Keresés

Részletes keresés

DrazséHadvezér Creative Commons License 2 napja 0 0 266883

Ragasztópisztoly és szigszalag csodákra képes.

Előzmény: tibor200 (266882)
tibor200 Creative Commons License 4 napja 0 0 266882

Robogó hátsó doboz egyik fülről mindig le akar esni, kissé el van nyíródva a tartó műanyag , meg mellette berepedt . Javítható e  tud e valaki valami okosságot? 

jaszaimihaly Creative Commons License 4 napja 0 0 266881

Köszi. Sajnos igen, vágni kell.

Előzmény: balint730 (266873)
jaszaimihaly Creative Commons License 4 napja 0 0 266880

Köszi szépen.

Előzmény: etniez (266861)
etniez Creative Commons License 4 napja 0 0 266879

Igen.

Előzmény: lapar (266862)
badboy33 Creative Commons License 4 napja 0 0 266878

Köszi !

Előzmény: tcaoe (266877)
tcaoe Creative Commons License 4 napja 0 1 266877

Egyformák.

De a 14-eshez való gyári szívótorok gyakran szűkebb belül (a karbi csatlakozása után), szóval azt azért érdemes cserélni.

Előzmény: badboy33 (266876)
badboy33 Creative Commons License 4 napja 0 0 266876

Üdv.

Kérdezni szeretném a Dellorto PHVA 17,5 karbi beömlő nyilás külső átmérő méretét,és a légszűrő külső átmérőt.  Elképzelhető hogy azonosak a méretek a PHVA 14-es Karbival ?

tcaoe Creative Commons License 4 napja 0 0 266875

A cég mérnökei nem hülyék, ők nem is mondtak ilyen fasságot, mint amit ott valaki összehordott.

Előzmény: NBagó (266874)
NBagó Creative Commons License 4 napja 0 0 266874

Biztos,a cég mérnökei mind hülyék,ellenben veled.

Előzmény: tcaoe (266867)
balint730 Creative Commons License 5 napja 0 1 266873

Nekem is Aeroxom van és sajnos ki kell vágni egy kis részen az oldalsztendernek a helyet. Ha a hasidomot leszeded a motor bal oldalán fogod megtalálni azthiszem M10-es csavar megy bele, gyárilag minden motornál ott a hely, csak a burkolaton nincs kivágás.

Előzmény: jaszaimihaly (266859)
jim32 Creative Commons License 5 napja 0 0 266872

Jogos.

Előzmény: tcaoe (266870)
tcaoe Creative Commons License 5 napja 0 0 266871

Meg 300-as állandó fordulatszám.

Előzmény: lapar (266868)
tcaoe Creative Commons License 5 napja 0 0 266870

Oké, de arra azt mondjuk, hogy jobb teljesítmény-tömeg arány.

Előzmény: jim32 (266869)
jim32 Creative Commons License 5 napja 0 0 266869

Itt minden ütem munkaütem, 4T esetén meg csak minden második. Ettől persze hatékonyabb nem lesz, de azért ez egy olyan feature, amit ki lehet használni. (Vannak ilyen nagyon könnyű, kisköbcentis cross-motorok és bivalyerősek.)

Husquarna fűnyírómról nem is beszélve: szerintem 25ccm sincs de úgy eszi a damilt, mintha azon élne :-)

 

De a fogyasztás ehhez aránytalanul nagy: a Scarabeom anno (50ccm) 3,6-ot evett, a 400-as SYM ennél csak picikét többet - 2 személlyel :-)

Előzmény: tcaoe (266867)
lapar Creative Commons License 5 napja 0 0 266868

szerintem is lehet a 2T jobb, de ahhoz feltöltés, és közv befecsi kell, mint a 2T dízelmotornál.

Előzmény: tcaoe (266867)
tcaoe Creative Commons License 5 napja 0 0 266867

Mert ez egy komplett hülyeség. A hatékonyabb azt jelentené, hogy kevesebb üzemanyagból jön ugyanakkora teljesítmény, az pedig nem igaz.

Előzmény: Marty (266866)
Marty Creative Commons License 5 napja 0 0 266866
Előzmény: lapar (266863)
NBagó Creative Commons License 5 napja 0 0 266865

Nem írtam el Direct Injection technology (Ditech).Nem annyira új,talán 2001-től.

Aprilia gyártja és asszem még a Yamaha.

http://motorinfo.hu/teszt/2006/05/05/tartosan_tesztelunk_aprilia_sr50_factory_ditech/

Előzmény: lapar (266863)
mmiata Creative Commons License 5 napja 0 0 266864

Koszonom szepen a valaszokat!

lapar Creative Commons License 5 napja 0 0 266863

"direkt befecsis kétütemű"

Tényleg, van ilyen kis robogóban? Közvetlen hengerbe fecskendez, vagy elírtad?

(nem vagyok képben az új masináknál)

Előzmény: NBagó (266855)
lapar Creative Commons License 5 napja 0 0 266862

Ha már itt vag: nem válaszoltál a kormánygörbülés-egyenesítés kapcsán. Cserélni kellett?

Előzmény: etniez (266861)
etniez Creative Commons License 5 napja 0 1 266861

A kulcsavak: aerox side standard fitting és google a barátod:

 

Előzmény: jaszaimihaly (266859)
etniez Creative Commons License 5 napja 0 0 266860

Kizártnak tartom, hogy gyári oldalsztender felszereléséhez vágni kéne az idomból.

Előzmény: jaszaimihaly (266859)
jaszaimihaly Creative Commons License 5 napja 0 0 266859

Aeroxra az oldal sztendert hova kell felcsavarozni? A légszűrőház előtt van a lábtartót rögzítő váz elem, oda kellene? Viszont a burkolatból kicsit vágni kell jól gondolom?

NBagó Creative Commons License 5 napja 0 0 266858

1400 körülbelül a Ditech Scarabeomnak.A 2500-3000 túl magas.

Előzmény: DrazséHadvezér (266857)
DrazséHadvezér Creative Commons License 5 napja 0 0 266857

Még egy utolsó kérdés mára:
Kétüteműnek mennyi szokott lenni az alapjárata? Nekem most 2500-3000 környékén van melegen, de van, hogy idegen ha beindítom, megyek vele és megállok még 4000 felett pereg sokáig, és ha húzok egy kis gázt leengedi 3000 alá.

NBagó Creative Commons License 5 napja 0 0 266856

Ha nem volt nagyon használva,miért kellene felújítani?Egy szervíz szükséges,szűrők,néhány gumi alkatrész cseréje,kipucolás.Szerintem bőven kijön 50ezerből.

Előzmény: mmiata (266845)
NBagó Creative Commons License 5 napja 0 0 266855

én sem értek hozzá,de szerintem ne babráld.hallottam már 7-8 literre felugrott fogyasztást is,ami ilyenből adódott.

Nekem egy direkt befecsis kétütemű Scarabeom van,elmegy 2 literrel.Korábban egy Liberty 3,7-et fogyasztott.A karbisak többet kérnek.

Előzmény: DrazséHadvezér (266854)
DrazséHadvezér Creative Commons License 5 napja 0 0 266854

4 körül eszik ha jól emlékszem, szóval szerintem nem piszkálom akkor.

Van egy nitrós kétütemű modellautóm, abban már nagyon gyakorlott vagyok, de úgy látszik a kétütemű robogó "kicsit más".

Meg fateré a gép és nem nagyon macerálnám, mert ő nem vágja a témát és paranoiás lenne hogy mi ment tönkre :) 

Előzmény: Roadkill (266853)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!