Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

newcrazy 2014.04.24 14:05:20 © 12220

meg tudná mondani valaki, h az angyalkák milyen forgalommal bír jelenleg? köszi előre is.

mézes muffin 2014.04.03 15:51:47 © 12219

Küldtem emailt.

Előzmény: erzo3 (12218)
erzo3 2014.04.02 16:20:27 © 12218

Kedves Hölgyem !

Mi egy 41N 48F pár vagyunk( nem házaspár de mindketten házasságban) . Nagyon nyitottak vagyunk és a barátnő szeretné kipróbálni nővel is . Szeretné ha ekkor én is jelen lennék. Nem muszáj hármasban szeretkezni elég ha őt beavatná két nő szeretkezésébe

Amennyiben érdekelné ez a lehetőség abban az esetben vegye fel velem privátban a kapcsolatot az erzo3@citromail.hu címen

Előzmény: Törölt nick (11495)
Bunny.5. 2014.03.23 16:53:54 © 12218

Sziasztok!

Elég kezdő vagyok ebben a biszex témába, így lenne pár kérdésem ezzel kapcsolatban.

Tehát pontosan hogy zajlik két csaj közötti flört, olyan mintha barátkozásnak, egyáltalán kinek kell megtenni az első lépést vagy mikortól lehet tudni,hogy a másik csajnál szabad a pálya?

Ha mondjuk van egy csak ,akivel sokszor szemezünk, meg észreveszem,hogy ,,bámul" akkor nála kezdeményezhetnék?

Egyébként meg már tapasztaltam többször is,hogy ha van egy bi csaj, akinek tetszem, én is bi vagyok és én nem annyira nyitok a másik csaj felé, holott ő folyamatosan flörtöl velem,és tudja,hogy azért bejön nekem,  akkor néha miért flörtölnek szintén egy jelenlévő sráccal, aki nem jön be nekik, amit biztos tudok, meg közben van is pasija , és ezt nem egy csajnál tapasztaltam. Ez mire megy ki,hogy a pasit is szédítik???? Leírná nekem vki!!

erbse.025 2014.03.15 15:43:11 © 12217

Sziasztok!

Ha valakinek van kedve beszélgetni, akkor az írjon szívesen, az e-maileket sűrübben olvasom, ott jobban elérhető vagyok, mint itt. :)

ef úr 2014.03.14 05:12:17 © 12216

HAGYD

Előzmény: Kelly_25 (12201)
B 53 2014.03.13 19:19:03 © 12215
Előzmény: nebb (12207)
B 53 2014.03.13 19:17:24 © 12214