Szeretném felhívni mindenkinek a figyelmét, aki csörlőt szeretne vásárolni, hogy ne dőljön be a remek, már-már mesébe illő hirdetésnek, mert az egyik ismerősöm ráfaragott. Rendelt egy 12000lb-s nek hirdetett no-ném csörlőt, amikor megjött, szembesültünk hogy a paraméterei (dimenziós méretei, felhasznált anyag mechanikai méretezése, ) teljesen megegyeznek az én 6000 lb-s Horn csörlőmmel. Terheléssel le akartuk csekkolni, kiderült hogy 9000 -et sem tud. Emil a cégnek, akik azt mondták, hogy az érték a fordítóval értendő. Persze ezt nem írták rá sehol. Gyakorlatilag egy 6000 -ről volt szó, amit lehetett volna hirdetni 24000 nek is ha több csigasorral használom.
Ha olyanra akarod visszaalakítani amilyen a gyári kiadás volt, az lehet. Tizen-valahány ezer volt nekem egy Ducato, 3 személyesként lett behozva, rögtön egy 10 személyes kisbuszt csináltak belőle körabklakokkal. Így vettem meg, egy idő után meguntam az évenkénti vizsgát meg hogy a családból csak én vezethetem a D-kat miatt.Bementem egy KPM vizsgabázisra, ott az egyik vizsgabiztost kérdeztem hogy mit néznek vizsgakor. Az irodában megmondták a papírmunka menetét és bejelentettem vizsgára. 9 fős személyre szerettem volna, de vagy 800 ezer regadót kellett volna fizetni, ezért a gyári állapot mellett maradtam.
Ez merre van? Általában az illegális szemétlerakóktól féltik a területet, volt, hogy felhívtam a mezőőrt, aki azt tanácsolta, ha terepjáróval meg tudom kerülni a sorompót, akkor menjek isten hírével :)
Lesz egy műszaki vizsga költség, meg még egyéb illetékek, ha megvannak az eredeti cuccok hozzá, akkor nem gond. Műszaki vizsga állomáson érdemes megkérdezni első körben.
Másik fórumon ajánlották ezt a fórumot hátha valaki tud segíteni.
Egy olyan kérdésem lenne,hogy van egy Mitsubishi L300 kisbusz amit annak idején 6 személyes személyautóként vásárolt apósom,de menet közben át lett íratva a forgalmiba N1 kategóriára és 3 személyesre.
A következő lenne a kérdésem,hogy tudnám visszaminősíttetni 6személyes személyautóra vagy legalább azt elérni hogy 6 személyes legyen.?
A másik kérdésem,hogy milyen anyagi vonzata lenne ennek a dolognak,remélem tudtok segíteni mert sehol nem találok róla infót.
Valaki ki tudná fejteni, hogy általánosságban véve (konkrét járműtől függetlenül) mik a nyomórudas felfüggesztés (pushrod suspension) előnyei illetve hátrányai? Terepen egyáltalán használatosak ezek a felfüggesztések (főleg épített, egyedi járművek esetén gondolom)?