Átlag 5000 kilométert vezetek havonta. Évi 4-5 alkalommal igazoltatnak, szondát húsz éve nem fújattak velem közúti igazoltatásnál. Ez nem ugyanaz a gyakoriság, mint amikor egy vt öt társasvadászatából 2-3-on megjelennek a rendőrök és MINDENKIT végigszondáztatnak...
De ha csak az a célod, hogy a lovad add ez alá a szerencslétlen barlangi troll alá, hát legyen...csak akkor ne sírjatok, hogy off-olnak az off-roadban...
Nem, csak hogy mindig emlékezzetek rá, hogy ilyen emberek vesznek körül. Mindig. A boltban, az okmányirodában, a munkahelyen, az utcán. Soha nem tudhatod, hogy a buszon melletted ülő ember véletlenül nem mér-e. Ehhez képest abszolút eltörpül annak a jelentősége, hogy vajon iszik-e vadász vadászat előtt, vagy hogy volt-e behajtani tilos tábla az út elején. Téved, aki szerint az emberi civilizáció menthető! ;)
Nem tudom, de amikor anno először láttam, 2 napra megvakultam, aztán lemondtam az internetet, végül 2 hónapig bolyongtam az erdőben, állítólag amikor a részeg vadászok rámtaláltak, golyóért könyörögtem. De túléltem, most már bármit elviselek. :)
Statisztikailag értelmezhetetlen fogalom. Oszt' látod, ezek a boldogtalanok az imént ehhez hasonló szubjektív dolgok miatt hogy egymásba tudtak harapni! A véralkoholszint, na az már valami! Elvégre csak arról érdemes vitatkozni, ami mérhető. Mindennek alapja a mérés. Na nem pont erre a mérésre gondoltam:
"A gépjárművezetőknél is rendszeres a szondáztatás, és ugye, nahát."
Jabbezony, TELJESEN eltűnt az alkohol, a halőr is megmondhassa! Ha pedig valami CSODA folytán a zsandár mégis talál, akkor ugye jó helyi szokásokhoz illően: "hátizé józzsikám, sósborszesz vót csak fájós fogamra, ne izéjjé má'meg, viszek átal neked este a szőrgyesznóbul, akkor tizesbe megegyezünk?".
Pontosan ugyanígy tűnt el társas vadászatokról is TELJESEN, mer' ugye az teljesen KIZÁRT ebben az országban, h cimborák leadják a fülest az ellenőrzésről (én ilyennek SOSEM volt tanúja), illetve h XYZ-t ne basztassák, mer' az ottan nagy ember és szomjas. :-)
Állítólag előző nap cseréltek akksit benne. A tulaj kihozta a srácokat a vadászházhoz de amikor vissza akart menni a későnjövőkért, már nem indult az autó. Másnap reggel próbáltuk betolni, semmi, meghúzta a traktorral, úgy is semmi. Ezután az én kocsimmal visszacígeltük a faluba, a további sorsáról nem tudok. A terrano vellanyos adagolója letilt, ha nagyon leesik a feszültség, abban bíztunk, hogy itt is csak ez a baj.
Simán behúzható, belökhető, ha annyi feszültség még van, hogy a lámpák égjenek, de az önindítót nem tudja megtekerni. Párszor már csináltam.
Lámpa maradt égve, vagy egyszer csak nem akart indulni? Ha utóbbi, akkor akkumulátor mellett a testcsatlakozót érdemes megpucolni, rézpasztával bekenni és úgy visszatekerni az anyát.
Az alábbi képpel kapcsolatban. Az injektoros nivánál ha nagyon lemerült az akksi, van olyan, hogy az injektor is zárva marad és hiába húzkodjuk? Mert ez a "szabadidőautó" az istennek sem akart beindulni, bikakábelünk meg nem volt. Benzin volt benne, a pilácsok is pislogtak.