Keresés

Részletes keresés

sörösgigant Creative Commons License 2014.04.06 0 0 407650

Annak idején Klet-Berlinebn is ment a felszínen az U bahn, ha jól emlékszem. Mint ahogy Pesten is....

Előzmény: v_peti (407646)
v_peti Creative Commons License 2014.04.06 0 0 407649

Ez oké, de a metró szóban nincs benne az, hogy föld alatt jár, ellentétben az U-Bahn szóval. Jó, a kopaszfej idején még földalatti gyorsvasútnak hívták, de az akkori tervek szerint csak a Népstadionig ment volna. De később a metró szót kezdték használni, az meg már nem utal a földalattiságra.,

 

Előzmény: cs1014 (407648)
cs1014 Creative Commons License 2014.04.06 0 0 407648

OFF

Pillangó utca? Örs? Köki?

Előzmény: v_peti (407646)
hmsoft Creative Commons License 2014.04.06 0 0 407647

Elkészült a 2011 novemberében teljesített, 2014-es adatgyűjtéssel kiegészített, háromnapos kirándulás leírásának a befejező, harmadik része:

Eső, hó, napsütés, 2011.11.25-27., harmadik rész

(Csehország, legfelül)

Jó olvasgatást és nézelődést!
hm

v_peti Creative Commons License 2014.04.06 0 0 407646

Baknak ment a metró, valószínűleg infarktust kapott a vezető. (Vicces, hogy az U-Bahn megnevezés terjedt el, holott a képen is jól látszik, hogy a felszínen megy a szerelvény.

Előzmény: Törölt nick (407645)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.06 0 0 407645
v_peti Creative Commons License 2014.04.06 0 0 407644

Ha jól tudom, a pótjegyeket egybe kell számolni, tehát nem drágább! Legalábbis nekem ilyesmi rémlik! Azaz egy gyors 52 km, lassú 45 km, gyors 73 km út esetén nem egy 52 (60) és egy 63 (70) hanem egy 115 (120) km-es jegyet adnak. Ugyanúgy, ahogyan az 1. osztályú különbözetnél és a MÁV-GYSEV kombinált úton. Pl. a GYSEV-es átvétel előtt a Szhely-Bp vonatra a két résszakaszt (Szhely-Csorna, Győr-Bp), össze kellett adni!

 

Előzmény: zjakabfi (407642)
Hamster Creative Commons License 2014.04.06 0 0 407643

Alapvetően nem vagyok vasútfotós, 2013 nyarának hétvégéit részben mégis a sínek mellett töltöttem, fényképezőgéppel. Igen, a Balatonra járó Nohab miatt, de ha már ott voltam, minden másra is kattintottam:

 

A Nohab nyara I-II

zjakabfi Creative Commons License 2014.04.05 0 0 407642

Ha sokat utazol gyorsvonati pótjegyköteles vonaton az 500+ alatt, akkor lehet érdemes az egész útra 1 gyorsvonati pótjegyet venni, mint szakaszonként. Ezt érdemes előtte kiszámolni.

 

Előzmény: vonatpalanta (407635)
gertam Creative Commons License 2014.04.04 0 0 407641

PANTOGRÁFOSAT!

 

mailben nyugodtan kérdezhetsz, szívesen segítek.

 

Ha gondolod, küldjed el az első tervedet, megnézem!

 

Üdv

 

- gertam -

Előzmény: vonatpalanta (407635)
htibor Creative Commons License 2014.04.04 0 0 407640

- START Klub 50% kártya,

- START Klub VIP kártya,

(opciós) Magyar Államkincstár Hatósági Igazolvány...

Előzmény: vonatpalanta (407638)
vrobee Creative Commons License 2014.04.04 0 0 407639

http://vonattal-termeszetesen.blog.hu/2014/04/03/a_dizel_s-bahn_utolso_eve

Nahát, állítólag visszatér a 420-as a müncheni S-Bahnra... Ha csak egy kicsit is.

 

Mondjuk biztos tudják, hogy ez így miért jó nekik, de a pendliző vonat helyett vajon miért nem osztják meg a szerelvényt, mint az S1-en Freising és a reptér közt?

vonatpalanta Creative Commons License 2014.04.04 0 0 407638

Köszönöm szépen!

Reménykedtem, hogy olyan, mint az ÖBB nyári ifjúsági bérlete :(

MÁV-nál nincs ilyenfajta "szabadjegy"?

István Gyuri Creative Commons License 2014.04.04 0 0 407637

kellenek pót- és helyjegyek (ugyanazok a szabályok, mint bármely <500 km-es jegy esetén).

Előzmény: vonatpalanta (407635)
EKM-765 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 407636

https://www.antikvarium.hu/book.php?ID=100220&oldal=bongeszo&utm_source=ertesito_email&utm_medium=e-mail&utm_campaign=ertesito_konyv

vonatpalanta Creative Commons License 2014.04.04 0 0 407635

Sziasztok!

 

Életem első 500+-át tervezem, esetleg, de ahhoz tudni kéne hogy az 500+-on felül kell-e venni pótjegyeket pl. IC-re...

vagy az 500+-al a kinézett vonalon (ha amúgy stimmel a gráf), korlátlanul utazhatok a MÁV-val?

 

Nagyon várom válaszotokat!

Áprilisi Dusán Creative Commons License 2014.04.03 0 0 407634

Néhány kép a Déliből, amint épp csatlást bontanak egy Bobó és egy Flirt között.

Előzmény: papanatoo (407631)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2014.04.03 0 0 407633

Megindult a forgalom "némi" várakozás után...

Előzmény: papanatoo (407631)
papanatoo Creative Commons License 2014.04.03 0 0 407632

Na még ez is:

 

2014. április 3. 12:00 Bajcsa-Murakeresztúr között a 2302 számú szelvényben egy faág van a felsővezetéken 13:00-től leeresztett áramszedővel közlekedhetnek a villamos vontatású vonatok. 13:19-től Nagykanizsa-Murakeresztúr között a felsővezeték feszültségmentesítve. A villamos vontatású vonatok dízel előfogattal tudnak közlekedni.

Előzmény: papanatoo (407631)
papanatoo Creative Commons License 2014.04.03 0 0 407631

Ez eléggé betesz a vasútnak:

 

Tájékoztatom, hogy a biatorbágyi villamos alállomás betáplálási területén nincs felsővezetéki vonalfeszültség.A villamos vontatású vonatok állnak Bp.Déli pu.-Biatorbágy fázishatárig.

hmsoft Creative Commons License 2014.04.03 0 0 407630

Egy kis carszkojeszelói: Nyikolajevszkij Expressz és április elseje (rzd-partner.ru alapján)

Kedden reggel Tver médiaszereplői RZsD-logós mailt kaptak arról, hogy a város vasútállomására napközben megérkezik a Nyikolajevszkij Expressz, amelyhez foghatót még nem láttak. I. Miklós-korabeli vasúti járművek tökéletes másolatából áll a vonat, utasai pedig restaurátorok, a cári család leszármazottai, egy történelmi közösség emberei, valamint művészek. A mailben minden érdeklődőt arra kértek, hogy 12:30-ig foglalják el helyüket az állomáson, mert a vonat mindössze 20 percet áll. Persze kitódult egy hadseregnyi újságíró, aztán a helyszínen rájöttek, hogy célszerű a naptárra pillantani. Az RZsD részéről később született egy magyarázó levél, miszerint a Szövetségi Személyszállítási Társaságnak nem létezik Nyikolajevszkij Expressz nevű vonata, és különben is, érdemes megnézni a mail feladóját, merthogy a legkevésbé sem RZsD-s vagy FPK-s címről küldték.

hm

sörösgigant Creative Commons License 2014.04.03 0 0 407629

Várható, hogy Budán elfelejthetjük a hugyost ?

Előzmény: r1232 (407627)
sörösgigant Creative Commons License 2014.04.03 0 0 407628

Pedig mikor először kapcsoltak ki, a Kőbánya balon el is akadt egy......Szépen, ahogy illik....

Előzmény: István Gyuri (407626)
r1232 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 407627

Nem oda mennek elsősorban.

Előzmény: _nyunyuka (407624)
István Gyuri Creative Commons License 2014.04.02 0 0 407626

De most még nincs kizárva egy vágány sem a négyből, így nem okoz olyan nagy felfordulást, ha történne ilyesmi.

Előzmény: Ashi Valkoinen (407625)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2014.04.02 0 0 407625

De akkor most hogyhogy vannak? Hiszen most is elakadhat egy hívójelzés vagy vörösbe esett jelző miatt...

Előzmény: r1232 (407622)
_nyunyuka Creative Commons License 2014.04.02 0 0 407624

Mi lenne, csíkos inga, Hernyó, esetleg Desiro :-).

 

Még több piros villamost a 100a-ra! :-D

Előzmény: division by zero (407623)
division by zero Creative Commons License 2014.04.02 0 0 407623

Mi lesz helyettük?

Előzmény: r1232 (407622)
r1232 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 407622

Április 12 után nem lesznek.

Előzmény: Ashi Valkoinen (407621)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2014.04.02 0 0 407621

Viszont a sülysápi, gödöllői és hatvani személyvonatokon továbbra is FLIRT van. Akkor mégiscsak ki tudnak gurulni, vagy a híd építése kapcsán hosszabb szakasz lesz feszmentesítve?

Előzmény: M62-166 (407619)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!