Keresés

Részletes keresés

M62-166 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 407434

Ilyen volt az inkriminált kocsi?

 

Akkor az átállítós menetet láthattad, 20430 számban közlekedik Déli-Kelenföld között, onnan 20430-1 -ként Keletiig. A 204-eshez állítja át a Keletis kocsikat a képen látható szlovén ülővel. 

Az utas pedig vagy önköltség utazott, vagy kocsivizsgáló megy a fékpróba miatt. 

Előzmény: manhattani (407427)
kbn Creative Commons License 2014.03.23 0 0 407433

Vigyázó szemetek a Budapesten belüli díjszabásra vessétek... hamarosan. :)

Előzmény: kbn (405185)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 407432

Fedvény: Newark Castle.

Előzmény: GOLAZ111 (407431)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 407431

Úgy gondoltam, hogy régen a keresztezésnél volt az állomás, csak aztán áthelyezték, hogy közelebb legyen a városhoz. Egy viszonylag új állomásépület van a függőleges vonalon. Szerencsére a másikon egy régi van, Newarkt Castle:

 

 

Ez a másik vonal, a házaknál van egy gyalogos átjáró is.

 

Előzmény: SÜNÖCSKe (407386)
gertam Creative Commons License 2014.03.23 0 0 407430

PANTOGRÁFOSAT!

 

KÖSZÖNÖM!

 

Üdv

 

- gertam -

Előzmény: gw (407426)
gertam Creative Commons License 2014.03.23 0 0 407429

PANTOGRÁFOSAT!

 

Miért?

 

Üdv

 

 - gertam -

Előzmény: manhattani (407425)
gertam Creative Commons License 2014.03.23 0 0 407428

PANTOGRÁFOSAT!

 

POMPÁS !!

 

:-DD

 

ďakujem

- ---------

děkuji

 

:-DD

 

Szigorúan menetrendi sorrendben :-DD

 

Üdv

 

- gertam -

 

Előzmény: padorjan (407424)
manhattani Creative Commons License 2014.03.23 0 0 407427

Tegnap, szombaton 10 óra 20-30 perc körül érdekes vonat húzott át Kelenföldön.

Egy Szili mögött, két MÁV-os személykocsi között egy külföldi, nem láttam, hogy mely országbeli, szürkés alapszínű, közepén vastag, ferde sáv festés.

 

A vonat nem peronos vágányon ment, lehet, hogy meg sem állt Kelenföldön, a Keleti irányába húzott el. A három kocsiban összesen egy személyt láttam, lehet hogy a kalauz volt?

 

Mi lehetett ez, valami súlyosan késett nemzetközi része?

gw Creative Commons License 2014.03.23 0 0 407426

A cseh szakaszon összesen 2 részből kell összeollóznod a szolgálati menetrendet (Prága után még 2 külön füzet következne), a többi országba aktuálissal nem szolgálhatok.

http://skloco.wlab.hu/gvd/174/

Előzmény: gertam (407422)
manhattani Creative Commons License 2014.03.23 0 0 407425

>Párommal július 11-én Prágába megyünk, és ...

 

Ne ülj a Metropol prágai kocsijába! :-))

Előzmény: gertam (407422)
padorjan Creative Commons License 2014.03.23 0 0 407424

Szolgálati menetrend késési adatbázisból megfelel?

Előzmény: gertam (407422)
vrobee Creative Commons License 2014.03.23 0 0 407423

Amúgy meg ha ez a felirat hivatalos, akkor holnap délután kéretik visszautalni az EU-s pénzt...

Előzmény: hmsoft (407421)
gertam Creative Commons License 2014.03.23 0 0 407422

PANTOGRÁFOSAT!

 

Párommal július 11-én Prágába megyünk, és ...

ehhez szeretnék egy kis segítséget kérni.

 

A 174 Jeszenszky IC-nek és a 474 Metropol EN-nak a szolgálati menetrendje meg van valakinek?

Tud valaki küldeni olyan listán, ahol Párkánytól Prágáig az összes állomás fel van sorolva azon a vonalon, ahol a két vonat közlekedik?

Természetesen minden más tanácsot - legfőképp vonatos - szívesen fogadok az útra is és Prágára is.

Ami tuti: Az első nap este a vacsora a Vytopna-ban lesz :-)

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

 

Üdv

 

- gertam -

hmsoft Creative Commons License 2014.03.22 0 0 407421

"a pénztár zárva", "üzemeltető hiányában" = itt a kutya se óvja az épületek, berendezések állagát, gyere hát pajtás, rongálj, firkálj, szemeteld-hugyozd össze!

 

hm

Előzmény: Muurola (407418)
hmsoft Creative Commons License 2014.03.22 0 0 407420

Mint látjuk, vasúti szempontból Kisvárda a világ közepe, kizárólag a környékén alkotnak a vasútvonalak logikusnak nevezhető hálózatot, távolabb értelmetlen kuszaságban enyésznek el. (Nem írtam már le kb. ugyanezt, ugyanerről a képről? Olyan déjá vu érzésem van... :) )

hm

Előzmény: Muurola (407417)
Muurola Creative Commons License 2014.03.22 0 0 407418

Nagy híve vagyok az EU pénzből zajló "pincétől a padlásig" típusú felújításoknak, de... a sose használt épületrészekre költött pénz hasznosabb elköltését is el tudtam volna képzelni!

 

Muurola Creative Commons License 2014.03.22 0 0 407417

Előzmény: Muurola (407416)
Muurola Creative Commons License 2014.03.22 0 0 407416

 

Kisvárda állomás várótermének falát a mellékelt alkotásokkal dobták fel. 

manhattani Creative Commons License 2014.03.22 0 0 407415

Biztos hogy van belső fotó, csak egyelőre nem tudunk róla :-)

 

(Megeshetik, hogy sosem tudjuk meg, hallottam esetről, ahol fényképgyűjtemény, a fényképező halála után megsemmisült: "azokon a képeken csak vonatok voltak!" :-), meg a beköltöző szemétnek nézte a fényképeket és kidobta.)

 

Persze hogy nem baj, hogy megkérdezed.

Előzmény: Törölt nick (407413)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.03.22 0 0 407414

A Különös küldemény című oktatófilm ezen az oldalon fent van:

http://vasutifilm.znet.hu/filmek/kisvasutfilm/archiv/archivfilm.htm

Előzmény: Törölt nick (407413)
nazareth Creative Commons License 2014.03.21 0 0 407412

"több száz ember ragadt a Déli Pályaudvaron"="egy fél gyorsvonatnyi ember ragadt a Déli Pályaudvaron", csak sajtóul? :)

Előzmény: Törölt nick (407408)
v_peti Creative Commons License 2014.03.21 0 0 407411

Túl régen döglött már be a biztber a 30a-n, ideje volt újra fejreállnia! :(((

Előzmény: Törölt nick (407408)
manhattani Creative Commons License 2014.03.21 0 0 407410

Ahán, akkor ezek a Nyugati néhai ponkjainál lévő raktárak!

 

Készült azokban a raktárakban és a vágányok mellett oktatófilm arról, hogy hogyan kell kíméletesen bánni a vasútra feladott árukkal, a vörös Kabos volt a főszereplő. Elalszik, és az a rémálma, hogy a sok dobált áru bosszút áll rajta, végül elküldik hajóval Afrikába. Abban a filmben sok minden látszik a raktárakban lévő árukról.

 

Megvan ez a film, de biztos megtalálod a Youtube-on is.

Előzmény: Törölt nick (407409)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.21 0 0 407408

A Napi Gazdaság információi szerint több száz ember ragadt a Déli Pályaudvaron, mert meghibásodott egy biztosítóberendezés a Kelenföld-Nagytétény között.

kopaszsop Creative Commons License 2014.03.21 0 0 407407

bécs (hütteldorf) alatt is van, csak ott állítható (ill. mindkét végállásban rögzített) a cucc. 120-szal szoktunk cammogni rajta.

Előzmény: SÜNÖCSKe (407384)
v_peti Creative Commons License 2014.03.21 0 0 407405

Az egyikből következik a másik. Ugyanis, ha végig közúton jön, akkor minek konténerbe rakni? (pár kivétellel)

Előzmény: hmsoft (407402)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.03.21 0 0 407404
hmsoft Creative Commons License 2014.03.20 0 0 407403

Mit jelent a "francia magánvasúti teherkocsi"?

Kis Pipinig tudja visszavezetni a származását, nulla északi vagy déli elhajlással, ugyanakkor legalább Kis Pipin óta nem részesült semmiféle kincstári juttatásból, nem vállalt állami hivatalt, és a feltétlenül szükségesnél nem töltött több időt államvasúti teherkocsikat tartalmazó vonatban.

hm

Előzmény: scsabi (407400)
hmsoft Creative Commons License 2014.03.20 0 0 407402

Mai logisztika

Értem, tehát nem az a probléma, hogy a műanyagládás kolbászt közepes konténerbe rakják-e vagy sem, hanem mint mindig, az a gond, hogy nem vasúton szállítják. De akkor miért nem ezt írod? :)

Amúgy általában mekkora távolságokról van itt szó?

Az elővárosi/helyi vonatok (6000-es vonatszámcsoport) által bejárt távolságok jellemzően nem nagyobbak 150 kilométernél. De a ritkítás a 600-asokat is érinti, mert ezeket szintén az önkormányzatok finanszírozzák, pontosabban, nekik kellene. A 600-asok akár 700 kilométeres viszonylattal is rendelkezhetnek.

Mert nem mindegy, hogy egy 4 részes, csúcsban is félig üres elektricskáról

Ez az egyik része, a másik pedig a mozdony + 1 vagy 2 ülőkocsi. Vagy egyrészes Usgyi (RA1). A semmibe révedő, öt utassal. Nyilván beleesik a szórásba egy-egy jobban kihasznált járat, mert az önkormányzat azt fogja mondani, hogy ezek miatt nem szórakozik a helyi/elővárosi vasúti személyszállítás fenntartásával. És lesznek esetek, amikor az adott falut közúton tényleg problémás, vagy nem lehet elérni. Ott majd az önkorminak ki kell találnia a megoldást - kivéve, ha deklarálja, hogy márpedig nem kíván személyszállítási közszolgáltatást nyújtani, és ezzel nem sérti meg a polgárok szabad helyváltoztatására vonatkozó passzust az orosz alkotmányból, merthogy minden érintett falulakó számára ingyen elérhetővé teszi Ikaros tollas-viaszos szárnyainak a tervrajzait.

hm

Előzmény: v_peti (407399)
scsabi Creative Commons License 2014.03.20 0 0 407401

Talán azért, mert az EU-finanszírozású projekteknél a támogatás feltétele, hogy a terv és a kivitelezés az érvényes nemzeti jogszabályoknak is megfeleljen. Az OVSZ ebben a formában (103/2003 (XII.27) GKM r.) régebbi, mint Magyarország EU-tagsága, illetve a tárgyhoz kapcsolódó EU joganyag.

 

Az útátjárós szabályat a NGM egy szemöldökráncolással eltüntethetné az OVSZ-ből, semmi következménye nem lenne, legrosszabb esetben a CST NRV 3.1 nemzeti referencia-érték (244 × 10-9 HSKS/vonatkm/év) nem teljesülne. Pedig azt se az EU találta ki, hanem Magyarország vállalta, önként.

Előzmény: GOLAZ111 (407364)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!