Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

petyko98 Creative Commons License 2018.10.23 0 0 48168

Uraim!

 

A következő a problémám:

Pajero Pinin műszerfalán az első hajtás visszajelző lámpái minden beavatkozás nélkül,egyszer csak elkezdtek villogni. Azóta bármilyen kapcsolás (terepbe be/ki, diffizár be/ki, felező be/ki, tolatva kigurítás) ellenére nem hajlandó elaludni, csak villog. Korábban pár másodperc villogás után elaludt. Super Select váltó.

 

A dolgot semmi rendkívüli nem előzte meg. Lejtős, köves földúton lassan mentem lefelé. Már vízszintes terepen, pár száz méterrel a grízesebb rész után, volt egy olyan, mintha a jobb első kerék (féke) egy másodpercre befogott volna. Nem tudom másképp jellemezni...

 

Mi lehet ez?

 

Kösz, Péter

torrente79 Creative Commons License 2018.10.21 0 0 48167

Ez az autó most van a rendbevágás után. :D
Nem biztos, hogy el merném mondani, mennyi lett a vége,

de több mint az említett összeg és még kell egy fényezés. :D
És igazad van, ilyen autóm biztosan sosem lesz többet, ezzel tisztában vagyok én is,

ezért nem engedtem el, bár akkor tudtam volna, hol van még a vége, hááát...
De folytassuk a pajero fórumon...



Előzmény: SirZoltan (48166)
SirZoltan Creative Commons License 2018.10.21 0 0 48166

A fél millát inkább költsd a kocsira, annyiból szépen rendbe lehet vágni! Ilyen jó kis autód úgyse lesz többet.

Előzmény: torrente79 (48164)
SirZoltan Creative Commons License 2018.10.21 0 0 48165

Én nem vennék külön téli gumit e mellé, felesleges. A General Grabbernek (Continental terep márkája) jó az MT-s X3 gumija télen is, de az AT-je is klassz. 99 Le-nél nagy sebesség úgy sincs, utazó tempónál pedig nem zajosak. Amúgy a magyar gumi piac gázos, már 2x hozattam gumit külföldről én is... 

Előzmény: torrente79 (48164)
torrente79 Creative Commons License 2018.10.21 0 0 48164

Ahogy nézem, mindegy is, amíg kapni lehetett ennek a méretnek 110-120 ezer között mozgott az árra / db.  :)
Nincs fél millióm gumira. :D Ez eszméletlen...

Előzmény: torrente79 (48163)
torrente79 Creative Commons License 2018.10.20 0 0 48163

Szia!

Létezik, hogy ebből már nem gyártják a 265/75 R16-ot???

Nagyon nagy kár lenne...

Előzmény: SirZoltan (48153)
skt15 Creative Commons License 2018.10.08 0 0 48162

Tudtommal nincs benn felező.

Offroad-ra az utolsó ami jó az a 2004-ig gyártott

Előzmény: Jager74 (48161)
Jager74 Creative Commons License 2018.10.07 0 0 48161

Hello! Hozzáértőktől kérdezem,hogy a 2005 utáni 1.6 VVti 3 ajtós Vitarákban,amiken az összkerék-hajtást már elektromosan lehet kapcsolni: van-e osztóműve (terepváltója) és a 4x4 hajtást viszko-,vagy fogaskerekes hajtómű viszi át?

jul es Creative Commons License 2018.10.04 0 0 48160

Köszönöm a választ, de úgy gondoltam, hogy Budapestről elugrani fél vagy egy napra, ha kevés idő van. Csak szórakozni egy kicsit.

Talán csak nem én vagyok az egyetlen, aki a közelében terepet keres.?

Pedig nem csak városi vezetésre vettem az autót.

Szívesen mennék ország és világot látni, remélem fogok is, de most inkább gyorsan elérhető helyszín érdekelne, és nem fizetős tanpálya. 

De érzem, hogy misztikum övezi eme helyszíneket:-)

 

 

 

atompyka Creative Commons License 2018.10.04 0 0 48159

Ne bonyolítsd túl, Károlyom: Kozma u., Cinkotai út... :-(

Előzmény: niváskarcsi (48158)
niváskarcsi Creative Commons License 2018.10.02 0 0 48158

Beülsz az autódba, és elindulsz amerre látsz.Rátérsz a földutakra.ezek behálózzák az egész országot.Rajtuk is eljuthatsz bárhová.Kiszúrsz magadnak egy célpontot és megpróbálod elérni,tíz húsz száz kilóméterre.Hidd el találsz közben terepet.De először,kicsit tanulmányozd az önmentési technikákat.Egy terepjáró,nem terepjáró,keress társakat.PL,Niva club.A terepen tájékozódás alapköve,ha egyenesen akarsz haladni,de az út nem arra vezet,ha kétszer balra fordultál,kétszer jobbra is fordulj,ha megfelelő dűlőt találsz,és naggyából irányban leszel.Jó játszást kívánok.

Előzmény: jul es (48157)
jul es Creative Commons License 2018.10.02 0 0 48157

Sziasztok!

 

Kérlek írjatok terepezésre alkalmas helyeket, főleg Pest megyében, Budapesthez közel.Kezdő vagyok, saját Niva- val megyek.

Nincs még ismerettségem és interneten sem találok információt.

Köszönöm.

 

SirZoltan Creative Commons License 2018.09.24 0 0 48156

Köszi! Nem akartam több fotót feltenni.

Előzmény: skt15 (48155)
skt15 Creative Commons License 2018.09.21 0 0 48155

Zsír a cucc!!

Előzmény: SirZoltan (48153)
TFeri21 Creative Commons License 2018.09.20 0 0 48154

ST max van nekem is, csak jót tudok róla mondani.

Előzmény: dotwork (48152)
SirZoltan Creative Commons License 2018.09.12 0 1 48153

Szia, nekem van mindkettő. Az ST Maxx egy Pajeron van, zseniális gumi, szárazon, vizes úton és még télen iaszfalton is nagyon jó (jobb, mint a BF), brutális sár kivételével pedig kiváló terepen is (vadászok, nem off road). 

A Pro Suzukin van, nagyon zajos, esőben és télen nekem túl csúszós, igazából életveszélyes, viszont sárban jobb. Aszfalton pedig nagyon kopik.

Előzmény: dotwork (48152)
dotwork Creative Commons License 2018.09.05 0 0 48152

Sziasztok.

Egy kérdésem lenne illetve gyakorlati tapasztalat Cooper Discoverer ST Maxx vagy STT PRO ez a két jelöltem kb fele idő terep fele pedig országút

Köszönöm.

Ivan_G Creative Commons License 2018.08.31 0 0 48151

Sziasztok!

 

Szigetszentmiklóson vagy Szigethalmon tudtok ajánlani szerelőt? Toyota Landcruiser kuplungcsere lenne a feladat.

csuka12 Creative Commons License 2018.08.29 0 0 48150

Hali

Eladó lesz ,terrano ll  1996 évjárat.

Rövid ,kocka lámpás.

Alváz hegesztésre szorul.

Amúgy elpusztíthatatlan/ rendben van.

5 személyes. Műszakiztatni novemberben kell.

Nagyon keveset használom.

Van hogy 3-4 hétig nincs be indítva, már nincs időm horgászni.

Szerintem így 400e lesz árban.

 

További szép napot mindenkinek.

Sigma6 Creative Commons License 2018.07.21 0 0 48149

Köszönöm az ötleteket. A jövő héten újra össze rakjuk. Majd leírom az eredményt

Előzmény: Sigma6 (48123)
Destroyah2 Creative Commons License 2018.07.21 0 0 48148

én rövid II-es Terranot használok

nagyon jó barátomtól vettem, szóval tudom az előéletét, precíz tulaj volt, tudtam hogy jó autót veszek.

 

az eleje az gyenge, gömbfejek, szilentek valóban mennek ki benne szépen, de ettől eltekintve én nagyon meg vagyok vele elégedve. munkára használom, havi 1400-1600km terep, ártér, erdő, nemzeti park stb... én imádom, amióta jó a klímám, oda nem adnám semmi pénzért. és mindenféle nehézség nélkül hurcolok vele néha egy 70lovas motorcsónakot...

 

oké, ez Offroad topik, igazán kemény körülmények között nem tudom meddig mernék vele menni, de ez irányú hajlamaimat kiéltem akkor, amikor Samuraioztam :)

Előzmény: Boarhunter (48147)
Boarhunter Creative Commons License 2018.07.21 0 0 48147

Egyébként jó autó a terrano, szeretem is de nem arra való amire időnként használom.

A pathfinder szintén független felfüggesztéses, kevés is van belőle így az alkatrészbeszerzés is nehézkesebb, a szerelők is csak bámulnak rá.

Előzmény: Bmrenault (48146)
Bmrenault Creative Commons License 2018.07.21 0 0 48146

Olvasom a lakós forumot, akkor a terranon elől nem merevhid van meg tudom hogy külön kapcsolós az első hajtás. Inkább egy pathfindert vagy patrolt néznék ha nissan nekem nem tetszik a terrano.

Szóval sérülékeny az első futómű. 

Nissan Patrol meg szerintem jó választás.

Előzmény: Boarhunter (48145)
Boarhunter Creative Commons License 2018.07.21 0 0 48145

Most terranom van. A legkomolyabb ellenérv vele szemben az első felfüggesztés, hajtás.

A féltengelycserét már csukott szemmel is megcsinálom de gyakori a gömbfej cserebere is, aztán azért áll hónapok óta bakon a vas mert mindkét első-alsó lengőkar elrepedt-a jobbos annyira, hogy lehasalt az autó, traileren húztam haza.

Nem az alkatrész drága hozzá hanem az időm amit szerelgetéssel kell tölteni.

Előzmény: Bmrenault (48144)
Bmrenault Creative Commons License 2018.07.21 0 0 48144

2000 res évek körüli évjáratot akarsz venni? Volt olyannal szerencsém járni lehet húzni a motorját szép nagy dög.

Mi számit szomjasnak? én v8 as nagy csirkével járok 10-25+liter

Kiváncsi vagyok neked mért jó a merevhid?

Nekem is az van a kocsiba de mostanában sokan szidják.

Előzmény: Boarhunter (48143)
Boarhunter Creative Commons License 2018.07.21 0 0 48143

-Merev híd...

-Van itthon két motor amit bele tudok tenni ha szíven halja magát.

-Amíg az éves futás kevesebb mint tízezer kilométer, pont nem érdekel mennyit fogyaszt. Ha meg húzom a csigaházat, nem hátrány a nagy súly.

Előzmény: Jager74 (48142)
Jager74 Creative Commons License 2018.07.21 0 0 48142

Miért pont Patrol? A 2,3 tonnás 3.0 did-ről nem sok jót hallani. Böszme is,szomjas is,nem mindig van meg benne a jószándék.

Előzmény: Boarhunter (48141)
Boarhunter Creative Commons License 2018.07.21 0 0 48141

Alkalmanként. Ha a vonóhorgon a lakókocsi csimpaszkodik, valahová tenni kell a csónakot. De egyenlőre a patrol is meg a nehezebb csónak is csak terv szinten létezik. A mostani csónakom összehajtva a csomagtartóban utazik de egyre inkább kinövi a család.

Előzmény: atompyka (48140)
atompyka Creative Commons License 2018.07.20 0 0 48140

Tartósan akarsz úgy járni, vagy csak alkalmanként szállítani?

Ha jó a csomagtartó - és esetleg még nem is csak 4 lába van -, a 200 kilót simàn viheted, vittem már kispókon is 150 kg vaslemezt és a buszon is szoktam 200-250 kilót vinni, pedig az amúgy is magas és billegős, a minap áthatoltam a városon 200+ kg 5 méteres gerendával, a körforgalmakban egyes-alapjárat. :-)

Tartósan már meggondolnàm, nehéz hosszú távon, állandóan arra figyelni, hogy kanyarog az ember. 

Előzmény: Boarhunter (48135)
Bmrenault Creative Commons License 2018.07.20 0 0 48139

Most képzelj el egy 900kg 3 ajtós corsát 2 méteres cuccokal a tetején miközbe bele is volt pakolva, igaz 70km/h nál nem mentem többet és főúton mentem nem autópályán.

A Sceniken audi kombin is cipeltem aminek tele a teteje nem üvegtetös az beropanhat a túlterheléstől. 3 személyes kanapét ami 70kg volt. sosincs gond ha észnél vagy. Tudod mint a lakónál. A gond hogy ha nem jól rögzited letépheti a menetszél.

Előzmény: Boarhunter (48137)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!