Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.07.30 0 0 61531

Egészen biztos vagyok benne, hogy jó, ha 20an voltak azon a gépen ;) 

Előzmény: Janos32 (61529)
Janos32 Creative Commons License 2013.07.30 0 0 61530

Termszetesen ha van 4-5 erkezo es ugyanennyi indulo utas, nincs poggyasz, nincs forgalom, akkor elmeletileg lehetseges.

De a menetrendet nem erre fogjak tervezni.

Előzmény: Vgyuri (61527)
Janos32 Creative Commons License 2013.07.30 0 0 61529

150-180 erkezo es indulo utassal?

Vagy az csak egy egyszeri eset volt?

Előzmény: Törölt nick (61528)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.30 0 0 61528

Fordult már meg GSAban FR járat 11 perc alatt... 

Előzmény: Vgyuri (61527)
Vgyuri Creative Commons License 2013.07.30 0 0 61527

Akkor sem, ha kevés az utas, nem kell tankolni, budit űriteni stb.? Nyilván nem tipikus, de lehetnek állandóan ilyen járatok.

Előzmény: Janos32 (61525)
Vgyuri Creative Commons License 2013.07.30 0 0 61526

Pardon, tényleg nem azzal szoktam kezdeni a napot, mint cockpitcrew, hogy áttanulmányozom az index teljes topiclistáját, hátha született valami új. Én merő lustaságból  beérem azzal, amikor már valaki hivatkozik rá :-)

Előzmény: BJani (61522)
Janos32 Creative Commons License 2013.07.30 0 0 61525

15 perc alatt max egy EMB 120-at lehet megforditani. 737-et keptelenseg.

Előzmény: rezgaras (61524)
rezgaras Creative Commons License 2013.07.30 0 0 61524

Ezt írta a HVG:

 

"Van olyan fapados, amelynél a legrövidebb fordulási idő 15 perc..."

 

Ez a mondat alapértelmezésben azt jelenti, hogy menetrend szerint. Meg tudná valaki mondani, hogy ez melyik társaság melyik járata?

 

cockpitcrew Creative Commons License 2013.07.30 0 0 61523

Ne lepődj meg, Gyuri nem arról hires, hogy tájékozódni szokott :-)

Előzmény: BJani (61522)
BJani Creative Commons License 2013.07.30 0 0 61522

Még nincs, de a Sólyom Airways tényleg megérdemelne egy külön topicot

 

???

3 hete létezik Sólyom topic:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9215741&la=126352336

 

 

Előzmény: Vgyuri (61521)
Vgyuri Creative Commons License 2013.07.30 0 0 61521

Még nincs, de a Sólyom Airways tényleg megérdemelne egy külön topicot, a ma megszólalt szakértők is jósoltak neki egy évet.

 

Addig is mai hír, hogy eredetileg nem új céget akartak alapítani, hanem megvettek valami ceglédi (tudvalevőleg a repülés egyik fellegvára :-) repülőgépjavításra és üzemeltetésre létrehozott céget. Annak a tevékenységi körét akarták kibővíteni légi utasszállítással, de ezt valamelyik felsőbbség nem engedte.

Előzmény: Törölt nick (61520)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.30 0 0 61520

Amire amúgy van "szak"topic. 

Előzmény: Vgyuri (61519)
Vgyuri Creative Commons License 2013.07.30 0 0 61519

Az nem csalásra tanítás, a becsületes és sikeres vállakozásokat is így alapítják. Ez annak esélylatolgatása, hogy lesz-e nekünk a Sólyommal sok nagy repülős élményünk.

Előzmény: RIKA424 (61518)
RIKA424 Creative Commons License 2013.07.30 0 0 61518

Ez most egy hogyan alapítsunk csalásra kisvállalkozást című topik ?

 

 

LEGNAGYOBB   REPÜLŐS   ÉLMÉNYEM

 

nem más.

 

 

rezgaras Creative Commons License 2013.07.30 0 0 61517

Gyerekek, ez itt mind csak üres duma. Tegye fel a kezét, aki tőkével is beszállna és mondja már meg, hogy mekkora összeggel! (én még fogadni sem mernék rá, kisebb összeggel sem :-((

 

Előzmény: Janos32 (61514)
Vgyuri Creative Commons License 2013.07.30 0 0 61516

A nagyfőnök fizetése nem kisíbolt pénz. 

 

Amit én kapok, az nem. De amit más... :-)

 

 

Előzmény: manhattani (61515)
manhattani Creative Commons License 2013.07.30 0 0 61515

>De amit a nagyfőnök a fizetéséből vett, az nem a cég vagyona.

 

Az már nem.

 

>... de az időközben így-úgy kisíbolt pénznek bottal üthetik a nyomát :-(

 

A nagyfőnök fizetése nem kisíbolt pénz. Az a liba ára.

 

 

Előzmény: Vgyuri (61513)
Janos32 Creative Commons License 2013.07.30 0 0 61514

Eszerint az elmelet szerint minden cegalapitast elozoleg nepszavazassal jova kellene hagyatni. Vegulis barmikor barmelyik vallalkozas elszallhat.

Előzmény: Vgyuri (61513)
Vgyuri Creative Commons License 2013.07.29 0 0 61513

De amit a nagyfőnök a fizetéséből vett, az nem a cég vagyona. Egy ilyen kft. vígan bedőlhet, a hitelezői hoppon maradhatnak, de az időközben így-úgy kisibolt pénznek bottal üthetik a nyomát :-(

Előzmény: manhattani (61512)
manhattani Creative Commons License 2013.07.29 0 0 61512

>csak a cég alapító tőkéje erejéig számíthatnak visszafizetésre, ...

 

Tudtommal nem, hanem a Kft vagyonának erejéig. Ha kap hitelt, abból vesz kacsalábon forgó palotákat és arany Rolls Royce-t, az a cég vagyona lesz, amivel felel felszámoláskor.

Előzmény: Vgyuri (61508)
manhattani Creative Commons License 2013.07.29 0 0 61511

>sőt akinek nem tudtak repidőt adni, elküldték tanfolyamra, ...

 

Hát, jó akinek jó! Bezzeg a multik úgy vettek föl embert, hogy "tudsz angolul? Ha nem, nem küldünk sehova, csak innen ki!" :-))

Előzmény: Vgyuri (61509)
Janos32 Creative Commons License 2013.07.29 0 0 61510

Ebben igazad van. De aki hitelre ad nekik valamit, valoszinuleg tisztaban van a kockazatokkal, vagy nem ad nekik semmit.

Persze, ez mindenben benne van es barkivel elofordulhat, hogy fizeteskeptelen lesz.

Előzmény: Vgyuri (61508)
Vgyuri Creative Commons License 2013.07.29 0 0 61509

Ez 15 éve volt, de már akkor is voltak nyelvtanfolyamok, sőt akinek nem tudtak repidőt adni, elküldték tanfolyamra, sokszor angolszász országokba. Ma ez még inkább igaz.

Előzmény: manhattani (61507)
Vgyuri Creative Commons License 2013.07.29 0 0 61508

Az ezzel a baj, hogy Vágóék és a burnuszos támogatók nyilván fel vannak készülve arra, hogy egy ideig veszteséges lesz a cég. De ha az elképzeléseik nem valósulnak meg, és a deficit tovább tart, nem tudjuk, mikor dől be a cég, a hitelezők hiába kérik a felszámolást, csak a cég alapító tőkéje erejéig számíthatnak visszafizetésre, ami a magyar törvények szerint egy Kft-nél akár 3 (vagy most már 5?) millió forint és kész. Ha az arabok nem készpénzt tesznek be, hanem áttételesen fedezik a lizinget vagy a gépvásárlást, azt a hitelezők nem foglalhatják le. De még Vágó kacsalábon forgóját sem, ha azt az elnök-vezérigazgatói fizetéséből veszi.

Előzmény: Janos32 (61504)
manhattani Creative Commons License 2013.07.29 0 0 61507

>a nálunk 40-45 évesen nyugalomba vonuló, vagy korábban beosztás híján lapátra tett katonai pilóták milyen jól jönnének az USA-ban, ...

 

Tudnak jól angolul? Gondolom, aki tud, az megy magától is... Mint a kubai evezős válogatott.

Előzmény: Vgyuri (61502)
manhattani Creative Commons License 2013.07.29 0 0 61506

>az nem derült ki a cikkből, hogy miből van kevés ?

 

Ha adsz pontosabb linket, megnézem. Csak olyat találtam a "fighter pilot" állás kereséssel, hogy Illinoisban szeretnék-e ilyen munkát :-)

Előzmény: RIKA424 (61501)
Janos32 Creative Commons License 2013.07.29 0 0 61505

Meg annyit hozzatennek, hogy ha pl. a solyom indit egy BUD-AMS utvonalat, akkor a KLM rovid uton (valoszinuleg meg aznap) le fogja csokkenteni az arait ugyanerre a szektorra.

Vagy a solyom arai ala megy es "varja", hogy a solyom meddig birja... Vagy a solyomnak van annyi tokeje, hogy birja addig amig a KLM feladja... HA es HA...


Minden csak a "HA"-ra alapszik egyelore...

Előzmény: Vgyuri (61503)
Janos32 Creative Commons License 2013.07.29 0 0 61504

"pl. a MALÉV csődje után a BUD-ról induló jegyek ára megduplázódott."

 

Es ez igaz is.

 

"a bevitt tőkéjük erejéig felelősek az adósságaikért. DE a vezetői munkabérüket megtarthatják."

 

Magantoke, nem az allampolgarok befizetett adojat koltik, igy ez a sajat privat problemajuk.

 

"A lényeg, hogy ők magasabb szintű szolgáltatást (pl. ritkább székezést) fognak nyújtani, mint a jelenlegi prémium társaságok, de olcsóbban."

 

Egy masik topicban mar betettem, de vesd ossze : Lufthansa Business VS Solyom Business :

 

 

 

 

Az az igazsag, hogy mindenki csak talalgat... A tamogatok es a ketkedok is csak felinformaciokra es sejtesekre alapozzak az erveleseiket.

Privat ceg, tehat semmi koze senkinek a konkret uzleti tervekhez.

Ha itt lesznek az elso gepek, beindul a menetrendszerinti forgalom es mindenki lathatja legalabb nagyjabol az utasforgalmat, az uj gepek, uj utvonalak indulasaval a fejlodest, akkor lesz valami ami "kezzel foghato".

Addig meg minden oldalrol csak a talalgatas marad - konkretumok nelkul.

 

Abban igazat adok Vagonak, hogy teljesen titokban akartak tartani az egeszet addig, amig nincsenek itt a gepek, nincs menetrend, stb. De kiszivargott a hir es ennek ez a parttalan vita az eredmenye, pont amit el akartak kerulni.

Előzmény: Vgyuri (61503)
Vgyuri Creative Commons License 2013.07.29 0 0 61503

Egyre kevésbé hiszek Vágónak (ma az ATV reggeli műsorában volt), mert egyre lehetetlenebb dolgokat állít. A lényeg, hogy ők magasabb szintű szolgáltatást (pl. ritkább székezést) fognak nyújtani, mint a jelenlegi prémium társaságok, de olcsóbban. Hogy ez hogy fog sikerülni, arra csak annyit mondott, hogy a jelenlegi primium társaságok áraiban vannak tartalékok. pl. a MALÉV csődje után a BUD-ról induló jegyek ára megduplázódott.

 

Egy tény: a Sólyom Airways Kft. Ha nem teljesítik be magukat a jóslataik, akkor a cég alapítói a bevitt tőkéjük erejéig felelősek az adósságaikért. DE a vezetői munkabérüket megtarthatják.

Előzmény: Vgyuri (61496)
Vgyuri Creative Commons License 2013.07.29 0 0 61502

Én már 10-15 éve ajánlottam akkori repülős mgasabb szintű parancsnok ismerőseimnek, hogy a nálunk 40-45 évesen nyugalomba vonuló, vagy korábban beosztás híján lapátra tett katonai pilóták milyen jól jönnének az USA-ban, ha máshol nem, az agresszor századokban.

Előzmény: manhattani (61500)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!