ahogy épült a mostani műtárgy, hatalmas földmunkával. A Délibe menet a vasút kétszer is súrolta az M1-7 bevezető szakaszát, a mai helyen az irodaháznál, illetve ahol az a Bh kocsi áll ami valami autókereskedéshez tartozott...

Igaz, akkor magasabban vezetett a vonal, erős emelkedőben akkor is, kb ahol most a kihúzó van...

 

A "bújtatás"  mikor lett átadva, az passz..Régen volt..-:(

 

A mai "régi" aluljáró az talán akkorra lett átadva, mikor az elsőnek elkészült C peront beüzemelték, és az ideiglenes felüljáró is talán akkor lett megszüntetve...

Talán 83 nyarára készült el teljesen, a bő 10 évvel ezelőtti állapotra az állomás, mert 83 szeptemberben már utaztam mint III. "Láblógató" kadétként, és a balatoni vonatokkal az A vágányokon már 80-al porolhattunk be, kifelé is, Igaz a dieselek, a legjobbak sem tudtak párosban ott 60km/h-nál az akkori testes vonatokkal...

 

 

Lényeg a lényeg: 79-ben még a régi, 83-ban a bő 10 évvel ezelőtti, akkor vadonat új állapotába volt Kelenföld, A, B, C, peronokkal, a mai régi aluljáróval....

Az évszámok lehet falsok egy kicsit közen, mert elég nehéz már visszaemlékezni, hogy pontosan mi.mikor történt....

 

 

 

 

Előzmény: Hamster (428780)
Hamster Creative Commons License 2016.05.23 0 0 428780

Nézegettem a fortepanon pár Kelenföld környéki képet. Lehet, hogy már kérdezősködtem itt erről sok éve, de nem rémlik, mi volt a végeredmény, hogy mikor épült át a Kelenföldi pu, mikor készült el a mai bújtatásos elágazás Fradi felé, mi értelme van utóbbinak, ha csak egyik oldalról járják közbe :), illetve mikor adták át a ma már réginek mondott aluljárót? Azt tudom, hogy gyerekkoromban nézegettük apuval az építkezést, használtuk a régi sorompós átkelőhelyet az Andor utcánál, illetve átmentünk a frissen átadott aluljárón, de mindez 1978 és 84 közt bármikor lehetett, semmi konkrét időpontos emlékem nincs...

 

Az Oszt(y)apenkó környéke a hetvenes években

Jó másfél-két éve nem néztem rá a Fortepan ra , úgyhogy amikor nemrég mégis megtettem, egyből ott is ragadtam előtte. Mivel a számomra kimaradt képeket sorban végignézni nagyjából lehetetlen lenne, címszavakra, helyekre kerestem rá, így kerültem a mostanában átépült Oszt[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

schlumberger Creative Commons License 2016.05.23 0 0 428779

Akkor majd átmegyek a vonat túlsó oldalára... Hihetetlen...

Előzmény: CsP50k (428778)
CsP50k Creative Commons License 2016.05.23 0 0 428778

Ó, nem olyan vészes: azt mondták, ha dől, az utca felé dől...

Előzmény: schlumberger (428777)
schlumberger Creative Commons License 2016.05.23 0 0 428777
nazareth Creative Commons License 2016.05.23 0 0 428776

Na akkor mégse nyissak új topikot a témának? :)

Előzmény: haha 1970 (428775)
haha 1970 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 428775

Már müködik,(jött az email is róla)és vissza is jeleztem a szolgáltató zrt felé!

Előzmény: ki1954 (428774)
ki1954 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 428774

Én is írtam a Mávdirektre, hátha válaszolnak valakinek.

Előzmény: haha 1970 (428773)
haha 1970 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 428773

Megnyugtam hogy nem nálam van a hiba,egyébként jeleztem a "máv-szolgáltató zrt") felé irásban szombaton,ma felhivtam is öket a következő választ kaptam " külső embertől ök észrevételt nem vesznek fel jelezzem a máv-direktt felé,na most itt tartok hogy jeleztem és várom a válaszukat!

Előzmény: ki1954 (428770)
M62-116 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 428772

Sziasztok!

Egy talán hiánypótló projektben szeretném a segítségeteket kérni. Elindítottam egy blogot, mely a Magyarországon megrendezésre kerülő vasútmodell kiállításokat szedi össze, így könnyebb követni, hova menjen az ember, ha épp kiállítást akar látogatni. A blog címe:

http://modellkiallitas.blog.hu/

Arra kérnélek titeket, hogy amennyiben tudtok a közeljövőben kiállításról, azt ide válaszba, vagy a honlapon lévő email címre küldjétek el nekem. A projekt nonprofit, bármilyen vasútmodell kiállítást szívesen látok.

Segítségeteket előre köszönöm

ki1954 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 428771

Ezen a fórumon ajánlott linkről:  https://apkpure.com/vonatinf%C3%B3/hu.mavszk.vonatinfo 

töltöttem le, akkor is ezt írja ki: a vonatinfo sajnos leállt. LG mobil telefonom van.

ki1954 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 428770

Aki tud segítsen. A vonatinfo androidos alkalmazást használnám mobil telefonon.

Minden indításnál ezt írja ki: A vonatinfo sajnos leállt. Mi lehet az oka? -  így használhatatlan.

M63 010 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 428769

Mennyit keres egy svájci vasutas?

 

Itt egy svájci magánvasút kollektív szerződése!

 

http://gav.arbeitsrechtler.ch/SOB_GAV-Anhang_2011_A2011.pdf

 

Itt minden benne van! Nem árt németül tudni hozzá! :)

r1232 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 428768

Nem Samsung függő. Nekem is volt ilyen probléma, a google szolgáltatásokban kellett valamit frissíteni.

Előzmény: oldmumus_v.2 (428758)
rm40 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 428767
jwkllr Creative Commons License 2016.05.22 0 0 428766
jwkllr Creative Commons License 2016.05.22 0 0 428765

Te kis naiv...

Szerinted a szolgáltatót érdekli, ha másoknál minden ok? Max a válaszában: Hiba az Ön készülékében van.

Előzmény: haha 1970 (428764)
haha 1970 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 428764

Probáltam ahogy irtad de sajnos ugyanaz a helyzet!Remélem a Szolgáltató zrt azért majd ir valamit!Mégegyszer is köszönöm hogy probáltál segiteni,szép napot kivánok neked!

Előzmény: oldmumus_v.2 (428762)
smith Creative Commons License 2016.05.22 0 0 428763

OFF

Semmi köze a telefonmárkához vagy Android verzióhoz, Acer tableten pont úgy leáll.

Előzmény: oldmumus_v.2 (428758)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 428762

Igen, normális, mert a cache azaz az egyéb adatok is bent vannak. Alap méret + ezen adatok = több mint amit a telepítéskor letöltesz.
Bocs, de ennyit tudtam segíteni most tekerek tovább.

Előzmény: haha 1970 (428760)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 428761

Nem "ellenszolgáltatást" várok el, csak tapasztalataimat írom meg és esetleg más fórumtársnak is segíthet. Tehát nem független telefonod és nem Samsungod van, akkor:
Alkalmazás cache törlés és eltávolítás. Majd a 428753. hsz. megadott linkről a letöltés és telepítés. Ha ezzel sem megy, akkor a telefonon sosem fog futni. Ha viszont megy, akkor lépésenként frissítsd és nézd meg milyen feltételeket/beállításokat akar a frissítéskor. Írd fel minden verziónál. Ha egyszer majd hibára fut, akkor már lehet sejteni mitől is...?!

Előzmény: haha 1970 (428759)
haha 1970 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 428760

Sajnos elég buta vagyok ezekhez a dolgokhoz ezért elöre is bocsánat csak egy érdekesség amikor letöltöm 8.76 MB,amikor törlöm az alkalmazások közül akkor meg15.57 MB,ez normális? Egészen a tegnapi napig rendesen müködött,csak tegnap vissza lettek állitva a gyári adatok és azóta nem müködik!

Előzmény: oldmumus_v.2 (428758)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!