Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 2015.04.06 0 0 418760

A Záhonyi nem menne el Keszthelyig? A nyomtatott menetrend szerint Keszthelyig megy.

Tavaly már a Záhony-Tapolca külön jött a 120a-n, most is így van benne a menetrendben.

Előzmény: Törölt nick (418759)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.06 0 0 418759

Miskolc-Keszthely;Sátoraljaújhely-Fonyód;Záhony-Balatonszentgyörgy(Tapolcai közvetlen vonatrésszel).Ez tervezet,ami még változhat!

Előzmény: VodkaTam (418758)
VodkaTam Creative Commons License 2015.04.06 0 0 418758

Tapolca-Miskolcra nem dob ki közvetlen vonatot, de Záhonyba tényleg van egy gyors jún. 20-tól. Igaz nekem személyvonat rémlett, de nem nagyon emlékszem már rá, ennyi tévedés simán benne van.

Előzmény: siófoki35 (418757)
siófoki35 Creative Commons License 2015.04.06 0 1 418757

Tapolca-Záhony vonat biztos van-volt, de mintha lett volna Tapolca-Miskolc is.

Előzmény: VodkaTam (418755)
VodkaTam Creative Commons License 2015.04.06 0 0 418756

Egyébként ennyi erővel a Balatontól a Velencei-tóhoz is megy vonat :) Mindenhol laknak emberek :)

Előzmény: manhattani (418754)
VodkaTam Creative Commons License 2015.04.06 0 0 418755

Furán hangzik, és lehet, hogy nem egészen oda vitte, de az tuti, hogy nem Bp. volt a végállomás.

Előzmény: manhattani (418754)
manhattani Creative Commons License 2015.04.06 0 0 418754

A Balaton északi partjára kirándulókat elvitte a Tisza-tóhoz kirándulni?

Előzmény: VodkaTam (418753)
VodkaTam Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418753

Ez biztos, hogy pár éve volt, de lehet, hogy nem egészen a Tisza-tóhoz, talán Füzesabony (Miskolc) felé. Arra emlékszem, hogy nem Bp. volt a végállomás, hanem bement, meg kijött, és továbbment keleti irányba, illetve, hogy direkt turistáknak volt, talán csak nyáron közlekedett.

Előzmény: zjakabfi (418752)
zjakabfi Creative Commons License 2015.04.05 0 1 418752

Északi partról emlékeim szerint Gyulára ment közvetlen vonat reggel, mai 979 vonalán, párja a Lőkösháza-Keleti-Tapolca-Celldömölk járat volt 1999-2000-ben.

80-asra, 108-asra nem emlékszem, hogy lett volna közvetlen vonat a 29-esről az elmúlt 15-16 évben.

 

Előzmény: VodkaTam (418751)
VodkaTam Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418751

Sziasztok!

 

Rémlik valami olyasmi járat, ami a Balaton északi partján ment végig, érintve Pestet, de továbbment a Tisza-tó felé. Valami turista járat féle volt, amolyan "bámészkodó vonat", elég hosszú menetidővel. Most viszont nem találom sehol. Álmodtam volna, vagy valóban létezik?

r1232 Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418750

Ettől függetlenül a jegyvizsgálók is szinte mindig a vágány vége felé közelítéskor jönnek be a táskájukért, némelyik kérdés nélkül nyúlkál a tárcsáért zavarva az embert a figyelésben. Nem azt mondom, hogy ebben az esetben ez történhetett.

Előzmény: M62-166 (418739)
r1232 Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418749

Vagy az is lehet, hogy nem várt okok miatt lett rövid idő múlva 20-as (a rövid relatív, mert nem pár hétről van szó, a kapirgálás előtt meg 10-es volt).

Előzmény: mcg (418732)
Nohabf Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418748

Sok volt nekik a húsvéti sonka .

Előzmény: M.T. (418747)
M.T. Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418747

Egy perce az M1 hiradóban:

 

Az érdeklődök felszállhattak a Nohab mozdonyra is , amiből már csak 6 üzemel az egész világon.

 

(Bocs, de véletlenül néztem)

hmsoft Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418746

Némileg behúsvétozott vasúti dolgozó...

 

hm

GOLAZ111 Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418745

Kínai hév vonatoknak örülnek Buenos Airesben

Amikor klasszikus, nagy metróhálózatokról beszélünk, akkor mindenkinek London, Párizs, New York, Moszkva netán Tokió jut eszébe, pedig van egy dél-amerikai város, ami legalább ekkora múlttal rendelkezik, több, mint 100 éves a metróhálózata, 1913-ban nyitották meg, úgy, hogy[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

 

Itt látható néhány kép az új és a régebbi járművekről:

 

 

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=943190&page=17

 

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=943190&page=18

 

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=943190&page=19

Törölt nick Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418744

Köszi a konkrét infot.

Előzmény: M62-166 (418741)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418743

Ha év elején volt az alagutas mizéria, érzésem szerint le lehetett volna zavarni pár kitérőcserét még közbeszerzéssel és pályások, esetleg más vágányzárak átszervezésével, akár az is vállalható lett volna, hogy két vagy három héttel később nyitják meg a pályaudvart. Most meg az lesz, hogy visszaszokik a nép a Délibe, aztán megint bezárják egy időre.

 

Egyébként a legtöbb kitérő - laikusként, a vonat csatogására és billegésére, illetve az alattuk rohadó talpfák állapotára alapozva elég szar állapotban van. Emlékeim szerint a személypályazdvar váltóköretének keleti felében tavaly vagy tavalyelőtt pár kitérőt cseréltek is betonaljasra.

Előzmény: mcg (418732)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2015.04.05 0 1 418742

Például úgy cseszhette el, hogy a szokásos 5-6 km/h-val csorgott a bak felé (utasként őrjítően lassan teszik meg a vonatok az utolsó 25 métert :) ), aztán a bakhoz közeledvén bármilyen külső, váratlan zavarforrás eltérítette a figyelmét arra a másfél másodpercre, amikor a kontrollert fékállásba kellett volna helyeznie. Sajnos előfordul az ilyesmi, megtört kétoldalt a burkolóelem, talán az ütköző mögött az energiaelnyelő egységek deformálódtak maradandóan, és valószínű megsérült a kapcsolókészülék is. Kijavíttatják majd, a lényeg, hogy sem a jármű szerkezete, sem az utasok nem sérültek meg.

Előzmény: M63 010 (418735)
M62-166 Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418741

12.

Előzmény: Törölt nick (418740)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418740

Bocs de szerintem ez nem csarnoki vágány,olyan 10-13 közötti lehet!

Előzmény: M63 010 (418735)
M62-166 Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418739

Főleg azért nem, mert nem a csarnokban van. 

Amúgy a mozdonyvezető is ember, és alkalmanként hibázik. Szerencsére senki nem sérült meg komolyabban, a többi a VBO dolga... 

Előzmény: M63 010 (418735)
pavarotti Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418738

:)

Előzmény: _Nyuszi (418736)
ajm Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418737

A csarnokban még csak nem is lehet a lehulló falevelekre vagy az eső miatt nyálkás sínekre fogni! Akkor hogy cseszte el a masiniszta?

 

Tudod a mozdonyvezetők átlagemberek, nem olyan szupermenek, mint te!

Az átlagemberek sajnos időnként elcsesznek valamit:-(

Előzmény: M63 010 (418735)
_Nyuszi Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418736

"Most látom csak, hogy szemből ment neki."

Kövezz meg, de én ennek örülök. Ha oldalról ment volna neki, az valóban érdekesebb lett volna, de több kérdés is felvetett volna. Szóval sztem jó az úgy, hogy szemből megy neki a jármű a baknak.

Előzmény: M63 010 (418735)
M63 010 Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418735

Most látom csak, hogy szemből ment neki. (Először nem ezt, hanem az indexes cikket olvastam, abban nem volt szó arról, hogy betolató vagy beérkező vonat volt.)

A csarnokban még csak nem is lehet a lehulló falevelekre vagy az eső miatt nyálkás sínekre fogni! Akkor hogy cseszte el a masiniszta?

 

Előzmény: M63 010 (418734)
M63 010 Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418734

Na ja, nem indul jól a húsvétja a balesetvizsgálóknak.

Hogy lehet ezt elcseszni? Tolatva ment be? Hány részes egység volt?

Előzmény: martinaxe7 (418733)
martinaxe7 Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418733
mcg Creative Commons License 2015.04.05 0 0 418732

az azért felvet pár kérdést, hogy miféle kapirgálásra megy el a pénz, amitől pár hét után újra 20-as lesz..:(

 

Kérdés, ha mos tényleg kicseréli, vajon közvetlenül mellette egy másik - nem cserélődőre - nem raknak-e ki majd pár hónap múlva 20-as lassújelet, mert akkor a mostani munkának se volt értelme...:(

Előzmény: Ashi Valkoinen (418724)
_Nyuszi Creative Commons License 2015.04.04 0 0 418731

Tudom, hogy mi kb. van a háttérben, meg hogy nem egyszerű ez, de ha nem tudnám, hihetném azt is, hogy a pályások csak akkor tudnak kitérőt cserélni, ha arra vágányzárt kell kérni és küzdeni a forgalommal, egyébként nem; mert csak és kizárólag ez a harc élteti őket.

 

Elnézést, minden érintettől, akár gépész, akár forgalmász, akár infrás, de tényleg úgy jön le, hogy akkor látnak neki, amikor megindul a forgalom. :)

Előzmény: r1232 (418729)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!