Még nincs rajta a kuplung,vagyis nincs beépítve.De üresben van mert a kardán nagyon könnyen forog.Már azon is gondolkodtam hogy leveszem a váltót róla.
Elég csak az izzitógyertyákat. Ott is bejuttathatsz némi gázolajat, vagy gázolajjal higított motorolajat. A bejutott a víz a hengerbe és megmarta abból jó motor soha nem lesz. Fejújítani meg nem éri meg. Remélem vas árban vetted. Amíg kulccsal nem tudod átforgatni, felesleges az önindító...
Igen ez nekem is ,hogy 2 hét alatt beáll.Ezért kéne keresgélni valami mechanikai hibát.De ha nem volt inditva nem igazán lehet olyan.Csak annyit tudok még hogy próbálgasd mozgatni hátha mégis elindul .
Meg kéne próbálni bejuttatni gázolajat a hengerekbe a szívótorkot ha leveszed és ott beönteniés a szelepeknél be megy .megcsinálhatod ezt a kipufogó torok helyén is
De a gázolaj befog jutni a motorolajba azt maj cseréld le .Nem ártana leszedni a szelepfedelet és ott is körbe nézni a láncot vezérmütengelyt himbákat nincsen eltörve valami esetleg és amiat szorul megNehéz ügy megmondani kuka vagy sem akkor derül ki ha megtalálod hogy mi fogta meg ennyire.
Az a kuplung munkahengerhez megy tehát a kuplung pedálhoz kellene egy nyomó hengert szerkezteni és azzal összekötni egy csővel.A lenkerék nem tud berohadni mert az a főtengely végén van .AA szijjakat szed le ha még nem nehogy ott fogja valami.Hakivül nem találsz semmit akkor csak belül lehet valami.A szívótorkon bejuthatott yíz még azelőtt mikor elvitted ha nem jól tárolta akitől van.
Sajnos kintvolt a prérin,enyhén oldatt .Az önindítója is be volt kicsit rohadva,onnan kapott vizet,az is tegnap lett kész.De 2 hete hoztam el és akkor még átfordult,azóta meg eső sem volt meg le is takartam.A lendkerék be tud rohadni annyira az esőtől hogy megfogja a motort?Amúgy valamit elfelejtettem még kérdezni.Küldöm a képet.Hova kössem ezt a csövet??
Megbontás nélkül nehéz diagnosztizálni egy ilyen hibát.Induljunk ki abból,hogy valamennyi nedvesség került valamelyik hengerbe és okszidáció keletkezett.Mert írtad ,hogy előtte átfordult és ha nem volt atótta inditva akkor erre tudok gomdolni persze ha zárt helyen volt akkor erre semmi esély nincsen ill csekély.
Nagyon köszi az infót.Mámeg szarban vagyok,de lehet hogy nagyba.A motort amikor megvettem nem tudtam kipróbálni mert minden le volt hámozva róla.Kézzel(króvával)nehezen de át tudtam forgatni,van benne kondi.A belsejébe nem nyúltam csak a kábeleket,csöveket hoztam helyre meg kapott egy hűtőt.Ma el akartam indítani,minden a helyén,motor üresben,izzítás,indítok és semmi.Önindító tekerne,de a motor nem fordul.Próbáltam megint króvával átforgatni de semmi se előre se hátra.Mi lehet a gond???
szeretnék venni egy T-Max HD kerék kompresszort, van esetleg valakinek eladó, vagy tud valami céget ahol lehet kapni?? 4x4parts.hu -t nem érem utol. Köszi a segítséget
Igen az egy cső és azon megy az olaj a műszerfalba.Több megoldás van rá vagy szerzel ugyan ijen csövet meg egy merci órát hozzá és kész van.Vagy lehet ojat hogy a mercinek van elektromos órája és ennek a csőnek a helyére betekersz egy merci gombát és ahoz kell egy óra.A következő lehetőség ha egy közcsavart esztergáltok és onnan viszitek az olajat az órába és olyat alkalmazol amilyet akarsz mi általában ezt csináljuk.Vagy az Uaz olajgomba menetét átesztergáljuk erre a menetre ami a szürőházba van és az utolsó megoldás a szürőházon ezt a kisfedelt lecseréljük egy általunk gyártott fedélre (5 db M6-os csavar fogja talán)amibe általába Uaz gomba kerül mert én abba szerelem ezeket általába.Remélem értehetően fogalmaztam.Sok sikert!
Papusz,remélem nem fárasztalak.Ha nem baj szerintem még fogok kérdezni egy párat :) .
Az olajnyomásmérő amit mondtál,na ott elakadtam.
Az egy üreges cső,én azthittem hogy vezeték van benne.Akkor azt az uaz olajnyomás jelzőével hogy tudnám összehozni?Vagy a mercinél maga az olaj megy a műszerbe,vagy hogy?
Mindenkinek köszönöm a segítséget,lassan összeáll a kép.Az olajhűtőm megvan a szervós kormánymű is.Izzító relém az nincs.Remélem nem létfontosságú.Akitől vettem elég kanibálos módszerrel szerelte ki,majdnem minden csövet elvágott.Ez egy aro M 461-be kellene duruzsoljon.Nem mai gyerek már,nem tudom hány éves de a festésen kívül nem sok munka lesz vele,de ahhoz képest hogy 64-ben kezték ezeket gyártni igen jó a kasznija(lehet rajta táncolni :)Hogy meddig gyártották őket azt nemtudom.A szürke forgalmiból amennyire kivehető 76-ban már forgalomban volt de tuti hogy jóval öregebb.
1-es:gázolaj vissza térő cső ezen megy vissza a tankba az elnem égetett gázolaj. 2-es:vákum dob aleállitáshoz kell ha vákummal történik a motor leállitása a vákumszivattyurol kel majd vinni egy kis vékony csövet gyujtáskapcsolón keresztül vagy egy olyan gomb kell ami levegőt nyit -zár. 3-as:amiről beszéltem az olaj ezen a csövön megy az olajnyomás örába ezt kell levakolni iditásnál mert kinyomja. A képen van kettő vastag cső az olajszürőtöl jön párhuzamosan egymás mellett
ha nincsen a végén olajhűtő akkor ezt is vakold le és utána inditsd el.kormányszervoszivattyuról vedd le a szijjat.Remélem sikerül sok sikert ismét.Egyébként mibe lesz építve?
Van egy ilyen motorral szerelt uazunk automataváltóval meg szerelek ilyen motorral uazokat.Az enyémbe w124 300Td van.Vannak csóvek ha nincsen lezárva és beindul a motor akkor kifogja nyomni ott az olajat és csunya látvány lesz ha betakar az olaj.
Nagyonszépen köszönöm,sokat segítettél.Neked is ilyen motorod van hogy ennyire vágod?Én most vettem,remélem jó lesz.A végét nem értettem.Elmondanád mégegyszer.Mit csinál az olaj ha nyitva van a csatorna?Teszek fel egy képet,megmondanád mi micsoda.
Akksi negativot motorra csavarozod,pozitivot oninditó felső M10-es csavarjához öninditó M4-es csavarra vékony vezeték ezzel fogod inditani ezt is majd a pozitivhoz kell érinteni és kell még egy pozitiv az izzitáshoz ha van relé a relébe ha nincsen egyszerüen a gyertyához gondolom azok össze vannak kötve.Olajra figyelj nehogy nyitva legyen valamelyik olaj csatorna mert beteit az olaj.Sok sikert!
Tudna valaki segíteni?Egy öthengeres diesel merci motort szeretnék kopaszon elindítani.Tud valaki segíteni hogy mit hova,mivel kössekössze,mi megy az akksira??