Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

atompyka Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41741

Jó, akkor nem. Legfeljebb tévedtem. :-)

Előzmény: Szlejer_ (41738)
atompyka Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41740

OFF

Kedvenc ilyen poénom:

- Miért nem iszik a hajósembör vizet?

- Amiért a vasutas sem eszik sínt.

:-)

Előzmény: spapda (41737)
fúrómester Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41739

Pedig desznyóvágáson külön szám a fing súly.

Előzmény: spapda (41737)
Szlejer_ Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41738

"A Jimny meg triál EB-t nyert építetlenül."

 

Hogynepersze, kijött a szalonból, és már vitték is triált nyerni.

Vagy esetleg építetlen Jimnyknek szervezett triálverseny vót? :-)))

 

 

 

 

Előzmény: atompyka (41735)
spapda Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41737

Off-road topikban szádra ne vedd az autópályát! Disznóvágáson sem beszél senki a norbi diétáról meg a feng shuiról! ;)

Előzmény: fúrómester (41736)
fúrómester Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41736

Hát mer csak triálozásra való.

 

Autóbánon úgy felfordíccsa a szél, mint a pitsa. :-)

 

Előzmény: atompyka (41735)
atompyka Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41735

A Jimny meg triál EB-t nyert építetlenül.

 

Jó kis bevásárlókocsik, nem?

:-)

Előzmény: Maz (41733)
Transzformátor Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41734

Köszi az infót.

Előzmény: Maz (41733)
Maz Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41733

"Bár a Niva meg a jimny sem ma kezdte."

 

A Niva egészen konkétan 1972-ben kezdte az E2121 típusjelű prototípussal. Egy évre rá már a 2E2121, '75 körül a 3E2121 prototípusoknál járt.

1977-ben egy kézi összeszerelésű pár ezer darabos nullszériát gyártottak le, majd 1978-tól jött a sorozatgyártás.

 

 

Előzmény: Transzformátor (41729)
Tie Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41732

Valamiféle folyamat nyilvánvalóan megvan, ma pl. Defendert magyarországon már nem kapsz szgk-ként, mert ugye nem teljesíti a gyalogosvédelmi faszságokat.

De tgk-ként még kapni.

 

Legfeljebb tgk lesz szép lassan minden valamirevaló terepjáróból, oszt annyi. De amíg van igény rájuk, a gyártók fogják csinálni őket.

Előzmény: Transzformátor (41730)
Tie Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41731

Tudod, az a baj az ilyenekkel, mint a duster is, meg az összes többi, ami valami csiribiri módon oldja meg az összhajtást, hogy viszkó, vagy haldex, vagy akármi, hogy lehet, hogy tudsz mutatni olyan videót, hogy felmegy a nehéz terepen az emelkedőn, de én meg tudok mutatni olyat, ahol a 45 éves land rover annyiadszorra megy fel, hogy aki összerakta az autót a gyárban, már el is felejtette.

 

Amikor a Papp Tibivel meg az Omm-mal kivittük a bamakós touareget mendére a kalandparkba, kis eső után a felázott saras terepre, azt is végigvertem a pályán teligázzal kétszer, utána sírt is a szája, hogy túlhevült az osztómű, gearbox fault, meg ilyen blődli marhaságok. Pedig BFG MT volt rajta, harapott is, fel se hasalt, oszt fél órát bolondoztam vele. Na szóval... az, hogy látok egy videót, hogy egyszer fölment a dombra a duster, az egy dolog.

Ha majd négy év használat után háromszázadszorra is fölment, akkor beszélhetünk róla.

Előzmény: Transzformátor (41729)
Transzformátor Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41730

Értem.Remélem azért a közeljövőben nem vesznek ki a kemény terepjárók.De lehet hogy a folyamat megállíthatatlan?

Előzmény: Tie (41728)
Transzformátor Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41729

Jól van,mindenkinek nem lehet dinosaurusa :).Bár a Niva meg a jimny sem ma kezdte.

Előzmény: Szlejer_ (41725)
Tie Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41728

Meg attól, hogy se alváza, se normális difijei, se valamirevaló futóműve. Műanyag fisfos játékautó, városi ficsúroknak, aki ettől majd azt hiszi, terepjárója van.

Előzmény: Transzformátor (41727)
Transzformátor Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41727

A Duster a nem igazán off-roados(felező hiánya) mechanika miatt van másik ligában?

Előzmény: Tie (41724)
Tie Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41726

:-DDDDDD

Előzmény: Szlejer_ (41725)
Szlejer_ Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41725

"Lada Niva,Suzuki jimny,Suzuki Grand Vitara,Dacia Duster milyen kategóriába tartozik?"

 

Kérlek szépen, ebbe:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Shopping_cart

Előzmény: Transzformátor (41722)
Tie Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41724

A Niva, a Vitara és a Jimny még csak-csak befér egy kategóriába (többé kevésbé), de a Dacia Duster sehogyse játszik ugyanabban a ligában.

Előzmény: atompyka (41723)
atompyka Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41723

Tie-nál?

A másikba.

Ami NEM LR...

:-)

Előzmény: Transzformátor (41722)
Transzformátor Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41722

Üdv.Köszi a cikket.Egyébként pl:a Lada Niva,Suzuki jimny,Suzuki Grand Vitara,Dacia Duster milyen kategóriába tartozik?

Előzmény: Tie (41720)
sgtbalage Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41721

Sziasztok!

 

Esetleg II-es rövid pajeszhoz akadnak valakinek hátsó biztonsági övei, amiktől megválna?

 

Üdv, B.

 

Tie Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41720

Azé a biztonság kedvéér' raktunk bele Landy-s képeket. :)

 

A terepjárózás legmélyebb bugyraiban

Ami egy terepjáróra nem való, az az első komoly kirándulás során úgyis leszakad róla. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

 

Bár én eredetileg ezeket akartam beletenni:

 

 

 

:))

 

fúrómester Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41719

Amúgy. A Zenkáhánál is vannak látens betegek, mert előbb harsogta a Kossuthon a jóember, hogy elkezdték a taxisok ablakreklámjait letípkenni a vizsgán,.......hogyaszongya, egy 1990-es 1997-ben módisított akármi törvény alapján.

 

Lófülit. Hónapja lett itt kitárgyalva, Spapda linkelt, NKH-s troll meg olvasott ITT. Ennyi, kérem kaccsolja ki! :-)

fúrómester Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41718

Kuss, én így szállok le! :-)

Előzmény: Tie (41716)
fejes.i Creative Commons License 2012.10.16 0 0 41717

Hagyjátok mán ezt a húzkodást. Vízszintes felületen az erősembörök kamionokat, sőt vasúti kocsikat húzigálnak el. Oszt azok még 3 tonnásak sincsenek.

 Biztos aki ügyesebb fizikából, ki tudja számítani, mekkora vonóerő kell megindítani. Ezek a fószerek 400-450 kiló körüli súlyokkal tudnak felállni asszem. Hát max ennyit tudhatnak kifejteni és ezzel el lehet indítani a 30 tonnás kamiont.

Tök mindegy, mi a korítés, szintiszta reklám az ilyen.

Előzmény: fúrómester (41712)
Tie Creative Commons License 2012.10.15 0 0 41716
Oszt a soonó mit szól hozzá? ;)
Előzmény: soonóné (41715)
soonóné Creative Commons License 2012.10.15 0 0 41715

Ezennel a vitát berekesztem. :-)

 

Csütörtök?

Előzmény: Tie (41713)
h4z4rd Creative Commons License 2012.10.15 0 0 41714

Elismerésem, ez egy nagyon korrekt, körültekintő és lényegre törő munka.

Tisztelet illet, amiért megosztottad a jónéppel.

Előzmény: spapda (41684)
Tie Creative Commons License 2012.10.15 0 0 41713

Csak hát ettől még... ambó dominó a tuareggel is húzkodtak valami 747-est, vagy mifrancot, oszt azt is minek. :)

 

Azt persze elfelejtették propagálni, hogy ahhoz, hogy elhúzza, bele kellett rakni valami 3 tonna olmót, hogy tapadjon is valamennyire, mert amúgy egyhelyben állt, oszt forogtak a kerekei. Meg hogy utána az osztóművet dobták is a kukába. :)

Előzmény: fúrómester (41712)
fúrómester Creative Commons License 2012.10.15 0 0 41712

Hát ja.

 

Reklám kell neki, hogy vegyék. :-)

Előzmény: Szlejer_ (41711)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!