mennyit érhet egy Jürgen hansen óra meg egy roamaer meg egy darwil.Ismerősöm örökölte őket és nem tudni mit érnek.Szerinte a JH sokat ér,mivel az arany 18K,szerintem a roamaer viszi a pálmát ,mert az feltevésem szerint-60-as évekbeli automata és működik is
Nyitottak még egy butikot, nem csak elköltöztek? Amikor utoljára voltam a Vörösmartyban, a hölgy költözést említett. De aztán lehet, hogy csak azt mondta, hogy új bolt nyílik, mindenesetre úgy jött ki, hogy ezentúl az Andrássyra kell menni Daytonáért nyígni.
Értem mire gondolsz és ebben igazad is van. Viszont nekem az a véleményem, hogy a hazai forgalmazok nagy része valós piaci körülmények között, kiélezett verseny helyzetben egy olyan nagy városban mint mondjuk Bécs vagy más európai fővárosok, ahol adott esetben egy márkának több forgalmazója is van, nem biztos, hogy megtudna élni. Azt a fajta jó értelemben vett kereskedői rafináltságot és rámenősséget ami ehhez a szakmához kell a WDL és a Breitling szalon kivételével szinte sehol sem tapasztaltam igazán. A többiek mintha valami langyos vízben unatkoznának, de nagyon... ;-)
Egyébként a Petrovic család szerintem már avval is nagyot húzott, hogy nyitott még egy boltot és mindenképpen lényegesen" dörzsöltebbnek", ambiciózusabbnak gondolom mint az előző forgalmazót. Az eredmény egyelőre őket igazolja, aztán, hogy ez majd később mire lesz elég még kérdéses.
Nem emlékszem hol láttam a tényleges adatokat, de egyből szemet szúrt a lényeges különbség.
Nem is nekem volt a bajom vele hanem a gyáriaknak.
;-)
Persze azért ha nagyon kötekedni akarnék könnyen tudnék egy két dolgot. Például valamikor még régebben a kerti részben lévő bejáratnál az udvaron, hosszú ideig egy Alföldi típusú WC csésze üdvözölte az ügyfeleket... ;-)
Aztán az is bevett szokás volt, hogy garancia levélként egy névjegykártyára írott néhány sor szolgált sokáig. Talán egy pár éve jelent csak meg a gyári szerviz kártya és a szerviz csomag.
Szóval ilyenek, amik felett nyilván el lehet siklani de azért enyhén szólva is furcsa, ;-)
Zárszó gyanánt pedig hangsúlyozom, hogy nem az elvégzett munkát vagy a szakértelmet kifogásoltam.
Szerintem semmi gond az Edisonnal ,legalabb ingyen lehet parkolni-ha van hely:-) -, de komolyan mondom semmivel sem rosszabb mint barmely muhely amit lattam. en nagyra ertekelem ,ha a mesternek mondhatom el ,hogy mi a gond nem mint a Bucherernel ahol egy idosodo sellovel kellett volna megertetni a problemat ,aztan a vege ott is az lett ,hogy kijott a mester es megbeszeltuk mi volna a keres.neked mi nem tetszik ott ,nem kotekedesbol kerdezem.
Érdekes témakör ez, mert azt ugyanakkor nem ismerjük, hogy a mostani forgalmazó üzlete mennyire nyereséges. Azt viszont ebben a szektorban már többször is volt szerencsénk látni, hogy a megnyitott nagyon drága, nagyon puccos szalon/áruház pár éven belül végül lehúzta a rolót, mert nem volt képes a költségeket kitermelni.
Nem véletlenül nincs mondjuk Rolls Royce szalon Pesten - a márka által elvárt nívón az itt produkálható forgalomból nem lehet egy ilyet fenntartani...
Tény, hogy ez is benne lehet, de azért az árak közel sem egy év alatt duplázódtak be.
Én inkább azt gondolom, hogy az LBS által és módon produkált óra forgalmazás enyhén szólva is kifulladt, motiválatlanná vált. A világ haladt változtak a szokások meg sok minden más is. Ők meg maradtak ott a sarkon ugyanúgy a Vörösmarty téren...
Annak ellenére, hogy soha nem vettem semmit az LBS-ben, az évek alatt többször is jártam ott. Nem mondom, hogy nem voltak készségesek és a brossúra szöveget is fejből felmondták, de az egész valahogyan enyhén szólva is fáradt, fásult és unott volt. Nyilván megéltek a turistákból és a hazai orosz, közel keleti enklávéból és még talán néhány magyar ügyfélből, de kapásból tudok három-négy embert akik emiatt a hozzáállás miatt semmit nem vettek náluk, és rám sem voltak olyan nagyon kíváncsiak.
Mint ahogyan az Edison utcában is kissé eljárt a dolgok felett az idő és amit sajnos már későn is vettek észre...
Nem kérdőjelezem meg a szakértelmüket, sőt a legjobbak közé sorolom őket, máshová nem is nagyon vinném az óráimat. Viszont tény, hogy a szerviz külleme és sok minden más is már rég nem felelt meg a gyártó által támasztott elvárásoknak. Nem is értem, hogyan nem érezték, hogy ezen a téren bármikor kicsúszhat a lábuk alól a talaj...
Mivel az árak is kb: duplázódtak, így nem is biztos, hogy ez olyan sokkal több órát jelent... ;-)))
De most tényleg nem akarok szurkapiszkálódni, ennek a szektornak a hazai helyzete tudottan eléggé keserves. Szó szerint világbajnok ÁFA és adók, gyenge fizetőképes kereslet, óriási netes konkurencia - már az is szép, ha valaki talpon tud maradni.
Én úgy tudom és valszeg így is van, hogy az LBS volt az óra forgalmazó. A bolt neve is ez volt La Boutique Suisse, Vörösmarty tér 2. Egyébként a cég székhelye az Edison utca 12. A szervizelést a Swiss-Service Kft végezte 2010-től /ezt megelőzőleg valszeg az LBS égiszealatt futott ez a tevékenység is/ és székhelyük szintén az Edison utca 12. A tulajdonosi háttérről esetleges átfedésekről nincs pontos információm, de nyilván ezek is elérhetőek.