Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

papuaz Creative Commons License 2012.08.16 0 0 40814

Igen

 

Előzmény: Viking 81 (40812)
Viking 81 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 40813

Akkor holnap azzal kezdem.Azthittem ha üresben van nem befolyásolja a váltó a motort.

Előzmény: papuaz (40811)
Viking 81 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 40812

Ha az izzítógyertyákat kiszedem,akkor is csökken a kompresszió??

papuaz Creative Commons License 2012.08.16 0 0 40811

Ezt eddig nem mondtad,hogy egybe van még a váltóval azzal kellet volna kezdeni,hogy azt leszeded.

Előzmény: Viking 81 (40810)
Viking 81 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 40810

Még nincs rajta a kuplung,vagyis nincs beépítve.De üresben van mert a kardán nagyon könnyen forog.Már azon is gondolkodtam hogy leveszem a váltót róla.

Előzmény: patopal (40809)
patopal Creative Commons License 2012.08.16 0 0 40809

Még annyi, ha be van építve a váltóval a kocsiba , a váltó is megfoghatja, kinyomott kuplunggal kellene próbálni.

Előzmény: patopal (40808)
patopal Creative Commons License 2012.08.16 0 0 40808

Elég csak az izzitógyertyákat. Ott is bejuttathatsz némi gázolajat, vagy gázolajjal higított motorolajat. A bejutott a víz a hengerbe és megmarta abból jó motor soha nem lesz. Fejújítani meg nem éri meg. Remélem vas árban vetted.  Amíg kulccsal nem tudod átforgatni, felesleges az önindító...

Előzmény: Viking 81 (40806)
papuaz Creative Commons License 2012.08.16 0 0 40807

Igen ez nekem is ,hogy 2 hét alatt beáll.Ezért kéne keresgélni valami mechanikai hibát.De ha nem volt inditva nem igazán lehet olyan.Csak annyit tudok még hogy próbálgasd mozgatni hátha mégis elindul .

Előzmény: Viking 81 (40805)
Viking 81 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 40806

A merci fórumon azt mondják hogy vegyem ki a porlasztó csúcsokat vagy az izzító gyertyákat és próbáljam meg úgy átforgatni.Szerinted??

Előzmény: Viking 81 (40805)
Viking 81 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 40805

Értem és köszi,csak fura hogy akkor még ment mostmeg 1 milit se mozdul.

Előzmény: papuaz (40804)
papuaz Creative Commons License 2012.08.16 0 0 40804

Meg kéne próbálni bejuttatni gázolajat a hengerekbe  a szívótorkot ha leveszed és ott beönteniés a szelepeknél be megy .megcsinálhatod ezt a kipufogó torok helyén is

De a gázolaj befog jutni a motorolajba azt maj cseréld le .Nem ártana leszedni a szelepfedelet és ott is körbe nézni a láncot vezérmütengelyt himbákat nincsen eltörve valami esetleg és amiat szorul megNehéz ügy megmondani kuka vagy sem akkor derül ki ha megtalálod hogy mi fogta meg ennyire.

Előzmény: Viking 81 (40803)
Viking 81 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 40803

És ha ott ázott be?Nagy a baj akkor?Ugye nem kuka,

Előzmény: papuaz (40802)
papuaz Creative Commons License 2012.08.16 0 0 40802

Az a kuplung munkahengerhez megy  tehát a kuplung pedálhoz kellene egy nyomó hengert szerkezteni és azzal összekötni egy csővel.A lenkerék nem tud berohadni mert az a főtengely végén van .AA szijjakat szed le ha még nem nehogy ott fogja valami.Hakivül nem találsz semmit akkor csak belül lehet valami.A szívótorkon bejuthatott yíz még azelőtt mikor elvitted ha nem jól tárolta akitől van.

Előzmény: Viking 81 (40801)
Viking 81 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 40801

Sajnos kintvolt a prérin,enyhén oldatt .Az önindítója is be volt kicsit rohadva,onnan kapott vizet,az is tegnap lett kész.De 2 hete hoztam el és akkor még átfordult,azóta meg eső sem volt meg le is takartam.A lendkerék be tud rohadni annyira az esőtől hogy megfogja a motort?Amúgy valamit elfelejtettem még kérdezni.Küldöm a képet.Hova kössem ezt a csövet??

Előzmény: papuaz (40800)
papuaz Creative Commons License 2012.08.16 0 0 40800

Megbontás nélkül nehéz diagnosztizálni egy ilyen hibát.Induljunk ki abból,hogy valamennyi nedvesség került valamelyik hengerbe és okszidáció keletkezett.Mert írtad ,hogy előtte átfordult és ha nem volt atótta inditva akkor erre tudok gomdolni persze ha zárt helyen volt akkor erre semmi esély nincsen ill csekély.

Előzmény: Viking 81 (40799)
Viking 81 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 40799

Nagyon köszi az infót.Mámeg szarban vagyok,de lehet hogy nagyba.A motort amikor megvettem nem tudtam kipróbálni mert minden le volt hámozva róla.Kézzel(króvával)nehezen de át tudtam forgatni,van benne kondi.A belsejébe nem nyúltam csak a kábeleket,csöveket hoztam helyre meg kapott egy hűtőt.Ma el akartam indítani,minden a helyén,motor üresben,izzítás,indítok és semmi.Önindító tekerne,de a motor nem fordul.Próbáltam megint króvával átforgatni de semmi se előre se hátra.Mi lehet a gond???

Előzmény: papuaz (40796)
fúrómester Creative Commons License 2012.08.16 0 0 40798

Küldtem ímélt, nálam leszakad tőlük a póóc.

Előzmény: SyPunto (40797)
SyPunto Creative Commons License 2012.08.16 0 0 40797

Sziasztok,

 

szeretnék venni egy T-Max HD kerék kompresszort, van esetleg valakinek eladó, vagy tud valami céget ahol lehet kapni?? 4x4parts.hu -t nem érem utol. Köszi a segítséget

papuaz Creative Commons License 2012.08.16 0 0 40796

Igen az egy cső és azon megy az olaj a műszerfalba.Több megoldás van rá vagy szerzel ugyan ijen csövet meg egy merci órát hozzá és kész van.Vagy lehet ojat hogy a mercinek van elektromos órája és ennek a csőnek a helyére betekersz egy merci gombát és ahoz kell egy óra.A következő lehetőség ha egy közcsavart esztergáltok és onnan viszitek az olajat az órába és olyat alkalmazol amilyet akarsz mi általában ezt csináljuk.Vagy az Uaz olajgomba menetét átesztergáljuk erre a menetre ami a szürőházba van és az utolsó megoldás a szürőházon ezt a kisfedelt lecseréljük egy általunk gyártott fedélre (5 db M6-os csavar fogja talán)amibe általába Uaz gomba kerül mert én abba szerelem ezeket általába.Remélem értehetően fogalmaztam.Sok sikert!

Előzmény: Viking 81 (40795)
Viking 81 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 40795

Papusz,remélem nem fárasztalak.Ha nem baj szerintem még fogok kérdezni egy párat :) .

Az olajnyomásmérő amit mondtál,na ott elakadtam.

Az egy üreges cső,én azthittem hogy vezeték van benne.Akkor azt az uaz olajnyomás jelzőével hogy tudnám összehozni?Vagy a mercinél maga az olaj megy a műszerbe,vagy hogy?

 

Előzmény: papuaz (40792)
Viking 81 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 40794

Aro ims sorozat gyártása 1957-1975.Kár hogy már nem csinálják.

Viking 81 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 40793

Mindenkinek köszönöm a segítséget,lassan összeáll a kép.Az olajhűtőm megvan a szervós kormánymű is.Izzító relém az nincs.Remélem  nem létfontosságú.Akitől vettem elég kanibálos módszerrel szerelte ki,majdnem minden csövet elvágott.Ez egy aro M 461-be kellene duruzsoljon.Nem mai gyerek már,nem tudom hány éves de a festésen kívül nem sok munka lesz vele,de ahhoz képest hogy 64-ben kezték ezeket gyártni igen jó a kasznija(lehet rajta táncolni :)Hogy meddig gyártották őket azt nemtudom.A szürke forgalmiból amennyire kivehető 76-ban már forgalomban volt de tuti hogy jóval öregebb.

Előzmény: papuaz (40792)
papuaz Creative Commons License 2012.08.14 0 0 40792

1-es:gázolaj vissza térő cső ezen megy vissza a tankba az elnem égetett gázolaj.         2-es:vákum dob aleállitáshoz kell ha vákummal történik a motor leállitása a vákumszivattyurol kel majd vinni egy kis vékony csövet gyujtáskapcsolón keresztül vagy egy olyan gomb kell ami levegőt nyit -zár.                                 3-as:amiről beszéltem az olaj ezen a csövön megy az olajnyomás örába ezt kell levakolni iditásnál mert kinyomja. A képen van kettő vastag cső az olajszürőtöl jön párhuzamosan egymás mellett

ha nincsen a végén olajhűtő akkor ezt is vakold le és utána inditsd el.kormányszervoszivattyuról vedd le a szijjat.Remélem sikerül sok sikert ismét.Egyébként mibe lesz építve?

Előzmény: Viking 81 (40789)
Mopetke Creative Commons License 2012.08.14 0 0 40791

Heli,

 

1-es asszem arra kötöd tankból jövő csövet, tehát előremenő, nem vagyok benne biztos, lehet, hogy a visszatérő :)

2-es ha a vákuumrásegítőről viszel rá egy csövet és teszel rá egy útváltót(kapcsolót), azzal tudod leállítani a mocit

3-asra oljanyomásmérőt köthetsz

 

Nekem is mercim van, ha infó kell, szólj.

Előzmény: Viking 81 (40789)
papuaz Creative Commons License 2012.08.14 0 0 40790

Van egy ilyen motorral szerelt uazunk automataváltóval meg szerelek ilyen motorral uazokat.Az enyémbe w124 300Td van.Vannak csóvek ha nincsen lezárva és beindul a motor akkor kifogja nyomni ott az olajat és csunya látvány lesz ha betakar az olaj.

Előzmény: Viking 81 (40788)
Viking 81 Creative Commons License 2012.08.13 0 0 40789

A képen nyíllal és számmal jelöltem a problémát.Az 1-es van egy cső ami nemtudom hova megy.

A 2-es az adagoló végén van egy kis csövecske nyúlvány azt mivel kell összekötni?

A 3-as gondolom az is egy olajszűrő,abból is lóg ki egy vékony cső,azt hova?

Előzmény: papuaz (40787)
Viking 81 Creative Commons License 2012.08.13 0 0 40788

Nagyonszépen köszönöm,sokat segítettél.Neked is ilyen motorod van hogy ennyire vágod?Én most vettem,remélem jó lesz.A végét nem értettem.Elmondanád mégegyszer.Mit csinál az olaj ha nyitva van a csatorna?Teszek fel egy képet,megmondanád mi micsoda.

Előzmény: papuaz (40787)
papuaz Creative Commons License 2012.08.13 0 0 40787

Akksi negativot motorra csavarozod,pozitivot oninditó felső M10-es csavarjához öninditó M4-es csavarra vékony vezeték ezzel fogod inditani ezt is majd a pozitivhoz kell érinteni és kell még egy pozitiv az izzitáshoz ha van relé a relébe ha nincsen egyszerüen a  gyertyához gondolom azok össze vannak kötve.Olajra figyelj nehogy nyitva legyen valamelyik olaj csatorna mert beteit az olaj.Sok sikert!

Előzmény: Viking 81 (40786)
Viking 81 Creative Commons License 2012.08.12 0 0 40786

Tudna valaki segíteni?Egy öthengeres diesel merci motort szeretnék kopaszon elindítani.Tud valaki segíteni hogy mit hova,mivel kössekössze,mi megy az akksira??

Jager74 Creative Commons License 2012.08.08 0 0 40785

Tudtam én,hogy valahol egyek vagyunk...! :)

Előzmény: Boarhunter. (40784)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!