Hú erre én is gondoltam, de félek sűrű ehhez a festék. Ha meg felhígítom, nem fog takarni. elképzelem a lecsöpögő festéket. Tuti jó ötlet ez? Erősítse meg valaki kérem!!!
Szia! Hát,vagy ecsettel,vagy én úgy csinálnám,hogy ásványvizes kupakba tennék aluszínt,és egyszerűen belemártanám,így csak a karimáját érné a festék. Zsolesz
Sziasztok! Megjött a Revell katalógusom! Igaz ez nem annyira izgi, hiszen csak 1998-99 kiadás. De már úton van az 1975-ben kiadott is!:-))
Más: A Bae 146 4 kicsiny hajtóművét fújtam tegnap! Kivételesen hiperszuper lett mind a 4!:-) Asszem egy sajátos technikát fejlesztettem ki! Jó híg festékkel 3 soron 45 perc eltolással fújom le. Őrült csillogó lett! Ragyog, mint a salamon töke!:-)
Viszont elakadtam... Aluminiumra kellene festenem a hajtóművek belépő oldalán az életket. Gyakorlatilag egy 1.8 mm-es gyűrűt kell festenem rá. Ecsettel? De ha elcseszem? Leragasztani nem lehet, hisz nagyon dimbes-dombos a felület.
Üdv! Néhány (igencsak kicsi) felségjelzést stb.. kéne varázsolnom bábukra. Ez ecsettel enyhén szólva nehéz feladat lenne, van valami anyag, amire mondjuk nyomtatóval nyomtatva matricát lehet készíteni, és azt vizzel felmosva a felületre otrtragad?
Sziaztok!
Segíítsetek!! ha valakinek lenne kedvem beszélgetni az írjon emailt: benko.norbi@freemail.hu ra vagy MSN: benko.norbi@vipmail.hu Festés, technikák és minden egyéb! Elöre is kössz üdv.: Norbi
Nagy nap a mai a makettezésem történetében! 2 makettes posta érkezett ma hozzám!:-) Egy kisebb levél Bae 146 ablakkeretekkel! KÖSZÖNET ÉRTE!!!
És egy nagy húúú de nagy doboz! Egy DC 10 repült át légipostával a németektől. A több mint 10 éve kiadott makettritkaságért 10 ezrest kelett legombolnom.
Sajnálatos módon a matricák tök sárgák, de ezen végülis nem csodálkozom. Régen nem volt olyan magas technikai szinvonal, és a 10 év ságító haátsa sem semmi.
Ki tudna segíteni jó pézé szkenelésben, ,és újra nyomtatásban? Kifogástalan minőségre van szükségem!
Ne nekem mondd :) Lassan ot eve olvasom a topikot, es egyaltalan nem zavarnak a makettezest csak marginalisan erinto temak -de mivel most csorditettek a nyakamba, gondoltam, g#cizek egyet. ;) Azert is volt ott a ":P", hogy ne vegyek komolyan.
Es en lemaradtam rola... Koszonom :) (Komoly fejfajast okoz a makett. A ragasztas-festes-matrcazas-hasznaltta tetel sorrendje nem adja magat. Asszem, alcsoportokra osztva lehet csak megoldani. Csak, ha valaki meg ezen torne a fejet.)
De végülis az igazi gépek szemlélése közvetve a makettezéshez is tartozik!
tehát a pályazár ideje alatt csak egy pályát használnak Ferihegyen. Így ugye ezen az egy pályán dupla a forgalom, és így sokal izgalmasabb egy nap.
De ennél jó vel többről is szó van:
Ha 2 pálya működik, és a a szél úgy kívánja, hogy a gépek 31 irányban landolnak/szának fel, a "jó" kocsival megközelíthető spotterhelyeről csak a landolók látszanak. De mivel 2 pálya is 31 irányban fogad landolókat, annak is csak a felét, vagy 60%-át látod a pályára landolni. tehát negyede lesz a látnivaló.
De még ennél is többről vagyon szó!!!
A gépek a felszálláshoz is az orrubnk előtt gurguláznak ez idő alatt. A pály, "X" méterre van a kerítéstől. Itt lesz forgalom mindíg. De a gurulóút a kerítés, és a pálya közt van. Így közelebb is jönnek a gépek! Kétszer közelebb!
Azért így már érthető mért jó egy spotternek a páyazárlat!!!??:-)))
Wow!! Hogyne kellene! De nem épp az AVRO kerest? Airbus is jöhet, nem vagyok válogatós.:-)
Mikor jössz a reptérre? Jön a tél!!! És lassan vége a pályazárnak!!!
Nálam kicsit lanyhult a project sebessége. Bakker sárgul a gép fehér festése. ez már elég gáz, hogy elvegye a kedvem!:-(
Másik: Hogy kicsit csúnyák lettek a hajtóművek, és meg kell + csiszolnom. Hogy lehet bírni idegilek, a 2 cm-es alkatrészek hetekig tartó csiszatolását??:-/
Ezerszer leírtuk, olvass vissza akár az én beírásaim közt.
De hogy ne rögtön tudjál megsértődni ezen, kb. fele-fele arányban. Fújáshoz hígabbra is lehet, pemzlivel sűrűbbre is. Aztán függ attól, hogy matt vagy fényes.