Nézd, a piac általában nem ok nélkül oda árazza az autókat, ahová.
Te az S Mercihez hasonlítod, ami biztos jó, csak nem ebben a topikban.
Én a terepjárókhoz képest tartom nagyon olcsónak, amennyiért az első szériás ML-ek mennek, annyiért nem kapsz egy épkézláb állapotú Vitarát sem, márpedig a Suzuki presztízse és mérete okán is a legolcsóbbak közé tartozik.
Nem. Ez nem RX4 Scenic és nem Ignis! Nem vagyok autószerelő, hogy precízen elmagyarázzam a rendszerét:) Nem G Mercedes, nem vitatom, de megállja a helyét terepen. Számtalan videó van fent a neten. :)
A legdrágább autót is tudod olcsón üzemeltetni, szar fajta utángyártott alkatrészekkel, csak nem érdemes :)) Futóműalkatrészeket leszámítva a gyári alkatrészárak szerintem teljesen korrektek, nincsenek olyan elragaszkodott árak (legalábbis eddig nem találkoztam vele) mint az S-osztálynál.
Tipikus eset: Az szidja, akinek a haverjának az ismerősének a szomszédjának volt. De maga sosem ült benne, vagy sosem birtokolt. Nekem pont egy 270CDI van. És szerintem nagyon jó autó! És terepjárónak is jó, én határozottan nem SUVnak mondom. Használtam terepen, süppedős felázott agyagos talajban, meredek domboldalú szántással kombinálva. Nem terepgumival. Gyönyörűen elment.. Létraalváz, felező, 3,3 tonnás vonóhorog - ezek azért egy SUVra nem jellemzők :) Miért olyan olcsó? Miért ilyen olcsó egy 10 éves S osztály? Ami még sokkal többe is került? Itthon nagyon mélyen vannak az árak.. de ezt nem kell mondani. Ja és még valami. Németországban jó állapotút 7-8000 alatt még mindig nem találsz, ja és benzinesről beszélek, nem a dízelről. A dízel itthon is majd 2x annyiba kerül, mint egy 320-as. :)
Új vagyok ezen a fórumon. Elméleti szinten lenne kérdésem: Tervben van már egy ideje, hogy összkerékhajtású autót olyan módon építenénk át, mint ahogy egy adott filmben kinézett. Szerkezetileg, futómű, felfüggesztés stb semmit nem változna, csupán az első és hátsó lökhárító elé kerülne fel egy nagy vas ütköző, továbbá rácsozás az ablakokra, sárvődéív szélesítés (és egyéb optikai kiegészítők). Létraalvázas autóról van szó. A kérdésem, hogy tudtok-e esetleg arról valamit, hogy kis hazánkban az ilyen autót replikaként forgalomba lehet-e helyezni? Köszönöm!
Ú bakker. Láttam tavaly a defijét, mikor Alberfalván melóztunk, de nem rémlik hogy fent lett volna.... Akkor vadászott épp asszem valami kiegészítő lámpákat, talán whelen-t?
Felhívom a jövőhéten, oszt meghallgatom Tom Jones-t, míg felveszi. :) :)
Anya múltkor említette, hogy esetleg a vonatok érzékenyek-e a nedves pince levegőjére. Há' mondok az életük attól nem lesz hosszabb. Erre mondja, hogy akkor tán csináljuk össze a nappaliban.
Namost, éve tán, hogy említést tettél róla, mely szerint nálunk már a wc deszka is aluból van. Az asztal vázát, szekrényt, egyéb vele járó bútorzatot is aluprofilból henköltem össze. Vazzer, occsóbbra jöttem ki, mint ha fából csinálom, ezen így meglepődtem.