Keresés

Részletes keresés

r1232 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414484

Ja tényleg, az is, de azt én nem Nagytétényhez kötöttem.

Előzmény: koller andor (414413)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414483
Nálunk nem tilos telefonálni. Rendszeresen hívnak müszak közben a vonali diszpok, forgalmászok, mozdonyirányítók, stb. Ezért is van céges telefonunk.
Előzmény: manhattani (414481)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414482

Az egyértelmű, hogy ennek a vasútbiztonsághoz semmi köze.

Akik kitalálták, azokat nem nevezném agyatlannak. Bár nem ismerem az amerikai népet, de elképzelhetőnek tartom, hogy azért kell bennük kialakítani az állandó megfigyelés érzetét, mert ők sem agyatlanok.

Előzmény: cs1014 (414463)
manhattani Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414481

>Nincs olyan utasítás ami elöírja mit lehet és mit nem a vezetöálláson.

 

Rengeteg szabály van.

Amerikában egy szabály sok társaságnál biztosan van: nem szabad mobiltelefonálni. Több cégnél a földön kell hagyni a dolgozó mobilját.

 

Akik elaludtak a vezetőálláson, és nagy baleset lett, jobban jártak volna, vagy rosszabbul, ha megszólal a mozdonyrádió, hogy "Ébresztő, hé, mozog a mozdony!!"? Vagy ez alkotmányellenes?

Előzmény: Törölt nick (414478)
manhattani Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414480

Már Magyarországon is vannak kamerák, amelyek megállapítják, hogy bekapcsoltad-e a biztonsági öved, és ha nem, büntetés.

Ezt azért lehet, mert az ilyen kamerák nincsenek elég sűrűn, és a figyelés nem állandó? Ha sűrűn lennének, nem szabadna?

 

Alkotmányellenes, ha a munkaadó figyeli a dolgozót, hogy szabályosan dolgozik-e? Hűűha...

 

Előzmény: vrobee (414477)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414479

rádión rászólás, szolgálat végén kirúgás.

 

Szolgálat végén... milyen logikus gondolkodásra vall. Ha ezt én így előre tudom, szerinted kivárnám? Rögtön megállok, azt otthagyom a francba az egészet. Már csak azért is.

Előzmény: manhattani (414452)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414478
Nincs olyan utasítás ami elöírja mit lehet és mit nem a vezetöálláson. De ha valakinek az a dolga,hogy lessen, akkor lesz és szép lassan lexikon méretüre duzzad.
Ha a szemem nincs a pályán, sem tud sok gond lenni. ETCS L2 alatt nehéz hülyeséget csinálni.
Előzmény: manhattani (414476)
vrobee Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414477

Ebben szerencsére Európa és Amerika alapvetően más.

Nálunk általános szabályként szinte biztosan jogsértő lenne a munkavállalót állandó jelleggel bekamerázni*.

Nyilván van kivétel, ahol nyomós érv (biztonság stb.) felülírja az általános szabályt.

 

* sokak szerint ott is alkotmánysértő (vagyis alkotmánykiegészítés-sértő...), de ezt valahogy mostanában nem szokták komolyan venni.

Előzmény: manhattani (414476)
manhattani Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414476

Ha a munkaadód előírja, hogy ellenőrizni akarja, hogy folyamatosan a szabályoknak megfelelően dolgozol-e, akkor mit vethetsz ellene? Főleg, hogy a szabálytalan munkavégzés komoly baleset- és nagy anyagi kár veszéllyel jár, ami nem csak téged veszélyeztet, és nem a te károd.

 

Amerikában az egyik szakszervezet (brotherhood) pert is indított annak kimondásáért, hogy ez beleavatkozás "a privát zónájukba". A bíróság kimondta, hogy a munkahelyen nincs privát zóna.

 

A vécén azt csinálsz, amit akarsz, abból nem lesz baj, ha a szemed nincs a pályán. De a vezetőálláson nem.

Előzmény: Törölt nick (414472)
manhattani Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414475

Azt írtad, hogy nincs jogosítványod.

Előzmény: v_peti (414473)
v_peti Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414474

Igaz, mozdonyt könnyebb vezetni. :) Csak a "KRESZ"-könyv vastagabb.

 

Előzmény: v_peti (414473)
v_peti Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414473

Miből gondolod?

Előzmény: manhattani (414465)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414472

Biztosan van aki mindig hülye, de nekem mi közöm hozzájuk?

Én nem akarok olyan helyen dolgozni, ahol valaki lesi, hogy mit csinálok. Nem azért, mert nem tudok kulturáltan viselkedni, hanem mert senkinek semmi köze hozzá...

Szarni sem akarok a WC-n úgy hogy lesik, dolgozni sem akarok úgy, meg még aludni sem. Az utcán nem zavar, ott nem egyedül vagyok...

Előzmény: manhattani (414470)
manhattani Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414471

AGályaőrön szétrõhõgtem magam :-)

Előzmény: GOLAZ111 (414466)
manhattani Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414470

Van, aki kamera nélkül is kulturáltan viselkedik.

Előzmény: Törölt nick (414469)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414469

Te olyan helyen dolgozol, ahol egy kamera van rád szegezve? Az utcán nem zavar, mert azt senki nem vizsgálgatja, csak baj esetén. Senkit nem zavar, ha olvasok, telefonálok, a tökömet vakarom, stb....

Előzmény: manhattani (414460)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414468

10-böl 9 vasúti átjáró ilyen, hogy 30-nál gyorsabban nem okos dolog rajt átmenni. Emlékszem még korábbról, hogy volt egy vasúti átjáró, ahol sokat bandáztunk sráckorunkban, mert kb minden huszadik-harmincadik autó ami áttépett rajt, az akkorát szikrázott mint korábban az F1-es autók. Ök voltak a nem helyiek :-)

Előzmény: v_peti (414459)
manhattani Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414467

Azt már nem tudom, biztos ott nyaraltak, vagy ott kémkedtek.

Előzmény: GOLAZ111 (414466)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414466

És mit keresett arra egy diplomáciai mentességet élvező család? Akkoriban ott nem volt más, mint szénbányák és mccarthyzmus.

 

A Pályaőrről pedig később Gályaőr címen írt.

 

 

 

Előzmény: manhattani (414458)
manhattani Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414465

Jobb is, hogy nem veszel, nem tudnád hazavinni az autószalonbôl.

Előzmény: v_peti (414462)
cs1014 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414464

A minimális biztosítás az andráskereszt.

Bár pl. Ausztriában a technikai biztosítás nélküli átjárókat záros határidőn belül felszámolják. Vagy megszűnnek, vagy kapnak fénysorompót. Addig meg létrehoztak egy vicces jelzőt a vasúton, a neve "EK Sicht". Három táblából áll, ha az elsőtl nem látszik a második, akkor dudálni kell, és a harmadik táblától az átjáróig a második táblán előjelzett sebességgel szabad csak haladni. Jó, mi? :-) 

Előzmény: GOLAZ111 (414455)
cs1014 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414463

Ez úgy, ahogy van, nonsense!

Ki figyeli mindezt? Aki figyeli, az nem ír sms-t? Vagy őt is figyeli valaki?

Tiszta amerikai agyatlanság, a Nagy Zestvér figyel!

Ahelyett, hogy tennének rendes vb-t a gépekre, pályára, stb.

Előzmény: GOLAZ111 (414454)
v_peti Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414462

Nem is vennék Audit. A buszon meg már nehéz csajozni, sőt a vonaton is. Ugyanis a 90%-uk mp3-lejátszót hallgat. Bár az utóbbi időkben volt pár eset, amikor jól eldumáltam a csajokkal. De akkor meg egyéb akadályok jönnek (pl. túl fiatal, bár 18 megvan), vagy nyelvi nehézségek (nem tud magyarul, én meg csak alig beszélek angolul). Na szóval a vonatos csajozás sem egyszerű.

 

 

Előzmény: GOLAZ111 (414456)
manhattani Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414461

Estél már el 100%-os kerékpárral?:-)

Előzmény: 1047 005-2 (414434)
manhattani Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414460

Aki szabályosan és jól dolgozik, azt miért zavarná a kamera?

Az utcai kamerák ellen kik tiltakoznak?:-)

Előzmény: Törölt nick (414453)
v_peti Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414459

A sok elbambuló ellen, az átjáró előtt 20 méterrel egy olyan fekvőrendőr, vagy macskakő kellene, ami 30 km-es sebesség felett megdobja a kocsit, így mindenki kénytelen lenne lelassítani, és az alvó kamionos meg felriadna.

Előzmény: cs1014 (414422)
manhattani Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414458

Nem rossz váltó volt, valaki átállította, aki diplomáciai mentességet élvező család tagja volt. A családot kiutasították az USÁból. (Tudom, mert egy jótollú szerző írt erről a Pályaőrbe.) :-)

Előzmény: GOLAZ111 (414457)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414457

Az uzsonnásdobozos baleset nem Kanadában volt?

 

 

 

 

 

Volt egy olyan baleset is a New York - Ontario - Western vasúton, hogy agyamat eldobom. Egy rossz váltó miatt egy tehervonat leesett egy szénrakodó végén. A képen is látszik, hogy, hogy a mozdony nem borult fel. A mozdonyszemélyzet megsérült, de gyógyulásuk után kaptak egy plakettet ami a balesetet szenvedett mozdonyból készült. És még vacsizni is meghívták őket. Sajnos a cég nem sokkal később tönkrement.

Előzmény: cs1014 (414423)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414456

Peti, elárulok egy titkot. Az Audi még erre sem jó. A busz, az igen.

Előzmény: v_peti (414446)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414455

Ja, sok országban van. Csak ott az út mindkét oldalán van lámpa és ez a minimális biztosítás.

Előzmény: cs1014 (414433)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!