Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

terrano1 Creative Commons License 2013.09.27 0 0 44142

Hát ezaz!

Különben is, akinek komplett vidámparkja van otthon /saját sörcsappal/ az ne szóljon itt senkinek semmit!:-)

Előzmény: fúrószár (44117)
terrano1 Creative Commons License 2013.09.27 0 0 44141

Úgy rohad, mintha sósvízzel locsolnák napi szinten!Valszeg az alváza deréktól hátrafelé ennek is kuka,padlólemez is a múltté!

Egyébként én szerettem,de emelni nem nagyon kell!

Előzmény: _V8_ (44103)
zoliee81 Creative Commons License 2013.09.27 0 0 44140

Kicsi a világ... :D

Előzmény: fúrószár (44131)
spapda Creative Commons License 2013.09.27 0 0 44139

Szólhattál volna korábban, pont a napokban rendeltem egy marék LED-et: a 10 Wattos kocka LED-ek már 1.5$ körül foghatók, 8$-ért pedig kapsz hozzá 60 Wattos drivert. Szóval hamarosan száműzöm az izzószálat a házból, mert elegem van az EU-s f*szságból, amivel eltörölték a hagyományos 100-as izzókat. Azóta csak gagyit kapni a boltokban. Ezek az új halogén csodák egy fillért nem érnek, állandóan kiégnek, vagy olyan kevés a fényük, hogy néha fejlámpát kell kapcsolnom, a mindenféle fénycső meg rohadt drága, aztán az élettartamuk sehol sincs (még a korszak elején vettük Philipset, az 10 évet bírt, a mai Philips talán 1 évet), vagy a ráírt fényerőt nem hozzák. Eddig Horvátországból hordtuk nyaraláskor a hagyományos 100-as izzókat, de most már a szerencsétlenek is saját bőrükön érzik, milyen az, amikor "kötelező zölden gondolkodni".

Előzmény: fúrószár (44138)
fúrószár Creative Commons License 2013.09.27 0 0 44138

Mtorosokról lévén szó, nekik ismeretlen a zösszkerékhajtás, vagy annak működése.

 

Azóta már megoldódott a tengőtok eme probléma megoldására kínálkozó gömbforma házikó, ami hívogatóan mutatkozott egy Dittrojit Lokker beépítésére.

 

A setétség feloldására pedig, Te mint Lednagyhatalmi Képvisellő, már küldhettél volna nekem filmezésügyre alkalmazható fényforrást. :-)

 

 

 

Előzmény: spapda (44137)
spapda Creative Commons License 2013.09.27 0 0 44137

Tévedtem, mégis délen székelsz. A belinkelt videón ugyanis a néger szénbányász szakszervezet kihelyezett tisztújító kongresszusa látható, illetve nem látható, csak hallható. Fel is teszi az egyik bölcs ember a kérdést, hogy:

"Hol az összkerék?"

 

Tényleg, hol az összkerék? Eldugtad? Vagy van már japán pickup is a Land Rover flottád mentésére kiegészítésére, oszt' elfelejtette valamelyik szerecsen bepöccinteni 4WD állásba a "kissebváltót"? :)

Előzmény: fúrószár (44136)
fúrószár Creative Commons License 2013.09.27 0 0 44136

 

 

https://plus.google.com/photos/105445958670865879758/albums/5874477636651145297/5874523967173324034?banner=pwa&authkey=CIm7o5LcysrkZQ&pid=5874523967173324034&oid=105445958670865879758

Előzmény: fúrószár (44135)
fúrószár Creative Commons License 2013.09.27 0 0 44135

Sörözni jöhetsz.

 

Négerek is jöhetnek.

 

A homokbuckák akkora sivatagot imitálnak itt, hogy a pingvinek is szívesen szánkóznak róluk.

 

Apropó, homokdomb. Nemrég megtapasztaltam a navigátor utolsó szavát. Műsoron iccaka mentünk, sötétben nem volt kedvük itinert bogarászni, én meg ugye fejből vágom már a 100 pontot. Így az egyik dombtetőről van egyenes,...ILLETVE jobbra lehetőség. Namost ezt én hajnal kettőkor kicsit lassan döntöttel el, jóember meg közölte. :-)))

 

Kompromittáló képek a reklám után.

Előzmény: spapda (44134)
spapda Creative Commons License 2013.09.27 0 0 44134

Drága fúróuram! Délen a négerek élnek, esetleg a pingvinek!

 

De azért sörözni jöhetek, ugye?

Előzmény: fúrószár (44133)
fúrószár Creative Commons License 2013.09.27 0 0 44133

Én ott székelek, ahova a vadlibák húznak. Délen, visdzont jó hely, kijózanító, tehát sörözhetsz nyugodtan. :-)

Előzmény: _V8_ (44132)
_V8_ Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44132

Hova kel menni? Sorozesben benne vagyok de sofort v szallast kell intezni xd  Draga a jogsi :)

Előzmény: fúrószár (44131)
fúrószár Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44131

Hozzám is jöhetsz, itt sör is van. Leülünk két MT-s gumira, és megbeszéljük az élet komoly dolgait. :-)

Előzmény: _V8_ (44128)
nyuszy Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44130

Érdekes, én pont fordítva vagyok ezzel. Először akartam mindenfélét, próbáltam sok átalakítást saját és mások autóin is, és mostanra eljutottam oda, hogy kell egy normális felépítésű autó, terepgumi, kis emelés, csörlő, és ennyi.

Úgyis lesz, ahol nem megy el a szénné épített autó se, a valóságban meg nekem ennyi bőven elég. Az építésen megspórolt pénz meg fedezi az amortizációt :)

Előzmény: pinguru (44125)
zoliee81 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44129
Gyere! Mélem publikus :)
Előzmény: _V8_ (44128)
_V8_ Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44128

Nekem god kozel lenne :) szivesenvmegneznem a vasad :)

Előzmény: zoliee81 (44126)
niváskarcsi Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44127

Sziasztok.Én nem a nivát sztárolom,vegyen mindenki azt amit szeretne és el tud tartani.

 

zoliee81 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44126
Jöhetsz ide is, ha Göd közelebb van..
Igaz öreg a kecske, de megyeget.. :)
De vigyázz: egyszer beülsz egy ilyenbe, oszt benne maradsz. Olyan mint a narkó..
Előzmény: pinguru (44125)
pinguru Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44125

Reptér mellett, Gyömrőn lakom, nyugodtan megnézheted, ha nem akarod megvenni, akkor is.

 

Egyébként mindenki így kezdi, hogy nem akar semmi komolyat, csak egy egyszerű terepjárót, aztán az első túra után elkezd agyalni, hogy de jó lenne megemelni, védeni a difiket, stb. Utána nincs megállás. Mondjuk én x évnyi Nívázás után tudtam, hogy mi vár rám :)

 

Hívj telefonon, hozd a kölköket (ha vannak), tutti élvezni fogják :) 

Előzmény: uno1 (44123)
fúrószár Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44124

"A képek alapján látom, hogy nem tudnám kihasználni az autó képességeit.."

 

Milyen képességeit? Egy MTZ kettétépte, mint foxi a lábtörlőt. :-)

 

Amúgy a kérdésedre nincs válasz. Ez pont olyan, minthogy nincs karcmentes túra, és nincs olyan, hogy csak kicsit lesz sáros, mert az első pocsolya az úton megteríti, ha úgy jön ki, a többi már csak finomít rajta, de ha egy egész napos esőben mész, akkor meg le is mossa fentről.

Előzmény: uno1 (44123)
uno1 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44123

Pont akartam is kérdezni, hogy hol lehetne megnézni az említett szekeret.

 

A képek alapján látom, hogy nem tudnám kihasználni az autó képességeit..

 

Csak a játék és miheztartás végett,

Szerintetek mi az az összeg, amiből kijönne egy normális terepjáró, amivel 90%-ban közúton közlekednék? Nem kell nagyon átépített, felszerelt (egyenlőre), viszont jó lenne, ha lenne benne min 2 légzsák+ klíma.  Range, Pajero, Patrol,  TLC,Grandcsirkében gondolkozva?

 

Mennyi ezeknek a fenntartása terepen NEM használva? (üzemanyagköltséget nem számítva)

 

Köszönöm,

Előzmény: pinguru (44111)
fúrószár Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44122

Várj, félreértettem!

 

Nem mindegy, hogy 1.000.000,-os, vagy 1.000.000,-ért sózzák el.

 

Úgy más. :-)

Előzmény: fúrószár (44121)
fúrószár Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44121

" jönnek az 1 millió huf értékű féltengelyek,"

 

Hutyutyutyu mááár!.

 

Az Aschroft vagy mijaszar, az meg már papírkutya aprópénzért? Kicsit túl van lihegve a dolog.

Előzmény: pinguru (44120)
pinguru Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44120

Van aki narkóra költi a pénzét, mások meg autóra. Ilyen egyszerű. Ha raliznál vagy terepraliznál, akkor még jobban pörögnének a számok. Átalakítottuk  hátsó lengőkarokat GL szemesre, most kéne gömbfejet cserélnem, kb. 30e darabja, bár van lehetőségem feleáron hozzájutni, viszont az, amit terepralira használnak, az kb. 120 e darabja és minden harmadik versenyen cserélik, a többi költséghez képest filléres tétel. Utána jönnek az 1 millió huf értékű féltengelyek, amelyeket pld. dakaron naponta cserélik, szintén a gátlókat, amelyek ugyanennyibe kerülnek. A lehetőségek végtelenek :)

Előzmény: Tie (44119)
Tie Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44119

NAná. Közben lakatolás, mert nincs már küszöb, meg elfáradtak a csapágyak a váltóban, meg eltört egy difi is, meg ilyesmik. Meg generátor, meg a hűtő tele van már retekkel, abból is kell új, esetleg egy automataváltófelújítás 300ezerért... Így megy ez. Nem véletlenül van kb 6millióban a Range, oszt három éve be se indítottam.

Előzmény: zoliee81 (44118)
zoliee81 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44118

Ennek sosincs vége..

Megveszi a V8 csirkét, persze 235 gumikkal, utánna rájön, hogy neki SIMEX kell, jólenne egy 35-ös, de inkább 37-es, ropira töri az összes féltengelyt az első meredeknél, kicseréli erősre, utána kell a difizár, aztán csörlő, aztán......

 

Előzmény: Tie (44116)
fúrószár Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44117

"A lényeg csak az, hogy ne öt kilóval állj bele ebbe a történetbe."

 

Ha nekem most lenne 5 kilom, amit kidobhatnék egy terejáróra, akkor csak ilyet vennék:

 

http://www.youtube.com/watch?v=MRWBhIRxra4

 

http://www.youtube.com/watch?v=W8GpcEM-V08

Előzmény: Tie (44116)
Tie Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44116

Az se rossz dolog. Megint mondom, nem arról van szó, hogy bárki azt mondja, ne vegyél grandcsirkét vényóccal, mer az szar, és nem lesz jó terepen.

Merevhíd, alváz, nagy vényóc, jó lesz az terepen. Miután leszaggatod róla a nagyon hátranyúló műanyag lökhárítód, meg az ilyen műanyag feleslegeket. :)

 

A lényeg csak az, hogy ne öt kilóval állj bele ebbe a történetbe. Ne a legolcsóbb csirkét vedd meg, vegyél egyet 1millió környékén, és tegyél mellé még 6-800ezret. Felét szerelésre, javításra, másik felét építésre. Oszt akkó boldog leszel, V8 is lesz.

Előzmény: _V8_ (44115)
_V8_ Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44115

Az a baj velem, hogy 95%ban nem az eszemrem hallgatok hanem a vágyaimra. :-D Viszont ha most az esezmre hallgatok akkor lehet 1-2 évig nem veszek még nivát sem, mert olyan terveim vannak a személyautóra is amiből már azért lehetne venni komplett off road gépet. Meglátjuk hogy a jövő év hogy fog kinézni anyagilag aztán vagy lesz véve valami vagy nem. Köszönöm az értelmes hozzászólásokat mindenkinek. Valoszinüleg a fórumot olvasgatni fogom, ha autóm nem is lesz :-D

Előzmény: Tie (44114)
Tie Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44114

Pár további gondolat:

 

Ha a terveidben van "pár centi emelés", és hasonlók, akkor a költséghatékonyság jegyében szerintem mindenképpen merevhidas-tekercsrugós autót keress. Fillérekből emelhető, nem kell semmihez nyúlni és változtatni hozzá. Míg egy torziós futóművet, vagy egy félmerevhidas első futóművet (pl. pajero) emelni már macerásabb, és ofkoz SOKKAL drágább is.

 

Kezdésnek viszont tényleg megfelelő lenne egy Niva. Igen, szerelni kell, de legalább könnyen szerelhető, filléres hozzá az alkatrész, nem kell rá heteket várni, mint egyes japán alkatrészekre. Bőven tud annyit, hogy nem kell azonnal emelgetni, meg átépítgetni, és amikor kinőtted, relatíve könnyen el is fogod tudni adni, nem úgy, mint egy 5 literes V8-at.

Előzmény: _V8_ (44105)
Tie Creative Commons License 2013.09.26 0 0 44113

Na, akkor gyakorlatilag majdnem olyan megbízható, mint egy Range Rover. ;)

 

 

Félretéve a viccet, szerintem minden autó, még a TLC is lehet egy eső-kelő foshalom, ha kellően elhanyagolt legyilkolt darabot sikerül vásárolni, és bármelyik autó lehet teljesen megbízható darab, kellő pénz ráköltése után. Mást ne mondja, a Cigánygyerek az égből a Nivájára ráköltött cirka másfél milliót, majd műszaki hiba nélkül végigment vele Bamakoba.

 

Az se mindegy aztán hogy milyen előélet után kezdi az ember a használt terepjárót terepen hajtani. Én elég drágán vettem ambó dominó a Range-et, 2 papírért. Ha városi autónak használom terep nélkül, akkor tuti ezerszer kevesebb problémám lett volna vele annak ellenére is, hogy alsó hangon 450ezer km volt benne, és én vagyok a 8. tulajdonosa. De én elkezdtem terepen IS használni (miközben az volt a mindennapi munkábajárós verda is), és ismertek, tudjátok, hogy én vagyok a "kihaénnem" emberke, ha volt valami zrí terepen, abba tuti, hogy belevágtattam az autóval kíméletlenül. :)

Fogyott is minden, váltó, terepváltó, féltengelyek, hűtő, kasztni, minden. Gyakorlatilag a V8-on kívül MINDEN más volt már javítva-cserélve nálam az autón, és ez szerintem így természetes, főleg egy 15-20 éves terepjárónál, amit ilyen korában kezdenek terepen hajtani. Ami még hétköznapi használatban elmenne 150ezer km-t, az terepen meg fog halni 1500km után.

Előzmény: niváskarcsi (44108)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!