Keresés

Részletes keresés

Harley01 Creative Commons License 2015.10.20 0 1 158779

Mekkora karóra beépítést lehetne ebből?!Nagyon-nagyon! :)

 

Előzmény: forumokhozzaszolasok (158775)
nickback38 Creative Commons License 2015.10.19 0 0 158778

Hogyan képzelhették el a felhúzást? Stílusosan, másnaponta kell legalább egy órát driftelni változó irányban :-)

Előzmény: forumokhozzaszolasok (158775)
ronin s8 Creative Commons License 2015.10.19 0 0 158777

És ebben az esetben szép is! Gondolom, volt pár munkamegbeszélésük, mire elfogadák ezt... ;-)

Előzmény: forumokhozzaszolasok (158775)
Wreck Diver Creative Commons License 2015.10.19 0 0 158776

Végre újra van értelme a tourbillon-nak. :D

Előzmény: forumokhozzaszolasok (158775)
forumokhozzaszolasok Creative Commons License 2015.10.19 0 0 158775

Érdekes (drága) megoldás a Bentley-től:

 

 

ath Creative Commons License 2015.10.19 0 0 158774

nem svájci, de érdekes. belebotlottam ebbe a kis "manufaktúrába", egész édekesek az órák, a tulaj-órás-eladó pedig nagyon kedvesen végigmutogatta az egész kollekciót. mondjuk "csak" eta alap, de akkor is pofás. a part time kollekció élőben kifejezetten szép, emberi méretekkel, a feleségemnek meg nagyon bejöttek a szkeletált modelek. 

http://www.itay-noy.com/

Kolonits Péter Creative Commons License 2015.10.16 0 0 158773

Sziasztok!

 

Új vagyok itt, nem is vagyok a téma szakértője, azonban örököltem 3 db órát amiket szeretnék értékesíteni, azonban a valós értékükkel nem vagyok teljesen tisztában.

Érdeklődnék lenne-e aki tudna segíteni ebben esetleg? Akár vételi célzattal akár csak az ár megállapításával kapcsolatban.

Egy Omega Grand Prix 1900 ezüst zsebóráról, egy Tavannes Grand Prix Bruxelles 1910 Et Berne 1914 GOLD 14K és egy kisméretű, számomra beazonosíthatatlan 29 grammos arany Omega óráról van szó.

 

Ötleteket szívesen várok akár itt, akár email címemen.

 

peter.kolonits@gmail.com

nickback38 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 158772

Először biztosan szerettek volna meglepetést szerezni - majd jövőre kérdeznek :-)

Előzmény: Wreck Diver (158771)
Wreck Diver Creative Commons License 2015.10.14 0 0 158771

"A Fortis biztosan nézegeti a fórumot és Wreck Diver fórumtárs hiányérzete nyomán úgy tűnik lépett"

 

Ennyi erővel arról is megkérdezhettek volna, hogy nézzenek ki az új modellek. ;-))))

Mert számomra az ezek most az unalmastól az átlagoson, és az átlagosan unalmason át a szörnyűig terjedő skálán mozognak. :D

Előzmény: nickback38 (158770)
nickback38 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 158770

A Fortis biztosan nézegeti a fórumot és Wreck Diver fórumtárs hiányérzete nyomán úgy tűnik lépett, az új kollekcióban olyan darabok is vannak, melyek eddig igen távol álltak a márkától - személyes kedvencem az "fehér számlapos hedonista" :-)

 

http://www.fortis-swiss.com/wp-content/uploads/Fortis_Katalog_E_Web.pdf

 

Az árakat viszont ismét magasan hagyták az én véleményem szerint...

nickback38 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 158769

Az általam ismert helyek árszabása alapján reális.

Előzmény: mx320 (158766)
APT Creative Commons License 2015.10.13 0 0 158768

Ez egy érdekes különlegesség, van nekem is, nagyra is becsülöm - technikailag ez egy ESA hangvillás párosítva egy DD kronó-modullal, és ez így egy eléggé egyedülálló konstrukció.

A mutatók pótlása még nem lenne akkora nagy probléma, az üveg is közönséges síküveg - de a skálagyűrű gyakorlatilag beszerezhetetlen, elkészíttetése kilátástalan, csak egy alkalmas donorból, bontással pótolható. A hangvillás szerkezettel magával is sok olyan probléma tud lenni, ami nem javítható, és csak életképes donorból kivett alkatrészekkel abszolválható.

Előzmény: Exebeche (158751)
APT Creative Commons License 2015.10.13 0 0 158767

Nem vitatja ezt senki. A gond ott van, hogy nagyon sok esetben az adott márka marketingje sugallja/állítja azt, hogy ott valamiféle hatalmas hagyományt, tradíciót kapunk - miközben a valóság meg az, ami...

Előzmény: nickback38 (158763)
mx320 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 158766

Reális egy 7750 tisztítás-olajozás 50ezerért?

öccse Creative Commons License 2015.10.13 0 0 158765

Még mindig jobb, mint ha Hublot-t vett volna ! :) A használt, de jó állapotú acéltokos  Rolexen nem lehet nagyot bukni. Mondjuk én ezért nem vennék fel hitelt, de a választás jó szerintem.

Előzmény: mx320 (158755)
malenykij polgar Creative Commons License 2015.10.13 0 0 158764

Kifizette az autóját, belátható idön belül pedig az óráját is kicsengeti. Szerintem nincs ezzel semmi baj.

Előzmény: mx320 (158760)
nickback38 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 158763

Bingo :-) Változik a világ, az emberek, az értékrend - ami azelőtt fontos volt, most senkit sem érdekel...

Ezért látom én úgy, hogy nem sok ráció van arra hivatkozni, hogy X márka 70 éve "ugyanaz", Y meg az utolsó 30 évben 9x szűnt meg és 34x cserélt gazdát, Z pedig csak 10 éve létezik, ha most mindegyik ugyanoda vannak pozicionálva és ezt a piac - ahonnan a bevétel származik, de a történelemórára nincs igénye - zokszó nélkül elfogadja. Hasonló fórumokon információ/érdekesség lehet, de szvsz nem több.

Előzmény: Exebeche (158752)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.12 0 0 158762

Egy nagyon kedves ismerősömnek se lakása, se kocsija, de van egy 116610-ese. :-O

Előzmény: mx320 (158760)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.12 0 0 158761

...hát nem vagyok elragadtatva látványtól !  :(

mx320 Creative Commons License 2015.10.12 0 0 158760

Persze,tudom.Én nem vagyok hitelpárti,de ez szuverén.

Csak furcsának tűnik nekem a 18 éves Opelban a hiteles 1,5 milliós Rolex.

Előzmény: Törölt nick (158759)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.12 0 0 158759

Na de nem csak kéthavi pénzbe kerülő dolgokat vesznek hitelre, hanem annál olcsóbbakat is. 

És nem csak kint. 

Előzmény: mx320 (158757)
tomcat Creative Commons License 2015.10.12 0 0 158758

A jelenlegi kamatkörnyezetben a hitel egyáltalán nem ördögtől való dolog.

Számos (sőt inkább számtalan) műszaki cikket adnak - akár kamatmentes - hitelre/részletre.

Miért pont a karóra lenne kivétel?

 

tomcat

Előzmény: Törölt nick (158756)
mx320 Creative Commons License 2015.10.12 0 0 158757

Én egy 250ezer euros lakás,vagy 50ezer euros autó hitelével nem állítanám egy szintbe a két havi átlagfizuval megegyező óráét,főleg egy itthon történt dolognál.De lehet,hogy én gondolom rosszul :)

Előzmény: Törölt nick (158756)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.12 0 0 158756

Nálunk gazdaságilag (is) fejlettebb országokban teljesen természetes dolog, hogy szinte minden nagyobb értékű árucikket hitelre vásárolnak. 

Legyen az ingatlan, gépkocsi, műszaki cikk, karóra, etc. 

Így műkődik a gazdaság.  ;-)

Előzmény: mx320 (158755)
mx320 Creative Commons License 2015.10.12 0 0 158755

Különös hogy mindenkinél más az oka egy óra/érzés(talán valahová vágyni tartozás) birtoklásának.Másik topikban olvastam olyat,aki személyi hitelt vett fel,csak hogy Rolex legyen a kezén.

mx320 Creative Commons License 2015.10.12 0 0 158754

Most az Alpina-ról tájékozódom.Amit lentebb olvasni lehet a marketingről az teljesen igaz.Amerikai fórumon olvastam épp a kérdést:az Alpina az luxus márka?Merthogy az illető már hallott róla,de csak most látta egy reklámban William Baldwin kezén...de még másén nem,úgyhogy akkor ez egy feltörekvő márka,vagy luxus.Érdekes.

tomcat Creative Commons License 2015.10.11 0 0 158753

Na jó, egy Rolls-Royce volánja mögül ezt el is tudom fogadni, de vagyunk itt az átlag halandók. :)

Nekem alapvetően nincs ezzel gondom, csak ha már az ebay sem segít, akkor ott valami félrement.

Svejc ide vagy oda.

 

tomcat

Előzmény: APT (158735)
Exebeche Creative Commons License 2015.10.11 0 0 158752

Nézd, a Railmaster megalkotása óta az élet számos területén megváltoztak az időmérés iparági körülményei, így jobbára marad a Cloony és Bond életérzés, mint marketing fogás.

Bár az Omega esetében ott van még a holdra szállás és számos olimpián voltak kizárólagos időmérők is.

Sok márka forszírozza az egykori ilyen-olyan nautikai, repülős, autósportos kötődését.

Előzmény: nickback38 (158750)
Exebeche Creative Commons License 2015.10.11 0 0 158751

Teljesen lelomboztál, ugyanis kéne hozzá 3db. gyűjtőkör mutató, egy kék (stopper) másodpercmutató, továbbá a belső Tachymeter skála gyűrűje és az óraüveg is pótolandó.

Na és akkor ezek még csak a külső szemrevételezés során észlelt hiányosságok, de mivel apai hagyaték, futnék egy kört a rendbehozatást illetően.

Ismersz esetleg olyan órást idehaza, aki képes restaurálni egy ilyen C-Tronic Chronolympic órát?

Valahogy így kéne majd kinéznie.

 

Előzmény: APT (158746)
nickback38 Creative Commons License 2015.10.11 0 0 158750

Nem ilyen aspektusból nézve értettem - az alkatrészellátás stb. az egy kerek dolog. Azokra az "értékekre" gondoltam, amiket anno még birtokoltak/jelentettek a márkák és a nevükkel azonosították őket. Pl. ahogy egy antimagnetikus Railmaster-nek volt létjogosultsága egy szintén vasúti gyökerű "mezei" Doxa-val szemben a villanymozdonyoknál (ahogy Tomcat fórumtárs leírta anno, miért kellettek antimagnetikus órák) - nem rongyrázásból használták őket.

Ez egy tény, ahogy az is, hogy milyen eredményeket értek el chronometer versenyeken.

Ehhez mérten az Omega marketing ma sem attól hangos, hogy pl. "Railmaster, amit egy villanymozdony sem tud megállítani", hanem Clooney, az aktuális Bond és tsaik feszítenek Omeaga-kal a csuklójukon. A Hublot meg nem

is nagyon tudna mazsolázgatni a múltjában, mégis él és virul, veszik/rabolják.

Szerintem a fizetőképes keresletet manapság egyáltalán érdekli, hogy egy név mit jelentett a múltban - csak arra fókuszál, hogy mit jelent ma.

 

Előzmény: APT (158738)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!