Keresés

Részletes keresés

attus germanicus Creative Commons License 2015.05.14 0 0 419677

 

;-)

kristoof Creative Commons License 2015.05.14 0 0 419676
M63 010 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 419675

Na ja, városban az ember bicajozik. De a vidékről bejáróknak sokszor szívás ez. Régen sok múlott a vezénylők jó- vagy rosszindulatán. Ha ki akart szúrni a vidékiekkel, akkor 23 órakor tették le a lantot, az utolsó vonatok meg addig mind elmentek. Persze sokszor csinálták "okosban", főleg a terheseknél, hogy elébeüldték a leváltót, így még át tudott szállni a saját vonatára.

Előzmény: Törölt nick (419669)
keszekusza76 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 419674
paca664 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 419673

Első fajátjú = Amfleet. Igen, azok.

Előzmény: GOLAZ111 (419668)
_nyunyuka Creative Commons License 2015.05.14 0 0 419672

Nem a jegyrendszer lesz egységes, csak a virtuális pénztárpult. 

Előzmény: siófoki35 (419671)
siófoki35 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 419671

hány éve mondogatják ezt... :D

Előzmény: trizs77 (419670)
trizs77 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 419670
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.14 0 0 419669

Gyárban is 12 óráztunk , vasúton pont azok a szolik jobbak amik 12 órásak. IGy kevesebbszer kell bejönni. Pont 8 óra körülinél havi 20 szor bejönni az a fárasztó ugyanis a munkába utazás a sok.

 

Hajnali kezdésekkel van baj, oda nincs egyeseknek a többségnek tömegközlekedés pl.

Előzmény: Törölt nick (419646)
GOLAZ111 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 419668

Ennyit a kamerás megfigyelésről.

 

Létezik, hogy ezek még az első fajtájú AMTRAK vagonok? Mert a felső elég csúnyán nekiment valaminek, de többi egészen jól bírta.

 

Előzmény: trizs77 (419667)
trizs77 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 419667
cs1014 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 419666

Ezt a diafilmet kaptam az idei születésnapomra. Hatalmas!

Előzmény: Snake-Mojzi (419665)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2015.05.14 0 0 419665

Régi magyar diafilmek 19. - Magyar motorvonatok

A múlt héten megkezdett 1955-ös magyar járműipari sétánkat ma folytatjuk. Látogatás a Ganz gyárban, ahol a "Világhírű magyar motorvonatok" készülnek [...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

GOLAZ111 Creative Commons License 2015.05.13 0 0 419664

Akit érdekel egy szép személykocsi, az nézze meg a képet! Dupla feljáróajtós, hattyúnyakas forgóvázas. Még az is lehet, hogy egy átépített német kocsi, de valahogy olyan furcsa így.

Előzmény: M63 010 (419662)
M63 010 Creative Commons License 2015.05.13 0 0 419663
Előzmény: trizs77 (419658)
M63 010 Creative Commons License 2015.05.13 0 0 419662
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.13 0 0 419661

Kispestről indult a menet. 

Előzmény: trizs77 (419658)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.13 0 0 419660

Ez jutott. Ez volt a vasút mellett elő parasztnak :-)

Előzmény: ajm (419659)
ajm Creative Commons License 2015.05.13 0 0 419659

A felhagyott Kőbánya Hízlaló állomáson is szoktak kecskét legeltetni, bent Budapest közepén:-D 

Igaz, azok nem vasúti mekegők, de szép, alpesi barna fajtának néznek ki, ellentétben az unalmas, fehér ÖBB-s jószágokkal:-)

Előzmény: Törölt nick (419647)
trizs77 Creative Commons License 2015.05.13 0 0 419658

Nosztalgia MD motorkocsi most vontat 2 db, kis cseh(szlovák) tolató mozdony a sütibe.

 

 

István Gyuri Creative Commons License 2015.05.13 0 0 419657

csepi83: bug vagy feature?

Lepróbáltam. Budapesten belüli jegynél nem működik ("egységes budapesti tarifa" van), más viszonylatnál (Miskolc-Sajóecseg) igen...

Előzmény: csepi83 (419652)
1047 005-2 Creative Commons License 2015.05.13 0 0 419656

A része,de nem jelent a (nem) léte vonatszámváltozást.

Előzmény: _Nyuszi (419635)
_nyunyuka Creative Commons License 2015.05.13 0 0 419655

Szintén!

 

Nem kell pl. egy okmányirodai ügyintézéshez, autószervizhez stb. szabit kivenni, elkéredzkedni vagy ellógni a melóhelyről. Jó kis négyes túr... munkahely nem kocsma, hogy reggeltől estig ott üljön az ember :-).

Előzmény: cs1014 (419653)
cs1014 Creative Commons License 2015.05.13 0 0 419654

Ja, egy aprósággal kiegészítve:

ha szegény kereskedelmi dolgozóknak nem szabad vasárnap melózni, akkor a vasutasoknak/mentősöknek/eü.dolgozóknak/tűzoltóknak/rendvédelmieknek/stb. miért kell?

És Karácsonykor? Meg szilvesterkor?

 

Álszent f..zság az egész, szót sem érdemel!

Előzmény: cs1014 (419653)
cs1014 Creative Commons License 2015.05.13 0 0 419653

Van: nyolcórázzon, akinek 6 anyja van.

Köszönöm, igen jól elvagyok a fordaszolgálatban!

Előzmény: Törölt nick (419646)
csepi83 Creative Commons License 2015.05.12 0 0 419652

Sziasztok!

máv-start-on szeretnék csak kerékpár jegyet venni 14km-re, és ezt az infót kapom:

Otthoni jegynyomtatás nem lehetséges
Részletek

   - az adott utazáshoz nem vehető igénybe az otthoni jegynyomtatás

ugyanakkor a GYIK-ben:

Kerékpárjegyet tudok otthoni jegynyomtatással vásárolni?

Kerékpárjegy vásárolható otthoni jegynyomtatással. Ha nem menetjeggyel egyidőben vásárolja a kerékpárjegyet, akkor a megszemélyesítésnél annak a nevét kell megadni, aki a kerékpárral együtt utazik.

bug vagy feature?

Törölt nick Creative Commons License 2015.05.12 0 0 419651

A vödrös néni ügyes volt, látszott, hogy nem először mássza meg a vonatot.

Előzmény: hmsoft (419650)
hmsoft Creative Commons License 2015.05.12 0 1 419650

A vödrös hölgyet nem irigylem, de szegény ER1-224 is látott már ezt-azt életében. 1962-ben gyártották, 1986-ig a moszkvai elővárosi forgalomban vett részt, tízrészes konfigurációban (valószínűleg betét- vagy szárnyvonali járatokat csinált, mert az erősebb irányokról a 80-as évekre az ER1-esek már kikoptak). Aztán átadták Ukrajnába, Zaporozsjéba. Útközben sikerült összetörni az egyik vezetőállásos kocsiját, a 09-est (22409), ígyhát az ER2-578 01-ese ugrott be helyette, 22409-esként. A vezetőállás nélküli (közbenső) kocsikat az ER2 stílusában alkalmassá tették (úgy-ahogy) az alacsonyperonos üzemre. (Eredeti állapotában az ER1-esnek nem voltak feljárólépcsői, olyan volt, mint egy metrókocsi ebben a tekintetben - mivel Moszkva és Pétervár magasperonos megállóira méretezték. Úgyhogy a nénike a vödörrel sem ért volna semmit...) 2006-ban a másik vezérlőkocsinak (22401) is annyi lett, és helyette beugrott ER2-843 egyik feje. Szóval a 224-esnek már csak a közepe eredeti (leszámítva a feljáróajtó átalakítást, illetve erősen valószínű, hogy még a moszkvai időkben kibelezték, és leginkább ER2 villamos berendezéseket kapott).

hm

Előzmény: Törölt nick (419649)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.12 0 0 419649

https://www.youtube.com/watch?v=LKDCQieXbDI

Előzmény: hmsoft (419648)
hmsoft Creative Commons License 2015.05.12 0 0 419648

Egy kis carszkojeszelói: siklás a legjobbkor, a legjobb helyen (rzd-partner.ru, tverigrad.ru alapján)

Tegnap 19:32-kor az Októberi Vasút Tver állomásáról üzemi vonat indult Himki állomásra. Mozdonyként a jó öreg VL10-634 szerepelt - már megint nem találtak kisebbet -, de nem sokáig, mert elérve a váltókörzetet, mindkét szekció siklott egy angolváltón, plusz a vonat első kocsija (pőre) sem bírt megmaradni a síneken. Sérült a pálya és a felsővezeték, egyik átmenő fővágány űrszelvénye sem volt biztosítva. Egészen ma reggel 7:30-ig szenvedtek a gép pályára emelésével. Egyes távolsági vonatok 3-6 órás késéseket szenvedtek. A két reggeli Tver-Moszkva városközi expresszt lemondták, valamint egy ideig az elővárosi vonatok sem indultak. Jókora embertömeg gyűlt össze az állomáson. Voltak, akik megpróbáltak a késve, de legalább közlekedő távolsági vonatokra jegyet váltani: persze a hálókocsik hamar megteltek, a jegyek elfogytak. Élelmes taxisok vetették be magukat, 500-1500 rubelért hordták a hoppon maradt utasokat Klin állomásra, ahonnan már jártak a moszkvai elővárosik. Ma délutánra sikerült felvenni mindkét átmenőn a forgalmat. Az esetet az ügyészség vizsgálja. Néhány kép itt, többek között arról, hogy mit csinál a 65 kilós, felületi edzett sínnel a VL10, ha útban van neki.

...mindeközben jócskán délebbre és nyugatabbra, az Ukrán Vasút (UZ) ügyvezető elnöke, Makszim Blank, csendesen bejelentette a vasúttársaság technikai csődjét.

hm

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!