Enyém is olyan. Egyszer az volt a baj, hogy ami a diódahídból kijövő kis fehér vezeték, 90fokban elkanyarodó csúszósaru műanyagba borkolva, ezt nyomod rá a fesszabból kiálló sarura. na az kontakthibás lett, a vezeték megkékült a saruban és le kellett váltani egy újra. Mindig fesszab csere után jó lett a generátor, majd pár hét múlva nem töltött. Mert cserekor megmozdult és érintkezett. De kiderült a kis huncut azóta jó.
Igen. Aztán 5 cellássá válik. Kétbetűsnél mezstérúr javítás után letört a tekercsvég a gyűrűről, de cserébe drága is volt. Ez mesebeli töltést okozott.
Melyik a mindentvivő? Én pl. kinevezném ezt a különleges / félrenyomott A8-ast. Úgyis egy versenyautó. :)
Amúgy nagyon Ladás család voltunk. Volt korallpiros 1300-asunk, "dínósárga" ezeröcsink és "torinói-kék" 1600-asunk is. (Apám "színre váró volt" érte..., majd 2 hónapos korában csúnyán megkarcoltuk a kocsi tetejét. Szegény apu... Mi miattunk (fiai miatt) történt, de nem szólt egy rossz szót sem, csak mélységesen szomorú volt.) Ja, - jut eszembe - piros Samara jött a kockák után.
Vannak a pakliban hasonló kártyák, mint ami nekünk is volt. Én meg szívesen vennék egy Nivát.
Nagyon szép!! de melyik a mindent vivő ütőkártya? A gyerek vonatos kártyájában mosolygok ha nálam van az ice-t, hosszu erős meg gyors, de itt van egy pár 58,5kW 🤣
Üdvözlet a tagoknak.Számomra hatalmas kéréssel fordulok hozzátok.A segítségeteket szeretném kérni.Adott egy lada niva 1.6-os.Valami gyújtás problémával szenvedek.Olyat produkál a gép hogy hidegen pillanatok alatt beindul,némi járatás után leállitva nem lehet újra indítani.Kb 1 óra pihenés /hűlés/ után újra indítható.Nem tudom hogy mit tudnék orvosolni rajta.Cseréltem kiskondit,trafót,gyújtókábeleket,gyújtás fedelet,gyertyát,de a probléma még mindig fenn áll.
Ha valaki tud valami megoldást arra hogy elhárítsa ezt a problémát,arra kérem hogy ossza meg velem.Köszönöm hogy elolvastátok és köszönöm mindenkinek aki próbál segíteni.
Nekem is úgy kopott. Szerintem azért mert idővel széttaposódnak a gumiszilentek. Nekem kicsit forma1es lett a kerékdőlés elől, asszem ezt mondják pozitívnak. Felül volt beljebb. A gumi belső széle kopott.
A jó hír, hogy állítható. A rossz, hogy a futóműves bájosan azt fogja mondani, hogy nem vállalja. Csak a kerékösszetartást fogja beállítani.
Alul az alsó lengőkar bekötési pontja alatt vannak vékony hézagoló alátétek. Olyan egyszerűen hangzik, hogy venni kell ki belőle és kész. Nem egyszerű, vagy szarul csináltam. Kezdő barkácsolóként azt hittem majd én ki tudom venni a rugót 2 rugóösszehúzóval. Nem tudtam. Viszont szétugrasztottam az egészet, mert kitaláltam, hogy megbontom azt az alsó bekötési pontot, emelőkkel alátámasztok és kicsenek pár hézagolót.
Szétugrott az egész majd eltörte a kezem. Aztán meg nem bírtam visszarakni csak különös kínok árán.
Talán 3-3 vagy 4-4 alátétet vettem ki.
Közben kiderült, hogy a bölcső csavarjai tök lazák, de nem bírom meghúzni mert a vázban elforog a csavar feje. Sikerült azt is megokádni.
Visszaküzdöttem a futóművet, meg akkor már kicseréltem a gömbfejeket is. Összeraktam de rá se néztem hogy áll a kerék, mert még kiderül nem tökéletes és megint hozzá akarnék fogni. Sohatöbbé!! :-))) Szemre jó, aztán káresz kúresz ahogy lesz úgy lesz :-))
Ez egy éve volt, azóta veszem magam rá, hogy a kerékösszetartást hozzáállítom. A balon kell tekernem mert elment picit a kormányközép, ez logikus, beljebb jött az alja. Lehet holnap meg is csinálom, hamár így szóba került ..