Keresés

Részletes keresés

schlumbergerrrr Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413409

Ez a halberstadti kocsi adata  ABy(ee) 31-55 sorozatú kocsik

Előzmény: schlumbergerrrr (413408)
schlumbergerrrr Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413408

Férőhelyként az ülőhelyek számát adják meg.

 

Nem mindeniknél: Férőhely:25/46 fő

Ez azt jelenti, hogy 25 ülő, 46 álló utas?

Előzmény: trizs77 (413407)
trizs77 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413407

Férőhelyként az ülőhelyek számát adják meg.

Ok.

 

Ez igaz ?

A műszaki vizsgán is ezt adják meg ?

 

 

Előzmény: schlumbergerrrr (413405)
trizs77 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413406

Vagy mi a f.sznak kell neked ezt tudni???

 

------------------

 

vasutas stílus, 2014.

 

 

schlumbergerrrr Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413405

http://www.mav-start.hu/mavstart/jarmuveink.php?mid=147c3eeb06874a

 

Itt van némi adat a kocsik befogadóképességéről

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413404

Te tényleg ilyen vagy, vagy szórakozol a társasággal?

 

"Ki látja a jármű leírást ?" -Akinek dolga van vele, pl a Vonatszemélyzet

 "Utas látja ?"                  -Mi köze hozzá?

 "Jegyvizsgáló látja ?"      -Kiragasztva nem, mert nincs rá szüksége. A munkaadója megbízik benn, hogy jól felkészült és jól el tudja látni a feladatát...

 "Pénztáros látja ?"          -Ezt nem tudom, de amennyiben az a dolga, hogy tudja, akkor tudja is.

 "Miért titkos ez ?"          -Szerintem nem titkos, akit nagyon érdekel, biztosan utána tud járni. De alapvetően senkinek semmi köze hozzá és sokra nem is megy az információval. Te mint utas, végig akarod számolni egy RJ -ben az álló és ülő utasok számát? Vagy mi a f.sznak kell neked ezt tudni???

Előzmény: trizs77 (413401)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413403

Előzmény: trizs77 (413399)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413402

Annyira csak nem hülyék, hogy ne tudják fejből, vagy ne tudják elolvasni a telefonjukból, stb.

Előzmény: _Nyuszi (413398)
trizs77 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413401

Ki látja a jármű leírást ?

 

 - Utas látja ?

 - Jegyvizsgáló látja ?

 - Pénztáros látja ?

 

Miért titkos ez ?

 

 

Előzmény: cs1014 (413400)
cs1014 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413400

A jármű leírásában meg van adva a szállítható személyek száma. Ez elég.

Előzmény: trizs77 (413399)
trizs77 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413399

Miért lenne kimatricázva? Kinek?

 

----------------

 

A buszban kinek van kimatricázva ?

 

 

Előzmény: Törölt nick (413397)
_Nyuszi Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413398

Hát az osztrák jegyvizsgálónak! :)

Előzmény: Törölt nick (413397)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413397

Miért lenne kimatricázva? Kinek?

Előzmény: trizs77 (413396)
trizs77 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413396

Az ÖBB-t is megkerestük az ügyben, akik azt válaszolták, hogy a vonattal nem az volt a baj, hogy állnak rajta. A járművekre meg van határozva az ülő- és állóhelyek száma, ezt lépték túl

Látom lelki szemeim előtt, hogyan számolta ki a túllépést az osztrák jv.: - Na kérem, álljon fel az, akinek nem jutott ülőhely!

 

--------------------

 

Vasúti vagonokban is ki van matricázva (mint a buszokban) a szállítható személyek száma ?

 - külön ülőhelyre megadva,

 - külön állóhelyre megadva ?

vrobee Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413395

Kissé torzulnak az állítások... több rétege van a problémának szerintem.

1) nyilván a legjobb az utasnak, ha a vasút akármilyen, bármikor felmerülő igénynek meg tud felelni. Ez adott esetben gazdasági korlátokba ütközhet - a vasút finanszírozóinak (utasok+adófizetők) nem feltétlenül tetszik, ha mondjuk áll tartalékban egész évben egy szerelvény két nap bevethetőség miatt, vagy ha minden vonat mindig egy kocsival/egységgel hosszabb annál, amit a kényelmes kihasználtság indokol, csak azért, hogy nehogy esetleg valaki álljon vagy lemaradjon. Mindenesetre a meglévő keretek között megfelelő járműgazdálkodással nem ártana az ilyen igények kezelésére törekedni. Konkrétan arra gondolok, hogy az ilyen ünnepnapokon a fővonalakon extrém zsúfoltság tud lenni, miközben a mellékvonalakon sokszor a szokásos kényelemben lehet utazni, és ez arra utal, hogy a cégen belül sem tökéletes az eszközök elosztása.

2) amennyiben 1-es nem működik, feltétlenül gondoskodni kell arról, hogy az utas előre tudja, mi vár rá. Lehet, hogy ez neked nem fontos, de ha tudnak rá készülni, akkor sokan megtennék - például a programjuk áttervezésével - inkább, mint hogy lemaradjanak vagy félúton kirakják őket a vonatból. Ez utóbbiaknak nem volna szabad előfordulniuk tömegesen, ha előre látható a probléma.

Előzmény: orangutan (413393)
aruzsi Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413394

Á, dehogy! ;-)

(De azért nagyon jó!)  :-D

 

Rávitték a mérlegre és kiderült, hogy tengelytúlterhelt lett. :-D

Előzmény: hmsoft (413373)
orangutan Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413393

Ezek szerint mindenki Hegyeshalomban szállt fel.

 

Már Kelenföldön sem fértek fel. De ez állítólag normális, csak az utasokban van a hiba, akiknek inkább máskor, vagy máshová kellene utazniuk, amerre éppen a vasút biztosítja a megfelelö kapacitást.

Előzmény: 1047 005-2 (413374)
pavarotti Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413392

Na, hazajöttünk Prágából:)

Mégegyszer mindenkinek köszi a segítséget, 23-n kifelé gond nélkül -0-val érkeztünk Breclav-ba így kényelmesen elértük a kicsit késő Vindobonát, ahol az egyik első kocsiban utaztunk tovább. Mindkét esetben bőven volt hely az első vagonokban.

Hazafelé izgalmas volt:)

11.39, Berlinből jön... a peron zsúfolásig tele... kis késés, és bár nem néztem utána az összeállításnak, szerencsére feltűnt két feltehetőleg rátolásra várakozó CZ kocsi a szomszéd vágányon. Ettől függetlenül, mivel bizonytalanra nem fogadunk családostul, a vonat megérkezésekor egyik elsőként felszálltunk a START (új irány szerinti) utolsó előtti kocsiájába.. de hiába, lényegében minden hely foglaltnak bizonyult. Ahogy nőtt a tömeg, emelkedett a hangulat, rövid közjátékok, tolakodás után előbb egyedül aztán családostul előre/visszarohantunk a közben valóban rátolt CZ kocsikhoz, ahol - köszönhetően egy kedves magyar párosnak, akik tartották a helyet - végül kényelmesen (amennyire a rohadék fix karfáktól lehet:), 4-es ülésben utazhattunk haza.

Érdekességek:

 - Habár a 2 új vagonban nem volt egy álló utas sem, sőt maradt elvétve egy-egy szabad hely, a START vagonokban végig maradt olyan szintű zsúfoltság, hogy jól megérdemelt kávéig nem lehetett eljutni a "menekülttáboron" át az étkezőbe..

 - 3nyelvű bemondás végig kivéve START..

 - valamiért csak a START bemondása recseg, biztosan addigra széjjelrázódtak a hangszórók..

 

 

v_peti Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413391

Szerintem már számítógéppel is ki lehet azt olvasni. (terhelés alapján méri, ha van benne ilyen műszer).

Előzmény: hmsoft (413373)
chicagoi Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413390

Nem, mert te honnan tudod,  hogy  1000 milliárd áll rendelkezésre a pályaépítésekre ?

Előzmény: Rangun (413363)
chicagoi Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413389

Szerintem inkább átcsoportosítani.

Vannak területek ahol az IC -k is félig üresen  közlekednek.

Szerintem a mostani vezetésnek a MÁV is túl nagy.

Az is érdekes, hogy már hány éve  épül a Szajol -Püspökladányi  vonal 3x-os áron.

/ na és még Debrecenig  és Záhonyig is lesz  kevés távolság. /

Előzmény: Rangun (413361)
keszekusza76 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413388

Van közte elég idő még Kökin érkezésben is,

de Cegléden pont miatta engedi előre nyáron szom-vas a szegedi ic-gyorsot.

(nk-i Köki helyett Cegléden vár:)

Ezért kell a Startnak más menetvonalon és vonatszámban közlekedtetni egy nk.-i vonatot:)))(sz.r siófoki idényvonat miatt)

Előzmény: Abymot (413386)
Abymot Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413387

Szolnokról 2537 (jelenlegi 2869) idejében fog indulni... helyett: Ceglédről 2537 (jelenlegi 2869) idejében fog indulni...

Előzmény: Abymot (413386)
Abymot Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413386

Hát ez tényleg érdekes. Szolnok-Siófok között a német kereső mutat egy másik, nem minden nap közlekedő vonatot, ami Ferihegy-Köki között azonos menetvonalon fog menni:

 

Fahrtinformationen

D 16707

(Fahrtverlauf vom: 20.06.15)

Halt Ankunft Abfahrt Gleis Aktuelles

Szolnok 06:41

Abony 06:50/06:51 

Cegled 07:02/07:03 

Monor 07:24/07:25 

Ferihegy 07:38/07:39

 Köbanya-Kispest 07:46/07:52 

Budapest-Ferencváros 07:59/08:00 

Budapest-Kelenföld 08:06/08:10 

Szekesfehervar 08:53  
Verkehrstage:nicht täglich, 14. Dez 2014 bis 12. Dez 2015

Bemerkungen:Verbundfahrscheine gültig 
nur 2. Klasse 

 

Ez a vonat csak nyári hétvégéken lesz?

És az EC 142 akkor hogyan fog közlekedni?

 

Na, lehet hogy meg is van: Szolnokról 2537 (jelenlegi 2869) idejében fog indulni, EC 1142 vonatszámon:

 

Fahrtinformationen

EC 1142

(Fahrtverlauf vom: 21.06.15)

Halt Ankunft Abfahrt Gleis Aktuelles

Debrecen 05:26

Hajduszoboszlo 05:39/05:40 

Püspökladany 05:55/05:56

Szolnok 06:4206:47

Cegled 07:06/07:18 

Ferihegy 07:49/07:50 

Köbanya-Kispest 07:55/08:02 

Budapest-Ferencváros 08:09/08:10

Budapest-Kelenföld 08:16/08:19 

Tatabanya 08:52/08:53 

Györ 09:3009:32 

Mosonmagyarovar 09:4909:50 

Hegyeshalom 09:59  

Verkehrstage:nicht täglich, 20. Jun bis 30. Aug 2015 Sa, So

Bemerkungen:nur 1. Klasse 
Bitte reservieren 
Bordrestaurant 
Schwerbehindertenabteil 

 

2617 Monor és Üllő között akkor helytelenben fog közlekedni? (Elég szűkösnek tűnik.)

Előzmény: István Gyuri (413380)
keszekusza76 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413385

Szia.

Közlekedik majd szombaton és vasárnap is,csak más vonatszámban:)))

Előzmény: gjovar (413383)
István Gyuri Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413384

Nyári hétvégén alternatív menetrendje (és vélhetően más vonatszáma) lesz szerintem.

Előzmény: gjovar (413383)
gjovar Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413383

délután  a  413340-es hsz-en vki irta  a menetrendet,  ott azáll h  jun-20-aug.30.-ig  csak  hétfő-péntek-ig  közl.  Hétvégén nem.   Ez tényleg igy lesz,  v a németek elirták?

Előzmény: István Gyuri (413380)
Gulper Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413382

A lényeg az, hogy nem kerültem közelebb ahhoz, hogy mi is történt Hegyeshalomban 23-án délelőtt.

Pedig egyszerű történésnek tűnik.

 

Azt már meg sem merem kérdezni, mi történt, mi történik Ostffyasszonyfa állomáson, ahol immár 5 azaz öt napja szünetel a forgalom ...

 

Előzmény: trizs77 (413370)
mcg Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413381

vágányzár....:) (a másik oldalon)

 

bár szerintem a végleges kivitelezés sem lesz sokkal szebb...:(

Előzmény: István Gyuri (413380)
István Gyuri Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413380

mcg: Azért a 100a-n látható kb. 6-7 éve, hogy a reggeli időszakban az egyetlen szabad érkezés nem félreállva a 7:45-ös KöKi-re...

Aztán mi lesz nyári hétvégenként? :-/

 

Előzmény: mcg (413377)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!