Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Net_boy_debr szept. 1. Creative Commons License 497

Sziasztok!

A problémátokra van megoldás! Tudom, hogy ez itt nem a reklám helye, de szeretném megosztani a dolgot:

4. éves hallgató vagyok az orvosi egyetemen és első éves korom óta fejlesztek egy módszert, mellyel viszonylag rövid időn belül (kb. 4-5 hónap) meg lehet tanulni egy módszert. Ez segít fejleszteni a PC izmokat és pszichológiailag helyre teszi az egész szeretkezéskori együttlét idejét. Ha gondoljátok, és van egy pár, akkor vállalom, hogy betanítom ezt a dolgot. Ha esetleg DEBRECENIEK vagytok a pároddal, akkor jó eséllyel pár hónapos gyakorlás után szinte 90%-os sikert érhettek el. A Debrecent azért írtam, mert oda valósi vagyok és innen nem nagyon tudok eljárkálni az egyetem miatt. A gyakorlás amúgy két résztvevős, mert ki kell alakítani egy olyan bensőséges és nyugodt helyzetet, amelyet csak egy pár tud megteremteni.

A címem: nyirirobert84 (kukac) freemail.hu. Kérem csak az írjon, aki komolyan gondolja, mert nincs időm komolytalanokra.

Üdv.

tothgabi18 aug. 23. Creative Commons License 496

Sziasztok. 20 éves srác vagyok és korai magömlésem van. Hasonló korú fiúval beszélgetnék a témáról.
Email : 19vostro94@gmail.com

Gabesz0890 aug. 15. Creative Commons License 495

neked aztán megértőfeleséged van inkább támogatna vagy próbálna segíteni  buta megjegyzésekkel csak ront a helyzeten

Előzmény: kori77 (493)
Kriptaszökevény aug. 14. Creative Commons License 494

sosem lennék képes így szarrá alázni magam a párom, egy nő előtt, hogy egy senkiházi jöttment köcsög megtépázza a tekintélyemet...

Előzmény: kori77 (493)
kori77 aug. 14. Creative Commons License 493

Sziasztok.Nekem is ez a problémám.Van feleségem és már párszor mondta is szex után hogy ezért kár volt mekiallni. Rábeszeltem egy hazibarátra ő első alkalommal másfél órát dugta :)

zoltán974 aug. 10. Creative Commons License 492

Bocsi tudom miröl beszélsz.