Néztem a belinkelt vágányzári menetrendet, de ott pl a mai napra nem látok semmit. A 20-ast kell néznem, ugye? Vagy már ennyire szenilis lennék, hogy elfelejtettem a vonalszámokat?
Egyetértünk, hogy nagyon rövid az átszállás, de figyelgetem az e-mig-en, eddig ha késett a 907-es, megvárta, remélem így lesz vasárnap is.
Meg tudná valaki mondani, hogy a 907-es gyorsvonat a START honlapján miért indul mindig jóval korábban a menetrendben meghirdetetthez képest (ma pl 7:30, talán hétfőn 7:48....)? Van valami vágányzári menetrend, amit én nem találok?
Azt már csak halkan kérdezem mit csinál közel egy órát a Szombathely-Sárvár szakaszon?
Vasárnap szeretnénk vele utazni, és jó lenne elérni vele Bobán a 19809-est. De ha már az indulással is gondok vannak......
Erről eszembe jutott az, amikor ca. 10 éve a Tiszavolán weboldalának fórumán valaki odaírta, hogy egy buszsofőr kannásbort szállít a csomagtérben (egyes távolságis sofőrök szoktak maszek csomagküldéseket csinálni), hogy az nem-e tűzveszélyes? Bor, nem pálinka!
Kisúj és Karcag között lerobbant egy tehervonat. Mi fogjuk megtolni, a mögé érkezett Hajdú IC. A jegyvizsgálók ezt közölték is velünk, épp lassan araszolunk pozícióba.
Riadt utas: "Nincs rajta valami robbanékony, ami az ütközéskor felrobbanhat...?"
Nem tudom kit érint, gondolom azokat, akik a Dienstplan szerint autót vezetnek (mint te). Nálunk csak szezonálisan előforduló dolog, egyik másik AZ esetén. Volt már benn részem (mikor ponyvás, dupla kabinos Transporterrel eszement murvás szerpentineken vadásztuk a 2043-ast, hogy hol a francba is van, egy olyan környéken, ahol addig csak vonattal jártam, persze navi nélkül....)
Tudod, szolgálatilag, a gazda fehér furgonjával is kell autóznunk. Hat óra fizetetlen pihenő után 4?06-os indulással elrántunk egy vonatot, megvárjuk a 20 perc múlva érkezőt, a mv és a vv beszáll, aztán van 40 percünk 36km-t megtenni (paradox módon nem számít vezetési időnek), és a vonatra átugrani, hogy immár a sínen vezessünk tovább. Majd még némi vonatozást követően reggel nyolc tájban beülök a saját kilocsimba, és hazamegyek (kb. háromnegyed órás út, úgy, hogy előző nap délben mentem el otthonról).
Gondolhatod, frissek vagyunk, és kipihentek a vilán mögött... Csakhogy B-terv nincs.
Szokott is lenni "húb...meg" szitu, pedig kifejezetten lassan, nyugodt tempóban igyekszem hazagurulni, túlélni az utat.
De említhetném a 3.30-as vidéki kezdéseket, amikor autózni kell szolgálatba. Ha az ember kettőkor kel, friss, kipihent, és a topon van, ugye? De nincs B-terv, menni kell.