Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

aknot Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2039
225/75, de mivel komplett kerék, a régi fellnikre tudok venni fenyô-mintás Papp-gumit! (viszont arra még gyűjteni kell... )c:
Ha a jövô 7en esik, 7végén mehetnénk sarat dagasztani!
Előzmény: leto- (2038)
leto- Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2038
Aknot: Cool! Mekkorak a gumik? En hetfon pakolom fol a zarat.
Előzmény: aknot (2037)
aknot Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2037
Bi-bí, nekem már benne is van a Suzukiban! (és van 4 régi/új kerekem is)
Előzmény: leto- (2034)
Dokia Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2036
Megérkeztem a síturáról,szevasztok!
jpmaster Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2035
Hali!

A HT az igazándiból on road gumi, Range Roverre, HJ100 Toyotára stb...

JP

Előzmény: czy (2033)
leto- Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2034
Itt a kezemben az uazhoz a difizaram! Napokban beepitesre kerul a hatso hidba. Meg a vegen auto lesz belole :)
czy Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2033
Még egy gumi kérdés:

HT

Alfred Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2032
czy:
No, igen, igazad van.

Még valami. Valamikor régen a településeket csak - mai szemmel nézve - földutak kötötték össze. Idővel az országos fontosságú utakat az adott koroknak megfelelően korszerűsitették, de mindig maradtak utak, amikhez nem nyúltak. Néhány éve még lovaskocsival használták ezeket a kisforgalmú falvak közötti utakat, de ma, autóval már a helyiek is inkább kerülnek, mintsem a porban-sárban autózzanak.
Ezek az utak tehát eltűnnek, a parasztok előszeretettel beszántják, aztán pofáznak, ha valaki mégis végigmegy rajtuk. Ugyan ez vonatkozik sokszor az erdőkre. Ha az 1-es út vág ketté egy erdőt, fel sem merül senkiben, hogy az "erdőben" autózik, de ha hérom kilométerrel arrébb két kistelepülést öszekötő, alighasznált, valaha makadám úton mész, rögtön nagy a fölháborodás.

Előzmény: czy (2031)
czy Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2031
Igen, én is ezt tartom be, annyi megszorítással, hogy a nem szabványos :-) sorompóval védett utakat is kerülöm, függetlenül atól, hogy nyitva van vagy se.

Gumiügyi felvilágosításokat mindenkinek köszönöm

Előzmény: Alfred (2029)
czy Creative Commons License 2001.02.09 0 0 2030
Kösz
Előzmény: elf (2026)
Alfred Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2029
Erdei út.
Nekem az a koncepcióm, hogy a KRESZt tartom be.
A KRESZ szerint mindenhova behajthatsz, ahová nem tilos. A magánútra is, ha az meg van nyitva a közforgalom előtt. A megnyitottságot az jelzi, hogy nem tiltja semmi a behajtást. A magánútra való behajtás tilalmát behajtani tilos tábla, fekete-fehér sráfozású sorompó, illetve egyéb szöveges tiltótábla jelezheti.
Ha ezek a táblák nincsenek kint, illetve a sorompó föl van nyitva be szabad hajtani. A praktikum azonban azt diktálja, hogy a sorompóval védett útvonalat akkor is kerülni érdemes, ha a sorompó nyitva van.
Tehát, ha nincs sorompó, nincs tiltó tábla az útra be lehet hajtani, és az _úton_ végig lehet menni.
Ha azonban lekanyarodsz az útról, és a bokrok között törsz utat magadnak, akkor nem tudom mi mindent lehet rádhúzni.
jpmaster Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2028
Hi czy! (és mindenki!)

Most, hogy a Földmővelődési és Vidékfejlesztési Miniszter úr lemondott itt az ideje, hogy felvilágosodjunk... (gumi ügyben).

A gumiknál ez a profil kiképzését jelöli, az MT azaz Mud Terrain (sziklás-saras talajra), tehát durvább terepgumi, az AT -> All Terrain az az "enyhébb" általános célra használható, csendesebb, utcán is elfogadhatóbb, de azért terepen is elmegy.
Az MT gumik kemény futófelületűre gyártottak, hogy a sziklás talaj se sebezze ki(ezért csúszik bitangul vizes úton), az AT kissé puhább, kb. olyasmi, mint a téli gumi az utcai kocsikon.
A többi jelölés a méretre(265/75X15 metrikus-DIN, ill. 31x10.50x15 SAE szabvány szerint), szerkezeti felépitésre(radial-diagonal, acél, ill. kord szálak száma), terhelhetőségi(load index), valamint sebességhatárra utal. Általánosságban az un. terepgumiknál ez max.(!) 160 kph.

JP

Előzmény: czy (2023)
niváskarcsi Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2027
Elf ALFRED, Bocs a tévedésért nekem is jól esett.
elf Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2026
Karcsi: Azt az Alfed írta, de azért köszönöm.

MT= Mud Terrain ~sárgumi
AT= All-Terrain ~félterep
AP= All-Purpose ~négyévszakos gumi

czy Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2025
Az eplényi sípályánál ki volt téve, hogy fizetős út. Bementem, kassza nem volt, tábla csak 30 km/ó sebességkorlátozás, mentem, aztán földúttá vált az út, és elég rémísztő vadnyugati stílusban állítottak meg (villogás, félig meddig leszoríva előzés, keresztbe állás) magukat erdészeti dolgozónak valló emberek, és miután hosszas vita után belátták, hogy semmiféle szabály nem szegtem meg, középudvariasan megkértek, hogy menjek ki a területükről. Ma már behajtani tilos tábla van kint, gondolom nem csak miattam.
Előzmény: niváskarcsi (2024)
niváskarcsi Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2024
rr81.kösz,hogy nem dorgáltál meg .Egyszer már autóztunk együtt és tudod nem vagyok egy erdő széttaposós fajta,azóta az erdő törvénnyel kelek fekszem.elf nek volt egy kedves megjegyzése a szégyentáblában,valahogy úgy szólt,aki mellett a média kiáll az a jó akit leír az rossz,a terpjárós most rossz.A törvényből egy idézet/A tiltott helyet táblával jelolni kell,és mégeggy,a közlekedésre utat kell kijelölni./ Ahol jártunk tábla nem volt és semmilyen más tiltás sem.Akkora lukak vannak a törvényben,hogy egy pótos ifa meg tud benne fordulni.A média meg a vadászok így magyarázzák mi ,vagyis én, meg úgy.Igazad van ez élőszóban is egy nagy vita kérdése,de ez valószínűleg beillik a topicba.Főleg ha a régiek is úgy gondolják,PL jeepmaster.
UI.jó lenne egy terpjárós, erdész, vadász,összeröffenés és tisztázhatnánk egy két dolgot.
czy Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2023
Mit jelent a gumiknál az MT, AT, és esetleg egyéb rövidítés?
elf Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2022
gumi: Nekem BFGoodrich Trac Edge van. Terepen eddig mindenhol elment ahol az MT-s gumik, aszfalton viszont sokkal jobb azoknál. Elküldöm neked a gyári leírását.
Nem valami olcsó(3x eFt /db) viszont jó. NLQ árul ilyet.

RR81: Köszönöm. Ráér jövő hétig.

rr81 Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2021
Ha nagyon unatkoznátok, feltettem néhány régi képet az oldalamra.
www.tar.hu/rr81
rr81 Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2020
Elf, teflonspray a jövő héten :-(
Előzmény: rr81 (2015)
komo2 Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2019
Itt van +1 gumis cim:
http://www.gumidiszkont.com
Törölt nick Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2018
gomes
Nekem 32x11.5R15 BFGoodrich AT mintás van a Jeepen
és jobban bevált mint a 33x12.5R15-ös Kumho MT terepen és országúton egyaránt.
Előzmény: gomesf (2013)
rr81 Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2017
http://www.y2000.hu
A Kumho Mt-nek (ők 832-nek hívják) egészen emberi ára van.
Előzmény: gomesf (2013)
rr81 Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2016
www.gumiszerviz.hu, www.pasztoy.hu
Hirtelen ennyi jut eszembe.
Előzmény: gomesf (2013)
rr81 Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2015
elf, ha minden igaz ma du. a kezemben lesz a teflonspray-d. A pontos árát még nem tudom, de nem vészes.
A CJ7 karosszériás Range persze abban az újságban van, ami nálam maradt...
Karcsi, sajnálom ezt az erdészes dolgot. Tudod, nálam nagyobb természetvédő kevés akad, nem is tudom, kinek adjak igazat. Te tudod, hogy mit csinálsz, ő viszont nem ismer téged, nem tudhatja, hogy a vandál vagy a normális kategóriába tartozol. Erről rengeteget lehetne beszélgetni, de majd személyesen, mert elkoptathatnám az ujjam, de akkor sem jutnánk sehova...:-(
Az Opelt szerintem újra ki kell próbálni :-)
rr81 Creative Commons License 2001.02.08 0 0 2014
Ahogy a gépedre emlékszem se sokkal keskenyebbebb (hülyén nézne ki a szélesítések mögött), se sokkal magasabb (emelni kellene a gépet) gumi nem kell neked. Az a 31" egyébként se kevés, csak azért látszik alacsonynak, mert széles. Próbálkozhatnál egy 31x10.5x15-ös MT mintázatúval, ez gyakori méret, így az áruk se rossz. Mindjárt előkeresem a gumis címeimet.
Előzmény: gomesf (2013)
gomesf Creative Commons License 2001.02.07 0 0 2013
lecci
aki tanacsot tud adni gumi ugyben irjon!
hosszu patrolra terepgumi ami elmegy aszfalton is
most van: 31*11.5*15 ennel keskenyebb ,magasabb, nagyobb atmeroju kellene gondolom
elore is koszi :gomes
gomesf Creative Commons License 2001.02.07 0 0 2012
udv mindenki
kafa volt a ho vasarnap a bakonyban , lehetne pestkornyeken is hasonlo akciot vegrehajtani valamikor ha tudtok valamit ne titkoljatok!
kosz: gomes
niváskarcsi Creative Commons License 2001.02.07 0 0 2011
elf.Az opel kardán szerelőnél járt,úgy voltak vele,hogynem kell az rá egy pár hétig,de már kész a vas.
elf Creative Commons License 2001.02.07 0 0 2010
Hát a Horváth Józsiék -akikhez én az autóm hordom- javítanak néha Samurai-t. Legalábbis én láttam náluk párszor. Ők föleg Land Rover szervíz, de más terepjárót is csinálnak. Én elégedett vagyok velük, korrektül dolgoznak.
Igaz ez olyan autóval amit szerintem már becsukott szemmel szednek szét, raknak össze. Egy más autóval, ahol kisérletezni kell, lehet hogy másképp lenne.

Egy telefont szerintem megér:

Horváth József 409-1448
1162 Felcsuti u 29.
Közelebb van mint Szentendre, de nem sokkal.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!