- 76, 79 igen, de azok már elképzelhetetlen újak! :)
- egy jó karban lévő 75-ös a 90-es évek elejéről 6.000 EUR körül láttam egyet múltkor, igaza azokban a 3.5d van,de a 88Le-s G merci után, azzal is elcsettegnék.
- a 4-es sorozat, tudom,hogy legenda de sajnos drágább mint a 7-es széria... a cimborádét láttam, a hosszú tengelytáv,restaurált, gyönyörű!
-japán kocsira, japán gumit? :)
a BFG-be én is tettem vagy 30.000-t és nem igazán volt kopott még, viszont trükkösek az új BFG Mt gumik,mrt a mintamélységüket csökkentették vagy 2-3mm-rel
Hát , végül is eggyet értek a Te véleményeddel is .
Talán van neked is BJ 40 -es az udvarodon ?
Régebben volt Győr körül egy eladó ( többször is volt hírdetve ) , a mostanit 2-3 éve szeretnék eladni , illetve nem rég volt egy szerető gazdától pár milláért , off-road-os verda ( nem tudom sikerrel járt-e vagy csak megunta a sok okoskodó telefonálot ) .
Én nem vagyok márka függő ( 3 terepjáróm 3 külön cég ) és MINDENKI saját választását megértem és nem gyözködök senkit egyik tipus és fajta mellé ( felé ) sem . ..................
Örültem , hogy egy volt DORT-os kollégától nagy nehezem megtudtam vásárolni ezt a 2,5 kis dízelt is ( persze a hdj 80-as motoros let volna az igazi ) .
Csak személykocsit ( öt fő, nincs rács , stb. ) és lehajtható szélvédős gépet akartam .
Igy esett a választás a 73-asra ( csak a 90 -es évek eleje jöhetet képbe , ez tetszik ) .
Eszeltem az angol beteg modellen is , de azt gyorsan kizártam .
Ezt nem akarom nagyon tunningolni , " csak fagyizos lesz " .
A patrolnak gondolkodom az adagoló és csúcsok kis mértékű megpiszkálásán .