Néztem régebben, de bármilyen furcsa, nem találom, hogy hol lehet regisztrálni. Talán FB segítségével, de nekem olyan nincs. Viszont úgy döntöttem, hogy beruházok egy olajnyomásmérő készletre, így legalább azt is megtudom, hogy mennyi a valós nyomás alapjáraton és fordulaton.
Nagyjából mindenütt az a választék, amit vettem. Az eredetivel kb. ugyanazt mutatja, azt gondolom, hogy feltehetően mindkettő működik - inkább máshol lesz a hiba. Ha lenne valaki, aki a kedvemért leolvassa a saját műszerfalán a nyomásértéket, majd lehúzza a csatit, és ellenállást mér, akkor azzal előrébb lennék. Próbáltam, de nem találtam a neten nyomás-ellenállás görbét/táblázatot, pedig csak van valahol.
Segítségként: erről van szó:
Mondjuk a kivágott ábrán TZi-be való motor van, de gyanúsan ugyanolyan, mint nálam a valóságban a GTi. Persze miért ne mehetne a TZi felszereltséghez (vagy mihez) ugyanúgy XU5JA motor?
Rövid válasz: Vezetékezésről nincs konkrét rajzom.
Hosszú válasz: Harmincpluszos S2-es Citroen BX-ről van szó, egy szál vezeték az érzékelőről lejön, majd gondolom az szépen bemegy a műszeregységbe, és kész. Annyi, hogy gyújtásra először az olajmennyiséget mutatja, majd aztán a nyomást.
Ezt a motort leginkább Peugeot 205Gti/Cti-be rakták. BX-es és a Pug205-ös Haynes könyvek kapcsolási rajzaiból össze lehet valamit ollózni, de biztosat sehol sem találtam, csak olyat, ami talán megfelel.
A motor működik, nagy baja talán nincs, de akkor sem szeretem ezt a megbízhatlan nyomásértéket. Jó lenne vele valamit kezdeni.
Pár hete szedtem le a pótlevegőtolattyút (ajjjh de milyen remek szórakozás volt), berohadt, zöld elektromos érintkezővel. Lett hozzá új csatlakozó, így az már működik, tesztelve.
Unalom ellen: (eredménytelenül már máshol feltettem e kérdést - hátha itt lesz belőle valami) van valakinek tapasztalata a
XU5JA (más néven B6D) motorral?
Bolondságokat mutat az olajnyomásmérő a műszerfalon, és remek lenne kideríteni, hogy miért. Elvileg hozzávaló jeladót/mérőt/gombát/... (vagy mi a neve) vettem, de kb. ugyanazt a 6-8 bart mutatja. Fordulatszámtól függetlenül, ami eleve több, mint furcsa. Sajnos nyomás-ellenállás táblázat nem járt a nyomásmérőhöz, hogy le tudjam ellenőrizni, hogy ki hazudik. A kábel a rossz, a műszerfal műszere kér javítást, vagy netán az olajkör eldugult, vagy bármi más.
Folyamatosan világít a háttérfénye is a műszernek. Ha jól tudom, külön érzékelőről/gombáról/... kapja a jelet, tehát talán inkább a motorban bujkál az ördög.
Pár éve szétszedtem egy S1-es 106-os 1.1-es Peugeot-t, jó eséllyel ugyanaz a cső. Azt nem tudom, hogy kidobtam-e a csövet, vagy eltettem, majd utánanézek. Nem ígérek gyors eredményt, de gondolom nem tegnapra kell.
Elég halottnak tűnik a topik, de azért megpróbálok segítséget kérni.
Szeretnék megmenteni egy 1993 as ciroen ax-et. Kellene nekem egy vízcső, fűtéscső, ami a termosztáttól megy a fűtőradiátorba. 1.1, 44kw benzin. Ha valakinek van elfekvőben, vagy tud helyet ahonnan tudnék szerezni, megköszönném.
Sziasztok! Lexia interface javításában járatos szakit ismer-e valaki? Jómagam híradástechnikai technikus lennék, tehát nem vagyok egészen hülye hozzá, de a számítógépes interface-k (USB) lelkivilágáról nincsenek ismereteim, és sajnos megromlott a látásom, nem látom ezeket az apró SMD chipeket. A hibajelenség: USB device no longer available vagy valami hasonló, most nem tudom szó szerint idézni. A lényeg, _nem_ driverfüggő, nem telepítési hiba, ki lett próbálva több gépen. Már az alapvető USB eszközt sem ismeri fel, amihez aztán drivert kellene keresnie.
Citroen CX kipufogó rendszer eladó korrekt áron. középső , hátső egyenes cső és hátsó dob. Nem új, de nem is lyukas szar állapotú. Ugyanitt csx I, CXII széria bontott alkatrészek eladók , minden ár megegyezés kérdése. Hengerfej, dugók , blokk, munkahengerek, gömbök, kormánymű, lámpatestek, üvegek, szinte minden ami 15 év CX-ezés alatt összejött. jellemzően 2.5D illetve benzines turbo2
FAP folyadék szint alacsony, nem tudta kiégetni a részecskeszűrőt, de valószínűleg, már nem is fogja engedni. Még egy kicsit el lehet húzni, de aztán annyi. Teendők FAP feltöltése, computer betanítása, részecskeszűrő kimosatása, computer betanítása. Szerintem 200 ezernél beprogramozzák így is úgy is a részecskeszűrő cserét, ezért csak olyan szervízben tudják ezt kijátszani (mármint a cserét, mert a kiktatást nem támogatom), akik értenek hozzá, vagyis a mosás után tudja programozni.
Segítséget szeretnék kérni. A Peugeot 5008-asomon világít a sárga háromszögben felkiáltójel visszajelzés és néha kidobja az engine fault repair needed jelzést meg utána a Particle additive level too low: Repair needed üzenetet. Segítetek, hogy ez mit jelent, és mit kellene tennem. Addig felfogtam, hogy a részecskeszűrő a gond. Ezzel együtt néha felvillan a Risk of particle filter clogging üzenet is. Ok, az eltömődést vagy sikerül kikormolnom, de a másik üzenettel nem tudok mit kezdeni. Elnézést, ha evidens dolgot kérdezek és köszönök minden segítséget.
Sziasztok! Peugeot 307 kormánykapcsolóban szeretnék irányjelző kart cserélni. Ha jól tudom, ez a COM2000 kapcsoló, az irányjelző kar végén szalagkábel van. Tudnátok segíteni a csere folyamatában? A légzsák kiszerelés megy, a kormány leszerelés is, a további teendőkről szeretnék információt kérni. Köszönöm! Üdv.
Sziasztok Az lenne a kérdésem hogy 2012 peugeot henger számozás honnan indul? Mert úgy hallottam hogy állítólag bizonyos évj után megforditották a számozás. Köszönöm
Sziasztok adott egy Peugeot 206 1.1 Benzines autó 98 évjáratú. Olyan problémám lenne vele hogy hidegen szépen jár mind a 4 henger de ahogy eléri a 70 fokot a viz akkor elkezd 3 hengerezni nem tudtunk rá jönni hogy mi lehet a gond szerelő már le mondott róla. Esetleg valaki járt már hasonló helyzetbe?? Mi lehet a gond ?
Szia! Elnézést de nem jártam itt rég óta. Meglett a hiba. Üzemanyag csőrendszer cserével kezdtem és utána mindent kicseréltem . Nagyon sokba fájt. Már ECU cserével is riogattak. Nem volt jó az autó. Elvittem Érdre. Megnézték, üzemanyag csőrendszer hiba! Van benne egy kis visszacsapó szelep az volt a bűnös. Filléres tétel de nem lehet külön kapni. Gyári hibás volt az újonnan vett alkatrész !!!!!
Sziasztok! Citroen C4 1.4 16V (2007-es) hidegindítás után alapjáraton rángat/fulladozik, kis gázadásra jól reagál, majd elindulás/felmelegedés után is jól jár. Mi lehet a gond? Korábban itt azt olvastam, hogy esetleg vmilyen szofverfrissítés segítene? Amúgy kevés km van benne, így nem hiszem/remélem, hogy a szokásos KFU betegség előjele lenne, meg amúgy sincs semmi hibaüzenet, vagy más furcsasága.