Olavasd el spapda kollega tanulmanyat, abban minden reszletesen benne van.
Itt talalod: http://4x4barangolas.blogspot.hu
"terepjaroval a termeszetben" cim alatt keresd.
Ha az a földút "út", akkor igen. Ha nem, akkor nemcsak a patakon nem kelhetsz át, de a "földút"-on sincs keresnivalód, lásd erdőtörvény idevágó passzusa.
Ezenkívül rádhúzhatják a természetkárosítást mert a patak élővilágát megzavartad, kárt tettél benne stb.
Mivel a valóban útnak minősülő, önálló helyrajziszámos és útként nyilvántartott utakat nem szokták "csak úgy" átvezetni egy patakon, jó eséllyel nem út volt az, amin jártál.
Sziasztok! Egy olyan kérdéssel zavarnám a nagyérdemű társaságot, hogy (nem term. véd. és nem tájvéd. körz.) ha egy földút keresztez egy patakot, akkor belemehetek a vízbe, hogy tovább haladjak az "úton"?
A vizzel óvatosan, amíg nincs snorkeled, addig kerüld. Pont egy ilyen gépet láttam elmerülni egy gödörbe, snorkel nélkül, japán, nem japán, úgy beszívta a vizet, mint a szél.
Anyósék amúgy tulajdonképpen leginkább a Defender ellen majréztak, egyrészt azért mert túlárazott másrészt azért mert másfél milláért nincs kinálat. Mert amúgy a végén akartam már annyira hogy Defi legyen. De abból a két használhatónak tűnő gépből (minimum 5 személyes) nincs mit választani. Vagy csak savanyú a szőllő???
Köszönöm szépen! Tudod, az a hülyeség a mai, túldiplomázott, túlelméletizett világban, hogy csak agyalunk és agyalunk, de nehezebben nyomjuk a gyakorlatot. Nekem úgy maradt a fejemben a T4 mint egy nagy kongó batár. De az pár évvel ezelőtt volt, illetve a cégnél 2 évig rapszódikusan hajtott T5 lestrapáltsága miatt is úgy éreztem hoyg nem kell ilyesmi. Most meg pont hogy nagyon megtetszett:))) A fene se érti...
A t4wiki.de oldallal az a bajom, hogy mindig is rühelltem német nyelvet tanulni, nem is ragadt rám egy kukknyi sem.