Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

evsp Creative Commons License 19 órája 0 0 157039

Nem igazán. Az újabb az ~14mm-rel hosszabb. Dugókkal együtt elképzelhető, hogy jó lenne de nem gyári a motor...

Előzmény: SteveBrownJr (157038)
SteveBrownJr Creative Commons License 1 napja 0 0 157038

Nem jó bele a modernebb deves perselyes KFW hajtókarja? Abból kb dunát lehet rekeszteni.

Előzmény: evsp (157036)
evsp Creative Commons License 2 napja 0 0 157037

Előzmény: evsp (157036)
evsp Creative Commons License 2 napja 0 0 157036

Sziasztok,

 

Van valakinek elfekvőben egy régi 1.4-es blokkja? 96 előtti érdekelne, ami nedves hüvelyes TU3 blokk. (talán K6B, KFZ, KDX és KDZ kódok)

Ha csak hajtókarja van valakinek az is elegendő lehet. A hajtókarok furattávolsága 126.8mm.

turbo2 Creative Commons License 2024.10.27 0 0 157035

Citroen CX kipufogó rendszer eladó korrekt áron. középső , hátső egyenes cső és hátsó dob.  Nem új, de nem is lyukas szar állapotú.  Ugyanitt csx I, CXII széria bontott alkatrészek eladók , minden ár megegyezés kérdése.  Hengerfej, dugók , blokk, munkahengerek, gömbök, kormánymű, lámpatestek, üvegek, szinte minden ami 15 év CX-ezés alatt összejött.  jellemzően 2.5D illetve benzines turbo2

kirsan Creative Commons License 2024.10.12 0 0 157034

FAP folyadék szint alacsony, nem tudta kiégetni a részecskeszűrőt, de valószínűleg, már nem is fogja engedni. Még egy kicsit el lehet húzni, de aztán annyi. Teendők FAP feltöltése, computer betanítása, részecskeszűrő kimosatása, computer betanítása. Szerintem 200 ezernél beprogramozzák így is úgy is a részecskeszűrő cserét, ezért csak olyan szervízben tudják ezt kijátszani (mármint a cserét, mert a kiktatást nem támogatom), akik értenek hozzá, vagyis a mosás után tudja programozni. 

Előzmény: szasza000 (157033)
szasza000 Creative Commons License 2024.10.12 0 0 157033

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni. A Peugeot 5008-asomon világít a sárga háromszögben felkiáltójel visszajelzés és néha kidobja az engine fault repair needed jelzést meg utána a Particle additive level too low: Repair needed üzenetet. Segítetek, hogy ez mit jelent, és mit kellene tennem. Addig felfogtam, hogy a részecskeszűrő a gond. Ezzel együtt néha felvillan a Risk of particle filter clogging üzenet is. Ok, az eltömődést vagy sikerül kikormolnom, de a másik üzenettel nem tudok mit kezdeni. Elnézést, ha evidens dolgot kérdezek és köszönök minden segítséget.

Gabee' Creative Commons License 2024.07.31 0 0 157032

Sziasztok!
Peugeot 307 kormánykapcsolóban szeretnék irányjelző kart cserélni.
Ha jól tudom, ez a COM2000 kapcsoló, az irányjelző kar végén szalagkábel van.
Tudnátok segíteni a csere folyamatában?
A légzsák kiszerelés megy, a kormány leszerelés is, a további teendőkről szeretnék információt kérni.
Köszönöm!
Üdv.

Gaboo70 Creative Commons License 2024.07.15 0 0 157031

Sziasztok Az lenne a kérdésem hogy 2012 peugeot henger számozás honnan indul? Mert úgy hallottam hogy állítólag bizonyos évj után megforditották a számozás. Köszönöm

raider Creative Commons License 2024.06.15 0 0 157030

Bár nem francia autón, de ismerősnél volt ilyen probléma, és a lambdaszonda cseréje oldotta meg.

Előzmény: Keke2012 (157027)
Keke2012 Creative Commons License 2024.06.11 0 0 157029

Volt mérve kompresszió is , diagon is volt ott sem találtak semmit, nincs semmi hibakód sem.

FeZ_ Creative Commons License 2024.06.11 0 0 157028

Mi lett vele csinálva eddig?

Én először mérnék hidegen és melegen (amikor dadog) egy kompressziót rajta. 

Diagolva volt ?

Előzmény: Keke2012 (157027)
Keke2012 Creative Commons License 2024.06.10 0 0 157027

Sziasztok adott egy Peugeot 206 1.1 Benzines autó 98 évjáratú. Olyan problémám lenne vele hogy hidegen szépen jár mind a 4 henger de ahogy eléri a 70 fokot a viz akkor elkezd 3 hengerezni  nem tudtunk rá jönni hogy mi lehet a gond szerelő már le mondott róla. Esetleg valaki járt már hasonló helyzetbe?? Mi lehet a gond ?

halo13 Creative Commons License 2024.03.11 0 0 157026

Elfelejtettem leírni, hogy a hibakód nem utal erre a problémára. Végig kellett elemezni a rendszert és a rutin ami megoldotta.

Előzmény: halo13 (157025)
halo13 Creative Commons License 2024.03.11 0 0 157025

Szia! Elnézést de nem jártam itt rég óta. Meglett a hiba. Üzemanyag csőrendszer cserével kezdtem és utána mindent kicseréltem . Nagyon sokba fájt. Már ECU cserével is riogattak. Nem volt jó az autó. Elvittem Érdre. Megnézték, üzemanyag csőrendszer hiba! Van benne egy kis visszacsapó szelep az volt a bűnös. Filléres tétel de nem lehet külön kapni. Gyári hibás volt az újonnan vett alkatrész !!!!! 

Előzmény: Keke2012 (157021)
gg72 Creative Commons License 2024.02.12 0 0 157024

Sziasztok! Citroen C4 1.4 16V (2007-es) hidegindítás után alapjáraton rángat/fulladozik, kis gázadásra jól reagál, majd elindulás/felmelegedés után is jól jár. Mi lehet a gond? Korábban itt azt olvastam, hogy esetleg vmilyen szofverfrissítés segítene? Amúgy kevés km van benne, így nem hiszem/remélem, hogy a szokásos KFU betegség előjele lenne, meg amúgy sincs semmi hibaüzenet, vagy más furcsasága.

Keke2012 Creative Commons License 2024.01.17 0 0 157023

Köszönöm 😊

kirsan Creative Commons License 2024.01.17 0 0 157022

Google azonnal több választ is kiadott, hogy pedig befecskendező, és hogy gyári diaggal olvasd ki. Nem én írtam ezeket, ne rám legyél mérges.

Előzmény: Keke2012 (157020)
Keke2012 Creative Commons License 2024.01.17 0 0 157021

halo13 

Töled szeretném kérdezni hogy meglett a hiba ? Mert sajnos nekem is ugyan az a gond az autóval.

Keke2012 Creative Commons License 2024.01.17 0 0 157020

Sziasztok segítségre lenne szükségem.Adott egy Citroen C3 1.4HDi .Olyan problémát produkál hogy néha indul néha nem , ha olyan kedve van be indul ,aztán meg teker de nem indul. 1 Porlasztót cseréltünk benne de sajnos nem oldódott meg a hiba jelenség. Hiba kód P1197 és P1351 , szerelőnél már voltunk vele nem tudja mi baja .

csiro Creative Commons License 2023.10.26 0 0 157019

Köszönöm a tanácsokat, valakit keresnem kell aki foglalkozik vele, mert nekem se szerszámom, se helyem nincs a komolyabb javításokhoz, a hozzá nem értés hiányáról nem is beszélve...

FeZ_ Creative Commons License 2023.10.22 0 0 157018

Meg kellene nézni, hogy olyankor, amikor nem indul, milyenek a gyertyák ? 

Ha tacsakosak, talán megszívja magát, azért indul nehezen. (vagy másért, de nyilván valamivel el kell kezdeni a keresést)

Az üzemanyag nyomásszabályzó hibája tud olyat produkálni,  hogy leállítás után még bejut benzin a szívócsőbe és hidegen ez nem gond, sőt, még előnyös is, de melegen nehezen indul az autó. Egy rossz (nem jól záródó) befecskendező fúvóka is tud hasonló tünetet okozni. 

Előzmény: csiro (157016)
French Force Creative Commons License 2023.10.22 0 0 157017

Az efféle szerelőknek lenne a bontóban a helye már.

Előzmény: csiro (157016)
csiro Creative Commons License 2023.10.22 0 1 157016

Hú de rég jártam itt...

 

Látom nem pörög a topik, de hátha valaki tud adni valami jó tippet.

 

Citroën AX 1.1 1993. Melegen nehezen indul. Hidegen azonnal, leállítás után közvetlenül azonnal, de pár perc várakozás után addig, amíg a motor ki nem hül, csak hosszas indítózás után hajlandó elindulni. Szerelő nem foglalkozik vele, mondván, hogy bontóban a helye, de nekem jó szolgálatot tenne, ha tudnám még használni.

 

Köszönöm ha valaki ad valami használható tanácsot.

1686 Creative Commons License 2023.02.19 0 0 157015

Sziasztok.A kürt problémához még hozzá tartozik hogy amikor 1 es és gyújtás álláson van vagy jár a motor  és hiába nyomom a kürtöt nem szól,viszont ha nyomva tartom és közben leállítom s kocsit és tekerem a kulcsot majd a végén kihúzom akkor abban a pillanatban megszólal a kürt ahogy bekattan a kormányzár.Mi lehet a baj szerintetek,Test kábel vagy szalag kábel vagy bsi?Köszi a választ.

1686 Creative Commons License 2023.02.18 0 0 157014

Sziasztok.

2007 es 1.4 benzines berlingón néha csak leállított motornál szól a kürt.Ez bsi hiba lehet.Volt valakinek ilyen hiba?Mi lett a megoldás?Köszönöm a segítséget.Sziasztok.

halo13 Creative Commons License 2023.02.02 0 1 157013

Bemérettem a porlasztókat is 3 db nem volt 100%-os ,1 igen. Az ember szerint nem emiatt van a probléma utána cserélgettem mindent a 3 porlasztót is, az eredmény változatlan. Profi kiolvasóval olvastattam semmi csak széttárta a kezét ( teszteltük is ha lehúztam valamelyik porlasztóról a csatit rögtön beírta) Csati fel indítás 2000-nél a P1197. De volt ugy is, hogy 2000-nél betorpant,a gázt tartva utána felengedte 3500-ig is amig el nem vettem forgott simán. 

Többször tapasztaltam, hogy ha megmelegszik rendesen kitörlöm a hibát és nem írja vissza akárhogy rugdosom terheletlenül álló helyben, de ha elindulok vele és terhelem rögtön beírja a hibát ja és lehet fontos az is hogy hibakód után elkezd füstölni.  

Előzmény: halo13 (157012)
halo13 Creative Commons License 2023.02.02 0 0 157012

Ügy kezdődött, hogy egyenlőtlen alapjárat, chek engin, depolution system fault, 2000 fordulat fölé nem engedte

forogni. Az 156998. bejegyzésben írtam róla. A helyzet azóta is változatlan a jelenség ugyan az.

Előzmény: FeZ_ (157011)
FeZ_ Creative Commons License 2023.02.01 0 0 157011

Szívesen.

Mi a baja az autónak amúgy ?

 

Előzmény: halo13 (157010)
halo13 Creative Commons License 2023.02.01 0 0 157010

Húúúúú! Köszönöm szépen a magyarázatot és a fáradtságodat, hogy hajlandó voltál ilyen sokat gépelni.

Na még elolvasom vagy 5x, hátha rögződik és utána újra átnézem, végig telefonálom  a lehetőségeket ki mit ad.

Köszi +1x

Előzmény: FeZ_ (157009)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!