Mondanivalóim sorában a 2013-as Expo1520 következik, két felvonásban. Az első felvonás a bemelegítés, ahol moszkvai, szentpétervári és novgorodi helyszínekről szedtem össze ezt-azt:
Ha nem irányítják át az IC kocsikat, akkor én leírom, hogy
"A Balaton felé ócskább forinttal fizetnek az utasok."
Olyan módon heterogén a vasút járműparkja; de a díjszabás különbsége (gyorsvonati pótjegy) ezt nem követi semennyire sem, így valaki(k)nek mindig lesz sérelme.
Sziasztok remélem ezt a topicot olvassák jegyvizsgálók is és elmondják a véleményüket a tisztelt kollégájukról aki egyszerűen HAZUDIK.Szerintem ilyen beosztásban ez nem megengedett!Hivatalos vizsgálat alkalmával elfelejt dolgot ez nagyon bosszantó!Sajnos nem tudom melyik telephelyhez tartozik,és ugye ilyen esetek után jön az általánositás pedig a többség szerintem(söt biztos vagyok benne)nem ilyen!!
Erről jut eszembe a régi expresszvonati büfékocsi, amelyekben volt 3 fülke, aminek elvileg üresnek kellett volna lennie, lévén a büfékocsiba nem adtak ki helyjegyet. Azért néha ott is ülhettek, Helyjegy nélküli utasok (rövid távon volt, hogy bepróbálkozott az ember, és a kaller arcképes esetén néha el is nézte ezt, pl. egy Sárvár-Szhely viszonylaton), szolgálati szakaszként, többszörös helyjegykiadás esetén, vagy a tömeg önkéntes elkerülésekor (8 ember azért eléggé sok egy fülkébe).
Ez még nekem sem jutott eszembe, nem attól függ, hanem az összvezetési időtől. Ha fáradt, akkor elalszik nappal is, éjjel legalább nincs Bűzmot, amit összetörhet, max szerelvénymenet.
Csak a vasúti infrastruktúrára ráköltöttek 12 milliárd forintot, amit nyilván te is tudsz. Emellett épült nullaforgalmú közút is.
A záhonyi vonal (legalábbis a 100-ason) sincs olyan nagyon rossz állapotban, hogy ne lehetne rajta tehervonatozni.
A hazai teherszállítás szervezése (közút és vasút egyaránt) privát cégek kezében van, így nem igazán tudom, hogy milyen további kormányzati szándék kellene?
Tiltsuk be a kamionokat az M3-ason? Tiltassuk be az EU-val a határforgalmat a lengyel-ukrán viszonylatban? Küldjük rá az ukrán maffiát az ukrán közlekedési miniszterre, kényszerítve hogy Európa felé csak a záhonyi határátkelőn küldhet vonatot?
Én azért megvárnám, míg nyugat-európai vasútijármű-gyártók nekiállnak lázasan váltótípust szerkeszteni a VL11m-eknek. Ha ilyesmire adják a fejüket, akkor már tudnak valamit. De amíg nem, addig a bolt kockázatosnak tűnik.
Aha. Ennek a Visegrádi Négyek-szervezetnek pénze is van, vagy csak az egyes tagállamok által ilyen-olyan célokra már betervezett pénzeket próbálja magához lobbizni? Vagy még erről sincs szó, pusztán felemlegeti azokat a vasúti beruházásokat, amelyeket akkor is megléptek volna, ha a Visegrádi Négyek egy időszakosan nyitvatartó ivópult neve lenne a Lupa-szigeten?
Záhonyról írnak az új In The House-ban! :) Miért nem képes rájönni a kormány, hogy ki kellene használni a benne rejlő potenciált?
A CER-Holding elnöke nyilatkozik benne....
Az a baj, hogy nyilatkozhat bármit, ha nincs mögötte kormányzati hátszél, akkor az csak pusztába kiáltott szó. :( Na de egy olyan kormánytól, amelyik még egy önálló közlekedési minisztert sem képes állítani, attól mit lehet várni? :(
Nem lehetne a kis számú robotsofőr helyett nagyszámú szenzorokat építeni a hagyományos kamionokba, amelyek a fénysorompó vörös jelzésénél hangjelzést bocsájtanának ki, és blokkolnák a kocsit, ha nem áll meg időben??? Az szerintem sokkal olcsóbb lenne. De nem, inkább vezessen egy robot, ami majd egyszer jól lefagy majd az út közepén, mert nem tud mit kezdeni a szituációval! :(((