Citroen CX kipufogó rendszer eladó korrekt áron. középső , hátső egyenes cső és hátsó dob. Nem új, de nem is lyukas szar állapotú. Ugyanitt csx I, CXII széria bontott alkatrészek eladók , minden ár megegyezés kérdése. Hengerfej, dugók , blokk, munkahengerek, gömbök, kormánymű, lámpatestek, üvegek, szinte minden ami 15 év CX-ezés alatt összejött. jellemzően 2.5D illetve benzines turbo2
FAP folyadék szint alacsony, nem tudta kiégetni a részecskeszűrőt, de valószínűleg, már nem is fogja engedni. Még egy kicsit el lehet húzni, de aztán annyi. Teendők FAP feltöltése, computer betanítása, részecskeszűrő kimosatása, computer betanítása. Szerintem 200 ezernél beprogramozzák így is úgy is a részecskeszűrő cserét, ezért csak olyan szervízben tudják ezt kijátszani (mármint a cserét, mert a kiktatást nem támogatom), akik értenek hozzá, vagyis a mosás után tudja programozni.
Segítséget szeretnék kérni. A Peugeot 5008-asomon világít a sárga háromszögben felkiáltójel visszajelzés és néha kidobja az engine fault repair needed jelzést meg utána a Particle additive level too low: Repair needed üzenetet. Segítetek, hogy ez mit jelent, és mit kellene tennem. Addig felfogtam, hogy a részecskeszűrő a gond. Ezzel együtt néha felvillan a Risk of particle filter clogging üzenet is. Ok, az eltömődést vagy sikerül kikormolnom, de a másik üzenettel nem tudok mit kezdeni. Elnézést, ha evidens dolgot kérdezek és köszönök minden segítséget.
Sziasztok! Peugeot 307 kormánykapcsolóban szeretnék irányjelző kart cserélni. Ha jól tudom, ez a COM2000 kapcsoló, az irányjelző kar végén szalagkábel van. Tudnátok segíteni a csere folyamatában? A légzsák kiszerelés megy, a kormány leszerelés is, a további teendőkről szeretnék információt kérni. Köszönöm! Üdv.
Sziasztok Az lenne a kérdésem hogy 2012 peugeot henger számozás honnan indul? Mert úgy hallottam hogy állítólag bizonyos évj után megforditották a számozás. Köszönöm
Sziasztok adott egy Peugeot 206 1.1 Benzines autó 98 évjáratú. Olyan problémám lenne vele hogy hidegen szépen jár mind a 4 henger de ahogy eléri a 70 fokot a viz akkor elkezd 3 hengerezni nem tudtunk rá jönni hogy mi lehet a gond szerelő már le mondott róla. Esetleg valaki járt már hasonló helyzetbe?? Mi lehet a gond ?
Szia! Elnézést de nem jártam itt rég óta. Meglett a hiba. Üzemanyag csőrendszer cserével kezdtem és utána mindent kicseréltem . Nagyon sokba fájt. Már ECU cserével is riogattak. Nem volt jó az autó. Elvittem Érdre. Megnézték, üzemanyag csőrendszer hiba! Van benne egy kis visszacsapó szelep az volt a bűnös. Filléres tétel de nem lehet külön kapni. Gyári hibás volt az újonnan vett alkatrész !!!!!
Sziasztok! Citroen C4 1.4 16V (2007-es) hidegindítás után alapjáraton rángat/fulladozik, kis gázadásra jól reagál, majd elindulás/felmelegedés után is jól jár. Mi lehet a gond? Korábban itt azt olvastam, hogy esetleg vmilyen szofverfrissítés segítene? Amúgy kevés km van benne, így nem hiszem/remélem, hogy a szokásos KFU betegség előjele lenne, meg amúgy sincs semmi hibaüzenet, vagy más furcsasága.
Sziasztok segítségre lenne szükségem.Adott egy Citroen C3 1.4HDi .Olyan problémát produkál hogy néha indul néha nem , ha olyan kedve van be indul ,aztán meg teker de nem indul. 1 Porlasztót cseréltünk benne de sajnos nem oldódott meg a hiba jelenség. Hiba kód P1197 és P1351 , szerelőnél már voltunk vele nem tudja mi baja .
Köszönöm a tanácsokat, valakit keresnem kell aki foglalkozik vele, mert nekem se szerszámom, se helyem nincs a komolyabb javításokhoz, a hozzá nem értés hiányáról nem is beszélve...
Meg kellene nézni, hogy olyankor, amikor nem indul, milyenek a gyertyák ?
Ha tacsakosak, talán megszívja magát, azért indul nehezen. (vagy másért, de nyilván valamivel el kell kezdeni a keresést)
Az üzemanyag nyomásszabályzó hibája tud olyat produkálni, hogy leállítás után még bejut benzin a szívócsőbe és hidegen ez nem gond, sőt, még előnyös is, de melegen nehezen indul az autó. Egy rossz (nem jól záródó) befecskendező fúvóka is tud hasonló tünetet okozni.
Látom nem pörög a topik, de hátha valaki tud adni valami jó tippet.
Citroën AX 1.1 1993. Melegen nehezen indul. Hidegen azonnal, leállítás után közvetlenül azonnal, de pár perc várakozás után addig, amíg a motor ki nem hül, csak hosszas indítózás után hajlandó elindulni. Szerelő nem foglalkozik vele, mondván, hogy bontóban a helye, de nekem jó szolgálatot tenne, ha tudnám még használni.
Köszönöm ha valaki ad valami használható tanácsot.
Sziasztok.A kürt problémához még hozzá tartozik hogy amikor 1 es és gyújtás álláson van vagy jár a motor és hiába nyomom a kürtöt nem szól,viszont ha nyomva tartom és közben leállítom s kocsit és tekerem a kulcsot majd a végén kihúzom akkor abban a pillanatban megszólal a kürt ahogy bekattan a kormányzár.Mi lehet a baj szerintetek,Test kábel vagy szalag kábel vagy bsi?Köszi a választ.
2007 es 1.4 benzines berlingón néha csak leállított motornál szól a kürt.Ez bsi hiba lehet.Volt valakinek ilyen hiba?Mi lett a megoldás?Köszönöm a segítséget.Sziasztok.
Bemérettem a porlasztókat is 3 db nem volt 100%-os ,1 igen. Az ember szerint nem emiatt van a probléma utána cserélgettem mindent a 3 porlasztót is, az eredmény változatlan. Profi kiolvasóval olvastattam semmi csak széttárta a kezét ( teszteltük is ha lehúztam valamelyik porlasztóról a csatit rögtön beírta) Csati fel indítás 2000-nél a P1197. De volt ugy is, hogy 2000-nél betorpant,a gázt tartva utána felengedte 3500-ig is amig el nem vettem forgott simán.
Többször tapasztaltam, hogy ha megmelegszik rendesen kitörlöm a hibát és nem írja vissza akárhogy rugdosom terheletlenül álló helyben, de ha elindulok vele és terhelem rögtön beírja a hibát ja és lehet fontos az is hogy hibakód után elkezd füstölni.