Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

meranusz Creative Commons License 2017.09.30 0 0 156793

Sziasztok!

Szeretnék venni citroen c elysee,vagy peugeot 301 dieselt 3-4 évest vagy esetleg hasonló kategóriájú,(nagy csomagtartó elöny)

CharlieNK Creative Commons License 2017.09.30 0 0 156792

Ki kell mosni a tartályt belülről. Idővel a lerakódott kosz miatt mind megsötétedik.

Előzmény: Viragur1991 (156791)
Viragur1991 Creative Commons License 2017.09.30 0 0 156791

Sziasztok!

 

Citroen Berlingo 1.9 D-m van,2000-es évjáratú.

A problémám az hogy a kiegyenlítő tartály fekete belülről,mint ha olajos lenne. Az érdekes az hogy a folyadékok nem fogynak, a kocsi jól indul hidegen- melegen, erős és nem is füstöl. Ha a kiegyenlítő tartály sapkáját leveszem, nagy gázon se látok buborékokat.

Valakinek ötlet?

kari56 Creative Commons License 2017.09.30 0 0 156790

Üdv Urak!

 

2.2-es hdi , fapos motor mindenelőjel nélkül felforralta a vizet.A hűtője jés az utastér hideg maradt. A víz nem olajos, nem füst szagú, az olaj nem vizes, a kipufogoból nem jön gőz. Könnyen indúl jól megy, míg le nem kell vele állni. A termosztátot kiszedtem, felraktam a gázra megfőzni, szépen nyitott. Mi a frász lehet vele?

 

üdv kari

dakota360 Creative Commons License 2017.09.22 0 0 156789

Ūdv mindenkinek! Új tag vagyok! Lemerült az aksi a generátortól c4 grand picasson,szervíz állapottba került!Nem tudjuk kiütni a hibàkat mert nics kommunikáció az abs rendszerrel!Valaki már járt hasonlóan?

BmS1 Creative Commons License 2017.09.21 0 0 156788

Urak!

 

A P407-ről levett 17"-os gyári felniket már csak kerülgetem.

Szinte ajándék áron elvihetők, 70e Ft-ért.

Felnik: javítva sosem voltak, enyhe járdaszegély nyomok.

Nyári gumik: kettő teljesen OK, kettő gyenge közepes.

30-9645-008

 

üdv

ati86 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156787

Rendben, semmi baj. Itt Szegeden szétnézek pár bontóban, hátha van egy szó szerint elfekvő Xantia. Ha nincs, akkor újra írok. 

Előzmény: senkisenormális (156786)
senkisenormális Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156786

Nincs kép. Legyen élénk a fantáziád, és képzelt el egy olyan T-idomot, aminek a függőleges szára kétszer szélesebb, mint a vízszintesen kiálló 1-1!

Mondjuk mint a miniszterelnök úr keresztre feszítve...

Előzmény: ati86 (156783)
ati86 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156785

Köszönöm a segítségedet! 

Előzmény: senkisenormális (156784)
senkisenormális Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156784

Értem. Az olaj vicces, nagyon kis helyen ki tud bújni. Mivel lefotóztad, miféle portékád ment tönkre, a neve nem nagyon érdekel, én csak így póriasan négyes közösítőnek híjom.

Mingyán nézek egy képet valahonnan, mert nincs CX a közelemben.

Előzmény: ati86 (156783)
ati86 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156783

Szia!

Örülnék, ha ezzel meg lehetne oldani a dolgot. A közösítő (vagy ahogy írja a gyári oldal, hidraulikus visszafolyó karmantyú) hosszában van végigrepedve, olyan, mintha egy zsömlét félbevágnánk, csak itt nem szalámi van közte, hanem csöpögő olaj s négy gumicső.

Ideiglenesen össze lett húzva azzal a bizonyos gyorsbilinccsel (nem a csavaros, hanem az a műanyag hajlékony vacak), de gy is folyik. Én azt nem értem, hogy hol engedi el így az olajat. Mi van annak a közösítőnek a belsejében, amely ennyi év után ilyen gatya lesz?

A CX közösítőjéről tudsz képet feltölteni?

Előzmény: senkisenormális (156782)
senkisenormális Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156782

CX-nek van ilyen négyes résolaj közösitője, de az T-alakú, vagyis az alsó szára szélesebb, abba párhuzamosan 2, a felső 180°ban 1-1 csatlakozós. Ha át tudod rendezni a csövek átdugását, akkor megfelelő lehet.

Jövő héten tudok adni.

 

De más, himihumi csövekből és idomokból is jól ki lehet hozni.

Előzmény: ati86 (156777)
ati86 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156781

Szia!

Semmi baj, legalább tudtál támpontot adni. Sajnos itt Szegeden most bajban vagyok, senki sincs, aki ezt meg tudná nekem csinálni.

Előzmény: FeZ_ (156780)
FeZ_ Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156780

Én nem nagyon tudok ilyet, bár nem engem kérdeztél. :-P

Mostanában műanyag légtechnikai csövekkel és csatlakozókkal szokták ezeket kiváltani, csak a legvégére kell egy rövid gumicső toldás hozzá, ahhoz meg egy jó minőségű üzemanyagcső megfelel.

 

Előzmény: ati86 (156778)
ati86 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156779

Szia!

 

Szerintem 1580 köbcentis Xantiában nincs 120 LE-s modell. Az inkább 88 LE. Nekem is az van, már a második szériás, kitűnően megy. Általában a nagy önsúly és a viszonylag kis motor párosítása miatt nem ajánlják, de ha nyugodtan vezeted, ugyanolyan tartós tud maradni, mint a nagyobbak. Az tény, hogy néha többet fogyaszt országúton, mint a nagyobb köbcentis társai (1.8, 2.0) a viszonylag kis lökettérfogat miatt, de cserében városban talán kevesebbet eszik. Annyi még, hogy ritkább modell, de ha rátalálsz egyre, főleg a második sorozatból, általában pont a motor adottságai miatt megkíméltebbek.

Ugyanaz, mint a BX-motor, csak kicsit alakítottak még rajta.

 

Mivel nekem az van, s bevált, én mindenképpen ajánlanám, de nézz meg nagyobb motorúakat is, mert elsősorban az állapot, s ilyen idős autóknál sok esetben nem a köbcenti nagysága a legfontosabb tényező.

 

A második szériából érdemes halászni. A gyári gépkönyv az összes Xantiához 98-as benzint ír elő, ezalól a legkisebbik motor sem kivétel. Jobban is megy tőle. Sokan persze 95-össel használják, de szerintem meghálálja, ha a gyár által javallott oktánszámú üzemanyagot használod. Csak azért írom, mert még említve sincs a 95-ös üzemanyag.

 

Illetve nézd nagyon meg az alját is, ha lehet, mert vannak olyan hidraulika alkatrészek, javarészt visszafolyó gumicsövek, melyek már gyárilag nem rendelhetők, s ezek közösítői sem. Van, amelyik igen, van, amelyik már nem. Ezzel küzdök lassan három hónapja.

Amúgy nagyon szép autó, s ha mellette döntesz, érdemes apránként az autónak megfelelő, még lapható hidraulika-alkatrészeket megvásárolni (tartalékba), mert később még kincset érhet.

Előzmény: andras4736 (156774)
ati86 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156778

Nem ismersz olyan alkatrészboltot vagy céget itthon, aki gyárthat még ilyen visszafolyó-közösítőt?

Előzmény: ati86 (156777)
ati86 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156777

Szia!

 

Köszönöm szépen, időközben utánanéztem. Sajnos elég érdekesen folyik, de legutóbb megnézve egyértelmű volt, hogy a négyes kivezetésű hidraulikaközösítő folyik, ami a résolajat visszavezeti a tartályba. Az első felfüggesztés felett. Lejjebb csatoltam még képeket. Sajnos egyre nehezebb a helyzet, próbálom felhajtani a bontókat, hogy van-e, mert már nem rendelhető.

Mindene rendben van amúgy az autónak, de ott, azon a kis szutyok helyen folyik, s nem tudnak egyelőre segíteni.

Előzmény: senkisenormális (156773)
heffe1 Creative Commons License 2017.09.07 0 0 156776

Szia.

Tudtommal csak márkaszervíz, hozzáférés szükséges a központi szerverekhez (PSA).

Előzmény: sowi (156775)
sowi Creative Commons License 2017.09.06 0 0 156775

sziasztok, foglalkozik valaki BSI szoftverfrissitessel? 2006os c2 lenne az aldozat, 1.6 benzin

andras4736 Creative Commons License 2017.09.05 0 0 156774

Üdv !

 

Esetleg valaki meg tudná mondani PSA 1598 cm3 88 kW 120 LE benzines motor valóban a nem ajánlottak között van ?

Köszönöm szépen .

senkisenormális Creative Commons License 2017.08.31 0 0 156773

Vegyél bontott munkahengert! Mondjuk, szerintem inkább komplett gépet kapsz, mint magában a munkahengert, de tapasztalatom az, hogy a kormánygép csere sem nagyobb szopás, mint csak munkahengert cserélni a helyén. Fogalmazzunk úgy, hogy inkább sünszarás csak munkahengert cserélni, különösen, ha elpotyognak, vagy félrecsúsznak a behajtótengely hézagolói...

Előzmény: ati86 (156772)
ati86 Creative Commons License 2017.08.28 0 0 156772

Szia, FeZ!

 

Kiderült, hogy bár a képen látható cső is eresztett egy kis LHM-et, valójában nem is azon, hanem a szervómunkahengeren szivárog az olaj, csak nagyon megtévesztő módon csöpög. Leállított motornál nem, de ha be van indítva, pár másodperc után megindul a csöpögés.

 

A szerelőm azt mondta, hogy kormánymű-felújítással nem foglalkozik, viszont aki igen, abból is igen kevés van itt a Dél-Alföldön.

Megkérdeztem egyik márkaszervizt, ott 450 000 ft-ot mondtak az 1.6-os S2-es Xantiám gyári új kormányművére, ugyanakkor találtam autóalkatrész-forgalmazó cégek honlapján is az én autómnak megfelelő utángyártott alkatrészt (kormányműt) 70-800000 ft-ért.

 

Ilyen helyzetben mi lenne a legracionálisabb megoldás szerinted? Így ugyanis sokáig nem szeretném használni, mert az LHM folyamatosan fogy, s hetente kell rátöltenem két decit.

 

Köszi előre is a segítséget!

 

Előzmény: FeZ_ (156768)
tcaoe Creative Commons License 2017.08.24 0 0 156771

Félretolós rugós egyébként, de nem szedtem ki a vezetőoldalit.

Előzmény: halley (156770)
halley Creative Commons License 2017.08.24 0 0 156770

Uraim!

 

Ha tud nekem valaki súgni, megköszönném!

 

Ugyanis egy hétköznapi tompított fényszóró izzó cserét szeretnék elvégezni a CITROEN C-Elysée-n. A vezetőoldalit.

Gondolom, a PUG301-ben is ugyanilyen lehet a módi...

 

Csakhogy!

Nem férek hozzá, hogy beláthassak, milyen módon is van rögzítve az izzó.:^(

Hogy lehet égőt cserélni benne?

 

Jól gondolom, hogy érdemesebb lenne kibontani a lámpatestet?

De, ha igen, hol van rögzítve (valami takart helyen is)? Miképpen billentve emelhető ki?

ati86 Creative Commons License 2017.08.19 0 0 156769

Köszönöm szépen a választ!

Igen, azt én is néztem, hogy még rendelhető.

Előzmény: FeZ_ (156768)
FeZ_ Creative Commons License 2017.08.19 0 0 156768

Szia ! 

Nincsen sajnos. :-(

Én mondjuk megpróbálkoznék a gyári 3 ágú elosztóból (ami máshol van és még rendelhető) kettőt beapplikálni a helyére. Persze kérdésesek a csőméretek, de szerintem menne.

 

 

 

Előzmény: ati86 (156766)
ati86 Creative Commons License 2017.08.18 0 0 156767

Előzmény: ati86 (156766)
ati86 Creative Commons License 2017.08.18 0 0 156766

Szia, FeZ!

 

Nincsen véletlenül neked elfekvőben 4DIAM nevezetű, négy kivezetéses visszafolyó karmantyú, amely az első szintszabályzókhoz kapcsolódik? Az S2-es Citroen Xantiámba az való, de már nem lehet rendelni gyárit.

A cikkszáma 5461347 volt, azonban már nem rendelhető. 

Előzmény: FeZ_ (156754)
zolkocsis Creative Commons License 2017.08.16 0 0 156765

Idő közben meglett! Nem lepattintható fedél, hanem 4 csavar kicsavarása után az oszlop alsó burkolatát eltávolítva lehet a biztosítékokhoz hozzáférni (nem is teljesen úgy néz ki, mint a képen, hanem két különálló kis panelen vannak a biztosítékok és relék).

Előzmény: zolkocsis (156764)
zolkocsis Creative Commons License 2017.08.15 0 0 156764

Sziasztok!

 

Peugeot Boxer, 2008-as, 9 személyes kisbusz kezelési útmutatója szerint kell lennie egy biztosítékdoboznak az "utasoldali oszlopban", egy lepattintható fedél alatt. Bő fél óra keresgélés után sem találtam meg ezt a ^$&@#!-t! Valaki tudja, hogy hol található ez a doboz? Neten sem találtam egy nyamvadt képet, csak azt a rajzot, ami a könyvben is szerepel, de a helyét ez sem egyértelműsíti.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!