Így tél vége felé titkon mindenki/még,ha nem is vallja be/ a nyár közeledtét várja.Azoknak,akik elfelejtették,milyen is az,itt egy emlékeztető a mediterrán tengerpartról.
Tavalyi Balkáni túránk következő epizódja megtekinthető:
Egy kis spoiler:
Miután kalandorainkat egy „luxusszállodában” éri a reggel,a Montenegrói tengerpart meghódítására készülődnek.Olyan húsbavágó kérdések foglalkoztatják őket,hol töltsenek több időt,a vízben vagy a kerékpáron,hány homokos és hány sziklás tengeröblöt támadjanak be a Budvai-riviérán,vajon a tengeri halak bekéreckedtek-e már a serpenyőbe,van-e szörny a Kotori –öbölben?
Ezekre,az amúgy nagyon érdekfeszítő kérdésekre is választ kaphatnak azok,akik velünk tartanak.
A Sella Carnizzán kiköpöd a beled,főleg ha kelet felől mész.Mi nyugatról és az egyel délebbi hágón mentünk át,ami a szlovén oldalon már ugyanaz a hágóút.Ha már Olaszországot is beleveszed a Sella Neveát és a Raccollana völgyet semmiképp se hagyd ki.
Köszi a tippet, áthúztam az utat. Viszont amitől egy kicsit tartok az új irány alapján az a Selle Carnizza. Ugyan viszonyítási alapom nincs, de a meredekségi diagrammok alapján vákumszivattyúnak tűnik.
Ebben a csodás havas időben nem megyek bringázni,de hogy hasznosan teljen a nap,összedobtam a tavai Alpok túravideót. 2 napos kirándulás a Fischbacher Alpokban
Igen tud, alapból női hangja van magyarul ès angolul beszèl.
Volt egy időszak, mikor rosszalkodott, mert fejlesztettèk, de azóta szuper.
Ez lehet csak nekem új, de tud olyat, hogy egy adott hely törtènelmi nevezetessègei, olyan módon jelennek meg, mint, ahogy a valóságba kinèz. Van benne sáv asszisztens, stb.
Èn megvettem az èletfogytig használatot 5000 forintèrt, ès autón bringán használom.
nekem telefonon van a GPS, amit az autóban, gyalogosan, mindenhogy használok. (Teljesen offline, de nettel együtt is működik) Volt egy időszak, mikor nagyon fejlesztették, azóta sokkal több mindent tud.
Főképpen autóhoz való, de bringán is remekül használható. Pl Szlovéniában a mezőgazdasági földút is rajta volt.
Az otthon MapSource alatt megtervezett útvonalakból nyomvonalakat konvertálok, és ez megy át a gps-re. Ha valamiért változtatni kell, akkor bízom csak a gps-re a tervezést.
Én ugyan célhardvert használok, de Android vonalon a Locus, és az OsmAnd a két, talán leginkább használt offline alkalmazás. Utóbbi nekem jobban bejött, vésztartaléknak a saját telómon is ott van.
Én Korfun ezt használtam. Ha jól tudom, ez a Nokia offline navigációjának az utódja. Nekem hibátlanul mondta az utat a magyar határtól Korfuig, ott végig, úgy autózás, mint bringázás közben, aztán hazáig. De ez egy autós navi.
Egyébként éppen ma gondolkodtam, hogy megkérdezlek Benneteket, hogy van-e kifejezetten kerékpáros offline, mobilra tölthető alkalmazás.
Ha már ennyien együtt leszünk, hátha akad valaki, aki tud tanácsot adni mobiltelefonra letölthető offline navigáció ügyében. ( Értsd: letölti az okostelefonomra, elmagyarázza hogy működik.)