Na ja, városban az ember bicajozik. De a vidékről bejáróknak sokszor szívás ez. Régen sok múlott a vezénylők jó- vagy rosszindulatán. Ha ki akart szúrni a vidékiekkel, akkor 23 órakor tették le a lantot, az utolsó vonatok meg addig mind elmentek. Persze sokszor csinálták "okosban", főleg a terheseknél, hogy elébeüldték a leváltót, így még át tudott szállni a saját vonatára.
Gyárban is 12 óráztunk , vasúton pont azok a szolik jobbak amik 12 órásak. IGy kevesebbszer kell bejönni. Pont 8 óra körülinél havi 20 szor bejönni az a fárasztó ugyanis a munkába utazás a sok.
Hajnali kezdésekkel van baj, oda nincs egyeseknek a többségnek tömegközlekedés pl.
A múlt héten megkezdett 1955-ös magyar járműipari sétánkat ma folytatjuk. Látogatás a Ganz gyárban, ahol a "Világhírű magyar motorvonatok" készülnek
[...] Bővebben!Tovább »
Akit érdekel egy szép személykocsi, az nézze meg a képet! Dupla feljáróajtós, hattyúnyakas forgóvázas. Még az is lehet, hogy egy átépített német kocsi, de valahogy olyan furcsa így.
Nem kell pl. egy okmányirodai ügyintézéshez, autószervizhez stb. szabit kivenni, elkéredzkedni vagy ellógni a melóhelyről. Jó kis négyes túr... munkahely nem kocsma, hogy reggeltől estig ott üljön az ember :-).
ha szegény kereskedelmi dolgozóknak nem szabad vasárnap melózni, akkor a vasutasoknak/mentősöknek/eü.dolgozóknak/tűzoltóknak/rendvédelmieknek/stb. miért kell?
Kerékpárjegy vásárolható otthoni jegynyomtatással. Ha nem menetjeggyel egyidőben vásárolja a kerékpárjegyet, akkor a megszemélyesítésnél annak a nevét kell megadni, aki a kerékpárral együtt utazik.
A vödrös hölgyet nem irigylem, de szegény ER1-224 is látott már ezt-azt életében. 1962-ben gyártották, 1986-ig a moszkvai elővárosi forgalomban vett részt, tízrészes konfigurációban (valószínűleg betét- vagy szárnyvonali járatokat csinált, mert az erősebb irányokról a 80-as évekre az ER1-esek már kikoptak). Aztán átadták Ukrajnába, Zaporozsjéba. Útközben sikerült összetörni az egyik vezetőállásos kocsiját, a 09-est (22409), ígyhát az ER2-578 01-ese ugrott be helyette, 22409-esként. A vezetőállás nélküli (közbenső) kocsikat az ER2 stílusában alkalmassá tették (úgy-ahogy) az alacsonyperonos üzemre. (Eredeti állapotában az ER1-esnek nem voltak feljárólépcsői, olyan volt, mint egy metrókocsi ebben a tekintetben - mivel Moszkva és Pétervár magasperonos megállóira méretezték. Úgyhogy a nénike a vödörrel sem ért volna semmit...) 2006-ban a másik vezérlőkocsinak (22401) is annyi lett, és helyette beugrott ER2-843 egyik feje. Szóval a 224-esnek már csak a közepe eredeti (leszámítva a feljáróajtó átalakítást, illetve erősen valószínű, hogy még a moszkvai időkben kibelezték, és leginkább ER2 villamos berendezéseket kapott).
Egy kis carszkojeszelói: siklás a legjobbkor, a legjobb helyen (rzd-partner.ru, tverigrad.ru alapján)
Tegnap 19:32-kor az Októberi Vasút Tver állomásáról üzemi vonat indult Himki állomásra. Mozdonyként a jó öreg VL10-634 szerepelt - már megint nem találtak kisebbet -, de nem sokáig, mert elérve a váltókörzetet, mindkét szekció siklott egy angolváltón, plusz a vonat első kocsija (pőre) sem bírt megmaradni a síneken. Sérült a pálya és a felsővezeték, egyik átmenő fővágány űrszelvénye sem volt biztosítva. Egészen ma reggel 7:30-ig szenvedtek a gép pályára emelésével. Egyes távolsági vonatok 3-6 órás késéseket szenvedtek. A két reggeli Tver-Moszkva városközi expresszt lemondták, valamint egy ideig az elővárosi vonatok sem indultak. Jókora embertömeg gyűlt össze az állomáson. Voltak, akik megpróbáltak a késve, de legalább közlekedő távolsági vonatokra jegyet váltani: persze a hálókocsik hamar megteltek, a jegyek elfogytak. Élelmes taxisok vetették be magukat, 500-1500 rubelért hordták a hoppon maradt utasokat Klin állomásra, ahonnan már jártak a moszkvai elővárosik. Ma délutánra sikerült felvenni mindkét átmenőn a forgalmat. Az esetet az ügyészség vizsgálja. Néhány kép itt, többek között arról, hogy mit csinál a 65 kilós, felületi edzett sínnel a VL10, ha útban van neki.
...mindeközben jócskán délebbre és nyugatabbra, az Ukrán Vasút (UZ) ügyvezető elnöke, Makszim Blank, csendesen bejelentette a vasúttársaság technikai csődjét.