Akkor az átállítós menetet láthattad, 20430 számban közlekedik Déli-Kelenföld között, onnan 20430-1 -ként Keletiig. A 204-eshez állítja át a Keletis kocsikat a képen látható szlovén ülővel.
Az utas pedig vagy önköltség utazott, vagy kocsivizsgáló megy a fékpróba miatt.
Úgy gondoltam, hogy régen a keresztezésnél volt az állomás, csak aztán áthelyezték, hogy közelebb legyen a városhoz. Egy viszonylag új állomásépület van a függőleges vonalon. Szerencsére a másikon egy régi van, Newarkt Castle:
Ez a másik vonal, a házaknál van egy gyalogos átjáró is.
Tegnap, szombaton 10 óra 20-30 perc körül érdekes vonat húzott át Kelenföldön.
Egy Szili mögött, két MÁV-os személykocsi között egy külföldi, nem láttam, hogy mely országbeli, szürkés alapszínű, közepén vastag, ferde sáv festés.
A vonat nem peronos vágányon ment, lehet, hogy meg sem állt Kelenföldön, a Keleti irányába húzott el. A három kocsiban összesen egy személyt láttam, lehet hogy a kalauz volt?
Mi lehetett ez, valami súlyosan késett nemzetközi része?
A cseh szakaszon összesen 2 részből kell összeollóznod a szolgálati menetrendet (Prága után még 2 külön füzet következne), a többi országba aktuálissal nem szolgálhatok.
"a pénztár zárva", "üzemeltető hiányában" = itt a kutya se óvja az épületek, berendezések állagát, gyere hát pajtás, rongálj, firkálj, szemeteld-hugyozd össze!
Mint látjuk, vasúti szempontból Kisvárda a világ közepe, kizárólag a környékén alkotnak a vasútvonalak logikusnak nevezhető hálózatot, távolabb értelmetlen kuszaságban enyésznek el. (Nem írtam már le kb. ugyanezt, ugyanerről a képről? Olyan déjá vu érzésem van... :) )
Nagy híve vagyok az EU pénzből zajló "pincétől a padlásig" típusú felújításoknak, de... a sose használt épületrészekre költött pénz hasznosabb elköltését is el tudtam volna képzelni!
Biztos hogy van belső fotó, csak egyelőre nem tudunk róla :-)
(Megeshetik, hogy sosem tudjuk meg, hallottam esetről, ahol fényképgyűjtemény, a fényképező halála után megsemmisült: "azokon a képeken csak vonatok voltak!" :-), meg a beköltöző szemétnek nézte a fényképeket és kidobta.)
Ahán, akkor ezek a Nyugati néhai ponkjainál lévő raktárak!
Készült azokban a raktárakban és a vágányok mellett oktatófilm arról, hogy hogyan kell kíméletesen bánni a vasútra feladott árukkal, a vörös Kabos volt a főszereplő. Elalszik, és az a rémálma, hogy a sok dobált áru bosszút áll rajta, végül elküldik hajóval Afrikába. Abban a filmben sok minden látszik a raktárakban lévő árukról.
Megvan ez a film, de biztos megtalálod a Youtube-on is.
A Napi Gazdaság információi szerint több száz ember ragadt a Déli Pályaudvaron, mert meghibásodott egy biztosítóberendezés a Kelenföld-Nagytétény között.
Kis Pipinig tudja visszavezetni a származását, nulla északi vagy déli elhajlással, ugyanakkor legalább Kis Pipin óta nem részesült semmiféle kincstári juttatásból, nem vállalt állami hivatalt, és a feltétlenül szükségesnél nem töltött több időt államvasúti teherkocsikat tartalmazó vonatban.
Értem, tehát nem az a probléma, hogy a műanyagládás kolbászt közepes konténerbe rakják-e vagy sem, hanem mint mindig, az a gond, hogy nem vasúton szállítják. De akkor miért nem ezt írod? :)
Amúgy általában mekkora távolságokról van itt szó?
Az elővárosi/helyi vonatok (6000-es vonatszámcsoport) által bejárt távolságok jellemzően nem nagyobbak 150 kilométernél. De a ritkítás a 600-asokat is érinti, mert ezeket szintén az önkormányzatok finanszírozzák, pontosabban, nekik kellene. A 600-asok akár 700 kilométeres viszonylattal is rendelkezhetnek.
Mert nem mindegy, hogy egy 4 részes, csúcsban is félig üres elektricskáról
Ez az egyik része, a másik pedig a mozdony + 1 vagy 2 ülőkocsi. Vagy egyrészes Usgyi (RA1). A semmibe révedő, öt utassal. Nyilván beleesik a szórásba egy-egy jobban kihasznált járat, mert az önkormányzat azt fogja mondani, hogy ezek miatt nem szórakozik a helyi/elővárosi vasúti személyszállítás fenntartásával. És lesznek esetek, amikor az adott falut közúton tényleg problémás, vagy nem lehet elérni. Ott majd az önkorminak ki kell találnia a megoldást - kivéve, ha deklarálja, hogy márpedig nem kíván személyszállítási közszolgáltatást nyújtani, és ezzel nem sérti meg a polgárok szabad helyváltoztatására vonatkozó passzust az orosz alkotmányból, merthogy minden érintett falulakó számára ingyen elérhetővé teszi Ikaros tollas-viaszos szárnyainak a tervrajzait.
Talán azért, mert az EU-finanszírozású projekteknél a támogatás feltétele, hogy a terv és a kivitelezés az érvényes nemzeti jogszabályoknak is megfeleljen. Az OVSZ ebben a formában (103/2003 (XII.27) GKM r.) régebbi, mint Magyarország EU-tagsága, illetve a tárgyhoz kapcsolódó EU joganyag.
Az útátjárós szabályat a NGM egy szemöldökráncolással eltüntethetné az OVSZ-ből, semmi következménye nem lenne, legrosszabb esetben a CST NRV 3.1 nemzeti referencia-érték (244 × 10-9 HSKS/vonatkm/év) nem teljesülne. Pedig azt se az EU találta ki, hanem Magyarország vállalta, önként.