Keresés

Részletes keresés

hmsoft Creative Commons License 2014.07.10 0 0 409781

Mondanivalóim sorában a 2013-as Expo1520 következik, két felvonásban. Az első felvonás a bemelegítés, ahol moszkvai, szentpétervári és novgorodi helyszínekről szedtem össze ezt-azt:

 

Expo negyedszerre, 2013.09.08-15, első rész

(Oroszország, legfelül)

Jó olvasgatást és nézelődést!

hm

v_peti Creative Commons License 2014.07.10 0 0 409780

Óránkénti vonat és napi 4-5 busz kellene csak!

Előzmény: v_peti (409779)
v_peti Creative Commons License 2014.07.10 0 0 409779

Mi az, hogy legyen? Most is ez van, nem?

Előzmény: Törölt nick (409778)
01016-25 Creative Commons License 2014.07.10 0 0 409777

Eger felé nem nagyon fizettek az utasok.

Előzmény: jwkllr (409775)
DJ. Bakter Creative Commons License 2014.07.10 0 0 409776

Ha nem irányítják át az IC kocsikat, akkor én leírom, hogy

"A Balaton felé ócskább forinttal fizetnek az utasok."

 

Olyan módon heterogén a vasút járműparkja; de a díjszabás különbsége (gyorsvonati pótjegy) ezt nem követi semennyire sem, így valaki(k)nek mindig lesz sérelme.

Előzmény: jwkllr (409775)
jwkllr Creative Commons License 2014.07.10 0 0 409775

Eger felé ócskább forinttal fizetnek az utasok.

Előzmény: htibor (409774)
htibor Creative Commons License 2014.07.10 0 0 409774

Ismételt kudarc: az egri vonalról megint eltüntetik, máshol kellenek

http://www.szabadfold.hu/aktualis/az_egri_vonalrol_atiranyitva_a_balatonra

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.09 0 0 409773

Sziasztok remélem ezt a topicot olvassák jegyvizsgálók is és elmondják a véleményüket a tisztelt kollégájukról aki egyszerűen HAZUDIK.Szerintem ilyen beosztásban ez nem megengedett!Hivatalos vizsgálat alkalmával elfelejt dolgot ez nagyon bosszantó!Sajnos nem tudom melyik telephelyhez tartozik,és ugye ilyen esetek után jön az általánositás pedig a többség szerintem(söt biztos vagyok benne)nem ilyen!!

v_peti Creative Commons License 2014.07.09 0 0 409772

Erről jut eszembe a régi expresszvonati büfékocsi, amelyekben volt 3 fülke, aminek elvileg üresnek kellett volna lennie, lévén a büfékocsiba nem adtak ki helyjegyet. Azért néha ott is ülhettek, Helyjegy nélküli utasok (rövid távon volt, hogy bepróbálkozott az ember, és a kaller arcképes esetén néha el is nézte ezt, pl. egy Sárvár-Szhely viszonylaton), szolgálati szakaszként, többszörös helyjegykiadás esetén, vagy a tömeg önkéntes elkerülésekor (8 ember azért eléggé sok egy fülkébe).

Előzmény: paca664 (409770)
v_peti Creative Commons License 2014.07.09 0 0 409771

Ez még nekem sem jutott eszembe, nem attól függ, hanem az összvezetési időtől. Ha fáradt, akkor elalszik nappal is, éjjel legalább nincs Bűzmot, amit összetörhet, max szerelvénymenet.

 

 

 

Előzmény: GOLAZ111 (409767)
paca664 Creative Commons License 2014.07.09 0 0 409770

Ugyanúgy, ahogy a többi Utasellátós kocsiban. Elvileg kifizeted a felárat, a gyakorlatben viszont valószínűleg sehogy.

Előzmény: PLACI (409769)
PLACI Creative Commons License 2014.07.09 0 0 409769

Urak!

A nyári menetrend nagy kérdése: hogyan lehet utazni belföldi forgalomban az ISTRIA vonatra a komfortkocsiban? Milyen jegy kell hozzá?

gjovar Creative Commons License 2014.07.09 0 0 409768

467   ,   Én  Móváron szálltam föl,  valahol az eleje táján láttam akkor a jv-t

Előzmény: paca664 (409763)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.07.09 0 0 409767

Úgy, hogy éjfél és 5 között bizonyos esetekben ne mehessenek a kamionok. Szóval egy rugalmasabb rendszer kellene, mint ma.

Előzmény: v_peti (409765)
v_peti Creative Commons License 2014.07.09 0 0 409766

Olvasd el a cikket! Abban a nemzetközi teherforgalom (Kína-Európa) részbeni odatereléséről esik szó.

Előzmény: DJ. Bakter (409764)
v_peti Creative Commons License 2014.07.09 0 0 409765

Azt elalvásokat milyen szabállyal tudnád kivédeni? Oda "hardveres" beavatkozás szükséges!

Előzmény: GOLAZ111 (409760)
DJ. Bakter Creative Commons License 2014.07.08 0 0 409764

Most csak úgy hirtelen rákerestem:

http://nol.hu/archivum/archiv-493495-292951

Csak a vasúti infrastruktúrára ráköltöttek 12 milliárd forintot, amit nyilván te is tudsz. Emellett épült nullaforgalmú közút is.

A záhonyi vonal (legalábbis a 100-ason) sincs olyan nagyon rossz állapotban, hogy ne lehetne rajta tehervonatozni.

 

A hazai teherszállítás szervezése (közút és vasút egyaránt) privát cégek kezében van, így nem igazán tudom, hogy milyen további kormányzati szándék kellene?

Tiltsuk be a kamionokat az M3-ason? Tiltassuk be az EU-val a határforgalmat a lengyel-ukrán viszonylatban? Küldjük rá az ukrán maffiát az ukrán közlekedési miniszterre, kényszerítve hogy Európa felé csak a záhonyi határátkelőn küldhet vonatot?

Előzmény: v_peti (409759)
paca664 Creative Commons License 2014.07.08 0 0 409763

WW tegnap:  jv  Kelenfoldnel ert  412-es kocsiba jegyet kezelni. 

 

466 vagy 467? Honnan indult a kaller?

Előzmény: gjovar (409758)
hmsoft Creative Commons License 2014.07.08 0 0 409762

ki kellene használni a benne rejlő potenciált

 

Én azért megvárnám, míg nyugat-európai vasútijármű-gyártók nekiállnak lázasan váltótípust szerkeszteni a VL11m-eknek. Ha ilyesmire adják a fejüket, akkor már tudnak valamit. De amíg nem, addig a bolt kockázatosnak tűnik.

 

hm

Előzmény: v_peti (409759)
hmsoft Creative Commons License 2014.07.08 0 0 409761

Na végre, talán valami elindul...

 

Aha. Ennek a Visegrádi Négyek-szervezetnek pénze is van, vagy csak az egyes tagállamok által ilyen-olyan célokra már betervezett pénzeket próbálja magához lobbizni? Vagy még erről sincs szó, pusztán felemlegeti azokat a vasúti beruházásokat, amelyeket akkor is megléptek volna, ha a Visegrádi Négyek egy időszakosan nyitvatartó ivópult neve lenne a Lupa-szigeten?

 

hm

Előzmény: M63 010 (409755)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.07.08 0 0 409760

Rendes parkolók kellenének és a szabályozáson is lehetne változtatni, rögtön nem lenne annyi baleset.

Előzmény: M63 010 (409754)
v_peti Creative Commons License 2014.07.08 0 0 409759

Záhonyról írnak az új In The House-ban! :) Miért nem képes rájönni a kormány, hogy ki kellene használni a benne rejlő potenciált?

A CER-Holding elnöke nyilatkozik benne....

Az a baj, hogy nyilatkozhat bármit, ha nincs mögötte kormányzati hátszél, akkor az csak pusztába kiáltott szó. :( Na de egy olyan kormánytól, amelyik még egy önálló közlekedési minisztert sem képes állítani, attól mit lehet várni? :(

 

gjovar Creative Commons License 2014.07.08 0 0 409758

WW tegnap:  jv  Kelenfoldnel ert  412-es kocsiba jegyet kezelni.   Visszafele RJ 64,  fullos, 1. oszt-on  is csak  2 ures szek. Bocs, de ekezetre nem valt at.

gjovar Creative Commons License 2014.07.08 0 0 409757

 pontosabban  : rendes viszonyok mellett a mozdony utani kocsiban.

Előzmény: István Gyuri (409711)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.08 0 0 409756
M63 010 Creative Commons License 2014.07.07 0 0 409755

Na végre, talán valami elindul...

Egyszerűen siralmas, hogy az átkosban jobbak voltak az összeköttetések!

Előzmény: rm40 (409753)
M63 010 Creative Commons License 2014.07.07 0 0 409754

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/07/06/kamionok_sofor_nelkul/

 

Nem lehetne a kis számú robotsofőr helyett nagyszámú szenzorokat építeni a hagyományos kamionokba, amelyek a fénysorompó vörös jelzésénél hangjelzést bocsájtanának ki, és blokkolnák a kocsit, ha nem áll meg időben??? Az szerintem sokkal olcsóbb lenne. De nem, inkább vezessen egy robot, ami majd egyszer jól lefagy majd az út közepén, mert nem tud mit kezdeni a szituációval! :(((

 

 

rm40 Creative Commons License 2014.07.07 0 0 409753
manhattani Creative Commons License 2014.07.07 0 0 409752

Az utasok kényelme nyárra 50%-kal nő a télhez képest, mert télen fáznak és késnek, nyáron csak késnek.

 

De mi baj van azzal, hogy a mozdonyvezető megjavította? Szilinél megesik. Akár többször is.

Előzmény: orangutan (409743)
aruzsi Creative Commons License 2014.07.07 0 0 409751

Igaz, és talán gyorsabb is. 

Előzmény: paca664 (409750)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!