Én mindenkinek a Hiluxot ajánlom, egyszerű embereknek az való.
Egy igazi angol telivért ki kell érdemelni, foglalkozni kell vele, de meghálálja. Természetesen van lelke is a masináknak, miután megvettem a kocsit, az előző tulaj megbánta, hogy eladta, beugrott hozzám, hogy beszélgessünk az autórol, a telivérem megérezte az előzö gazdi jelenlétét, nem lehetett leállítani a motort, kivettem a kulcsot, a motor meg csak pergett magában. Azelött, azután sem csinálta.
A kedvencem a kardántörés volt. Az emelés miatt "kicsit" nagyobb szögben dolgozik a kardán, emiatt egy időben ette a kereszteket. A nővérem ment erdélybe a kocsival, én mondtam neki, hogy azt kibírja (lötyögött a kereszt), ha hazajött, akkor kereszt csere. Megjárta, hegyen völgyön átmentek, miután hazajöttek az az ötletük támadt, hogy beugranak pestre, ez megtörtént, majd mikor visszajöttek a ház elött megfeszült a kereszt és letört a tengely. A váltónak, difinek nem lett baja, a kocsi simán begurult az udvarra a helyére, megkapta az új tengelyt, oszt mentünk tovább. Jó haver, én jól bánok vele, ő is kedves velem.
Szerinted, méér* kínálgatom ittenik a sok jappán csodát?
*: Cimborám mesélte, hogy amikor vette a zettorját 2007-ben, akkor a környéken csak neki volt ilyen csoda. Azóta fertőződik a környezete, s csak ebben a szűk keresztmetszetben van már 10-12 ilyen típus.
Aszonygya így már nem olyan érdekes, tömegcikk. :-)
Néhány évente lekntem az alvázat valami híg festékkel, de csak kívűlről ugye. Ez hiba volt, mert belűl rozsdás lehet ettől függetlenül. Kívűl jól néz ki, de most megpróbálok egy alvázvédőzést.
Nem bitumenes szarral, hanem valami normális tekknológiával lesz 40.000. Újkorában kellett volna, ha nem siklok át a problémakörön. :-)
Volt 2-3 alkalommal generátorpucolás, mert nem húzott át a dzsuván, 3000/alkalom.
Index párszor lecsapta a biztosítót, mire rájöttem, hogy a burából is illik néha kibányászni a lecsót. Párszázas.
Önindító is bekapta a sarat, pucolás után ment. 2-3000 pénz.
Önindító újra genyázott, az előző sártól szétrohadt benne egy lemez, ezt 15.000-ért pótolták, -szerintem átbasztak-.
Aztán volt olyan, hogy 4 alkalommal a garázstól legtávolabb, kint a világ végén megmakkant. Segítséget 4-szer hazatoltam kötélen, másnap, vagy pár óra múlva indult. Ezt egy hónapon belűl csinálta, azóta sem derült ki. 0 forint, plusz a segítség üzemanyaga.
Lehtett még pár ilyen apró buziskodás, ami nem jut eszembe, így erős rátartással talán összejön az 50.000.
Baszki, ne essünk már át egyszerre több lónak is a túlfelire!
Akkor lemék egy jappán ganéhordóval üresben Csobánkán valamék kőfejtőben, oszt hát ha tönkremén, akkor szarozzuk, hogy deszar, meg mennyi alkatrész kell hozzá, hogy a totálkárból feléleszük, és kész ráfizetés, stb.
"Nézegettem Hoze blogját, ha a Te észjárásodat követem"
Bocs, de fúrómester észjárását követed, nem az enyémet... Én sosem írtam olyan tenyésztett baromságokat, hogy 13 év alatt kb. 50eFt meghibásodásom volt, amibe ez+az+amaz nem számít bele. :-)))
De vitatkozzatok csak tovább, harapjatok egymás farkába, meg minden, egészen nyugodtan!
Természetesen én nem vonok le ilyen következtetéseket, hiszen tudom, hogy amit használnak, azt biza néha heftölni kell, az extrázásról nem is beszélve.
Visszatérve a Landyre. A vásárlási tanácsom a következő: Landy-t csak őrültek vásárolnak, sosem állítottuk azt, hogy mi nem vagyunk azok, ha netán ebbe az irányba mozdulsz el, akkor előbb keresd fel kezelőorvosodat és pszihológusodat, ha deklaráltan kattant vagy, akkor sürgősen hagyd el ezt a topicot, sok itt a dementor, utána jöhetsz velünk kirándulni, ökörködni, stb.. Ez egy zárt osztály ;)
Ha tiszta az elméd, akkor inkább vegyél egy japán masinát, ne feledkezz meg a heti egy polirról, mert a végén még megszólnak a márkatársaid.
terepjárózni és terepen járni ,az nem ugyanaz! ha így nézzük akor én meg semmit nem költöttem rá! ismeretségi körömbe van néhány landy, akik terepen is használják becsülettel. elég gyakran látogatják a szervizt. persze náluk se földutakon kocsikázásba, merül ki a terep fogalma.
Mint múltkor is írtam, nem rongálásról van szó, hanem meghibásodásról. Törtem tengőcsuklót, meg lukasztottam hüttőt terven felűl, azt nem keverjük ide. A meghibásodás az valóban minimális.
Te meg egy állat vagy, tehát örülj, ha nincs több károd! :-)
én 50000 ft nak évente is örülnék!hogy csinálod? vitrinbe tartod? van hogy egy hétvégén többet össze hozok. igaz mostanába kimélem,igy a javítás is nagyságrendekel csökkent!
"ami számszakilag annyit tesz, hogy 13 év alatt volt kb. 50.000 forint ára meghibásodásom."
Magyarra lefordítva az kábé azt jelenti, hogy 13 évből 11-et állt az autó, a maradékban minden második vasárnap nagyihoz elgurult ebédelni és vissza. A kb. 50eFt pedig az összes meghibásodást fedi, ami 13 év alatt nem került 2eFt-nál többe. Ja, és sarat ugye csak ilyet látott. :-))))
Szia !!!Érdekelne ez a Bükk-ben offroad útvonal.Mi a környéken lakunk Miskolc K.barcika,de a Bükkbe még csak egyszer merészkedtünk a különböző általaunk nem ismert szabályozások miatt...Esetleg ha nem titkos az útvonal csatlakoznánk hozzátok és akár néhány LR-t is tudnánk mutatni.Már ha vmelyik éppen jó:O)ez vicc volt ,megtévesztjük a béna toyotásokat akik állítólag sose szerelnek:O)
Mennyire analfabéták!!!!Muszály megbízható autókkal lőniük egymást különben lekésnék a csatlakozást a következő öngyilokos merényletről....:O(
Egy srác mesélte Jamaicában viszont van dögivel LR persze a régebbi típusok.....na ja biztos nem izgatják magukat ha esetleg, néha, véletlenszerűen, egy kis időre ,megpihen ,a gép:O)Gondolom rágyújt egy rakétára oszt jól van relax:O)
Ma kétszer írtam néki, oszt eltűnt a világhálón, megpróbálom felidézni. :-)
Szóval, erre válaszoltam: "Sok a meghibásodási lehetőség, difi hiánya, nagyon drága alkatrész."
Tehát, a sok meghibásodási lehetőség a gyenge felszereltség miatt eleve ki van zárva. Ellenben, mivel "állítólag" egy állandóan szervizben álló típusról van szó, ami zabálja az alkatrészt, nyilván nem lehet drága. Ugye logikus, ha egy termékből, pl: kismegszakítású felső csappantyúból sokat kell gyártani, az a nagy tétel miatt olcsó. Ezért van éppen fordítva, mint ő gondolta. A jappánhoz kevés alkatrész kell, -állítólag-, ezért drága. Viszont ugye a sok angol roncshoz ebből kifolyólag olcsónak kellene lennie az alkatrésznek. Az is.
Az más kérdés, hogy én nem a halőrtől szerzem az információkat, hanem saját tapasztalatból, ami számszakilag annyit tesz, hogy 13 év alatt volt kb. 50.000 forint ára meghibásodásom. Tiszta csőd. :-)
Ezért javallottam neki, mivel kezdő, és nyírni fogja a készüléket, az ő autója egy automata G-ép, ami jelentősebb pénzösszeg nélkül egy hosszú automata TLC lesz.