Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bertold13 Creative Commons License 2018.01.05 0 0 48044

Sziasztok!

 Sikerült vennem egy jó állapotú Suzuki Vitarát. Szeretném egy kicsit megemelni. A rugó alápogácsázásán kívül van más pénztárcabarát megoldás is? Hosszabb rugó esetleg vagy a meglévő kinyújtása? 

TFeri21 Creative Commons License 2018.01.03 0 0 48043

Boldog Sárdagasztásban bővelkedő Új Évet kívánok mindenkinek !!

 

kela62 Creative Commons License 2017.11.25 0 0 48042

Üdv Uraim...

Uaz híd samurai alvázhoz igazítva,
komplett szett..
Első-Hátsó híd 41/8 as ..
Eső-Hátsó tárcsafék komplett
Első laprugó 10 lapos
Hátsó laprugó 8 lapos
Csak egyben eladó..
220.000Ft

tel.:06209852248.... Budapest...

senim Creative Commons License 2017.11.24 0 0 48041

Üdv mindenkinek!

 

Kis technikai segítségre lenne szükségem. Pajero 15-20 év környékiek, 2,5-2,8 d. Milyen váltóval érdemes, neuralgikus pontok, melyik motorral? Esetleg a 3,2 d gyengébb, vagy jobb eresztés terepre?

atompyka Creative Commons License 2017.11.24 0 0 48040

Nem (meg amúgy sem magamnak keresem), de azért köszi :-)

Előzmény: skt15 (48039)
skt15 Creative Commons License 2017.11.21 0 0 48039

Saját magad nem tudod megcsinálni?

Szerintem az a legtutibb.

Előzmény: atompyka (48035)
Boarhunter Creative Commons License 2017.11.21 0 0 48038

:-)

Előzmény: atompyka (48037)
atompyka Creative Commons License 2017.11.21 0 0 48037

Mikor írtam, még nem tudtam, hogy nem Téged kérdeztelek... :-)

Előzmény: Boarhunter (48036)
Boarhunter Creative Commons License 2017.11.21 0 0 48036

Pl. InKal Security! Nem csak az alvázat, az egész autódat megvédik. Még téged is...

:-)

Előzmény: atompyka (48035)
atompyka Creative Commons License 2017.11.19 0 0 48035

Tud esetleg valaki jó alvázvédős céget?

Törölt nick Creative Commons License 2017.11.18 0 0 48034

Üdv Fórumozók!

31,11.00,R15,Chevrolet Blaserről eladó.Lyukak,139,7X6 10j Mangels felniken.

Komoly ajándék is jár hozzá komoly vevőnek. Ára:160 000 ft.email:toe.cutter@freemail.hu

pinguru Creative Commons License 2017.11.16 0 0 48033

Ez igaz, kinek mit jelent, mielőbb tisztázni kell.

 

Ha ennyi emberrel a fedélzeten

Ilyen magasra felmegy

Hogy a végén egy jót kajáljon

Akkor nem árt, ha egy nagyobb járgányt választ :)

Előzmény: skt15 (48030)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.15 0 0 48032

Hány colos? Nekem van néhány féle méretű orosz gumim, küldj emilben méretet és megnézem. Emilem publikus.

Üdv. Ancsusz

Előzmény: Kasszáló (48018)
korzo Creative Commons License 2017.11.14 0 0 48031

 

Akkor John Deere Gator RSX 850i vagy Polaris RZR 800 a megfelelő választás ;)

Előzmény: skt15 (48030)
skt15 Creative Commons License 2017.11.13 0 0 48030

Kinek mit jelent a terepjárózás

Nekem max. 2fő erdő-/mezőjárást mindenféle terepen.

Előzmény: pinguru (48029)
pinguru Creative Commons License 2017.11.13 0 0 48029

Kérdés, hogy mire kell. Utazni, cuccolni, triálozni?

Előzmény: skt15 (48028)
skt15 Creative Commons License 2017.11.13 0 0 48028

 "2 millából nem lehet normális mindenre jó, elől hátul záras terepjárót találni"

 

Igaz az enyém ennél jóval drágább volt anno 10 évesen (idős tulajtól garázsból 40000km-rel), de jó Suzuki terepjáró kijön azért 2 millából utólagos első-hátsó zárral.

Előzmény: pinguru (48025)
-Bazsa81- Creative Commons License 2017.11.13 0 0 48027

Sziasztok,

 

10 éve Mercedes G tulajként minden szavaddal egyetértek.

A jók olyan 4-5M  HUF körül kezdődnek, de az alkatrészek ára rohamosan emelkedik, a bontott alkatrészek pedig fogynak.

 

Land Rovert (terepen) utoljára a környékünkön (Zalaegerszeg) a 2000-es évek elején láttunk.

 

Ami nálunk bevált és megfizethető az a II. zériás Pajero, már 2 zárral és jó motorokkal.

 

Jeep Grand Cherokee II-n is meglepődtem, hogy milyen jó tud lenn önzáró zárakkal.

 

 

üdv.

 

Balázs

Előzmény: pinguru (48025)
korzo Creative Commons License 2017.11.13 0 0 48026

Nevezés nagyot lépre: átlagos, széria futóműves LR, négyekerekes talajfgással (itt még nem kapcsolt zárat, mert minek) :-)

Előzmény: lapar (48020)
pinguru Creative Commons License 2017.11.13 0 0 48025

Legyünk reálisak. 2 millából nem lehet normális mindenre jó, elől hátul záras terepjárót találni, ha igen, az inkább kohó szökevény. G-t meg végképp nem, siralmas állapotban vannak, az alkatrészek beszerzése felér egy rémálommal. Tudom, áll egy az udvaromon.

 

Nekem Disco 1-ben volt hátsó ARB diffizár, frusztrált, hogy milyen kevésszer kellett használnom, ha meg kellett, akkor nagyon unalmassá vált a terepezés. Egyszer tört tengelyt, amikor pergettem a kereket, aztán a jó recés gumi hirtelen fogást talált magának. Olyan szépen tört a tengely, mintha lézerrel vágtam volna, még forgács sem esett le :)

 

A Definél vannak a mindenki által szidott menesztőtárcsák a tengely végén. Ha nagyon meggyötrőd, akkor azok könnyedén tőrnek. Viszont 600 forint. Lehet erősítetted kapni, akkor a féltengely törik, ami 10 ezer forint. 100 ezer forintért lehet kapni erősített féltengelyt, akkor viszont a váltó/terepváltóban törik valami, amit szintén lehet erősíteni. De minek. Nekem még nem tört el ez a tárcsa, pedig teszek érte keményen, ha bonyolult helyre megyek, akkor mindig ott van a táskában, max. 5 perc alatt kicserélem, ki van ez találva.

 

Land Rovert senkinek nem ajánlok, kevés van belőle, maradjon azoknak, akik értenek hozzá és tudják használni :) Freelandert még a hozzáértőknek sem, bár az újabbak már jóval strapabíróak.

Előzmény: skt15 (48024)
skt15 Creative Commons License 2017.11.07 0 0 48024

A Landiban minden gyenge pont volt.

Igaz Freelander volt

Előzmény: skt15 (48023)
skt15 Creative Commons License 2017.11.07 0 0 48023

Ez mondjuk Suzuki

Előzmény: korzo (48022)
korzo Creative Commons License 2017.11.07 0 0 48022

A Land Roverekben a féltengely a "nyírócsavar".

Előzmény: skt15 (48021)
skt15 Creative Commons License 2017.11.07 0 0 48021

És gondolod, hogy a féltengely gyengébb, mint egy utólagos diffizárral ellátott diffmű?

Előzmény: korzo (48010)
lapar Creative Commons License 2017.11.06 0 0 48020

Köszi, azt hiszem, értem:

  

Előzmény: korzo (48019)
korzo Creative Commons License 2017.11.06 0 0 48019

Alapvetően két út van a terepjáróépítésben (a vége/cél persze mindig ugyanaz, de a kezdetek különböznek):

- Defender ("nagyot lép"): nagy rugóutak, a lényeg, hogy lehetőleg minden keréknél folyamatos talajkapcsolat legyen. Ehhez elég "lágy" rugózás kell, ami a közutas menettulajdonságokra van rossz hatással.

- G-Wagen: Masszív erős hajtás emiatt korlátozottab rugóút, de három zárral elég ha egy keréknél van rendes tapadás, és az egész hajtás ennek elviselésére van tervezve. Terepen ügyetlenebb, inkább olyan erőből megoldós fajta. A keményebb futómű miatt, közúton barátságosabb.

Előzmény: lapar (48015)
Kasszáló Creative Commons License 2017.11.06 0 0 48018

Sziasztok. Lenne valakinek két fölösleges gaz69 gumija, vagy két komplett Uaz kereke, amitől szíves megválna, nem túl nagy összegért? Használt, de használhatóT keresek. Köszi. 

Krinnyi Creative Commons License 2017.11.06 0 0 48017

Csak annyira mint a gyári difizárak. 

Előzmény: skt15 (48007)
lapar Creative Commons License 2017.11.06 0 0 48015

"nagyot lép, nem úgy mint a G"

 

Ez mit jelent, laikusként kérdem?

Előzmény: korzo (48003)
korzo Creative Commons License 2017.11.06 0 0 48014

De Tie egy állat. Vagy egy rosszgyerek. Vagy mittudomén' :-D

 

Előzmény: atompyka (48012)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!