Haverék alatt lerohadt a TLC a sivatagban, kigyúlt a kipuffogó, meg kékesfehér füst, meg minden. Valami V8, de turbós. Valami vezeték is megégett, nem egészen értettem, mit brekegett a srác, eleve V8 benzin és turbó??? Miféle LC az?
Na mindegy, a lényeg az, hogy megkotlott, és nem tudják mit csináljanak. Kinyitották a kézikönyvet, de abba csak annyi vót leírva, hogy:
Kedves vásárlónk, ön azért vett TLC-t, mert azt sose köll szerelni, tudja, ezért használják ezeket mindenhol a terroristák is, meg az aussie-k. Szóval nem kell csinálni vele semmit, úgy van jól, a TLC-t nem köll szerelni.
Egen, pontosan ezekről a rusnya, széjjelflexelt, megcsonkított izékről beszéltem. Ügyesek a srácok, meg minden, de fotósként teljesen hidegen hagy a téma... Viszont ha trophy truck verseny van valahol, megyek! :-))
Ritka kurvaronda lett ez a horgász-Tundra... Halőr simán kibaszná a motrot-, videójátékot-, stb belőle, gumikat fel a traktorra (odavalók!), sok vasat a méhbe, oszt lovaskocsivá vagy tyúkóllá alakítaná!
Mer' ezek az amerikaiak ilyen ügyetlen népség, hogy mép a horgászathoz is komoly emelés, terepgumi meg csörlő kell. Mije lehet az ottani halőrnek akkor?
Bezzeg egy magyar halőrnek nem kell ilyen cicoma, hogy utolérje a terepjárós orvhorgászokat!
Nem kell ücsörögni. Mikor elindul az ember az első tesconál telepakolja a kocsi hűtőjét halakkal, oszt irány a sárdagasztás. Az a lényeg, ha az ember hazavetődik legyen valami produktum. Annyi szép hely van abban az országba, kár az idő a pecázásra.
Nem éppen vagyok betege a platós jószágoknak, de ezt a "fost" azért büszkén viselném. Ha az volna az ára, még arra is rávenném magam, hogy értékes időt basszak el botlengetéssel valami vízparton.
Fele ennyire sem gondolom ám komolyan, ez csak egy régi jó vérszívós játék, és rég voltam már a pályán, ezért a túlzóan goromba szöveg. Én is dobtam egy kavicsot a pocsolyába, pusztán passzióból.
A skálán ábrázolt végletek meg csak azt hivatottak példázni, hogy az igazság, mint szinte bármely más esetben, középen van. Hozzak erre is valami vénusz-dombi hasonlatot?
Viszont két dolog tényleg komolyan zavar. Az egyik, mikor a mezei júzer választ magának egy példányt az elérhető terepkocsi sokadalomból, majd mintegy önigazolásképp, rommá szarozza az összes többit. Minek?
A másik az angol formatervezők égbekiáltó formai érzéketlensége, és beteges hajama a szándékos disszonancia-keltésre, de ez egyrészt nem tartozik ide, másrészt betudható a lakhelyükül szolgáló dohos-belterjes szigetet átjáró hangulatnak.
Nézzetek csak meg mondjuk egy E-type Jaguart úgy, hogy kitakarjátok deréktól felfelé. Kifejezetten erotikus, erekciót okozó ívek szimfóniája. Aztán vessetek egy pillantást arra a fertelmes kupakra, amit rátákoltak és hányjatok velem. Jó, a classic LR ebben legalább konzekvens: csak sarok és él, a kezed és térded környékén is... némi empátiával belátható, hogy szűk a határmezsgye a puszta funkcionalitás és a nettó igénytelenség között.
ma cserbe hagyott a discovery! menetközbe megált a motor. na mi a fa.... van!? pedig előtte jót tettünk vele. kapot új olajat , szürőket.meg fel lett javitva a fagyálló. na meg egy másik turbót! mivel az elődjének már drasztikus volt a kereszt irányú lógása 6-7mm. végül is kiderült,hogy vmiért nem kap áramot az adagolón a mágnes szelep. egy száll dróttal sikerült orvosolni idéglenesen a problémát. holnap remélem meg találjuk a hibát.
az eredetit nem tudom... amit kiszedtem az alu ahogy azonban keresgélek mindenhol rézből készültet találok, úgy látszik csak szettben van, de nem is baj... legyen inkább tuti
A medicinlabda mellő Playboy nyuszikáktól irtózom, valószínűleg ők is tőlem, igaz még nem adtam nekik esélyt, bezzeg a cigányasszonyok :))
A niva egy érdekes jószág, mikor megy, minden hibát megbocsát neki az ember. Szerelni nem egy élmény.
G merci van a családban, igaz a katonai kivitel, nem ragadott meg, persze ha enyém lenne, akkor biztos más lenne a viszonyunk, viszont mikor csak a hibái miatt kerül a közelembe, akkor már nem vagyok boldog, és erről nem az autó, hanem a korábbi tulajok által alkalmazott kontárok tehetnek, hihetetlen dolgokat találtunk, hogy miért kell filléres alkatrészek helyett tipusidegen bontott szarokat belelapátolni egy kocsiba, mai napig nem értem.
A Landy egy olyan jószág, amit vagy szeretnek, vagy utálnak a népek. A szételektrónizált példányok hamar csőd szélére tolják a gazdájukat, a P38-as tulajok igazi tiszteletreméltó problémamegoldóként tartom számon, hihetetlen kitartással keresik a hibákat mindenféle kódok alapján és meg is találják. Egy átlag szerelő az első tünetnél kicsörlőzné a mühelyéből a járgányt.
Ez az elektrónikus baszakodás ragadós, a Landy egyes típusoknál kicsit előrébb járt, de ahogy nézem a japán gyártók is felzárkoztak szépen a vacak kompjutereikkel és a canbuszaikkal, a cégemnél már nem egyértelmű, hogy milyen terepjárókat vegyene, ez van.
"Közérthetőbben, ha megengedtek némileg profánabb fogalmazást: a különbség a fent felsoroltak és a hős LR között, benyomásaimat tekintve ábrázolható egy olyan skálán, aminek egyik végpontján egy hamvas playboy-nyuszi, míg a másik végén egy fogatlan, ótvaros cigánykurva helyezkedik el."
Jó az írásod ,komolyan tetszik.A véleményedet leírtad ,tiszetletben is tartom,elfogadom.DE!!!!
A fenti sorok kissé durvák.Legyen a végén kurva,ok, de ne cigány..Annyira azért nem olyan rossz a LR.
(ui.):Rakjak a végére szmájlit vagy ne??Én már nem tudom ki min sértődik meg és mit fog fel az agyával.....Remélem a többség és Te is megérted,szmájlííííííí
Vegyél ki egy átereszcsavart a résolajcsőnél és mérd meg az átmérőjét! Na ilyen méretű réztömítést kérj (keress) autósboltban.Hazaviszed és ekkor kezdődik a lényeg: felfűzöd őket egy darab vasdrótra és gázláng fölött pirosra hevíted,majd gyorsan belemártod egy hideg vízzel töltött edénybe.Azaz kilágyítod a kemény réztömítést.Akkor jó,ha az átereszcsavar (stucni) meghúzásakor picit ellapul,mert akkor tuti hogy tömít!
Rosszul értelmezed. A kiragadott szövegrészben pont az idézőjelek hiánya miatt ironikus a hangvétel, bár lehetséges, hogy a cinizmust is súrolja kismértékben.
Abban az esetben lehet -számodra- valós az állítás, amennyiben a lentebb említett cigánykurva kétséget kizáróan magasabb esztétikai élvezetet okoz neked, mint az előtte megjelenített, erősen sztereotip ideál.